Jammer dat de shop allergisch is voor schroeven

Zo jammer dat nergens schroeven bij zitten en niet bij kunt bestellen. Als antwoord op een vraag welke schroeven ik nidig heb. “Gewoon standaard schroeven “ Kortom zoek het het maar uit, niet aan ons vragen. Zelfs in plastic kapje waar normaal schroeven inzitten die er niet uit kunnen vallen zitten er niet in. Tip: Zet onder bij het artikel welk montage materiaal je kunt gebruiken met linkje. Verkoop zelf de schroeven, upsell voor jullie en gemak voor de klant. Oh ja, standaard schroeven bestaan niet, heel de bouwmarkt doorgezocht, ze hebben ze alle maten en vormen, behalve de maat standaard Voor mijn andere aanhanger zoek in een volgende shop om alles in 1 keer te bestellen.. sorry

Zeer Goed

Duidelijk en snelle communicatie, zeer uitgebreid gamma, prijzen compatibel en snel verwerking van bestelling

Snel, duidelijk, behulpzaam

Vlotte en snelle levering

De bestelling binnen 24 uur geleverd en keurig netjes verpakt.

Was iets mis gegaan met de bestelling maar werd gelijk opgelost. Goede service.

Zeee snelle levering

Zeer betrouwbaar en super snelle levering

Goed advies en snelle levering

Gevraagd om een alternatief voor een oude trekhaak, juiste haak gekocht, past prima

Goede kwaliteit snelle verzending

Snelle verzending onderdelen goed en degelijk verpakt

Prettig en vlot.

Meedenken over oplossingen, en dan vlot de goeie spullen leveren. Helemaal goed.

Snelle levering en volgens afspraak.

Prima/ snelle levering en het was prettig om de technische tekeningen te zien voor het een en ander. Top!

Toppers

Super snel ontvangen dat zegt wel genoeg bedankt hier voor !

uitstekend bedrijf

zeer snelle levering en goede producten.

Fantastisch!

Fantastisch! Snel geleverd (spatborden en breedte verlichting) en niet te duur maar wel goeie kwaliteit! Makkelijke webshop en bijna alles is goed te vinden! Hartelijk dank mensen! ;-)

Topservice!

Goede uitleg en hulp bij het zoeken naar een nieuwe koppeling voor mijn trailer. Snelle levering

Ervaring is voor zover heel goed, maar PostNL leverd heel slecht

De sterkte van het product was niet correct. Ik heb het product geretourneerd en direct een nieuw product besteld. Het nieuwe product had al gemonteerd kunnen zijn, maar PostNL heeft de levering al 3 dagen uitgesteld. De service van aanhangeronderdelenshop is echter uitstekend en de medewerkers geven duidelijke antwoorden op vragen.

geweldig

in de middag besteld, volgende ochtend in huis ongekend zo snel en perfect verpakt, toppie!!!!

Goede website.

Eerlijke prijs,snelle levering.

Snelle en duidelijke service

Super service!

Meerdere bestellingen snel en goed ontvangen, éénmaal klein probleempje gehad met een onderdeel maar dat is ook super opgelost na een telefoontje.

Gewoon goed en Supersnel!

Supersnelle levering en precies wat ik besteld heb! Dank jullie wel!

Snel geleverd top

om 1600 besteld en om 11 uur thuis de volgende ochtend met pasen

gewoon goed geregeld

keurig

Netjes en snel geleverd en voldoet aan verwachting.