Uitstekend!!!

Prima!!!

Niets ontvangen alleen een terugbetaling

Heb iets besteld en krijg een mail dat er gewacht wordt op betaling, ik heb direct betaald. Krijg daarna mijn geld terug gestort. Mail gestuurd waarom het geld is teruggestort en daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen....

Top.

Bestelde product werd snel aan de vervoerder meegegeven en is volgens verwachting. Enigste minpuntje is de vervoerder die het niet afleverde op het aangegeven servicepunt dat door mij was opgegeven omdat ik de dag van bezorging niet thuis was.

Geweldig en uitstekende service

Zeepdispenser heb ik verkeerd besteld (verkeerde kleur) en die heeft mevrouw mij de juiste toegestuurd en ik kon de zeepdispenser retour sturen.

Beste Sander, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Fijne product, snelle levering

De kraan is snel geleverd, de installatie is prima te doen en we hebben nu supersnel een lekker kopje thee. Alleen de zeepdispenser hebben we niet gezien. Zonder een klacht in te dienen wordt deze alsnog geleverd. Super goede service dus!!!

Beste Ina, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

prima levering

Na alles te hebben uitgepakt miste er 1 flexibele slang aan de kraan. Gebeld en de volgende dag lag hij in de brievenbus. Snelle levering.

Beste Leo, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden Er was geen Nederlandse handleiding Heb contact gezocht Was gelijk geregeld erg snel

Deze kokend water kraan alweer 2 jaar in gebruik. Erg prettig dat we jaarlijks een reminder via de mail ontvangen dat het filter aan vervanging toe is. Water smaakt een daarbij een stuk aangenamer en zachter door het filter. Kraan werkt top en mevrouw van de klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam

Beste Robin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Redelijk snel geleverd.

Snel geleverd maar moet hem nog instaleren dus verder kan ik er nog niks over zeggen.

Beste Peke, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Subliem

Super fijne kraan en directe levering. Direct contact bij vragen.

Beste Bertrand, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

goede service

Heb een kraan besteld voor een kokend water systeem. Na 10 minuten een belletje en uitleg waarvoor de kraan bedoeld is. Uit elg gegeven wat voor systeem we hebben . Blijkt dat de kraan neit geschikt is voor dit systeem. Hebben direct de order geblokt. En een annulerings bevestiging binnen gehad. Helaas hebben hun geen kraan voor ons systeem. Maar wel attend

Beste Bob, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede klantenservice

Er was een koppelstuk stuk gedraaid door ons zelf bij plaatsing. Werd netjes en snel een nieuwe opgestuurd. Zeer netjes

Beste Fiona, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

3-in-1 kokend water kraan na twee jaar al stuk

We hebben twee jaar geleden een 3 in 1 kokend water kraan van 3M gekocht, werd op tijd geleverd en installatie ging vlot. Het viel ons wel op dat het activeer knopje niet getoond werd op de display. Drukken op het gebied waar de knop zit werkte wel. Vorige week begaf de boiler het helemaal, alle lampen branden maar het water werd niet gekookt. Contact gehad met kokendwaterkranenshop en we kunnen het apparaat laten maken.

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het spijtig om te horen dat uw boiler een defect had in het warmte element, maar wij vinden het ook jammer dat u de volgende punten niet bij uw review heeft vermeld: Uw garantie termijn van 2 jaar was reeds verstreken en u heeft nooit het waterfilter vervangen wat wel ons advies is, aangezien er stilstaand kokend water zich in de boiler bevind en dit kalkaanslag en storingen kan veroorzaken als u geen onderhoud pleegt zoals het vervangen van het waterfilter. Desondanks de verstreken garantie termijn en het niet onderhouden van uw boiler d.m.v. ons advies voor het tijdig van het vervangen van het waterfilter hebben wij na het ontvangst van uw defecte boiler gisteren deze alweer gerepareerd en staat nu gereed en wordt morgen bij weer bij u thuis afgeleverd. U heeft hier geen enkele kosten aan gehad en dit alles hebben wij voor u gratis uitgevoerd om zo de beste service aan onze klanten te kunnen leveren. met vriendelijke groet, Marijn Knottenbelt KokendWaterKranenShop

Mooie producten snelle levering

Mooi product gekocht snelle levering en snelle reactie op vragen.

Beste Mieke, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kan niet beter

Kraan super mooi top! Boiler maakt weinig geluid bij opwarmen. Fantastische smaak water door 3M waterfilter. Snelle levering en prijs kwaliteit boven verwachting!!

Beste Jos, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wat een top service!

We hadden een beetje hulp nodig bij de installatie en wat een top service, direct beschikbaar en opgelost. Een hele fijne kraan! En na een jaar moet je de filter vervangen en ik heb bestelling gedaan en DHL maakt het pakket zoek. Vervolgens krijg ik gratis zonder enig probleem een nieuwe filter toegestuurd. Wat een fijn bedrijf met fijne mensen en een top service!

Beste Lisette, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

3 in1 kraan die doet wat moet doen voor niet teveel geld

Ik heb de kraan nu een week ingebruik, blijft prima op temperatuur 98°C. Als het werkblad een dikte heeft van meer dan 40mm dan moet er een verlengbus aangebracht worden evn bellen naar de kokend water kranen shop en het wordt dan opgestuurd ook als de bedingsknop niet goed uitkomt t.o.v. achterwand is er een oplossing voor. Al met al uitstekende service en een prima kraan die de concurentie met andere 3 iin1 kranem met gemak aan kan

Beste Nico, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Deskundig en goed georganiseerd bedrijf

Prettig contact met de klantenservice vooraf aan mijn bestelling. Zo wist ik precies wat ik nodig had. Snelle levering en artikel ook zorgvuldig verpakt

Beste Marlu, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg blij met de kraan

Wij zijn erg blij met de kraan, helaas kwam de kraan hendel bij ons tegen de achterwand aan (in de koud water stand). Dit is echt prima opgelost door kokendwaterkranenshop. Ze hebben ons kosteloos een nieuw binnen werk opgestuurd, hierdoor is de kraan hendel niet meer naar achter draaiend. Het water is super zacht van smaak door het 3M filter. Ook geen vieze kalk deeltjes meer in onze thee! Top! Wel een een klein min punt van het ontwerp is dat er geen schakel timer in zit. En ook niet mogelijk is om extern aan te sluiten. Immers als de stroom van de boiler af gaat, dient deze weer handmatig aangezet te worden. Dus s'nachts de boiler uitschakelen en s'ochtends weer lekker kokend water kan dus niet. Ook het uiterlijk van de kraan is boven verwachting. Erg robuust en degelijk. Top.

Beste Erwin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kraan besteld en razendsnel in huis. Goed verpakt waardoor beschadigen niet mogelijk is. Product voldoet helemaal aan de verwachting. Erg tevreden.

Beste Ella, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel en keurig geleverd

Snel en keurig geleverd

Beste Peter, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Dit is simpelweg een TOP bedrijf!!

Voor dit bedrijf neem ik echt even de moeite om een goede review te schrijven, dat is in dit geval niet meer dan dik verdiend! Onze spoelbak in de keuken is van steen en scheurde enkele weken geleden voor de tweede keer in pak weg 2 jaar. Gewoon nog garantie gelukkig en na overleg besloten om deze te vervangen voor een RVS spoelbak om een derde keer scheuren te voorkomen. Onze kokend water kraan (en boiler) is mat-zwart en was ook wel aan vervanging toe. Twee vliegen in één klap en zo gezegd zo gedaan. Wij bij kokendwaterkranenshop.nl dus een RVS kokend water systeem gekocht die mooi bij de nieuw spoelbak paste. Levering prima, prijs helemaal OK en toen wachten op de nieuwe spoelbak. Komt de monteur langs en blijkt dat de RVS spoelbak helemaal niet past en er waarschijnlijk ook geen te krijgen is voor de uitsparing in ons aanrechtblad. Dan moet je gaan schakelen en omdat ze alsnog wilde uitzoeken of er misschien toch nog een RVS spoelbak te krijgen is, zit je met een dilemma dat wanneer er geen RVS beschikbaar is er dezelfde zwart stenen spoelbak in terug zou komen. Maar goed, dan heb je dus géén nieuwe zwarte kraan liggen maar een RVS en kan dit niet gelijk bij de montage worden meegenomen en sta je zelf te klootviolen... Even gebeld met de webshop en na een korte uitleg had ik de volgende dag al een nieuwe zwarte kraan in huis inclusief een verlengstuk voor de doorvoer omdat ons aanrechtblad meer dan 70mm (7 cm) dik was. Let wel, ik had toen nog geen stuiver betaald en alles ging op basis van vertrouwen. Dat is pas TOP service en verdient gewoon een dikke pluim. Dan tot slot, deze heetwaterkraan is ook nog eens helemaal SUPER en doet precies wat er beloofd wordt. We gebruiken deze nu bijna twee dagen en 2,5L water is inderdaad in minder dan 5 min. op temperatuur. De boiler staat in het keukenkastje onder de kraan en is nauwelijks hoorbaar wanneer deze het water kookt/opwarmt. Een dikke aanrader!!

Beste Samuël, Bedankt voor uw mooie review en zeer positieve beoordeling. Hier worden wij wel erg blij van. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie goedwerkende kraan

De vorm van de kraan is mooi. Het is een stevige robuuste kraan. Het is gemakkelijk te installeren en makkelijk te bedienen.

Beste Edwin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg blij er mee

Mooi prima werking. Snelle levering

Beste Ruud, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering duidelijke site

Ze leveren snel en netjes

Beste Jeany, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop