mooie kraan, snelle levering

Overzichtelijke site, goede informatie. Makkelijk bestellen en snelle levering.' Keurig verpakt met alles erop en eraan, zelfs een rolletje afdichtingstape!

Beste Constant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima heetwaterkraan

Prima heetwaterkraan en gemakkelijke te monteren. Instructies zijn logisch en eenvoudig. Mijn punten van kritiek zijn de dunne plastic slang voor het hete water ziet er een knullig uit. Doordat het geen druk heeft is het straaltje heet water wel erg dun. Het mixen van koud en heet gaat eigenlijk ook niet want dan heb twee handen nodig. Positief is het lage energieverbruik, het hete water en de gemakkelijke installatie. En oh ja de prijs.

Beste Marius, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het materiaal van de aanvoer voor kokend water is van siliconen gemaakt aangezien deze zeer hoge temperaturen aankunnen tot 170 graden Celsius. Dit is vanaf heden nu geïntegreerd in een RVS slang. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede prijs kwaliteit verhouding

De installatie begon beetje moeizaam omdat niet het juiste onderdeel geleverd was. Na telefonisch contact kwam het onderdeel binnen 2 dagen en was het verder makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken.

Beste Marisha, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snelle bestelling en afhandeling. Eenvoudig te bestellen online! Keurig netjes bezorgd!

Zal zeker een volgende keer weer via deze site bestellen!

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goed geholpen

Nadat mijn eerste kraan niet aankwam omdat hij zoekgeraakt was bij dhl werd er gelijk een nieuwe gestuurd en die was er keurig op de afgesproken tijd!

Beste Lisette, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het was erg vervelend dat de bestelling was zoekgeraakt bij het transportbedrijf, maar u gelukkig snel hebben kunnen helpen. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Ok

Zozo ok

Beste Louise, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Leveren product niet

Kokend water kraan besteld maar niet ontvangen. Uiteindelijk opgelost door deze te sturen naar een pickup punt in overleg met mij

Beste Milko, Hartelijk dank voor uw review. Uw eerste pakket is direct door ons verzonden en staat bij DHL als status afgeleverd zonder bijzonderheden. Na contact te hebben gehad met u met betrekking tot dat u aangeeft niks te hebben ontvangen hebben wij direct een case opgemaakt naar DHL. DHL is deze case momenteel aan het behandelen. Als tegemoetkoming vanuit ons sturen wij u vandaag een tweede zending toe, ongeacht wat het uitsluitsel van DHL zal zijn. Wij vinden het ook een vervelende kwestie en hopen het hierbij te hebben opgelost voor u. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Nog aan het leren

Het filter lekt op de koppeling Kan ik het filter loshalen zonder de hoofdkraan af te sluiten?

Beste Stanley, Hartelijk dank voor uw review. De watertoevoer hoeft niet te worden afgesloten als u het waterfilter bijvoorbeeld wilt vervangen of controleren. Het waterfilter systeem werkt heel eenvoudig door enkel het waterfilter uit de filterkop te draaien. Wij adviseren u om met een klein beetje teflontape het schroefdraad van de flexible slang een paar keer om te wikkelen voordat u deze verbindt aan de in- en uitgang van de filterkop. Teflontape wordt meegeleverd met ons systeem. Bij verdere vragen kunt u ten aller tijden contact met ons opnemen voor ondersteuning en advies. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groet, Marijn KokendWaterKranenShop

produkt valt tegen

mijn kokendwaterkraan valt tegen omdat deze meer geluid maakt bij het opwarmen dan ik had verwacht. ook na isolatie van de boiler hoor ik het nog steeds duidelijk. verder is het knopje voor het kokend water klein en moeilijk in te drukken, je hebt hier echt kracht voor nodig en als je dan een hele pan wilt vullen voor de pasta b.v. is dat heel zwaar

Beste Marjo, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De boiler is een elektrisch apparaat en is dus altijd enig hoorbaar tijdens het opwarmen. Een isolatie plaat kan zeker helpen wanneer u dit als storend ervaart. Dat er enige kracht moet worden toegepast met betrekking tot de kokend water hendel heeft te maken dat de kraan veilig behoort te zijn voor kinderen. Als u dit toch als storend ervaart kunt u de veer enkele tandjes losser zetten of er helemaal uit halen. Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u ons altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen voor ondersteuning. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima !!

Hele goede service! We zijn er heel blij mee!! Bedankt!

Beste Danny, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Snel geleverd, goed spul

Heel tevreden

Beste Ben, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prijs Kwaliteit goed. Moest ff wat lang op mijn factuur wachten maar service goed !

Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Prima kraan, doet wat ie moet doen en mooi geheel.

De handleiding voor het aanleggen van de kraan voor een doe-het-zelver kan wel wat beter en uitgebreider!

Beste Marchenka Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hebben als extra ondersteuning een instructie video gemaakt waar de instructies worden aangeduid welke te zien is op onze homepagina. Bij de handleiding welke is bijgevoegd worden de instructies stap voor stap in tekst uitgelegd + een tekening hoe de installatie dient te worden aangesloten. Als u hier toch nog vragen over heeft, kunt u ten aller tijden telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Er wordt direct teruggebeld bij vragen via de mail. Kraan net in gebruik, werkt tot op heden naar behoren. Jammer dat eigen warmwater voorziening nodig is bij deze versie. In mijn geval betekent dit 2 boilers in keukenkastje.

Beste E, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Redelijke kwaliteit kraan, snel geleverd, lang wachten op restitutie geld bij retour

Beste Cyriel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Aangezien u de Multi-Tap kokend water kraan via een andere aanbieder had besteld liep ook de restitutie via deze aanbieder en hebben wij dus geen verdere invloed op. Als u nog verdere vragen heeft, horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Dikke aanrader

Prijs/kwaliteit is boven verwachting. Wij hebben nu de kraan meer dan 2 jaar in gebruik en zijn zeer tevreden. Aanwinst voor ons. Water smaakt trouwens ook veel lekkerder door het waterfilter.

Beste Rosa, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

De kraan maakt veel geluid tijdens het opwarmen

De kraan maakt een hard geluid alsof je een waterkoker in de keukenkast hebt staan.

Zeepdispenser besteld, ik kreeg de dag erna al de DHL tack&trace maar het pakket bleef verschillende dagen lang op status “nog niet door dhl ontvangen staan” . Na een mailtje aan de kokendwaterkranenshop kreeg ik direct antwoord dat er een nieuwe (dus tweede) werd verstuurd. Top! Super service! Ps. Eerste pakket werd later wel aangeboden via afhalen bij een servicepunt. We hebben afgesproken deze niet te gaan halen waardoor die automatisch teruggestuurd werd naar de kokenwaterkranenshop

In goede staat ontvangen

Het product werkt perfect

Prima product op tijd geleverd

Prima product eenvoudig te monteren. Wat ik mis is een tijdklok op de boiler zodat je een nacht verlaging kan toepassen. Verder zit de filter op de tekening ook voor de koudwater kraan. Dit heb ik veranderd en filtert nu alleen water wat naar de boiler gaat. Verder helemaal blij mee.

Mooi afgewerkte kraan, niet te vergelijken met de ‘echte’

Hele mooie kraan. Super makkelijk en eenvoudig te installeren. Maakt alleen echt aanzienlijk meer geluid dan verwacht. De kraan verwarmd meerdere keren op de dag of na gebruik, en dan is het gewoon een waterkoker qua geluid. Had misschien met wat goeie isolatie om het apparaat heen, makkelijk worden verminderd. Dan blijft die ook meteen langer warm. Ook is het kokend/ hete water maar een zacht straaltje. Als je een pan wilt willen, heb je geduld nodig…

Super kraan

Zijn er blij mee. Monteur was snel geregeld en erg vriendelijk aan de telefoon en zeer behulpzaam.

Uitstekend, super snelle levering

Door middel van de instructie video op de site en de zeer duidelijke handleiding was de installatie snel gedaan. Mooie kraan en heerlijk gefilterd water. Aanwinst voor onze keuken en nieuwe huis.

Mooie kraan

Ik heb deze kraan gekocht omdat ik dacht dat ik warm water via de boiler zou krijgen, jammer genoeg is dat alleen gekookt water van 98 graden en niet de ‘gewone warme kraan’ want dat moet als nog van het zolder komen. Dat is nou net waarop ik wilde besparen. Ook die kokende gedeelte gaat stroef naar achteren waardoor je altijd 1 hand aan de kraan moet houden wat ikzelf knap irritant vindt.

Beste Ans, Hartelijk dank voor uw review. Dat er enige kracht moet worden toegepast met betrekking tot de kokend water hendel heeft te maken dat de kraan veilig behoort te zijn voor kinderen. Als u dit toch als storend ervaart kunt u de veer enkele tandjes losser zetten of er helemaal uit halen. Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u ons altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen voor ondersteuning. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groet, Marijn KokendWaterKranenShop

Aleen een kopje thee zetten is niet heet genoeg. En ik vind de heet water knop erg zwaar

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. De echte theeliefhebber gebruikt voor iedere soort thee een andere temperatuur. Is theewater te koud, dan komt er ook nauwelijks smaak vrij. En is het water te heet, dan kan de thee weer heel bitter worden. Over het algemeen geldt dat thee wordt gezet bij een watertemperatuur van ergens tussen de 70 – 96 graden Celsius: Dat er enige kracht moet worden toegepast met betrekking tot de kokend water hendel heeft te maken dat de kraan veilig behoort te zijn voor kinderen. Als u dit toch als storend ervaart kunt u de veer enkele tandjes losser zetten of er helemaal uit halen. Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u ons altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen voor ondersteuning. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

de eek 5 5363 VD Velp nb