prima in orde

uitstekend

Snelle levering en uitstekende prijzen!

Duidelijke website en snel geleverd.

Zeer goede service

2 bestelin was de versen kosten duur Ook mag mij sponseren met truck race 0621405677 truck racing team twente

Super snelle levering goed verpakt Ik ben zeer tevreden

Voordelig, snel én goed verpakt

Voordelig, snel en goed verpakt. Echt super

Prima onderdelen goede prijs

Prima onderdelen en snel geleverd

perfect

besteld en 48 hr nadien geleverd

snelle jongens

perfect snel top om weer te bestellen.. goed gedaan ...

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden van de goede en snelle service!

Top ervaring

Groot assortiment, makkelijk te vinden, goede prijs kwaliteit. En...... zeer snel verzonden. Kortom tevreden!

Product voldoet aan omschreven kwaliteit, service goed

Product kwaliteit goed. Ging iets niet goed met levering wat aan PostNL lag. Er werd direct gereageerd door aanhangeronderdelen shop. Dus service ook prima

Prima service en snelle levering

Producten werden snel geleverd, zijn naar tevredenheid en goed verpakt.

Goede en snelle service

Had een paar rubbers nodig, overal gezocht en hier gevonden.

goede prijs, en snelle levering

nvt

Prima ding voor goede priju

Past bij mijn humbaur aanhangertje op bestaande gaten.. topper

topbedrijf

Zeer goede website, zeer goede prijzen, alle artikelen op voorraad en daags nadien in huis, verpakt met kennis van zaken extra folie en gesnipperd karton in het pakket om beschadigingen van transport te beperken, kortom ze doen wat ze beloven daarom 5 sterren van mij

Goed, voordelig en snel

Product was goed (precies zoals verwacht), prijs was laag (anderen allemaal duurder) en dag na bestelling al binnen. Was gewoon goed.

Beantwoordt volledig aan de verwachting

‘ s middag kort voor 17.00 uur mijn bestelling gedaan. Al een korte tijd later bericht dat het pakket door post.nl was overgenomen. De volgende dag al in huis. En precies dat wat ik besteld had. Aanhanger is weer helemaal top en veilig!

Snelle levering goede kwaliteit

Besteld en volgende dag in huis. Goede kwaliteit en goede prijs

Top service Netjes behandeld Nemen netjes contact op als er een onderdeel niet is Echt een aanrader

Goede en snelle service nu een paar keer besteld daar en zeker nog niet de laatste keer volgende keer als ik zo iets nodig heb kijk ik zeker of hun het kunnen leveren

Compleet

Makkelijk bestellen. Vriendelijk en snel geholpen.

Prima geholpen

Snel geleverd. Helaas miste er twee buislampjes. Na even bellen werden ze direct opgestuurd met de excuses van de beste meneer.