Zeer goede ervaring goed advies gegeven en snel geleverd

Goed en snelle levering

Juiste onderdelen

Besteld en volgende dag in huis! Super fijn!

Vandaag bestellen, morgen in huis wat een fijne ervaring

Super gemakkelijk

Wat een service! Geweldig

Vlot en goed.

Makkelijk te vinden wat je zoekt. Vlot geleverd. Ben tevreden!

Super goed

Goed advies gekregen en vakkundig geholpen

een heel snelle levering, keurig verpakt.

zie bovenstaande en verder de prijs was uitstekend, het waren dezelfde achterlichten, de oude eraf en de nieuwe er weer op, werkje van een half uur.

Perfect bedrijf, verpakking super en communicatie 100% inallerlei opzichten

Zie boven

Snel

Snel verzonden en geleverd.

Goede duidelijke service

Alle mensen maken fouten, ook ik ... maar die waren met een simpel telefoontje opgelost, de telefoon werd direct opgenomen ... geen 10 wachtenden voor u ... en kort maar duidelijk werd mijn probleem opgelost. De bestelling kwam op tijd binnen. Helemaal Top een 10 voor dit bedrijf.

Zeer snel en precies geleverd wat gevraagd was.

door jullie super snelle levering alleen post doet niet echt mee maar is niet jullie schuld ,jullie gaan er dan ook direct achteraan

Dag 1 bestelling, dag 2 levering.

Dag 1 bestelling, dag 2 levering.

Prima spul en snel geleverd

Prima spul en snel geleverd

Onderdelen van hoge kwaliteit!

Juiste onderdelen. Snelle levering en de juiste benodigde kwaliteit

Prima shop, goede service.

Aanhangernet uitgezocht, en even gebeld of we het ook op konden halen en ja dat kon. Prima service.

Prima product en snel geleverd.

Goed product en snel uitgezocht via internet

Gewoon geweldig

super snelle levering en een goed product voor een betaalbare prijs. Zeer tevreden

Helemaal top

Vlotte afhandeling van de bestelling. Toppie

Super service!

Korte tijd geleden hebben we een grote bestelling gedaan bij aanhangeronderdelenshop. Op ons verzoek hebben ze materialen op voorraad gelegd. Bij de bestelling matchte 2 artikelen niet met elkaar en werden 10 minuten later al meteen gebeld of dit wel correct was. De materialen werden aangepast en toch nog op tijd verstuurd zodat de volgende dag toch alles binnen was. Echt Top geregeld!!

Goede snelle levering

Positief snelle levering,

Geweldige service en heel snelle levering.

Overzichtelijke en goed werkende website, ook op mobiele apparaten. Bestellingen worden heel snel geleverd, na ideal betaling. Zelfs een bestelling van vrijdagmiddag 16:45 uur was de volgende dag, zaterdag, binnen. Bij e-mail contact ivm retourneren altijd heel snel, dezelfde dag, reactie. Retourneren, omruilen en eventueel verrekenen, er wordt overal in mee gedacht. Voor mij dan ook geen probleem om bij retour zelf de verzendkosten te moeten betalen. Dat is de service meer dan waard.

Altijd goede ervaringen

Laatste bestelling zat een verkeerde bout bij maar die is meteen verstuurd per post