TOP!

Prima webshop, top merken, koop heel graag bij de Peperkorrel, fijne service en bovendien vaak aanbiedingen! TOP!

Pakketje ruim op tijd binnen.je wordt goed op de hoogte gehouden.!!

snelle levering en mooi ingepakt

Via internet op de site gekomen omdat ik een bepaalde jurk zocht. Jurk was binnen 1 dag in huis en netjes verpakt.

Snelle levering.

Mijn bestelling werd keurig en secuur verpakt. Geweldig dat ik voor een postnl servicepunt kon kiezen om mijn jasje op te halen.

Hele snelle service!

Goed en betrouwbaar.

Goede service zeer snelle verzending

Veel keus goede merken en zeer vlot geleverd

Voor het eerst iets besteld en een leuke kaart erbij.Alles bij elkaar een goed geheel.

Fijne shop!

Hele goede evaring, erg snelle levering en artikel leuk afgesprijsd. Rok Mavis van by Bar bevalt ook goed, mooie kwaliteit en erg leuk en praktisch model. Je kunt de rok dragen met sneakers maar ook met “nettere” schoenen zodat je met deze rok verschillende stijlen kunt combineren.

Bij retour geld per omgaande retour

Twee items besteld waarvan ik er 1 retour heb gestuurd. De volgende dag kreeg ik al bericht dat het bedrag was terug gestort. En dat is fijn wanneer het om een groot bedrag gaat.

Mooie kleding, snelle service, ook online!

Mooie kleding, snelle service

Goed bereikbaar, snelle levering

Prima service kwalitatief goed product

Nette & vlotte service!

Mooie Shabbies gekocht, die in enkele dagen werden geleverd, zorgvuldig verpakt. Erg blij mee!

Zeer fijne webwinkel

Snelle levering en goede service! Leuke attentie bij de bestelling gehad.

Goede ervaring met peperkorrel Alleen jammer ik heb op zaterdagavond een broek gekocht van 119,95 En maandag was hij met korting

Verzorgd

Het kledingstuk wordt mooi ingepakt en er zit een persoonlijke kaart bij. Mooie merken.

Heel fijne site, snel geleverd

Zooo leuk, met een persoonlijk kaartje! Maakt mij blij.

Mooie spullen en snelle levering

Tevreden over levering ! Zal hier zeker weer bestellen....

Super snelle service!,

Snelle levering en super goed verpakt.

leuk persoonlijk berichtje aan bestelling toegevoegd>

Geweldige service!

Positief

artikel snel binnen netjes verzorgt

Mooie kleding met een goed service

Goed geholpen zowel via mail als telefonisch . Goed advies en snelle verzending. Ik ben fan!

Fijne service en mooie kleding!

Fijne service!

Snel en goed verzorgd

Spullen worden snel verzonden en netjes verpakt. Leuke en vriendelijke webshop