Uitstekend!

Mooie collectie, snelle service. Truitje netjes verpakt en gezellig persoonlijk kaartje erbij.

Snel geleverd!

Snel geleverd!

Snelle levering. Netjes verzonden. Goede communicatie

Supergoed!

Goede service en communicatie en snelle levering.... Leuke collectie kleding en schoenen.

Snelle verzending

Snelle verzending netjes verpakt. Leuke broek met korting

Snelle levering en prima service

De bestelling werd direct bevestigd en nog dezelfde dag verzonden. Goed op de hoogte gehouden met een track en trace code. Artikel werd geleverd met een leuk kaartje.

Bestellen gaat eenvoudig en hele snelle levering

Prima!!

Bestelling juist en vrij vlot ontvangen. Persoonlijk kaartje vond ik heel plezierig. Bestel zeker nog eens bij de Peperkorrel !

Mooie collectie.

Het is geluk als je een broek bestelt, die als gegoten zit en ook nog voor een aantrekkelijke opruimingsprijs.

MME Botella

Bonsoir je suis très content de tous les achats que j'ai effectué chez vous je vous remercie pour votre compréhension bonne soirée Mame Botella

Fijne winkel, leuke merken en goede service!

Fijne winkel, leuke merken en een goede service!

Heel klantvriendelijk en netjes

Goede service en een leuke attentie in het pakketje

Super boutiek

Mooie en draagbare kleren en schoenen. Altijd de laatste mode maar ook de klassiekers! De eigenaresse is top! Behulpzaam, ze geeft tenminste ook aan als het niet staat! Een van de laatste in hun soort.

Altijd keurig verpakt en snelle leverinv

Fijne website Keurig verpakt en snelle levering Jammer dat ik zo ver uit de buurt woon anders zou ik zeker lekker shoppen bij jullie in de winkel

Veilige site, mooie merken, makkelijk te bestellen en snelle levering!

Een trui besteld van Summum, ziet er prachtig uit. Zeer tevreden!

Mooie webshop hele mooie kleding

Mooie webshop hele mooie kleding snelle verzending. Hoop ooit nog eens naar de fysieke winkel te gaan. Echt deze webshop is een aanrader

Super shop!

Jammer dat ik niet persoonlijk de collectie kan beoordelen, woon niet in de buurt van Geldrop. Prima service, snelle levering.

Netjes en tijdig bezorgd. Nog even contact gehad met een medewerker van de winkel betreft het adres van de bezorging. Heel prettig geholpen. Tevreden klant!

Goede ervaring

Snelle levering en snelle terug betaling bij retour. Bij contact word je heel vriendelijk en netjes te woord gestaan

Mooie collectie en goed advies

De collectie is precies groot genoeg. Veel keuze zonder door de bomen het bos niet meer te zien. De kleding is, ook van verschillende merken, goed combineerbaar. Ook met kleding van enkele seizoenen geleden. Ik shop hier al jaren en draag vrijwel alles nog.

Vlotte levering.

Mooie producten en goede service. Vlotte levering.

Goed en snel Verzonden.

Mooie jurk van Penn&ink. Ben er blij mee.

Snel gekocht en geleverd

Prettige website en snelle levering

Snelle levering.

Ze haddden de sneakers waar ik naar op zoek was. Snel geleverd.

Mooie producten, vlotte levering

Leuke producten, voor een goede prijs, niet flauw in de sale, goede communicatie over het bestelproces