Prima service. Snelle levering.

Overzichtelijke website en snelle levering

Prima, kom zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Boven verwachting, zeer tevreden

Onderdeel besteld via de webshop waarbij netjes vermeld stond dat de levertijd 5-7 dagen zou zijn. De dag na de bestelling werd ik gebeld "of ik had gezien dat de gasveer niet voorradig was en de levering enkele dagen op zich zou laten wachten". Uiteindelijk heb ik de gasveer reeds binnen 3 dagen geleverd gekregen. Prima service dus!

Super service!!

Een verkeerde bestelling geplaatst… na een mailtje is het kosteloos geregeld ;). Volgende dag in huis. Zeer tevreden

Snel, goed en goede prijs

Goede website, gemakkelijk bestellen en snelle levering voor goede prijs. Het product is conform verwachting.

Zeer tevreden over de klantenservice en snelle levering

Vlot en goedkoop

Alles goed verlopen, niets op aan te merken

Supersnelle levering. Product perfect.

Perfect en op tijd

Alles past goed! En netjes op tijd.

Reageert super snel, zelfs in weekend.

Op zondag had ik verkeerd besteld en er kwam per mail meteen antwoord zodat ik op dinsdag de goede onderdelen al binnen had. Verdiend , 5 strerren.

Correct afgehandeld, supersnel!

Voor herhaling vatbaar

Goede en snelle service

Gemakkelijk besteld, snel geleverd, goed verpakt

Goede ervaring met Aanhangeronderdelenshop

Goed verpakt en een supersnelle levering

Een goed product dat snel is te bevestigen aan iedere ongeremde aanhangwagen

Overzichtelijke site met goede prijzen.

Overzichtelijke site en daarom je spullen gemakkelijk te vinden. Goede concurrerende prijzen en snel thuis bezorgd.

Snelle bezorging

Door de overzichtelijke webshop de juiste onderdelen voor mijn aanhanger besteld en snel ontvangen

Zeer tevreden dus goed

Grappige, ik had een vraag toegevoegd bij de bestelling. In afwachting van het antwoord kreeg ik de bestelling binnen met daarbij een handgeschreven briefje met het antwoord op mijn vraag, netjes.

goede service

Super service, bestelling gedaan, hierna opgebeld door dit bedrijf, hierbij was de vraag waarom ik de dure kabels had besteld terwijl deze bij een aanhanger niet nodig is, en beter de goedkopere kon bestellen, dit heeft hij aangepast en een extra kabel toegevoegd zodat het bedrag weer juist was. Tevens extra attributen toegevoegd welke goed van pas komen ivm losslingerende kabels! Al met al een juiste service en bestel ik zodra ik weer wat nodig heb nogmaals! Alle producten reeds geïnstalleerd en werken naar verwachting!

snel en goed

Binnen een half uur lagen de remkabels ed klaar om opgehaald te worden, super.

Zeer snelle service en er wordt meegedacht met de bestelling en je krijgt altijd direct antwoord mocht je nog vragen hebben

Vlotte levering en prijs kwaliteit top.

Snelle levering, dag erna al thuis.

perfecte snelle levering voor een uitstekende prijs

als boven

Prima onderdelen, snel geleverd