Snelle goede levering

Snelle goede levering. Goed verpakt. Vriendelijk kaartje erbij.

Geweldig!!

Mooie en leuke spullen, heel goede service, uitstekend advies., goede kwaliteit, betrouwbaar.

Fijne winkel. Duidelijk, eerlijk en snelle levering!

Bizonder mooie collecties!

Bizonder mooie collecties! Mooie merken, ik slaag altijd als ik iets zoek. Prettige sfeer en goed advies! Mijn dochter en ik komen er al jaren

Helemaal goed!

Snel, aardig en top producten!

Snelle verzending

Ik kreeg mijn trui met een persoonlijk kaartje en een klein cadeautje, heel attent!

De trui die ik besteld had, werd binnen no time geleverd, heel mooi verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij 😊

Super snelle levering. Op zondag mijn bestelling gedaan. Dezelfde zondag nog een mailtje met een vraag. Top service.

Leuk aanbod en sneller levering

Veel producten van 10 days

Snelle reactie op vragen en super snelle levering! Enorm blij met de service en mijn bestelling!

Erg overzichtelijk.

goede, persoonlijke service

Wanneer ik iets bestel, is het er de volgende dag. Ook word je persoonlijk benaderd, dat is erg fijn. Zeker omdat je op afstand bestelt. Jammer alleen dat je verzendkosten moet betalen, bij veel andere bedrijven hoeft dat niet.

Mooie kleding

Snelle levering van mijn internet-bestelling, netjes verpakt met een persoonlijke noot. Mooie merken, oa summum woman en acties.

Perfecte levering

Snelle levering, en keurig verpakt met een persoonlijke noot Ben er super blij mee

Mooie merken

Mooie website, Mooie merken. Mooie kortingen

Super klantvriendelijk!

Altijd in voor n gezellig praatje en een mooie collectie 👍👍

Positief

Als ik iets per internet bestel dan ligt het klaar. De eigenaresse weet al bij binnenkomst dat ik iets pet internet heb bestelt

Snelle verzending

De sneakers die ik heb besteld, waren gedragen (waarschijnlijk door de verkoopster?...) uiteindelijk besloten om ze toch te houden omdat ik ze echt heel graag wilde hebben en elders uitverkocht waren.

Snelle en correcte levering👍

Snel en professioneel

Snelle levering met een persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje.

Goede service en snelle levering.

Ook na mijn verhuizing naar het buitenland bestel ik graag bij de Peperkorrel. Goed advies, zelfs op afstand, en een snelle levering.

Slechte bezorging

Mogelijk een fout van Post.nl maar de schoenen zijn er na een week nog niet.En dat terwijl we ook nog de verzendkosten extra moesten betalen. Jammer maar dat hebben we al beter gezien en gehad.

Leuke merken.

De site is vreselijk. Heel onhandig. En steeds die pop ups. Soms heb ik er geen geduld voor en verlaat de site.

Voldoet aan verwachting

Heel goed, maar door de pop-up heel irritant

Op zich heel enthousiast over jullie aanbod en service. Super irritant dat je niet gewoon kan kijken zonder de pop-up te krijgen deze enquête in te vullen.