Positief

artikel snel binnen netjes verzorgt

Mooie kleding met een goed service

Goed geholpen zowel via mail als telefonisch . Goed advies en snelle verzending. Ik ben fan!

Fijne service en mooie kleding!

Fijne service!

Snel en goed verzorgd

Spullen worden snel verzonden en netjes verpakt. Leuke en vriendelijke webshop

Fantastisch verpakt. Zelfs een extraatje erbij.

Nette snelle levering

De website werkte fijn. De bestelling werd netjes verpakt en in deze hectische tijd ondanks de drukte bij de pakketjes dienst snel geleverd. Ben zeer tevreden en ik beveel deze winkel dan ook aan.

Super fijne, snelle levering

Fijne zaak, levert snel, reageert ook snel op vragen via email

Super snelle service

Online een trui besteld. Deze was super snel ingepakt en verzonden. De kaart met persoonlijke boodschap maakt het pakketje een cadeau.

Snel en netjes verzonden. Zondag besteld en dinsdag in huis!

Fijn winkelen, in de winkel en online!

Mooie spullen in leuke winkel, goede kwaliteit, uitstekende service, duidelijke website, betrouwbaar, goed advies.

Een leuke winkel met een tof aanbod, zeer levering!

Na lang zoeken naar een specifieke jurk van SIMPLE was deze nog op voorraad bij jullie winkel. In Corona-tijden dan maar online besteld vanuit België. Slechts 3 dagen laten kwam hij al netjes verpakt thuis aan. Prima service!

Prima site en verzending

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. In pakket zat niet iets persoonlijks wat ik tegenwoordig juist wel vaak krijg bij kleding. Dat maakt het net wat vriendelijker maar maakt voor de levering uiteraard verder niets uit.

Top kwaliteit en snelle levering

Zelfs in Coronatijd een snelle levering!!

Snelle aardige reactie op vraag. Vlot verstuurd

Prima!! Aardig personeel. Leuke top. Goed advies en snel verzonden

verzorgd, snel en probleemoplossend.

verzorgd, snel en probleemoplossend.

Goede levering met als bonus nog een persoonlijk kaartje

Mijn blouse is aangekomen. Ben er erg blij mee en wat ik erg leuk vind, is dat er ook nog een persoonlijk kaartje bijzit. Dankjewel peperkorrel, ik zal zeker plezier van mijn blouse gaan beleven.

Prima service, snelle levering

Mooie collectie, leuke merken. Snelle levering. Zeker een aanrader!

Snel en persoonlijk

Overzichtelijke website Snelle levering Persoonlijke aandacht dmv een handgeschreven kaart, leuk!

Geweldige service

Ik ervaar altijd goede service, geweldige advies en aardige personeel. De winkel aanraden

Top website!

Super vriendelijk, goed advies.

Top👍🏻

Mooi verpakt en een snelle levering ondanks de Corona..

Fantastisch !!

De Peperkorrel heeft een leuke collectie, voor iedereen wat wils. Leuk merken en voldoende keus. De winkel in Geldrop is overzichtelijk, je wordt op een leuke persoonlijke manier geholpen en te woord gestaan. Het is geen probleem, wanneer je zomaar even binnenloopt om rond te snuffelen of om zodoende alvast wat inspiratie op te doen ter aanvulling van je garderobe, zodat je op een ander tijdstip tot aankoop over kan gaan. Daarnaast is de webshop heel duidelijk en overzichtelijk. Indien voorradig is er een snelle levering. De aangeschafte artikelen worden keurig netjes en met zorg verpakt. Ook eventuele retouren worden met zorg en snel behandeld. Ga zo door !!!

Snelle levering en goede prijzen

Mijn jurk werd snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij.

Leuke winkel en snelle levering online.

Geen klachten. Levering en reacties op vragen zijn zeer vlot verlopen

Super fijne webshop

Leuke merken Fijne acties Super snelle levering