Supersnelle levering

Product werd erg snel geleverd en ook het contact was zeer prettig. Dank Jelle!

Goede levering en lekkere stroopwafels.

Goede service en Klantvriendelijk

Leuke tasjes besteld voor ons bedrijf.

Goeie kwaliteit van het borduren, fijne zachte trui. Goed geholpen door bedrukken.nl

We hebben truien laten borduren bij bedrukken.nl met ons eigen design. Zeer goed uitgepakt en zoals altijd bij bedrukken.nl weer goed geholpen. Voornamelijk het mee denken met de klant is wat bedrukken.nl onderscheid van anderen!

Goede en snelle service!

Snel antwoorden op mijn vragen en vlotte levering. Netjes geborduurd en lekkere stroopwafels!

Top en snel gerealiseerd en een super kwaliteit!

Met één mailtje was alles geregeld en nog een super vlotte levering! Jelle mag blijven! Product ook top. Was een last minute opdracht en dan kun je altijd op Bedrukken.nl vertrouwen.

Goede service en snel schakelen

Goede service en snel schakelen. Een aantal bestellingen gedaan en altijd snel en goed geleverd met prettig contact.

Een goede en snelle levering

een goede, snelle levering

Goed!

je wordt altijd goed geholpen. Daarnaast reageren ze snel, houden je op de hoogte en vragen of alles naar wens is. Wij zijn erg tevreden en bestellen zeker vaker!

Snel, goed en duidelijk geholpen

Ik was op zoek naar een kleinigheidje voor mijn collega's als bedankje voor het afronden van een project. Een gepersonaliseerde mok leek ons een leuk idee en zodoende kwamen we bij 'bedrukken.nl' uit. We hadden snel al een aantal previews binnen en konden zo een goeie afgewogen keuze maken. De bestelling was snel binnen, en we zijn erg blij met het eindresultaat!

Goeie service!

Ik bestel al een aantal jaar bedrukte tasje voor m’n winkel en ik ben altijd tevreden. Niet alleen met de kwaliteit van de tasjes en het printwerk, maar ook met het contact via de mail. Alleraardigste mensen!

Huis voor Beweging is blij met de goede, persoonlijke en constructieve service en samenwerking!

Met Bedrukken.nl bouw je echt een relatie op. We hoeven ons nooit te introduceren en bouwen telkens verder op waar we gebleven waren. We krijgen goed advies en er wordt altijd meegedacht. De bestelde materialen worden rechtstreeks verspreid naar onze relaties. Zo heerlijk dat we dat zelf niet hoeven doen. Dat scheelt ons heel veel tijd!

Heel vlot verlopen! Top service, had gevraagd om zeker tegen bepaalde tijd te ontvangen. En vroeger ontvangen dan verwacht! Top. Dikke merci!

Snel geholpen!

Fijn en goed geholpen door Jelle. Ik had mijn borden ruim op tijd binnen!

Super goede ervaring!

Super snelle reactie, proefdruk en levering!

Perfecte Service

In 2022 had ik al een levering Bobby Rugzak via Bedrukken.nl gedaan voor onze eigen collega's. Wij gebruiken deze rugzak dagelijks en ook als wij reizen naar een ander kantoor (buitenland) gaat de rugzak mee. Collega's van diverse landen hebben de rugzak gezien en waren zo enthousiast over deze rugzak, dat zij aan ons hebben gevraagd een bestelling voor hun te plaatsen. Ook deze bestelling en levering is dankzij Carlo perfect verlopen. Binnen 2 weken werden de rugzakken bezorgd en de aantallen en kleuren klopten. Wij hebben de rugzakken door gestuurd waardoor we 41 collega's in het buitenland heel gelukkig hebben gemaakt!

Goede kwaliteit, service en snelle levering.

Ik bestel regelmatig en ben zeer tevreden over de service, kwaliteit en de snelle levering. Duidelijke levertijden, die ook nagekomen worden. De producten en bedrukkingen zijn van goede kwaliteit. Ook het goede advies wordt als zeer positief ervaren.

Mooie kwaliteit en snelle service!

Onlangs een grote oplage bedrukte mutsen besteld. Erg fijn en snel geholpen met het ontwerp, daarna zijn de mutsen binnen een aantal dagen geleverd.

Super.

Het contact met Bedrukken.nl voor het maken van een ontwerp verliep soepel. Helaas bleek bij het bestellen een artikel niet meer op voorraad te zijn. Bedrukken.nl had dit probleem gelukkig snel opgelost door een ander artikel voor dezelfde prijs aan te bevelen.

Snelle goede service

Last minute kerstcadeau bedacht en geregeld dankzij Dylan van Bedrukken.nl We hebben snel contact en korte lijntjes. De kwaliteit is naar verwachting en het logo is er prachtig op geborduurd. Top service en ook snel (ondanks de drukke periode in december). Dankjewel! Op naar meer?

Goede service van een top product

bedrukte mutsen besteld. Bedrukken.nl kwam zelf met de optie om meerdere kleuren te bestellen, en dat was een gouden greep. Erg blij mee.

Klantvriendelijk doen wat ze zeggen

Ze zijn duidelijk geven een reeel goed beeld. Pas betalen na levering snelle levering en Dylan heeft me super goed geholpen. Ben superblij met mijn bedrukte mokken

Zoals altijd: prima product!

Mijn ervaring is weer prima: de notitieboekjes zijn perfect en het contact met het bedrijf verloopt uiterst prettig. Vriendelijk, correct en snelle reactie.

Ultra snelle en vriendelijke service

Ik had zeer last minute (binnen 3 dagen) een product nodig. Ik werd meteen zeer vriendelijk, efficiënt en doelgericht geholpen. Mijn pakket werd na 1 productie dag geleverd! Zeer fijne ervaring.

Bedankt voor deze mooie review, Fien! Ook voor spoedopdrachten kun je bij ons terecht, goed om te lezen dat we je konden helpen om binnen drie dagen jouw producten te leveren. Heel graag tot de volgende keer bij Bedrukken.nl.

mooi product en goede communicatie

Pieter is heel vriendelijk en reageerde snel op e-mails. Anti stress hartjes met logo erop zien er mooi uit!

De Hogenkamp 4 7071 EC Ulft

0315-200010

Over Bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar [email protected]. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!