Goede klantenservice

Er was een koppelstuk stuk gedraaid door ons zelf bij plaatsing. Werd netjes en snel een nieuwe opgestuurd. Zeer netjes

Beste Fiona, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie producten snelle levering

Mooi product gekocht snelle levering en snelle reactie op vragen.

Beste Mieke, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kan niet beter

Kraan super mooi top! Boiler maakt weinig geluid bij opwarmen. Fantastische smaak water door 3M waterfilter. Snelle levering en prijs kwaliteit boven verwachting!!

Beste Jos, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wat een top service!

We hadden een beetje hulp nodig bij de installatie en wat een top service, direct beschikbaar en opgelost. Een hele fijne kraan! En na een jaar moet je de filter vervangen en ik heb bestelling gedaan en DHL maakt het pakket zoek. Vervolgens krijg ik gratis zonder enig probleem een nieuwe filter toegestuurd. Wat een fijn bedrijf met fijne mensen en een top service!

Beste Lisette, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

3 in1 kraan die doet wat moet doen voor niet teveel geld

Ik heb de kraan nu een week ingebruik, blijft prima op temperatuur 98°C. Als het werkblad een dikte heeft van meer dan 40mm dan moet er een verlengbus aangebracht worden evn bellen naar de kokend water kranen shop en het wordt dan opgestuurd ook als de bedingsknop niet goed uitkomt t.o.v. achterwand is er een oplossing voor. Al met al uitstekende service en een prima kraan die de concurentie met andere 3 iin1 kranem met gemak aan kan

Beste Nico, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Deskundig en goed georganiseerd bedrijf

Prettig contact met de klantenservice vooraf aan mijn bestelling. Zo wist ik precies wat ik nodig had. Snelle levering en artikel ook zorgvuldig verpakt

Beste Marlu, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg blij met de kraan

Wij zijn erg blij met de kraan, helaas kwam de kraan hendel bij ons tegen de achterwand aan (in de koud water stand). Dit is echt prima opgelost door kokendwaterkranenshop. Ze hebben ons kosteloos een nieuw binnen werk opgestuurd, hierdoor is de kraan hendel niet meer naar achter draaiend. Het water is super zacht van smaak door het 3M filter. Ook geen vieze kalk deeltjes meer in onze thee! Top! Wel een een klein min punt van het ontwerp is dat er geen schakel timer in zit. En ook niet mogelijk is om extern aan te sluiten. Immers als de stroom van de boiler af gaat, dient deze weer handmatig aangezet te worden. Dus s'nachts de boiler uitschakelen en s'ochtends weer lekker kokend water kan dus niet. Ook het uiterlijk van de kraan is boven verwachting. Erg robuust en degelijk. Top.

Beste Erwin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kraan besteld en razendsnel in huis. Goed verpakt waardoor beschadigen niet mogelijk is. Product voldoet helemaal aan de verwachting. Erg tevreden.

Beste Ella, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel en keurig geleverd

Snel en keurig geleverd

Beste Peter, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Dit is simpelweg een TOP bedrijf!!

Voor dit bedrijf neem ik echt even de moeite om een goede review te schrijven, dat is in dit geval niet meer dan dik verdiend! Onze spoelbak in de keuken is van steen en scheurde enkele weken geleden voor de tweede keer in pak weg 2 jaar. Gewoon nog garantie gelukkig en na overleg besloten om deze te vervangen voor een RVS spoelbak om een derde keer scheuren te voorkomen. Onze kokend water kraan (en boiler) is mat-zwart en was ook wel aan vervanging toe. Twee vliegen in één klap en zo gezegd zo gedaan. Wij bij kokendwaterkranenshop.nl dus een RVS kokend water systeem gekocht die mooi bij de nieuw spoelbak paste. Levering prima, prijs helemaal OK en toen wachten op de nieuwe spoelbak. Komt de monteur langs en blijkt dat de RVS spoelbak helemaal niet past en er waarschijnlijk ook geen te krijgen is voor de uitsparing in ons aanrechtblad. Dan moet je gaan schakelen en omdat ze alsnog wilde uitzoeken of er misschien toch nog een RVS spoelbak te krijgen is, zit je met een dilemma dat wanneer er geen RVS beschikbaar is er dezelfde zwart stenen spoelbak in terug zou komen. Maar goed, dan heb je dus géén nieuwe zwarte kraan liggen maar een RVS en kan dit niet gelijk bij de montage worden meegenomen en sta je zelf te klootviolen... Even gebeld met de webshop en na een korte uitleg had ik de volgende dag al een nieuwe zwarte kraan in huis inclusief een verlengstuk voor de doorvoer omdat ons aanrechtblad meer dan 70mm (7 cm) dik was. Let wel, ik had toen nog geen stuiver betaald en alles ging op basis van vertrouwen. Dat is pas TOP service en verdient gewoon een dikke pluim. Dan tot slot, deze heetwaterkraan is ook nog eens helemaal SUPER en doet precies wat er beloofd wordt. We gebruiken deze nu bijna twee dagen en 2,5L water is inderdaad in minder dan 5 min. op temperatuur. De boiler staat in het keukenkastje onder de kraan en is nauwelijks hoorbaar wanneer deze het water kookt/opwarmt. Een dikke aanrader!!

Beste Samuël, Bedankt voor uw mooie review en zeer positieve beoordeling. Hier worden wij wel erg blij van. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie goedwerkende kraan

De vorm van de kraan is mooi. Het is een stevige robuuste kraan. Het is gemakkelijk te installeren en makkelijk te bedienen.

Beste Edwin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg blij er mee

Mooi prima werking. Snelle levering

Beste Ruud, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering duidelijke site

Ze leveren snel en netjes

Beste Jeany, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeertevreden over het product

Zeergoede kranen besteld via bol.com snelle levering zeertevreden over de kraan ik had hem afgelopen vrijdag besteld en zaterdag al in huis, gr jasmijn

Beste Jasmijn, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wij zijn ontzettend tevreden. Wat een gemak en comfort, kraan past perfect in onze nieuwe keuken. Installatie doodeenvoudig. Behulpzame klantenservice.

Beste Thijs, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Betrouwbaar, efficiënt, attent, aanspreekbaar en niet te duur!

Drie-in-een kraan met waterontharder en zeepdispenser gekocht in maart 2021, want kwam als beste uit de test. Staat mooi, werkt prima en bespaart energie (cv-boiler, waterkoker, fornuis). Vorige week per email reminder om waterfilter te vervangen, had deze de volgende dag in huis. Ps. Zogenaamde "magnetische waterontharders" van tv-reclame werken niet!

Beste Marcel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooi product en goede service

mooie kraan en goede kwaliteit.... Buis van kraan was net iets te kort om door aanrechtblad gemonteerd te kunnen worden. Een belletje en langere werd kosteloos toegestuurd en was de volgende dag binnen... Prima service !

Beste Frenk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

De kraan werd snel geleverd. Op vragen snel antwoord. Alleen jammer dat de boiler zoveel lawaai maakt. Moeten ze nog even wat op vinden. Isolerend kastje er omheen?

Beste Karel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wellicht kunt u wat geluidsabsorberend materiaal gebruiken, dit kan een goede oplossing zijn. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

ik had een top ervaring met kokendwaterkranenshop

eerlijk is eerlijk er ging iets mis met het instaleren van de 3M filterkop. Ik nam contact op met de kokendwaterkranenshop en geen probleem we sturen gelijk een een nieuwe 3M filterkop zonder gedoe dus hartelijk bedankt voor dit gebaar. gr Martin.

Beste Martin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Na een jaar de kraan dagelijks te gebruiken werkt deze nog steeds prima. Afgelopen week het 3m filter vervangen. Hier had ik wat vragen over. Deze vragen werden zeer snel en naar volle tevredenheid beantwoord. Naast het goede product ook nog eens een top bedrijf.

Beste Henk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Tot op heden perfect

Zeer snelle levering, installatie gaat zonder enig probleem. Alle onderdelen die nodig zijn, waren netjes allemaal meegeleverd. Ongeveer een half uurtje nadat het pakket binnen kwam, hadden we al kokend water.

Beste Daniel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede service, snelle levering en prima product!

Voordat ik de multi-tap kraan bestelde heb ik contact gezocht met de klantenservice. De ruimte tussen de kraan en achterwand is bij mij dusdanig krap dat er een ander ventiel in de kraan geplaatst moest worden. Deze werd gratis meegeleverd! Waar maak je dat nog mee? De kwaliteit van de materialen is echt hoog, het is geen goedkope rommel. Aansluiten is eenvoudig, alleen het siliconen slangetje past niet makkelijk op het ventiel van de boiler. Die scheurde een paar keer bij het erop duwen. Eerst warm en soepel maken, dan lukt het wel. Extra veilig door een kraan die niet warm wordt en met vertraging het hete water levert. Boiler maakt wel wat geluid bij het opwarmen maar storend is het niet. Echt een top product voor de betaalde prijs!

Beste Perry, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goed te bereiken

Ik had nog een vraagje over de kraan ze ware goed te bereiken telefonisch Duidelijk antwoord en mee denkend Super

Beste Corrie, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Dirk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima compleet product, maakt alleen geluid tijdens het opwarmen.

prima produkt, op het opwarmgeluid na. Wel jammer dat de gewone warmwaterkraan naar voren gaat voor warm water, en niet als de kokend water kraan naar achteren, dit ivm. veiligheid voor kinderen.

Beste Harry, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Niet alle kranen hebben dezelfde constructie wat betreft de positie van de taphendels en is ook waar je aan gewend bent. Onze kranen zijn op een kindveilige wijze geproduceerd, zodat er niet zomaar een verbranding kan plaatsvinden Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop