Uitstekende service gekregen!

Door eigenaren fout dubbel besteld maar keurig na verzoek gecorrigeerd

Beste H.J.M Van de Watering Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie kraan!

Mooie kraan, installatie was goed te doen! Kokend water kraan is wat zwaar in gebruik. De beweging is wat tegennatuurlijk met de linkerhand. In tegenstelling tot wat men zegt vind ik de klantenservice minder accuraat. Ik heb een vraag gesteld via mail. Over de energieverdeler omdat wij maar 1 stopcontact in het aanrechtkastje hebben. En daar heb ik na vijf dagen nog steeds geen reactie op.

Beste Erika, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor het niet beantwoorden van uw vraag eerder. Dit is te wijten aan een tijdelijk personeelstekort. Wij zullen u binnenkort een e-mail sturen om uw vraag volledig te beantwoorden. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Maakt het leven makkelijker

Top!!

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Het product is optijd geleverd en is precies wat ik verwachte.

Voor mijn eerste bestelling is dit boven verwachting.

Beste Haidy, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Chapeau voor dit bedrijf. Super aardige klantenservice erg behulpzaam. Erg mooi product welke makkelijker te bedienen is. Installatie was zo gepiept. Aanwinst voor onze keuken.

Beste Marijn, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering en alles zag er prima uit. Goede handleiding

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Besteld en twee dagen later bezorgd.

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prachtige Kraan snelle levering. Vriendelijk geholpen en geweldige service.

Beste Tineke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

superfijn en en professioneel,

Goede commmunicatie en goed bereikbaar. Lossen problemen meteen op

Beste Marlouke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uitstekende services

Je kan altijd bij kokendwatershop terecht voor vragen¡

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Super product en van hoge kwaliteit

Het product ontvangen zoals besteld is

Beste A.J.Mm Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ik heb de kraan nog niet eens ontvangen....

Levering vertraagd

Beste Geralda. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Destijds stond de levering voor dit model op 2 weken op onze site. Wij hebben u ter compensatie nog 25,00 gecrediteerd voor het ongemak en vinden het spijtig dat u dit niet bij de beoordeling vermeldt. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Helemaal tevreden

Geleverd binnen 1 dag. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mooie kraan van goede kwaliteit. Blij mee!

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer klantvriendelijk

Ik had wat vragen over mijn kokend water apparaat. Heel duidelijke uitleg gekregen en filmpje toegestuurd. Zeer duidelijk allemaal. Apparaat werkt goed en is een aanrader. Ook advies gehad over de waterfilter die aan vervanging toe was en een nieuwe besteld, deze werd snel bezorgd.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering en goede service.

Meedenkend in oplossingen. Zij maakten voor mij een speciaal op maat gemaakte draadbuis voor een extra dik aanrechtblad. Zeer tevreden over onze kokendwaterkraan.

Beste Laurent, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Werkt zoals het moet

Super kraan

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Aanrader

Heerlijk om direct kokend water te hebben. Kokend water is meteen aanwezig, dus wordt er vaker groene thee gedronken. Wat een gemak. Heel prettig in gebruik. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Vriendelijke klantenservice en snelle levering. Multi-Tap vind ik een aanrader.

Prima product en service

Dik tevreden

Beste Anne-Mieke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

waterfilter is snel bezorgd

fijn dat ik ieder jaar een herinnering krijgt dat mijn waterfilter van mijn cooker moet worden vervangen, is doit jaar ook weer snel gestuurd.

Beste Gabe, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw waterfilter. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Tevreden klant

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle reactie. Voldoet uitstekend

Beste Zwanet, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

vriendelijke dame aan de telfoon

Mijn bestelling 5516 heb ik nog niet ontvangen

Beste Cisca, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw pakket is bezorgd. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Super tevreden over onze Multi-Tap betreft de levering en service. De kraan is stijlvol en degelijk van vorm en materiaal en gemakkelijk en vlot met de installatiehandleiding in te bouwen. Ook is er instructie video op de site aanwezig. Een vervangende korter hendelstaafje is na contact direct geleverd. We gebruken nu al een tijdje de kraan en zijn zeer tevreden over het hele geheel. Top!

Bedrijfsgegevens

de eek 5

5363 VD Velp nb

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.