Zeertevreden over het product

Zeergoede kranen besteld via bol.com snelle levering zeertevreden over de kraan ik had hem afgelopen vrijdag besteld en zaterdag al in huis, gr jasmijn

Beste Jasmijn, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wij zijn ontzettend tevreden. Wat een gemak en comfort, kraan past perfect in onze nieuwe keuken. Installatie doodeenvoudig. Behulpzame klantenservice.

Beste Thijs, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Betrouwbaar, efficiënt, attent, aanspreekbaar en niet te duur!

Drie-in-een kraan met waterontharder en zeepdispenser gekocht in maart 2021, want kwam als beste uit de test. Staat mooi, werkt prima en bespaart energie (cv-boiler, waterkoker, fornuis). Vorige week per email reminder om waterfilter te vervangen, had deze de volgende dag in huis. Ps. Zogenaamde "magnetische waterontharders" van tv-reclame werken niet!

Beste Marcel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooi product en goede service

mooie kraan en goede kwaliteit.... Buis van kraan was net iets te kort om door aanrechtblad gemonteerd te kunnen worden. Een belletje en langere werd kosteloos toegestuurd en was de volgende dag binnen... Prima service !

Beste Frenk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

De kraan werd snel geleverd. Op vragen snel antwoord. Alleen jammer dat de boiler zoveel lawaai maakt. Moeten ze nog even wat op vinden. Isolerend kastje er omheen?

Beste Karel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wellicht kunt u wat geluidsabsorberend materiaal gebruiken, dit kan een goede oplossing zijn. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

ik had een top ervaring met kokendwaterkranenshop

eerlijk is eerlijk er ging iets mis met het instaleren van de 3M filterkop. Ik nam contact op met de kokendwaterkranenshop en geen probleem we sturen gelijk een een nieuwe 3M filterkop zonder gedoe dus hartelijk bedankt voor dit gebaar. gr Martin.

Beste Martin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Na een jaar de kraan dagelijks te gebruiken werkt deze nog steeds prima. Afgelopen week het 3m filter vervangen. Hier had ik wat vragen over. Deze vragen werden zeer snel en naar volle tevredenheid beantwoord. Naast het goede product ook nog eens een top bedrijf.

Beste Henk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Tot op heden perfect

Zeer snelle levering, installatie gaat zonder enig probleem. Alle onderdelen die nodig zijn, waren netjes allemaal meegeleverd. Ongeveer een half uurtje nadat het pakket binnen kwam, hadden we al kokend water.

Beste Daniel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede service, snelle levering en prima product!

Voordat ik de multi-tap kraan bestelde heb ik contact gezocht met de klantenservice. De ruimte tussen de kraan en achterwand is bij mij dusdanig krap dat er een ander ventiel in de kraan geplaatst moest worden. Deze werd gratis meegeleverd! Waar maak je dat nog mee? De kwaliteit van de materialen is echt hoog, het is geen goedkope rommel. Aansluiten is eenvoudig, alleen het siliconen slangetje past niet makkelijk op het ventiel van de boiler. Die scheurde een paar keer bij het erop duwen. Eerst warm en soepel maken, dan lukt het wel. Extra veilig door een kraan die niet warm wordt en met vertraging het hete water levert. Boiler maakt wel wat geluid bij het opwarmen maar storend is het niet. Echt een top product voor de betaalde prijs!

Beste Perry, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goed te bereiken

Ik had nog een vraagje over de kraan ze ware goed te bereiken telefonisch Duidelijk antwoord en mee denkend Super

Beste Corrie, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Beste Dirk, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima compleet product, maakt alleen geluid tijdens het opwarmen.

prima produkt, op het opwarmgeluid na. Wel jammer dat de gewone warmwaterkraan naar voren gaat voor warm water, en niet als de kokend water kraan naar achteren, dit ivm. veiligheid voor kinderen.

Beste Harry, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Niet alle kranen hebben dezelfde constructie wat betreft de positie van de taphendels en is ook waar je aan gewend bent. Onze kranen zijn op een kindveilige wijze geproduceerd, zodat er niet zomaar een verbranding kan plaatsvinden Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Geweldig.

Geweldig, klantgericht en klantvriendelijk en snelle levering.

Beste Ernest, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wij zijn tevreden en hopen met u zaken te blijven doen. De herinnering e-mail mbt de ontkalker stellen wij zeer op prijs

Beste Pieternel, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede informatie

Priama contact per telefoon als je iets niet duiselijk is

Beste Nico, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wat een gebruikersgemak

Ik ben heel blij met mijn Multi Tap en wou dat ik hem eerder had gekocht. Snel kokend water voor thee of om te koken. Kortom: Top De vette koekenpannen met kokend water afspoelen en de anti aanbaklaag blijft behouden.

Beste Leo, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ideaal!!

Gekozen voor de gouden kraan. Waanzinnig mooie kraan die deugdelijk aanvoelt. Het 3 liter reservoir voor gekookt water is groot genoeg voor ons gezin (gezin met 4 kinderen). Ook een genot om afscheid te nemen van onze waterkoker. Goede service, goed gecommuniceerd.

Beste Angelique, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie stevige degelijke kraan

Wat een mooie stevige kraan. Duidelijke installatie handleiding en handige instructie video op de site. Op de mail gelijk reactie en prima service. Deze kraan kan je gerust aanschaffen, zeker voor deze prijs. Kokend water loopt perfect. Hier hebben wij absoluut geen spijt van

Beste Robin, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uitmuntend product

Heel goed. Snel en simpel aangesloten. Prettig in gebruik. Ook een erg goede klantenservice.

Beste Sietse, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kokendwater kraan is echt prima. Echter de bijgeleverde zeepdispenser was helaas niet compleet. Dit werd netjes opgelost. Zeer tevreden. De kraan is makkelijk te instaleren en ziet er erg mooi uit. Ook de grote van de boiler valt ons erg mee. Hierdoor hebben we nog voldoende ruimte in ons keukenkastje.

Deze review komt te snel…de kraan loopt nog niet.

We hebben een kraan met een lange levertijd besteld. 3 weken. Dus alleen een review van de website: die is overzichtelijk met een makkelijke bestelprocedure.

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden met onze kraan. goede kwaliteit en werkt zoals we wensten. Erg prettige klantenservice en binnen een dag in huis.

Beste Jop, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

koud- en warmwater

kraan werkt opzich goed maakt wel veel herrie met opwarmen, ook vind ik het jammer dat de koudwaterstand (blauw stipje) aan de achterkant zit en warmwater (rood stipje) aan de voorkant of is daar een oplossing voor?

Beste J Lienden, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben zeker een oplossing d.m.v. een ander type ventiel welke eenvoudig te verwisselen is. Zo werkt u taphendel op een andere wijze. Dit ventiel kunnen wij kosteloos naar u verzenden. Als u het geluid tijdens het opwarmen hinderlijk vind, kunt u wat geluidsabsorberend materiaal gebruiken om enig geluid te reduceren. U kunt telefonisch contact opnemen of ons een mail sturen voor verdere ondersteuning. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Nog niet in gebruik over 3a4 maand

Nog niet in gebruik Keuken pas over 4 maand geleverd Levering kraan was perfect zeer snel mooie kraan

Beste JGM, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Beste Angelique, Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop