Prima, snelle service en levering, en goede prijs/kwaliteit vehouding

Bij mijn bestelling waren er niet bij elkaar passende onderdelen besteld door mij, binnen 15 minuten kreeg ik een telefoontje of dat dit juist was en kreeg tevens het advies wat ik dan wel moest bestellen, de order is meteen telefonisch aangepast, de dag erop is alles geleverd. Top service.

Super correct en snelle levering

Super correct en snelle levering

heel kontent

heel kontent van

Prima geholepen en prima service

Zeer goed, voldeed aan verwachtingen qua levering. Heb het artikel nog niet getest maar ga er vanuit dat dit ook oke is.

Super snel

Super snel geleverd, duidelijke informatie over de status en voortgang. Top, zeker aan te bevelen

snelle levering en vooedelig

de lagers die ik besteld had zijn de volgende dag al geleverd en niet duur!

Mail gestuurd voor info en werd zeer snel teruggebeld, erg goed! De onderdelen werden binnen 24 uur geleverd ook dat was prima, alleen jammer dat het een stuk duurder was dan via een andere leverancier.

Top bedrijf voor het leveren van onderdelen

Echt een aanrader om je aanhanger onderdelen te bestellen . Super snel geregeld via de website en mega snel in huis . Ook word je netjes per mail op de hoogte gehouden over de levering.

Super service en snelle levering.

Overzichtelijk en duidelijk.

2e niewjaarsdag werden er dringend nodige onderdelen besteld en werden de volgende middag reeds geleverd. Top service

Duidelijk websites

Ik heb niet lang hoeven zoeken had mijn lijst zo klaar. Goede beschrijving voor montage Zeer netjes verpakt Met een track en tracé makkelijk te volgen waar mijn pakket was en was inderdaad op tijd geleverd

perfecte levering

Vrijdag besteld en zaterdag liep de aanhanger weer. Top

Top.

Snelle levering en na vraag van mij of er ook bouten en moeren bij product geleverd werden wat niet geval was werden deze toch zonder kosten meegezonden. Goede service!

Correcte service!

Zeer vlotte afhandeling.

Komt snel niet duur

Goede snelle service

Snelle reactie, keurige levering

Kreeg zelfs buiten kantoortijden snel reactie op mijn vraag. Heb daarna de spullen keurig in goede staat en snel geleverd gekregen.

Geweldige firma

Daar waar post.nl het helemaal af liet weten, werd door deze geweldige firma direct gereageerd waarna alles wel werd afgeleverd. Een wel heel grote pluim voor deze inzet.

Bedankt voor uw snelle service

Goede en snelle afhandeling

Zeer snelle levering

Vanwege de feestdagen die er aan kwamen de bestelling binnen een uur bij PostNL aangeboden

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Op tijd geleverd, netjes verpakt. Als ik weer iets nodig heb weet ik HB te vinden 👌

zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit onderdelen.

Zeer goede service

Zeer goede kwaliteit en service

duidelijke website, snelle afwikkeling

duidelijke website, snelle afwikkeling

Snel en kwaliteit Vriend heeft eigen autogarage met aanhanger service Dus heb visitekaartje afgegeven