kookwaterkraan bevalt goed

Mijn kraan bevalt prima! Aanvraag gedaan voor een kortere stift en deze ook gekregen. Prima kraan en prima service!

Beste Astrid, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel geleverd, ziet er mooi en goed uit

Heb de kraan alvast in huis gehaald, maar nog niet in gebruik. De levering en communicatie ging netjes en vlot. Kraan en boiler zien er mooi uit. Voelt als zware kwaliteit. Het formaat van het waterfilter deed me even fronsen, maar zie je straks niets meer van. Eerste gevoel is zeer goed.

Beste Fraser, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer goede service en erg blij met mijn aankoop! Het installeren van de kraan is ook erg simpel. Zeer tevreden. Ook met de bijpassende zeepdispenser, maakt het geheel helemaal af

Beste T, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Heb mail gestuurd maar nog niets er van gehoord,maar nu wel de dame had de mail niet ontvangen,

Heb mijn probleem met de kokendwaterkraan gemaild maar nog geen antwoord gehad dus kan ik ook niet bepalen of ze goed zijn. Ze hebben gebeld en uitgelegd dat de mail niet is ontvangen gaan er aan werken wat ze kunnen doen voor me. Ik vind het heel netjes dat ze gelijk belde en het gaan op lossen van daar nu de 9 .

Beste Willem, Zoals zojuist telefonisch besproken hebben wij aangegeven dat uw mail helaas niet bij ons binnengekomen. Wij wachten uw bericht af en pakken dit aanstaande maandag direct voor u op om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marijn Knottenbelt KokendWaterKranenShop

Snel en direct

Gebeld voor een nieuw filterelement andere dag in huis TOP!!

Beste G Schenk, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kokend water boiler was kapot en 1 telefoontje en ze sturen zonder gezeur gewoon een nieuwe op Heel blij mee

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering.. blij met de zeepdispenser.. mooie en goede kwaliteit

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Installatie is echt heel eenvoudig met duidelijke eenvoudige instructies en een instructie filmpje op de homepagina. Goede prijs voor een super mooi product! Veel aangenamer in prijs om aan te schaffen in verhouding met andere concurrenten. Werkt prima en geen gespetter zoals met een Quooker . Heel erg blij mee Multi-Tap is een echte aanrader!

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel ontvangen,goed geinstalleerd

Beste L, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle en goede aflevering

Netjes en verzorgd verzonden

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Hij paste helaas niet

Besteld omdat het zeepdeel was afgebroken van de bovenkant maar hij past niet

Beste Jeroen, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de zeepdispenser. De maten van de dispenser worden duidelijk weergegeven op onze site met daarbij een technische tekening inclusief maatvoeringen. U kunt contact met ons opnemen, zodat wij willen u kunnen helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Uiteindelijk toch goed gekomen

Was even een hick-up in de levering van de bestelde kraan. 2x contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk is toch alles volledig en juist geleverd.

Top duim

Beste Peke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Heel tevreden

Wij zijn heel content met onze nieuwe Multi-Tap! Prettig dat er ook een betaalbare mooie kokend water kraan is voor mensen die geen 1500,- euro voor een kraan hebben. Onze kraan staat prachtig in onze nieuwe keuken. Klantenservice erg vriendelijk en volgende dag al in huis.

Goed en snel geleverd

Wij zijn blij met de kraan. Enigste nadelige voor mij je moet de knoop vasthouden voor heet water. Mooi design

Beste Sabine, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer goed geholpen

Peter uit Uithoorn We hebben zeker geen spijt van dat we de kokendwater kraan hebben gekocht, door een fabrieks fout dat een slang niet goed was afgeperst lekte deze. Ik heb gebeld en een foto gestuurd van de slang, een nieuwe slang lag de volgende dag al in de brievenbus. Wij zijn er heel blij mee.

Beste P, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ik heb nu een jaar de kokend waterkraan in gebruik werkt nog steeds prima krijgt netjes bericht wanneer het filter moet vervangen Kortom een uitstekende web shop waar je voor een voordelige prijs mooie kokendwaterkraan kan kopen.

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Heel blij mee

Het is gewoon echt een hele fijne en mooie kraan. De kwaliteit is zeer goed, hij oogt erg mooi in de keuken, het energieverbruik is laag en de kraan wordt aan de buitenkant niet erg heet, waardoor je hem gewoon kan draaien indien nodig.

Beste W, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Mooie kraan

De kraan voelt degelijk aan en werkt goed. De boiler heeft een vrij hoog warmte verlies van rond de 40w ruim 1kwh per dag bij 98graden dit heb ik gemeenten met homewizard. Ik heb zelf de boiler na de eerste dag uit elkaar gehaald en met een met keramische wol na geïsoleerd standby verbruik is gehalveerd naar ongeveer 20w 0.5 kwh per dag. Je kan de boiler niet achter een tijd schakelaar zetten omdat deze niet vanzelf aan gaat nadat ie spanningsloos is geweest dit zou misschien nog eens 100wh perdag kunnen besparen maar is nauwelijks tijdschakelaar waard. Ben erg tevreden over de kraan. En raad hem zeker aan!

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Wat een comfort

Perfecte handleiding voor installatie (door deze ‘amateur’). En wat een luxe om altijd heet water te hebben voor thee, bouillon, pasta en groenten. Wij hebben hem in Spanje geïnstalleerd en genieten nu ook van gefilterd water gewoon uit de kraan. Levering nieuw, reserve filter ook supersnel geregeld.

Beste MJ, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Keurig geregeld.

Het ging allemaal zoals verwacht en de vragen worden telefonisch en vriendelijk beantwoord dat vond ik zeer positief.

Beste Ekstra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima bedrijf

Goed contact, snelle service

Beste Anita, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Dikke 10

Werkt perfect! GEEN gespetter zoals bij een Quooker . Geweldige klantenservice, daar mogen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen. Kraan in no time geleverd en installatie zeer gemakkelijk, fijn ook dat er een duidelijke instructie video op de site staat. Bijgeleverde handleiding ook helder. Werkt super en verbaasd over de hoge kwaliteit. Cijfer 10!!

Wat een kwaliteit!

Fijne communicatie met klantenservice, doen wat ze beloven. Razendsnel hadden we de kraan in huis, toen we het uitpakte waren we verbaasd over de kwaliteit en stevigheid van de kraan. Installeren ging prima alleen lekte er wel wat dat hebben we zelf kunnen verhelpen door af te tapen. Eenmaal aangesloten is het een fantastische uitbreiding op onze keuken, wat gebruik ik het vaak. De groente kookte met 30 seconden, kopje thee is direct te schenken en het Scheelt veel water wanneer je bijvoorbeeld een kruik wil vullen of iets af wil spoelen. Ik had wel ervaring met een quooker maar de Multitap vind ik qua prijs/kwaliteit eigenlijk veel beter.

Beste Denise, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede ervaring. Vriendelijk en bekwaam personeel. Daarnaast prijs-/kwaliteitverhouding.

Een heetwaterkraan besteld op de website, waar ik gelukkig ook kon kiezen uit de optie dat iemand de kraan kwam installeren. Na het plaatsen en betalen van mijn bestelling kreeg ik binnen 2 dagen een telefoontje vsn de planning, die met mij een afspraak maakte voor een monteur. Daarnaast kreeg ik uitleg over de procedure. De monteur kwam en mijn dochter nam waar. Hij plaatste de kraan en boiler en legde alles uit. Ook telefonisch aan mij uitlrg gegeven. Een pre was het dat ze alle verpakkingsmateriaal en de oude kraan en boiler meenamen. Dus een schone keuken achterlieten. Ps kraan en boiler zelfde kwaliteit als bij de keukenzaak, maar toch een paar honderd euro goedkoper.

Beste C Renfurm, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop