Snelle service en persoonlijk kaartje erbij

Super snelle service, mooi verpakt met een persoonlijk geschreven kaart erbij. Een kadootje voor jezelf

Fijne (web)shop

Ik kwam toevallig op hun site terecht omdat ik op zoek was naar een bepaald merk en model en kleur schoenen. Deze vond ik bij de Pepperkorrel en nog met een waanzinnig fikse korting ook. Het pakket werd snel en netjes verpakt geleverd. Werd ook netjes op de hoogte gehouden. Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Mooie website

Mooie website, super goede en fijne service!

Makkelijk en supersnel

Zoektocht op Google bracht me bij deze winkel. Trui besteld, ging makkelijk, goede info, snelle levering én een persoonlijk geschreven kaartje. Top!

Snelle verzending

Mooie kleding in de uitverkoop, snelle verzending snelle reactie op een vraag. Een webshop die ik blijf volgen, jammer genoeg is de fysieke winkel te ver weg. Maar de webshop is mooi aternatief

Snelle levertijden, en als je belt om wat te vragen. Wordt je heel vriendelijk geholpen.

Een prettige ervaring

Mooie merken en altijd goed en snel advies per email!

Prima op de hoogte gehouden via de mail Snelle levering

na bestelling meteen in huis. netjes verpakt met leuke kaart erbij. had foute maat besteld na terugsturen meteen geld terug. kortom betrouwbaar.

Persoonlijk en snel

Jullie hebben een uitgebreide collectie, duidelijke site. De bestelling en verzending is klantgericht en altijd volgens afspraak.

Top webshop!

Heel veel mooie merken, goede service, top, erg aan te bevelen!

Zeer tevreden met mijn aankoop en bezorging bij de Peperkorrel!

Zeer tevreden met mijn aankoop en snelle bezorging bij De Peperkorrel!

Heel fijne webshop!

Ik ben heel blij dat ik De Peperkorrel gevonden heb. Ellen is fijn in het contact, de verzending van mijn pakketje verliep heel snel. Kortom: een zeer positieve ervaring! Ik kan deze webshop van harte aanbevelen!

Niet op aan te merken

Snelle afhandeling bestelling, divers aanbod van merken en goede sale!

Prima service: snelle afhandeling van mijn bestelling en binnen twee dagen had ik het in huis. Het voldeed allemaal aan mijn verwachtingen en ik heb dus niets retour gestuurd.

Snel, netjes en gezellig

Na de bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden van de verzending. Het pakket was er snel, keurig en gezellig verpakt! De bestelde broek was exact zoals vermeld op de site, superfijn!

Kwaliteit

Vriendelijk, goede service en mooie mode items

Snelle en correct service.

Snelle en correcte service. Leuk contact met Ellen.

Positief, snelle levering, netjes verpakt!

Zie boven

Een paar laarzen retour en snel het geld terug! Super

Leuke winkel met uitstekende service

Deze keer in de webshop besteld en keurig en snel bezorgd! Maar kom regelmatig ook in de winkel waar ik altijd vriendelijk en uitstekend geholpen wordt!

Erg mooie rok! Erg blij mee, fijne hulp bij telefonisch overleg over welke maat ik nodig had

snelle levering top

snelle levering, mooie schoenen.

Fijn contact en heel vriendelijk

Het pakketje is echt heel snel verstuurd en was met zorg ingepakt. Top!