Top: Snelle levering en najaarskorting. Tip: retourformulier in doos erbij doen.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend me de klant

En de cph500 laarzen zijn top!

Superservice!

Bestelling netjes en snel geleverd.

Mooie merken en snelle service

Mooie merken en overzichtelijke site. Snelle service met een persoonlijk kaartje erbij.

Goed geregeld!

Keurig op tijd verzonden, met zorg en met een persoonlijk tintje ingepakt. Leuk!

Geweldig leuke winkel, mijn 1ste keus

Ik kom graag neuzen iedere collectie zijn er weer hele mooie dingen. De site vind ik nog een beetje vervelend zoeken... het zou bijv fijn als je op maat kan zoeken.

Blij met de top

De levering van mijn pakket is volgens verwachting verlopen.

Snel en keurig!

Leuk om te winkelen in deze gezellige overzichtelijke winkel met mooie spullen en een uitstekende se

Zie boven!

Top assortiment en idem aan service

Heerlijke winkel ook om online te snuffelen. Super service en altijd bereid om aan te geven hoe iets valt. Kortom top ‘online’ winkel

Aanrader!

Op zoek die mooie laarsjes in mijn maat en gevonden bij de Peperkorrel. Dezelfde dag zijn ze verzonden en via e-mail prima op de hoogte gehouden. Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.... Aanrader!

Zeer goed.

Leuke webshop, mooie kleding, Prima service en snelle levering.

Erg tevreden goede service

Blij dat jullie de rok nog hadden. Het pakketje zag er erg netjes uit, mooi ingepakt en een mode catalogus erbij. Dat maakt je bestelling speciaal

Prima schoenen, goede prijs, snelle levering!

Schoenen die ik ergens anders niet meer kon vinden, voor een kleine prijs te koop bij de Peperkorrel. Dag 1 besteld dag 2 in huis!

Geweldige service

Leuke winkel met mooie kleding en schoenen, en de service is altijd vriendelijk.

Prima in orde

Fijne service. Top

Snelle en mooi verzorgde levering inclusief persoonlijk kaartje

Snellle en mooi verzorgde levering met zelfs een persoonlijk kaartje erbij!

Bestel en gauw in huis

Snelle verzending

Uitgebreide collectie

goed geregeld

Service is goed en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket.

Keurig

Heel vriendelijk aan de telefoon geholpen toen bleek dat de bevestigingsmail in de Spambox terecht was gekomen

Tevreden en vlotte levering.

Prima, snel en schoenen nog mooier dan op de afbeelding.

Mooienschoenen