Fijn en snel

Via de webshop aankoop gedaan en ik kon het al binnen een uurtje ophalen in de winkel. Super fijn.

Goede communicatie!

Zeer snelle reactie op whatsapp, betreffende maar informatie

Prima, geen klachten!

Goed advies. Snelle levering.

Mooie kleren, goede prijs, snelle levering!

Alles liep perfect en mooi bloesje!

Snelle levering, goed verpakt, vriendelijk

Snelle levering!

Supersnel geleverd! Helaas is de maat te groot en moet ik het kledingstuk retourneren. Ik weet dus nog niet hoe de retourzending verloopt.

Uitstekend!

Snelle levering, wijzigen van een bestelling was geen probleem. Snelle reactie via Whatsapp.

Heel fijn assortiment

Gezellige dames fijne mooie collectie kom ef graag.

Perfect!

Fijne snelle levering en netjes verpakt.

TOP

Snelle levering, met zorg verpakt en een persoonlijk berichtje, super!!

supper klant vriedelijk

Daar ben je als klant wel kom , altijd hebben ze een vriendelijkwoordt als je belt,ze zijn ook altijd klantvriendelijk ,nooit is hun iets te veel ze krijgen van mijn een tien.

Goede communicatie na bestellen naar klant toe! Een hele uitgebreide collectie. Zeer keurig verpakt en een persoonlijk kaartje erbij geschreven wat ik erg leuk vond. Ik ga zeker vaker bij de peperkorrel winkelen! Een hele fijne site!

Jurk stinkt

De jurk die ik heb besteld stinkt, een vieze muffe lucht alsof de jurk al meerdere dagen was gedragen. Ik bestel geen kleding meer bij deze winkel

netjes verpakt en snelle levering

Het vestje van Summum dat ik had besteld was netjes verpakt in een kartonnen doos(je) voorzien van een met de handgeschreven kaartje met leuke tekst . De bestelling donderdagmiddag geplaatst en zaterdag met PostNL ontvangen : ) . Anneke

Sehr gerne wieder

Wir haben aus Deutschland bestellt und sind sehr begeistert, die Lieferung war sehr schnell bei uns und ist auch so gut verpackt gewesen das nichts passieren kann :D Wir bedanken uns herzlichst und bestellen ganz sicher wieder :D

Leuke producten, mooie merken en een goede service. Alleen even opletten dat de verzendkosten bij retourneren voor eigen rekening zijn.

Super lieber und perfekter Service , hier Versand nach Deutschland

Ganz toller Service .. Freitag bestellt, Samstag schon im Versand und am Mittwoch in München .. angekommen.. ganz liebe Grüße Almut Schneider München

Leuke gezellige boetiek, prima webshop/service.

Leuke gezellige boetiek, prima webshop/service.

Snelle en correcte levering

Fijne ervaring had een retour en is prima afgehandeld

Leuke kleding snel verzonden

Mooie producten, snelle en nette levering

Product dag na bestelling in huis. Helaas was de maat niet goed. Retournering en terugstorten geld was snel geregeld.

Zeer klantvriendelijk

Er wordt altijd ingegaan op de specifieke wensen van de klant en dat voelt heel goed. Mooie kleding en goede informatie over de kleding.

Altijd snel geleverd maar ook een leuke winkel om shoppen

Prima webshop

Jeans besteld, binnen paar dagen ontvangen.