Persoonlijk, denken mee en behulpzaam

Wat een fijn bedrijf! De medewerkers denken mee, zijn zeer behulpzaam en er was een goed persoonlijk contract. Ze houden zich aan de afspraken en geven goed advies. En we zijn tevreden over de geleverde t-shirts, hoodies en sweaters. Daarnaast vonden wij het belangrijk dat Bedrukken.nl 100% energieneutraal is en ze goede doelen steunen.

Super service!

Zeer tevreden. Super snel antwoord en levering. Precies de kwaliteit zoals aangegeven. Zeker aan te raden!

Super service!

Snel contact en snel een digitale proefdruk ontvangen. Na een kleine aanpassing door snel mail contact konden de geodriehoeken gedrukt worden. De bestelling dinsdag geplaatst en precies een week later had ik ze binnen. Goed en snel mail contact en snelle levering. Erg tevreden.

Goed geregeld!

Fijn persoonlijk contact, snelle reactie op mail en goed product geleverd, tevreden!

Snel geregeld en mooi resultaat

De aanvraag verliep heel soepel en direct persoonlijke hulp. Absolute aanrader.

Snelle, vriendelijke én voordelige service!

Per toeval bij bedrukken.nl gekomen voor het bestellen van gele, bedrukte timmermanspotloden. Bedrukken.nl had de voordeligste prijs maar ook de site is enorm transparant én gebruiksvriendelijk. Nadat de bestelling was geplaatst nam Jelle vrijwel direct via e-mail contact op. Leuk detail: een foto van Jelle zelf waardoor je gelijk een extra vertrouwd gevoel krijgt. Jelle heeft keurig een afbeelding gestuurd van hoe de potloden er uit gingen zien en uiteindelijk was dit identiek toen de potloden werden geleverd. Ook liet Jelle per mail weten dat de potloden op de post waren gedaan. Super fijn dat je weet waar je aan toe bent. Al met al een dikke 10 en een zeer tevreden klant rijker! Want wanneer wij weer bedrukte items nodig hebben zal ik voortaan gelijk kijken of bedrukken.nl het heeft.

Goede communicatie

Met jelle gesproken via de mail, reageert altijd heel begripvol en snel! Grote bestelling bij gedaan.

Snelle en goede service, mooie mokken

Wij hebben vlak voor het jaareinde 2023, 104 mokken besteld. Door de goede en vriendelijke service (vooral ook het meedenken) van de medewerkers, zijn de mokken op tijd geleverd. De mokken én de opdruk zijn van goede kwaliteit, een echte aanrader om je personeel een leuk persoonlijk cadeau te geven :)!

Top geregeld!

Alles is top geregeld, goede communicatie/contact, mooie borduring en snelle levering. Kortom weer een tevreden klant

Perfecte samenwerking

Ik heb tasjes besteld met mijn bedrijfslogo erin gewerkt super top kwaliteit. Snel bezorgd en snelle reactie kortom beste service. Zal zeker in de toekomst meerdere orders plaatsen

Perfecte en snelle service! Duidelijke communicatie en afspraken.

Aangename onderhandeling met duidelijke en snelle communicatie. Het product is zoals verwacht. Aanrader!

Goede service!

Wij bestelden 100 tassen met bedrukking van ons logo (herbestelling). Omdat vorige order niet naar wens was, heeft het team van bedrukken.nl er alles aan gedaan om het dit keer te voorkomen. Fijn contact met de medewerkers, kwalitatief goed product aangeboden en snelle levering. Bij ontvangst waren de tassen zo goed als kreukvrij en de bedrukking was, zoals overeengekomen, niet transparant. Ook bevatte onze bestelling een verrassing die bij het team erg in de smaak viel. Ook biedt het bedrijf duurzame product opties aan. Een aanrader!

Na telefonisch contact werd er meteen gecontroleerd of het product op voorraad was (250 stuks). Dezelfde dag een offerte en digitaal voorbeeld van de opdruk ontvangen. En levering in de week zoals opgegeven. Bedrukken.nl maakt waar wat ze beloven: "een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd".

Prima service voor een goede prijs

Pluk met tasjes besteld via bedrukken.nl, bestellen ging redelijk vlot en bestelling was na de betaling vlot geproduceerd. Klein minpuntje was dat de bestelling naar het factuur adres was verzonden, dat was niet helemaal duidelijk doorgekomen. Overall prima ervaring.

Ouderwetse kwaliteit in een nieuw jasje !

Na eerder al zakelijk goede ervaringen te hebben opgedaan recent ook privé een bestelling gedaan van kleding met een logo opdruk. Jelle Visser zit er vanaf aanvraag tot aflevering bovenop. Doen wat de klant graag wil met de formule afspraak is afspraak. In huidige tijd vrij uniek.

Helemaal top!

De bestelde notitieboekjes waren niet op voorraad maar dat was geen probleem. Ik kreeg netjes een mailtje meet daarin het aanbod voor een duurder model voor dezelfde goedkopere prijs. Dank je wel Jelle!

Supersnelle levering

Product werd erg snel geleverd en ook het contact was zeer prettig. Dank Jelle!

Goede levering en lekkere stroopwafels.

Goede service en Klantvriendelijk

Leuke tasjes besteld voor ons bedrijf.

Goeie kwaliteit van het borduren, fijne zachte trui. Goed geholpen door bedrukken.nl

We hebben truien laten borduren bij bedrukken.nl met ons eigen design. Zeer goed uitgepakt en zoals altijd bij bedrukken.nl weer goed geholpen. Voornamelijk het mee denken met de klant is wat bedrukken.nl onderscheid van anderen!

Goede en snelle service!

Snel antwoorden op mijn vragen en vlotte levering. Netjes geborduurd en lekkere stroopwafels!

Top en snel gerealiseerd en een super kwaliteit!

Met één mailtje was alles geregeld en nog een super vlotte levering! Jelle mag blijven! Product ook top. Was een last minute opdracht en dan kun je altijd op Bedrukken.nl vertrouwen.

Goede service en snel schakelen

Goede service en snel schakelen. Een aantal bestellingen gedaan en altijd snel en goed geleverd met prettig contact.

Een goede en snelle levering

een goede, snelle levering

Goed!

je wordt altijd goed geholpen. Daarnaast reageren ze snel, houden je op de hoogte en vragen of alles naar wens is. Wij zijn erg tevreden en bestellen zeker vaker!

Over Bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar [email protected]. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!