prima service

snelle reactie op bestelling en goed te volgen terwijl deze onderweg was

Groot aanbod en snelle levering

Gemakkelijke site, veel keuze van verschillende merken en qnel geleverd. Aanrader

goede service

Goede website alles duidelijk en goed te vinden ze hebben best wel veel artikelen.

Perfecte levering

Alles volgens afspraak bezorgd. Prijs conform.

heel goed

Eerste bestelling werd correct en op tijd geleverd.

Snel

Gewoon goed

Goed materiaal

Snel besteld en zou vlug geleverd zijn maar de bezorger liet het afweten werd 4 dagen later geleverd werd wel door het bedrijf waar ik het besteld had voer op de hoogte gehouden

Eerlijke verkoper

Heeft mij heel goed verder geholpen zeer behulpzaam Eerlijke verkoper altijd paraat voor een snelle levering zeker een heelpositieve verkoper een aanrader

Bestellen ging vlot, maar er was een misverstand gebeurt, dit is door aanhangeronderdelenshop zeer snel opgelost, materiaal is zoals gewenst, bedankt

Snelle levering en goede tips tav bestelling bij telefonisch contact

Zie bovenstaand

prima service

Klantvriendelijke service. Hulp gehad bij het bepalen van artikelnummer van een disselkoppeling.. Vervolgens werd de koppleing binnen een werkdag geleverd. Prettig als je met stukken staat. Kortom tevreden klant.

Netjes geholpen

Verkeerde besteld. Mailtje gestuurd. Ik ben meteen terug gebeld !! Retour is mogelijk. Wat wil je nog meer.

Snel met verzenden, minder snel met service!

Lampen gekocht voor de aanhanger. Volgende dag verstuurd. Super. Niet helemaal tevreden over de lampen, contact opgenomen, wacht nu nog steeds op antwoord. Voor mij geen 2e keer weer!

Beste Edwin, Dit klopt niet wat u schrijft U heeft ons gemaild, ik zie geen mogelijkheid om deze lampjes te monteren en wil ze graag retourneren. wij hebben direct na u mail op vrijdagavond om 20.30 nog een mail gestuurd dat dit geen probleem was en dat u de lampjes retour kon sturen. U heeft terug gemaild of u ze Zaterdags kon afgeven, omdat u in de buurt was. Wij hebben zaterdagmorgen om 6.50 uur een mail gestuurd dat dit geen probleem was. Jammer u reactie, want als u de product omschrijving goed had gelezen van de breedtelampjes was dit allemaal niet nodig geweest.

Goed advies en zeer vlotte levering!

Goed en duidelijk advies gekregen. Deze mensen weten precies waar ze over praten. Verder zijn de producten van goede kwaliteit.

zeer goed

Goed product snel geleverd zal u graag verder aanbevelen

Meerdere bestellingen gedaan, goedkoop in vergelijking met sommige andere webshops en vakkundig advies bij een paar vragen die ik had.

Snelle levering goed product

super levering

makkelijk via site te bestellen, goede communicatie over levering en keurig verpakt ontvangen.

accuraat

Daags na de bestelling afgeleverd en goede informatie over het proces.

GOEDE PRIJS

VANDAAG BESTELD MORGEN BINNEN. ALLEEN JAMMER KLEINE PRODUCTEN MOGEN IN EEN ENVELOPPE DAN HEB JE GEEN 6,95 VERZEND KOSTEN , IN MIJN GEVAL VOOR TWEE VEERTJES

Perfecte onderdelen en levering

Een correcte&tijdige levering van het bestelde onderdeel. Is reeds gemonteerd&past PERFECT! Thx

Een TOP service. Thx!

Goed telefonisch geholpen toen het onderdeel besteld wat de site aanbevolen had en past primA

Goede aanbeveling gehad telefonisch dat onderdeel besteld en gemonteerd past prima werkt top