superfijn en en professioneel,

Goede commmunicatie en goed bereikbaar. Lossen problemen meteen op

Beste Marlouke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uitstekende services

Je kan altijd bij kokendwatershop terecht voor vragen¡

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Super product en van hoge kwaliteit

Het product ontvangen zoals besteld is

Beste A.J.Mm Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ik heb de kraan nog niet eens ontvangen....

Levering vertraagd

Beste Geralda. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Destijds stond de levering voor dit model op 2 weken op onze site. Wij hebben u ter compensatie nog 25,00 gecrediteerd voor het ongemak en vinden het spijtig dat u dit niet bij de beoordeling vermeldt. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Helemaal tevreden

Geleverd binnen 1 dag. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mooie kraan van goede kwaliteit. Blij mee!

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer klantvriendelijk

Ik had wat vragen over mijn kokend water apparaat. Heel duidelijke uitleg gekregen en filmpje toegestuurd. Zeer duidelijk allemaal. Apparaat werkt goed en is een aanrader. Ook advies gehad over de waterfilter die aan vervanging toe was en een nieuwe besteld, deze werd snel bezorgd.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering en goede service.

Meedenkend in oplossingen. Zij maakten voor mij een speciaal op maat gemaakte draadbuis voor een extra dik aanrechtblad. Zeer tevreden over onze kokendwaterkraan.

Beste Laurent, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Werkt zoals het moet

Super kraan

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Aanrader

Heerlijk om direct kokend water te hebben. Kokend water is meteen aanwezig, dus wordt er vaker groene thee gedronken. Wat een gemak. Heel prettig in gebruik. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Vriendelijke klantenservice en snelle levering. Multi-Tap vind ik een aanrader.

Prima product en service

Dik tevreden

Beste Anne-Mieke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

waterfilter is snel bezorgd

fijn dat ik ieder jaar een herinnering krijgt dat mijn waterfilter van mijn cooker moet worden vervangen, is doit jaar ook weer snel gestuurd.

Beste Gabe, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw waterfilter. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Tevreden klant

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle reactie. Voldoet uitstekend

Beste Zwanet, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

vriendelijke dame aan de telfoon

Mijn bestelling 5516 heb ik nog niet ontvangen

Beste Cisca, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw pakket is bezorgd. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Super tevreden over onze Multi-Tap betreft de levering en service. De kraan is stijlvol en degelijk van vorm en materiaal en gemakkelijk en vlot met de installatiehandleiding in te bouwen. Ook is er instructie video op de site aanwezig. Een vervangende korter hendelstaafje is na contact direct geleverd. We gebruken nu al een tijdje de kraan en zijn zeer tevreden over het hele geheel. Top!

Een betaalbaar Quooker

Ik had compleet setje gekocht met filter Kwa installatie een makkie Geen inlaat combinatie nodig Omdat het een lage drukboiler is Was eerst bang dat hij zou gaan druppelen Via kraan Wat vroeger wel het geval was met lage druk boiler Geen last van, maakt wel meer geluid als een waterkoker Dus je hoort hem wel Gebruik is 1,3 kWh per dag Gemeten met mijn smart stopcontact

Beste Albert, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Communicatie is minder

2e kraan besteld. Eerst bij bol.com. nu rechtstreeks bij het bedrijf zelf. Je kreeg er namelijk een gratis zeep dispenser bij. Zelfde als de kraan. Ik kreeg een heel kaal email waarop stond dat er betaald was. Verder kreeg ik niets. Ze verzenden binnen 24 uur. Heb een mail gestuurd dat ik helemaal geen mail heb gekregen. Staat opeens 2 dagen later de kraan voor de deur. Wat blijkt nou.. de mail stond in mijn spam. Jammer dat ik nooit een reactie heb gekregen van. Kijk even in uw spam, of van uw kraan is verstuurd.

Beste Miranda,, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Excuses dat uw track and trace in uw spam terecht is gekomen. Wij hebben een melding gemaakt naar DPD toe om hier naar te kijken, zodat dit in de toekomst wordt voorkomen. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Fantastisch service

Goed snel en duidelijk

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

De Kokendwaterkraan is een aanwinst.

De 3 in een kraan werkt prima. Druppel niet na. Boiler groot genoeg. Past prima in de kast. Heet water voor o.a. thee is meer dan oké. Wel is de boiler bij opwarmen wat gehorig in onze open keuken. De voordelen zijn echter vele malen groter.

Beste Astrid, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Top! Zeker een aanrader!

Mijn klant was opzoek naar een quooker alleen zijn quookers aardig aan de prijs toen kwam ik dit product tegen voor een redelijke stuntprijs en het is top! Makkelijk aan te sluiten en een mooi desing! Ik zeg kopen dat ding!

Beste Gino, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel en makelijk te bestellen

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goed geregeld!

De boiler viel steeds uit, een mailtje gestuurd en zonder problemen werd er een nieuwe opgestuurd!

Mooie nieuwe kraan, boiler maakt wel veel geluid

Mooie compacte nieuwe kraan voor kokend water nadat mijn vorige de geest had gegeven. Makkelijke installatie, maar zwakke voedingskabel want een van de pinnen brak af bij aansluiten. De boiler ziet er mooi klein uit en werkt prima, maar moet elk uur het water weer bijverwarmen en dat maakt veel geluid.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop