Snelle service en prachtige kraan

Makkelijk te installeren

Beste Joyce, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

geen verbeterpunten te geven

Mooi tijdloos design, stoere kleur Gun Metal uitgezocht. Geen hete spetters maar rustige stroom kokend water. Zeer snel geleverd en mevrouw van de klantenservice zeer aardig en behulpzaam bij een vraag.

Beste T, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Netjes op tijd geleverd

Goed zelf aan te sluiten.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Zeer professioneel!

Wij zijn zeer dankbaar voor het begrip van het bedrijf en de persoonlijke oplossing door Marijn geregeld ! Dank !!!

Beste Meta, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

top service

Wisten niet welke kraan we willen hebben, voor de 3 in 1 multi-tap. Simpel, dan sturen ze er meedere op, konden we zelf kiezen thuis.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u de juiste finish kraan voor uw keuken heeft gevonden bij ons. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

voldoet aan verwachting

Door de goed installatie beschrijving geen problemen met plaatsen. Na imail contact over zwaar draaiende heet water knop, per omgaande een mail gehad hoe het te verhelpen. ook met goede uit leg via app. zij tevreden met heet water kraan en boiler en fijn imail contact

voldoet aan verwachting

Prettige behulpzame communicatie.

Tot onze grote spijt was de heetwaterkraan niet geschikt voor ons. Er wordt op een prettige manier met ons meegedacht.

Vlotte levering

Apparaat nog niet kunnen beoordelen. Wachten op keuken. Aangeschaft ivm hoge korting Black Friday

Prima kraan

Prima kraan erg blij mee, maar de aanwijzing op de gebruiksaanwijzing van de installatie klopte niet en hebben wij via YouTube gehaald en die klopte wel!

Prima kraan

Fijne kraan en goede service

Systeem is makkelijk zelf te installeren. Bevalt goed.

Gewoon prima

Dat de bestelling binnen 24 uur word opgestuurd, klopt niet helemaal. Verder heeft het bedrijf een prima service. Wij hebben een kokend water kraan en een waterfilter systeem besteld. Het filter van het waterfilter systeem was kapot. Na een mail werd er direct contact met ons opgenomen en werd een nieuwe filter opgestuurd. Voor het terug sturen van het kapotte filter werd een retourlabel meegestuurd. Gewoon een prima bedrijf.

Beste Andre, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Waarschijnlijk is het whole house filter tijdens transport beschadigd, onze excuses hiervoor. Wij zijn blij te horen dat onze after service naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap en waterfilter systeem voor het gehele huis. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Alles zoals beloofd en verwacht!

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop