Prima! Snel geregeld en betaalbaar!

Prima zaak

Duidelijke website. Prijzen zijn concurrerend en verzenden gaat snel.

Top snel geregeld

Ik zocht een specifiek product dat niet op de webshop te vinden was. Na een telefoontje wisten ze gelijk wat ik bedoelde en werd dit tijdelijk toe gevoegd en dus te bestellen. Volgende dag was het in huis Echt goed geregeld!!

Snelle levering, op dehoogte gehouden van bestelling en levering, producten goed verpakt, topservice!

Graag opnieuw zaken doen, alles top en correct; merci vanuit Breugge

zoals besteld en geleverd.

gewoon goed .besteld voor 17.00 en de volgende dag binnen .

Snelle service, eenvoudig te vinden op de site

Goede snelle service. Netjes verpakt

zeer vlotte,correcte service voor een top prijs!

zeer vlotte,correcte service voor een top prijs!

Snelle levering.

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd en een duidelijke site

Goede levering, goede producten, redelijke prijs

Goede producten, goede prijs, betrouwbare levering. Geen factuur ontvangen, hier moet speciaal om gevraagd worden lijkt het?

Bijzonder behulpzame snelle reactie. Ik wist niet precies wat ik nodig had maar daar wist de medewerker bij te helpen. Alsof je in een “echte” winkel bent!

zeer goed

Supersnelle levering en goed advies

goed advies gekregen via de telefoon welke gasveren wij moesten hebben, snel geleverd.

Super service en snel afgehandeld

Gewoon een goed bedrijf

Keurige en snelle levering!

Alle benodigde onderdelen voor twee aanhangers gevonden bij de aanhangeronderdelenshop. Groet Ron

Goede service en juiste onderdelen

Gebeld en het lag eind van de dag klaar om op te halen.

Snel en correct

Postief

Onderdeel past, snel geleverd, ik belde nog voor uitleg en werd netjes te woord gestaan. Top!!

Een geweldige

Ik moest een nieuwe aanhanger koppeling hebben, na de juiste gevonden te hebben had ik nog een vraag, dus gebeld en heel goed geholpen over mijn vraag, daarna de bestelling gedaan en met een dag in huis. De volgende keer bestel ik weer bij de aanhangeronderdelenshop.

gewoon super

laat besteld, gebeld geworden omdat mijn bestelling niet klopte meteen gecorrigeerd en dag erna verzonden. super klantvriendelijk en super service

Snel, correct, goed geregeld

Zoals het hoor

retour

betalen voor retour

Deze klant besteld zelf een verkeerde koppeling en wordt dan boos op ons, omdat hij de verzendkosten moet betalen van het terugsturen. Aanhangeronderdelenshop.nl

Alles is goed en snel geregeld kreeg meteen na de bestelling een bevestiging mail alleen post nl was wat minder terwijl je thuis bent en dan evengoed nog bij de buren afgeven

Vlug, veilig en voordelig!

Vanuit het motto: "Voorkomen is beter dan genezen" heb ik na een vakantie in Scandinavië 2 breekkabels aangeschaft, om zodoende nooit meer voor 'verrassingen' te komen staan. Aanhangeronderdelenshop.nl heeft dat snel en goed afgehandeld.

Over aanhangeronderdelenshop.nl