Snel geleverd, goede prijs- kwaliteit verhouding

Keurig netjes! Aanbevolen!

Snel verzonden en geleverd

Top. Loopt gesmeerd bij hun.

Klasse. Besteld. Betaald. Binnen een uur bericht dat het al verzonden was en de volgende dag al bezorgd. Duidelijke site. Helemaal ok.

100 punten top

vanmiddag besteld morgen in huis super

Prima bedrijf

snel en conform afspraak

voor herhaling vatbaar.

Zoals beloofd op de website werd de bestelling keurig de volgende dag geleverd.

Goed passende onderdelen.

De bestelling was goed verpakt snel verzonden. De aanhanger remt weer als nieuw.

snelle levering goed product

Snel geleverd. Duidelijk wanneer levering plaats vond. Breekbaar product was goed beschermd verpakt.

Veel voor weinig

Goede service, snelle levering voor een mooie prijs.

Uitstekende service.

Ik had een rechter achterlicht besteld. Geleverd een linker. Gebeld, foto opgestuurd en direct een rechter licht opgestuurd. dit alles op dezelfde dag. Zeer adequaat.

Snel en voordelig in huis

Onderdelen waren goed te vinden op de webshop en duidelijk omschreven. Goede prijs kwaliteit verhouding.

super , goed begrip van de mensen, weten waar ze het overhebben.

....

Snelle en correcte levering van onderdelen.

Ik ben tevreden over de onderdelen die van goede kwaliteit zijn, en snel geleverd worden. Aanbod is groot en zelden dat er geen voorraad is. Prijzen zijn betaalbaar voor degelijk materiaal.

Toppers

Deze mensen weten waar ze over spreken. Moest nieuw remblokken hebben en kabels. Binnen 5 minuten was de bestelling rond.

Zeer duidelijk overzicht van de waar ,en makkelijk te bestellen

goed en snel

Artikelen zijn gemakkelijk te vinden, bestellen ging simpel. De artikelen zijn netjes en snel geleverd, een goede prijs voor de geleverde kwaliteit.

Goede webshop met snel handelende klantenservice

Uitstekend, materialen snel verstuurd en volgens verwachting. Helaas bij binnenkomst één onderdeel beschadigd. ondanks mijn late reactie vrijdag na 17:00u. toch response. Na het opsturen van foto's vrij snel een mail "dat mag niet gebeuren wij sturen een nieuwe" top webshop!!

Prima artikel ontvangen

Duidelijke website met nette prijzen

Heel goed. Snelle levering en goed verpakt.

goede snelle levering

goede en snelle levering

prima site snel geleverd goed ingepakt en goed product

product goed afgeleverd op korte termijn

Super goed

Goed spul voor prima prijs

Dit bedrijf weet wat service en kwaliteit betekend

Bijna alles op voorraad en kwaliteit gegarandeerd. Ik kijk niet verder maar benader altijd HB-aanhangwagens dit bedrijf is top!