Snelle levering en netjes verpakt

Ik had de bestelling snel binnen en zat keurig verpakt.

Bestelde spullen altijd snel geleverd. Bij vragen snel reactie, zelfs in weekend. Heel fijn bedrijf om bij te bestellen .

Super service snelle levering

O Super service snelle levering

Makkelijk bestellen, goede communicatie, netjes bezorgd, op tijd. Echt perfect, ik ben heel tevreden!

Super snelle bezorging!

Het pakje was er heel snel ondanks de drukke periode. Helaas valt de broek klein en heb ik hem retour gestuurd.

Super snelle bezorging!

Snel en netjes verzorgd.

top!

Goed maar niet volledig

Snelle levering, echter door slecht voorraadbeheer kunnen 2 van de 4 items niet geleverd worden, wat zeer teleurstellend is. Dit is wel direct na constatering door De Peperkorrel naar mij gecommuniceerd, maar deze items waren wel dé items waar ik mij op verheugde

Snel,mooi,goed geleverd.

De teddy body warmer ziet er precies zo uit als op de site. 2 Dagen na bestelling al stevig en veilig verpakt aangekomen. Top!!

Snelle levering, goede service

Snelle levering. Goede kwaliteit. Netjes bezorgd.

Netjes verpakt en snel verstuurd!

Netjes verpakt en snel verstuurd!

Top !!

Mooie collectie, snel geleverd, fijne website

Super leuke sjaal gekocht

Super leuke sjaal gekocht. Op vrijdag en maandag als pakketje ontvangen. Ik had het nog leuker gevonden als het pakketje vrijdag al binnen zou zijn gekomen.

Perfect!

Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering. Perfect verpakt.

Snelle levering en perfect verpakt. Leuke kortingsactie! Bedankt voor de goede afhandeling.

Prachtige broek, precies zoals verwacht. Valt goed op maat. Leuk randje bij de zakken, maakt het net even specialer. Snelle levering.

Mooie collectie en super vriendelijk

Leuke kleding en veel keuze Wordt snel gereageerd op vragen Mooie webshop

Ik heb alltijd heele goede ervaring supper vriendelijk, daar wordt je nog als klant is koning dat i

Ellen , Ineke zijn supper, niks is hun te veel als aan de telefoon, een vraag heb ze maaken altijd tijd voor je dus ik geef ze een 10+

Prima webshop kan het iedereen aanraden

Goed en snel bezorgd . Netjes verpakt . Ëën van de betere winkel / webshop . Als ik het niet in mijn favoriete winkel kan kopen , bestel ik bij de Peperkorrel Marlies

duidelijke communicatie en snelle levering

Leuk dat rr perdoonlijk kaartje bij de aankoop zat.

Snelle service, besteld, zelfde dag verstuurd, volgende dag ontvangen! Netjes in een doosje met edd er n kaartje erbij.

prima volgens afspraak geleverd

prima volgens afspraak geleverd

Uitmuntend

Helemaal top de service! Irene Foederer

Fijne betrouwbare webwinkel

Ik "neus" graag op deze website. Overzichtelijk en mooie merken.

Heuvel 95

5664HN El 95 hn geldropt