Top bedrijf

Voor de aanhangwagens bestel ik altijd hier, super service, goed betrouwbaar bedrijf

Prima levering, goede service

Onderdelen netjes en vlot geleverd. Montage was wat lastiger dan verwacht. Hierover per mail gecommuniceerd, zeer snelle reactie. Aanrader dus!

Zeer alert en meedenkend

Goed geregeld en meedenkend Na mijn bestelling werd ik nog gebeld of ik wel de juiste maat had.

Enorm fijn!

Aanhangeronderdelenshop had niet het onderdeel wat ik zocht, maar via de chat service heb ik een heel goed alternatief kunnen vinden! De prijs is eerlijk, je betaald voor wat je krijgt. De kwaliteit is goed, en over de verzending / levertijd heb ik ook geen negatieve opmerkingen. Goed samengvat: Zeer tevreden!

In 1 zin fenomenaal

Na het bestellen van een kogellager had ik die de volgende dag al in mijn bezit. Super snel.,Proficiat

Goede service en super snelle levering!

Snelle reactie omdat alles niet helemaal compleet op voorraad was. Uiteindelijk toch alles geleverd gekregen de volgende dag (zaterdag). Super!

Goede kwaliteit en service

Precies wat ik besteld had en degelijke kwaliteit, ook snel en netjes geleverd!

super snelle verzending

snelle verzending van goed materiaal

Top bedrijf

Snel gezorgd niet duur !!

Snelle levering en goede service.

Goed kontakt met een duidelijke uitleg

Werd op een zeer vriendelijk en kundige manier geholpen. Kon mijn technische vragen goed kwijt. Wat mij een goed gevoel gaf dat het onderdeel wat ik nodig had het goede was ( remtrommel caravan).

Duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering

Toen ik (bewust) 2 keer dezelfde bestelling deed, werd ik gebeld met de vraag of dat wel klopte. Kijk, dat is service!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Super goed produkt voor een prima prijs, en een snelle levering

Produkt voldoet aan de omschrijving en past precies

vlotte levering , goede prijs

Prijs vergeleken met andere webshops en veruit de goedkoopste. Onderdeel was ook snel geleverd

Een tofe winkel!

Goede kwaliteit.In 2 dagen heb ik de material thuis gekrijgen(in belgiè).Super tevreden.Tot nog eens!

Geweldige service!

Kreeg een mailtje dat ik een verkeerd onderdeel besteld had. Na telefonisch contact kreeg ik het wat duurdere wel passende onderdeel zonder meerprijs opgestuurd! Goede bereikbaarheid en snelle verzending!

Prima bedrijf

Snel geleverd en ik kon het onderdeel gelijk afhalen . Prima !

Prima!!

Snel geleverd voor een prima prijs!

gewoon perfect

mooi ingepakt verders geen poespas en een goed product

goeie communicatie

door een verlengd weekend toch iets later de goederen ontvangen, maar zeer goede communicatie en correcte levering ! top !

Gewoon goed!

Goede service en goede onderdelen

Goede service!

Snel verstuurd

Niets op aan te merken

Precies zo als het hoort. Bestelde artikel (uitstekend verpakt) snel geleverd tegen ee n schappelijke prijs.

Nog altijd goed.

Lens besteld voor linksachter omdat die gebarsten was. Binnen een dag binnen en klaar. Paar dagen later mailtje gestuurd over oplooprem. Werd binnen vijf minuten terug gebeld. Kreeg een stoomcursus oplooprem en nieuw plan van aanpak. Top service. Bestel hier al jaren voor mijn tandemasser en boottrailer. Nog altijd naar alle tevredenheid.