Erg tevreden met de service!

Mijn bestelling is zonder problemen naar het buitenland opgestuurd. De medewerkers hebben regelmatig contact met mij gehad via e-mail om zeker te weten dat het adres klopt. Op mijn verzoek en met extra aanbetaling, is het pakket aangetekend verzonden. De kraan is zojuist geariveerd, ziet er super strak uit!

Super snel en lief geholpen door Marijn om toch optijd mijn moederdag cadeau in huis te krijgen top service thanks !!

Supermooie kraan ver boven mijn verwachtingen! Erg aardige klantenservice, vriendelijk geholpen met een vraag over de aansluiting.

Mwa

Ondanks corona niet adverteren dat spullen leverbaar zijn en dan later de klant bellen. Kan een keer gebeuren dat het fout loopt, maar laat de klant dan niet betalen bij de bestelling. Je kan je geld terug krijgen,, dat klopt, maar deze manier van werken is niet netjes.) ps, werk zelf heel lang in de detailhandel, ik zou dit niet durven)

Super blij met me kokendwaterkraan

Wij hebben sinds kort een kraan Lang getwijfeld maar geen monent spijt van. Goede kwaliteit en fijne service en snelle levering. Wij willen niet anders meer.

levering en omschrijving product is goed en snel.

filter snel ontvangen. betaling achteraf zonder problemen.

Heel fijn dat we gebeld werden

Fijn dat nadat we de kraan en boiler besteld hadden ,gebeld werden meteen de volgende dag dat de boiler niet op voorraad was. En dat we 3 optie's hadden. Maar nu word, als het even mee zit de kraan rond 15 mei geleverd met de boiler.

Kwaliteit, prettig personeel en snelle levering

Ben ongelofelijk blij met mijn nieuwe kraan en zo makkelijk te installeren. Ik kan nou al niet meer zonder. Bedankt!!

Heel vriendelijk en product snel geleverd

Prachtige kraan en snel geleverd. Kraan moet nog geïnstalleerd worden.

Goede koker, maar filter moet vaak vervangen worden

Goed kokend water en makkelijke installatie. Wat wel tegen valt is dat het filter a €80 elk jaar vervangend moet worden, Bij een quooker is dat elke 5 jaar....

Beste Mark, Graag willen wij u meer informatie geven over het verschil van ons 3M waterfilter en het waterfilter van Quooker. Wij leveren een koolstof hars waterfilter op basis van ionenwisseling van marktleider 3M, ons filter verwijdert kalkaanslag, bacteriën, hormoonresten, pesticiden, vuil, deeltjes, chloor, reuk en smaak. (0,2 micron) Het waterfilter is van essentieel belang om kalkaanslag in de boiler te voorkomen, waar tenslotte continue stilstaand kokend water in staat. Zo verlengd u de levensduur van uw boiler aanzienlijk. Het filter van Quooker is enkel een koolstoffilter wat zich onder de kraan bevind en doet niks om hardheid tegen te gaan en verwijdert enkel chloor. Het filter van Quooker is niet te vergelijken met het 3M waterfilter welke wij leveren. Als u nog vragen heeft, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, team Kokendwaterkranenshop

Super, geweldige service.

Wilde vanuit Belgische rekening betalen, screenschot vd betaling was genoeg, dee kraan werd meteen opgestuurd.

Super blij met mijn kraan! Model Brushed Copper Gold gekocht, wat een plaatje! Hoop complimenten al ontvangen. Alles werkt perfect en super eenvoudige installatie!

Een pracht van een kraan

Te mooi, had het niet zo mooi verwacht!! Bedankt voor de service

Goed product en betaalbaar

Afgelopen week een kokendwaterkraan gekocht. We zijn er erg tevreden over de kraan en boiler, ik had een aantal vragen ivm het monteren en ben zeer behulpzaam te woord gestaan door kokendwaterkraan shop. In een woord Super!

Alles naar wens

Kraan is robuust en van hoge kwaliteit, mooie afwerking. Heldere handleiding en alle aansluit accesoires waren aanwezig. Wij hebben model Gun Metal gekocht, al een hoop complimenten thuis mogen ontvangen over de mooie kraan.

Prima bedrijf tot nog toe

Werd netjes gebeld dat de levering wat later werd.

Helemaal blij met onze kraan, lekker snel koken en mooi product

Wel goede communicatie

Mijn product is nog niet geleverd, maar de nieuwe keuken staat er ook nog niet.

Blij met aankoop

Zou niet meer anders willen, kwaliteit is top en de service net zo! Echt een aanrader

Goede service, zeer snelle levering, erg blij met onze nieuwe kraan. Niks op aan te merken

Content over kwaliteit en service

Wij hebben gekozen voor de Multi-Tap kraan van Kokendwaterkranenshop vanwege de scherpe prijs en omdat er een goed waterfilter van 3M bij werd geleverd. Voor ons is het erg belangrijk dat wij gefilterd water tappen en om de boiler kalkvrij te houden zodat wij hierdoor de onderhoudskosten minimaliseren. Het is inderdaad en hele mooie kraan met een rustige waterstraal die niet spettert. Aansluiten was niet ingewikkeld, wij hadden technische vraag over de aansluiting en werden telefonisch erg prettig en vakkundig geholpen. Al met al een aanrader!

Gewoon perfect, zoals het hoort

Duidelijke site, snelle levering, goed product!!

Zeer mooi en uitstekende kwaliteit

Absoluut een aan te bevelen, zeer mooi design en soliede kwaliteit. Ik had even wat moeite met het installeren maar ze hebben me direct telefonisch geholpen en het stelde eigenlijk niks voor. Ik was in anderhalf uur klaar. Zeer behulpzaam en goed meedenkend personeel. chapeau voor deze service!!

Kwaliteit, snelle levering, goede prijs

Snelle verzending, prima product

Na lang vergelijken mijn kraan hier gekocht en hier heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van. Hartelijk dank.