Supergoede service en denken mee voor oplossingen.

Gasveren besteld voor de klep van mijn paardentrailer. Maar die bleken net niet te passen, ondanks juiste merk. Retour sturen was geen probleem, maar in telefonisch overleg werd aangeboden 2 andere bevestigingsogen toe te sturen om te proberen of die wel zouden passen. Met uitleg hoe te (de)monteren. Binnen 2 dagen in huis, gemonteerd en het past perfect! Van eerste bestelling tot eindresultaat binnen een week! Snel, goed advies en uitstekende service!

Meedenken krijg je er gratis bij

Fijn bedrijf met de juiste service. Als leek werd ik goed geholpen met wat ik moest bestellen voor mn aanhanger. Een paar belletjes hebben me een hoop onnodige artikelen bespaard. Bij twijfel bellen

Super snel geleverd perfect materiaal

Binnen 24 uur geleverd ...correct en super service

Prima onderdelen

Site ziet er goed uit. Op aanvraag advies snel gereageerd. Vandaag besteld morgen binnen. Prijzen goedkoper dan bij ons om de hoek.

Snel en correct verlopen

De eerst keer hier besteld, zeker niet de laatste. Alles perfect en snel verlopen

Wat een top bedrijf!!!

Klantenservice is echt een 10. Er wordt met je mee gedacht en je wordt echt heel goed geholpen. Levering is super. Perfecte kwaliteit spullen! Echt een aanrader!!

Uitstekend bedrijf

Een uitermate snelle levering zoals er op de side vermeld staat. Kwart over 4 besteld en de volgende ochtend rond half 9 werd het product afgeleverd. Top

Dit was de eerste keer dat ik iets had besteld. Het is was weliswaar maar een klein onderdeeltje. Maar desondanks een prima voorlichting gehad en een perfecte levering. Nogmaals bedankt voor de service.

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld en snelle levering

prachtige service

Overzichtelijke website en super snelle levering, ook in deze coronatijden. Proficiat

goed bedrijf

Keurig snel alles ontvangen

Goede service en snelle levering

Zeer goede service. Werd gecontacteerd door de firma na plaatsen bestelling. Ze wilde zekerheid hebben of bestelde moeren bedoeld zijn voor monteren trekvergrendeling. Aangezien deze anders een maat te groot zouden zijn. Heb verteld dat ze voor andere doeleinde waren en niet voor de trekvergrendeling. Bestelling werd na deze bevestiging opgestuurd. Volgende dag werd alles thuis geleverd.

Perfect!

Duidelijke website. Zeer vlotte levering.

Vlotte afwerking na vragen via de mail, Snelle levering

Zeer snelle service

Onderdelen op de duidelijke webshop van aanhangeronderdelen geselecteerd.En zeer snel opgestuurd.Heel erg tevreden over duidelijkheid van de site.Kon de onderdelen gemakkelijk vinden.Alle spullen waren goed en ik kon snel mijn caravan repareren zodat we direkt op vakantie konden gaan.

Een goede service na wat onderdelen die niet voldeden aan wat het moest zijn.zonder problemen nieuwe en goede gekregen kosten loos

super

had een verkeerde bestelling geplaatst, maar is op een hele nette manier afgehandeld

correcte prijs en snelle levering.

Mijn eerste aankoop . goed verlopen. Bedankt.

Uitstekend!!!

Duidelijke website, ruim assortiment en snelle verzending.

Betrouwbaar

Vlotte en snelle levering

Nvt

Goede service en snelle levering!

Van het product was nog maar 1 op voorraad. Omdat ik er 2 nodig had is direct bij besteld na mijn telefoontje, de eerste is alvast verstuurd en de andere volgde 2 dagen later. Goede service, snelle levering, goed product

Goed spul!!

Goed materiaal, snelle service, dik tevreden!!

Goed product, goede prijs, snelle verzending.

Aanhangeronderdelenshop.nl heeft een mooie site, en mooie prijzen. Ook goed en snel verzonden!

Goed geregeld

Nette mensen ,komen na wat ze beloven.