Super kraan

Zijn er blij mee. Monteur was snel geregeld en erg vriendelijk aan de telefoon en zeer behulpzaam.

Uitstekend, super snelle levering

Door middel van de instructie video op de site en de zeer duidelijke handleiding was de installatie snel gedaan. Mooie kraan en heerlijk gefilterd water. Aanwinst voor onze keuken en nieuwe huis.

Mooie kraan

Ik heb deze kraan gekocht omdat ik dacht dat ik warm water via de boiler zou krijgen, jammer genoeg is dat alleen gekookt water van 98 graden en niet de ‘gewone warme kraan’ want dat moet als nog van het zolder komen. Dat is nou net waarop ik wilde besparen. Ook die kokende gedeelte gaat stroef naar achteren waardoor je altijd 1 hand aan de kraan moet houden wat ikzelf knap irritant vindt.

Beste Ans, Hartelijk dank voor uw review. Dat er enige kracht moet worden toegepast met betrekking tot de kokend water hendel heeft te maken dat de kraan veilig behoort te zijn voor kinderen. Als u dit toch als storend ervaart kunt u de veer enkele tandjes losser zetten of er helemaal uit halen. Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u ons altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen voor ondersteuning. Wij wensen u veel plezier van uw Multi-Tap kokend water kraan. Met vriendelijke groet, Marijn KokendWaterKranenShop

Aleen een kopje thee zetten is niet heet genoeg. En ik vind de heet water knop erg zwaar

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. De echte theeliefhebber gebruikt voor iedere soort thee een andere temperatuur. Is theewater te koud, dan komt er ook nauwelijks smaak vrij. En is het water te heet, dan kan de thee weer heel bitter worden. Over het algemeen geldt dat thee wordt gezet bij een watertemperatuur van ergens tussen de 70 – 96 graden Celsius: Dat er enige kracht moet worden toegepast met betrekking tot de kokend water hendel heeft te maken dat de kraan veilig behoort te zijn voor kinderen. Als u dit toch als storend ervaart kunt u de veer enkele tandjes losser zetten of er helemaal uit halen. Als u hier nog verdere vragen over heeft, kunt u ons altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen voor ondersteuning. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

snelle levering en duidelijke handleiding.

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Precies zoals omschreven

Snelle en accurate informatie en levering. Van het product.

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goed te installeren

Het apparaat is makkelijk te installeren als je de beschrijving goed volgd, misschien is het wel wat duidelijker als er in de beschrijving gemeld wordt om teflon tape te gebruiken bij het aansluiten op het filtersysteem.

Beste Cock, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Hele fijne kraan en goede instructies

Top kraan echt niet meer weg te denken. Nu een week in gebruik, maar voor 1/3 van de prijs van een quooker is dit de beste keuze voor iemand die een kokendwaterkraan wilt en daarbij nog eens gefilterd koud en kokend water tot 0.2 micron! Toppersss

Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Eenvoud

Het pakket binnen enkele dagen thuis bezorgd gekregen en ik heb het direct gemonteerd. Eenvoudig dankzij de duidelijke beschrijving die mee geleverd was. Alleen twee stukjes teflon tape uit de loods gepakt omdat dat niet mee geleverd was maar wel nodig om een water dichte verbinding te verkrijgen. Het apparaat voldoet aan de verwachtingen.

Beste Arjen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij leveren normaliter teflon tape mee in de bestelling, maar door geen voorraad meer op dat moment was deze niet mee geleverd. Excuses hiervoor. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Installatie was zelfs voor ons onhandige mensen heel goed te doen. Aardige behulpzame klantenservice en zeer tevreden over het systeem, erg mooi ook.

Beste M, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Doet wat hij moet doen

Werkt goed en is makkelijk te installeren

Beste Adry, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg mooi en handig

Besparing van water en energie zuinig.

Beste Alize, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Kompleet product

Duidelijke beschrijving. Wel montage probleem bij het plaatsen van de ring onder de kraan. Deze gaat wijken waardoor de kraan niet volledig vast gezet kan worden. Nu de borg schroefjes minder vast gezet zodat de ring inde spoed van de kraan blijft zitten. Echt een minpunt.

Snelle levering en goed zelf te installeren mits je handig bent

Beste Sjoukje, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Goede en snelle levering. Tevreden prijs kwaliteit.

Beste Jeanette, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Erg blij met de kokend water kraan

De kraan op zondag besteld, op donderdag werd de kraan geleverd. De kraan is meteen door mijn man geïnstalleerd. Dit ging erg simpel, de handleiding was erg duidelijk. Het enige minpuntje is dat er geen teflontape op de koppelingen voor de filterkop zit en dat je dit zelf moet doen. Nu heeft een beetje hobbyist dat wel in het schuurtje liggen, maar het zou handiger zijn als dit meegeleverd/voorgemonteerd is.

Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

een goed product voor een goede prijs

De kraan is heel makkelijk zelf te installeren

Beste Arina, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Gewoon geweldig als er 6 sterren gegeven konden worden zou ik ze geven

Ik was een beetje gefrustreerd omdat er bij de vervoerder een fout was gemaakt. Had daar een mail over gestuurd en ze belde mij al naar een paar uur om excuses te maken maar het was geheel niet hun schuld.

Beste Wes, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Retourneren duurt lang voordat je een label kunt printen

Ik wilde mijn kraan retour sturen. Op vrijdag eind van de dag had ik daar tijd voor. Ik vind het vervelend dat ik een mail moest sturen en daarna enkele dagen moest wachten voordat ik het pakket retour kon sturen. Ik had dit graag per direct willen afhandelen. Verse vind ik jammer dat je bij deze 3 in 1 Waterkraan voor warm water alsnog een een separate geiser moet aansluiten. Ik wilde juist van het gas af.

Beste Ruud, U heeft gisteravond op vrijdag om 17:21 een retour aangevraagd. Wij zijn elke werkdag om 17:00 gesloten, zoals de meeste andere bedrijven en vinden het een beetje spijtig dat u om deze reden een negatieve review plaatst. Wij hebben speciaal voor u zojuist (op zaterdag) een retourlabel met instructies gestuurd. Wij wensen u een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet KokendWaterKranenShop

na ruim een week is nog steeds contact opgenomen over de montage

Ik heb via de AH -aanbieding een kokenwaterkraan inclusief montage gekocht (ordernummer 1008972098). Ik zou binnen twee dagen benaderd worden voor een afspraak wanneer de montage plaatsvindt. Dat is niet gebeurd. Ik heb de kraan en toebehoren inmiddels thuis ontvangen. Ik heb vorige week een mail naar Kokendwaterkranenshop gestuurd, maar ook daar heb ik geen antwoord op ontvangen.

Fantastisch!

Zo blij met het product tot nu toe! Stevig en makkelijk te installeren.

Mooie set, prima geleverd!

Mooie set, prima geleverd!

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Eenvoudig aan te sluiten

Alleen lekkage bij de aansluitingen bij het filter.

Verkeerde kraan ontvangen. Na een telefoontje de volgende dag al De goede kraan ontvangen. Top service

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

Dinsdag besteld en zaterdag geleverd. Helemaal prima.

Beste Jeannet, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen een fijne dag en uiteraard veel plezier van uw Multi-Tap. Met vriendelijke groet Marijn KokendWaterKranenShop

de eek 5

5363 VD Velp nb