prima service

snelle en prijstechnisch goede levering

super

Een bijzonder goede ervaring en servies

Zeer goed, ze zijn snel, klantvriendelijk en kundig.

Ik had nieuwe onderdelen nodig voor een aanhanger. Ze waren makkelijk te vinden op hun Web-side. Maar ik moest kiezen uit twee uitvoeringen. Toch maar even gebeld. Kreeg direct duidelijk en kundig advies. De bestelling was toen snel gemaakt en een dag later kon ik de aanhanger al weer gebruiken. Klasse.

zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Goed product-past prima-goede uitleg-snelle levering.

Ik zal dit berdrijf ook bij anderen aanbevelen.Snel telefonisch contact voor terzake kundig advies.Prima.

Snelle levering en prima producten

Gewoon goed

Even twijfels over de juiste Radex achterlichtglazen. Een telefoontje met een vriendelijke medewerkster bracht uitkomst. Volgende dag de bestelde glazen thuis afgeleverd.

totaal verbaast

Zoekend naar onderdelen deze website gevonden. Bestellen tot 16.45 worden dezelfde dag verzonden. OK, het was 17.15...dan wacht ik wel een dag langer dacht ik. Maar...even later mail dat het pakket reeds was verzonden, en heb het binnen, in minder dan 24 uur. En perfecte kwaliteit. TOPPIE, Bedankt mannen en vrouwen van het magazijn!

Mooie overzichteleke website

Netjes vlote levering en goeie service

Prima service, mooie site, snelle levering.

Gevonden, besteld, gekregen. Prima.

heel tevreden

snel geholpen

Supersnel geleverd , goede kwaliteits producten

snel en goed

zonder problemen bestellen en zonder problemen geleverd met postnl

service

buiten verwachting een zeer snelle afhandeling van mijn bestelling

Goede prijs en snelle levering!!

Zeer tevreden!!

ben heel kontent

ben heel blij dat ik deze sait leren kennen heb

super

snel en de goeie onderdelen

Super fijn, ik bestelde te laat( na 16:45) maar kreeg toch nog volgende dag geleverd, en ook mijn aantekening in het opmerkingenveldje was verwerkt. Super blij mee

Rappe levering

Zal ik nog bestellen.

Super prix et livraison rapide

Commande de pièces pour remorque difficiles à trouver ici en Belgique. Trouvé sur ce site avec un super prix et une livraison très rapide. Impeccable, je suis enchanté !

Zeer goed en snel geholpen.

Super fast delivery - great service

I placed the order on a Sunday and was surprised to learn the product was packed and despatched the same day. Delivery time exceeded my expectations. Product was perfect.

goed en snel

goed en snel

Snel en correct geleverd

Levering was op de afgesproken tijd en beschadigd onderdeel werd na één telefoontje de volgende dag nageleverd. Prima service, zeer tevreden.