Snelle afhandeling

Goede webshop, snelle verzending en het artikel was keurig verpakt.

Goede opvolging

snelle verzending, prima service!

via de webshop bestelling geplaatst. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de verwerking en verzending en afhankelijk van de drukte bij de Post NL heb je de volgende dag je bestelling in huis

Goede communicatie en groot aanbod!

Top reactie op navraag product via de app en snelle bezorging

Super fijn dat je via app dingen kan navragen ook savonds reactie en daarna was de sjaal snel binnen. Een aanrader!

Vergeten aan te geven dat het moest worden opgestuurd en ze hadden zelf al zo’n vermoeden dus gelijk een mailtje of ze het moesten opsturen inplaats van ophalen in de winkel !

Uitstekend!

Na de bestelling is het direct op een hele vlotte, correcte wijze in behandeling genomen. Ik ben zeer tevreden over de bestelling en verzending.

Heel goed goede service

Fijn contact snelle levering en snelle terug betaling bij retour

Snel en betrouwbaar

Komen hun afspraken na betreft bestellen en verzenden. Top!

Zeer tevreden over het product en de snelle levering!

Zeer tevreden over het product en de snelle levering!

Snelle en correcte levering.

Ik vond in mijn maat een top van Summum die nergens anders beschikbaar was.

Snelle levering Precies wat ik verwacht had. En een goede prijs.

Uitstekend!

Mooie collectie, snelle service. Truitje netjes verpakt en gezellig persoonlijk kaartje erbij.

Snel geleverd!

Snel geleverd!

Snelle levering. Netjes verzonden. Goede communicatie

Supergoed!

Goede service en communicatie en snelle levering.... Leuke collectie kleding en schoenen.

Snelle verzending

Snelle verzending netjes verpakt. Leuke broek met korting

Snelle levering en prima service

De bestelling werd direct bevestigd en nog dezelfde dag verzonden. Goed op de hoogte gehouden met een track en trace code. Artikel werd geleverd met een leuk kaartje.

Bestellen gaat eenvoudig en hele snelle levering

Prima!!

Bestelling juist en vrij vlot ontvangen. Persoonlijk kaartje vond ik heel plezierig. Bestel zeker nog eens bij de Peperkorrel !

Mooie collectie.

Het is geluk als je een broek bestelt, die als gegoten zit en ook nog voor een aantrekkelijke opruimingsprijs.

MME Botella

Bonsoir je suis très content de tous les achats que j'ai effectué chez vous je vous remercie pour votre compréhension bonne soirée Mame Botella

Fijne winkel, leuke merken en goede service!

Fijne winkel, leuke merken en een goede service!

Heel klantvriendelijk en netjes

Goede service en een leuke attentie in het pakketje

Super boutiek

Mooie en draagbare kleren en schoenen. Altijd de laatste mode maar ook de klassiekers! De eigenaresse is top! Behulpzaam, ze geeft tenminste ook aan als het niet staat! Een van de laatste in hun soort.

Heuvel 95

5664HN El 95 hn geldropt