Snel het juiste bezorgd zoals beschreven

Erg tevreden over het bestelde product en de uitstekende vlotte levering

Prima kraan met duidelijke beschrijving.

Mooie kraan en werkt prima. installatie is vrij simpel. Enige waar ik een oplossing voor wil zien is de messing ring onder het keukenblad. Deze is door gefreesd om het makkelijker te monteren, maar omdat het draad vrij ruim zit, wijkt de ring bij aandraaien van de 2 schroeven. Het zou goed zijn als dit wordt aangepast door de ring niet door te frezen, de slangen kunnen er zo ook doorheen!

Beste Marco, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Waterfilter ontbreekt

De kraan en boiler zijn prima. Er ontbreekt echter een waterfilter.

Beste Arjen, Wij hebben met verbazing uw beoordeling ontvangen. U heeft recent een vervangend waterfilter bij ons besteld, welke volgens onze gegevens op 15-07-2024 is geleverd. Het volledige systeem, bestaande uit de kraan, boiler en filter, heeft u vier jaar geleden bij ons aangeschaft. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij dit misverstand kunnen oplossen. U kunt ons telefonisch bereiken op 0486-750990 of per e-mail op [email protected]. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Marijn, KokendWaterKranenShop

Uitstekend.

Snelle levering.

Goede oplossing

Kapot binnen gekregen. De printplaat van de boiler lijkt doorgebrand en lekt water. Zo uit de doos gekomen. Bij openen van dr doos zat er aan een vreemde geur aan. Contact gezocht en na 2 dagen is het netjes opgelost Er wordt direct een nieuwe boiler opgestuurd. Kan niet wachten op het eerste heerlijke snelle kopje thee

Beste Edith, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima, snelle levering.

Beste Lydia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uitstekende service gekregen!

Door eigenaren fout dubbel besteld maar keurig na verzoek gecorrigeerd

Beste H.J.M Van de Watering Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie kraan!

Mooie kraan, installatie was goed te doen! Kokend water kraan is wat zwaar in gebruik. De beweging is wat tegennatuurlijk met de linkerhand. In tegenstelling tot wat men zegt vind ik de klantenservice minder accuraat. Ik heb een vraag gesteld via mail. Over de energieverdeler omdat wij maar 1 stopcontact in het aanrechtkastje hebben. En daar heb ik na vijf dagen nog steeds geen reactie op.

Beste Erika, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor het niet beantwoorden van uw vraag eerder. Dit is te wijten aan een tijdelijk personeelstekort. Wij zullen u binnenkort een e-mail sturen om uw vraag volledig te beantwoorden. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Maakt het leven makkelijker

Top!!

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Het product is optijd geleverd en is precies wat ik verwachte.

Voor mijn eerste bestelling is dit boven verwachting.

Beste Haidy, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Chapeau voor dit bedrijf. Super aardige klantenservice erg behulpzaam. Erg mooi product welke makkelijker te bedienen is. Installatie was zo gepiept. Aanwinst voor onze keuken.

Beste Marijn, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering en alles zag er prima uit. Goede handleiding

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Besteld en twee dagen later bezorgd.

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prachtige Kraan snelle levering. Vriendelijk geholpen en geweldige service.

Beste Tineke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

superfijn en en professioneel,

Goede commmunicatie en goed bereikbaar. Lossen problemen meteen op

Beste Marlouke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uitstekende services

Je kan altijd bij kokendwatershop terecht voor vragen¡

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Super product en van hoge kwaliteit

Het product ontvangen zoals besteld is

Beste A.J.Mm Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ik heb de kraan nog niet eens ontvangen....

Levering vertraagd

Beste Geralda. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Destijds stond de levering voor dit model op 2 weken op onze site. Wij hebben u ter compensatie nog 25,00 gecrediteerd voor het ongemak en vinden het spijtig dat u dit niet bij de beoordeling vermeldt. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Helemaal tevreden

Geleverd binnen 1 dag. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mooie kraan van goede kwaliteit. Blij mee!

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer klantvriendelijk

Ik had wat vragen over mijn kokend water apparaat. Heel duidelijke uitleg gekregen en filmpje toegestuurd. Zeer duidelijk allemaal. Apparaat werkt goed en is een aanrader. Ook advies gehad over de waterfilter die aan vervanging toe was en een nieuwe besteld, deze werd snel bezorgd.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering en goede service.

Meedenkend in oplossingen. Zij maakten voor mij een speciaal op maat gemaakte draadbuis voor een extra dik aanrechtblad. Zeer tevreden over onze kokendwaterkraan.

Beste Laurent, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Werkt zoals het moet

Super kraan

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Aanrader

Heerlijk om direct kokend water te hebben. Kokend water is meteen aanwezig, dus wordt er vaker groene thee gedronken. Wat een gemak. Heel prettig in gebruik. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Vriendelijke klantenservice en snelle levering. Multi-Tap vind ik een aanrader.

Prima product en service

Dik tevreden

Beste Anne-Mieke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

de eek 5

5363 VD Velp nb