Mooie aanbieding

Mooie aanbieding voor een aantrekkelijke prijs. Eenvoudig zelf te installeren en werkt perfect.

Helaas lekte de eerste kraan in het kraanhuis. Er werd echter op korte termijn een vervangende kraan toegezonden.

Werkt precies naar behoren

Goed product voor een goede prijs en doet precies wat ie moet doen

Goede snelle service

Tevreden klant!

Ik heb de Multi-Tap nu een maand in gebruik en deze mooie fijne kraan is niet meer weg te denken bij ons in de keuken. Wat een gemak en comfort. Daarbij staat onze gouden uitvoering ook nog eens super de luxe in onze keuken. Installatie was erg eenvoudig, binnen een half uur waren we klaar met monteren.

Verkeerde kraan geleverd

Door de verkeerde kraan ben ik in totaal 10 uur bezig geweest was niet nodig geweest ,was een montagefout in de kraan had niet door de productie mogen komen maar ik had hem wel

Geweldige kraan en top service

Sinds een week deze 3 in 1 kraan in gebruik. We zijn er erg blij mee. Op elk moment van de dag en kop thee pakken. Geen schuim of witte vlies op de thee. Yammie. De kraan past in eerste instantie niet goed op het aanrecht. Aanrecht te dik. 1 telefoontje volstond. We kregen kostenloos en op zet stuk toe gestuurd. Probleem opgelost. Aanrader.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Helemaal toppie

Werkt zoals mij is voorgespiegeld. Geen klachten Hij werkt 100’% naar onze verwachting.

Service en product zeer goed

Door de instructiefilm ben ik overstag gegaan om dit product online te kopen. Installatie was hierdoor echt makkelijk. Kraan werkt prima en makkelijk bedienbaar. Levering in een dag en klantenservice bereikbaar en vriendelijk.

Fantastische service!

Helaas ging onze boiler na een jaar kapot, er werd gelijk een nieuwe toegezonden. Top service.

Beste Mark, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Aanrader

Vorige week de Multi-Tap besteld en hij werkt perfect. Ik raad iedereen deze kraan aan. De installatie was erg eenvoudig en het is ook erg fijn dat er een instructie video op de site staat vermeld. Zo kan je alle stappen zien en zelf meteen uitvoeren tijdens de installatie. Fluitje van een cent. Water komt rustig uit de kraan zonder hete spetters. Al met al blij met onze aanwinst.

Beste Rene, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Werkt zoals wij hoopten: rustige en stevige straal water. Water smaakt stuk lekkerder en zachter door het waterfilter. Kwaliteit kraan zwaar en strak afgewerkt. Levering binnen 1 dag en direct reactie op mijn vraag via de mail.

Beste Ferdinand, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Snelle levering, top product en goede service!

De heetwaterkraan is gemaakt van stevig en robuust materiaal, en super makkelijk aan te sluiten! Ik kreeg er een gratis dispenser bij, wat eerst verkeerd was geleverd, maar na 1 mail, 2 dagen later de juiste toegestuurd. Top service, doe zo verder!

Beste Mario, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

good

good

Beste Emiljan, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Nog geen

Ik kan deze pas installeren als de nieuwe keuken is geplaatst. En dat is over 2,5 maanden.

Beste Arie-Jan, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Super product maar jammer past niet op.mijn 15 mm water lieding

Het zou heel handig zijn om de sluit Keppel stukken duddelijk tw geven welke de past bij mij huis en standard water lieden is maat 15 mm en krijg ik een Keppel stukken van 22 mm dat is veel te groot Mijn vragen is heb jullie een koppelingen van 22 mm naar 15 mm zo ja wat kost dat dan wil ik graag 2 stukken .

Beste Riyadh, Het is vervelend om te horen dat u uw whole house filter niet direct kan aansluiten. U geeft aan dat het handig is om de juiste koppelstukken erbij te leveren. Er is niet direct sprake van een standaard maat in een woningbouw. In oude huizen wordt 12 mm toegepast, later werd dit 15mm en hedendaags wordt er veel gebruik gemaakt van kunststof 18mm. Het wholehouse filter is bedoeld om uw gehele huis te filtreren en dient daarvoor na de watermeter geplaatst te worden, dit is bij een woonhuis in de regel altijd 22mm. Als u toch wenst om het whole house filter op een andere locatie te plaatsen dan na de watermeter adviseren wij u koppelingen van 22mm naar 15mm te kopen, deze zijn bij iedere bouwmarkt te verkrijgen. Wij hopen dat u dit verder helpt. Als u nog verdere vragen heeft, neem gerust contact met ons op, dan helpen wij u graag verder. Voor nu, een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet Kokendwaterkranenshop

Tevreden klant

Ben erg tevreden met mijn aankoop. Binnen een dag in huis Goede bereikbaarheid klantenservice Mooi product naar verwachting

Beste Caroline, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Waanzinnig!!!

Levering binnen 1 dag. Ontzettende eenvoudige installatie. Kraan werkt zoals ik er van hoopte! Smaak van het water ook veel smaakvolller door het bijgevoegde waterfilter. Mooi design en zware kwaliteit

Beste Pietertje, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier met uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Prima levering

Prima prijs en levering. Eerst even onduidelijk omdat ik na order verder geen mails kreeg over wanneer levering plaats ging vinden, maar na een mailtje hierover kreeg ik snel terugkoppeling en kraan is vervolgens geleverd cf bestelling.

Beste Jarno, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier met uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

wordt netjes te woord gestaan

Beste Krijn, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Snelle service!

Enkele issues werden snel opgepakt met een goeie communicatie over en weer!

Beste Ferry, Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier met uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Na wat aanloop problemen zeer tevreden over het product.

Naar aanleiding van mailtje ivm vertraagde levering een telefoontje met daarin uitleg ontvangen. Naar aanleiding van het gesprek heb ik gezien dat de levertijd aangepast is op de home website. Mijn complimenten hoe snel het is opgepakt om de levertijden (waar men overigens niets aan kon doen) duidelijker weer te geven. 3 Dagen na het telefonisch contact zijn de goederen goed afgeleverd. Kraan geïnstalleerd en er zeer tevreden over. Was wel 1 klein issue, de fabriek had de warm water slang en koud water slang verwisseld, waardoor de kraan in eerste instantie niet juiste instellingen had. (Koud water kwam uit warm instelling). Merk meteen dat water wat zachter, wat ook lekkerder smaakt. Goede verhouding kwaliteit/prijs..

Beste Hans, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier met uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Geen dag spijt van gehad.

Top kraan elke dag weer heb hem bijna 1 jaar en de 3m filter was makelijk te vernieuwen. Een dikke 10.

Beste Marco, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel kookplezier met uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop

Eindelijk een zeeppompje dat past

Ik was al een tijdj op zoek naar een pompje wat past in het aanrechtblad. Voor de zekerheid heb ik nagevraagd of het echt de maat was (de meesten zijn namelijk te dik) Ik kreeg snel antwoord, kon makkelijk bestellen en had hem snel binnen

Beste Peggy, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier van uw zeepdispenser. Met vriendelijke groeten, KokendWaterKranenShop