Duidelijke informatie en snelle levering

Duidelijke informatie en snelle levering

snel en probleemloos

snel en rpobleemloos

lekkerduidelijk en snel ontvangen

ruime keuze en supersnel ontvangen

gewoon goed

snelle service, vond de bezorg kosten hoog het had ook via de brievenbus post geleverd kunnen worden als de verpakking een envelop was.

Heldere bestelpagina

Goede overzichtelijke website, veel producten die toepasbaar zijn en een duidelijke omschrijving

Het was de volgende dag al afgeleverd

top, en niet duur

top en niet duur

Vriendelijk, meedenkend en snel leverend

Na een eerste bestelling had ik aanvullend materiaal nodig. Dat zat niet direct in de collectie. Toch zijn ze bereid dat voor me uit te zoeken, te bestellen op een vlotte prettige manier. Mijn respect voor dit bedrijf!

De bestelde producten waren goed verpakt en voldeden aan mijn verwachting.

Van bestelling nasr levering: perfect.

Even kort telefoisch contact gehad over de bestelling mbt een extra onderdeel, zonder problemen geleverd.

Prima product. Europees kwaliteit

Fijn om onderdelen te vinden die niet allemaal in China gemaakt zijn. Goede kwaliteit aanhangerstekkers gekocht.

perfect

Denk je een voordelige prijs gevonden te hebben via Google, blijkt ES nog net iets voordeliger te zijn. Besteld en binnen uur al bericht dat pakket verzonden is. En dag later is pakket ook inderdaad binnen. Perfect geregeld!

Betrouwbare webshop, ruim aanbod!

Duidelijke webshop, genoeg artikelen, veel op voorraad! Uitleg waar nodig!

Super geholpen

Ik ben niet erg handig met online bestellen en na telefonisch contact super gegaan zelfs met nog een fout top gecorrigeerd en de volgende dag al in huis

Goed leveren snel prima producten

Goede service en snel reageren

Op zondag een bestelling gedaan, zelfde avond nog track and trace ontvangen. Helaas door vertraging van PostNL wat later ontvangen als de bedoeling was. Hierover mailcontact gehad en zeer snel en duidelijk antwoord gekregen.

Gewoon op voorraad en volgende dag in huis

Een oploopdemper van een wat ongangbaar type nodig. Gelukkig vond Google hem bij aanhangeronderdeleshop; die me de volgende dag met een nieuwe in de bus enorm heeft geholpen.

Geweldig.

Mocht ik nog wat nodig hebben voor mijn aanhanger dan zal ik dit hier bestellen. Super service en materialen

Snelgeleverd Bedankt

Prima verlopen bedankt

Goede en snelle service

Werd snel en duidelijk te woord gestaan en daardoor ook snel de juiste onderdelen kunnen bestellen. Wel vond ik dat de verpakkings wijze beter kan.

Snelle levering, scherp geprijsd

Zeer snelle levering,top

Alles is naar wens

Besteld en supersnel geleverd.

Erg tevreden en een ruim assortiment.

Heel duidelijke productomschriiving en snel

Als leek kon ik gemakkelijk precies het juiste product opzoeken. De omschrijving was zo duidelijk dat ik zonder twijfel het juiste product kon kiezen. Dat geeft wel een lekker gevoel als je zeker weet dat je het juiste product hebt besteld en na levering direct aan de slag kunt. De levering was heel snel en ik vond de prijs heel redelijk. Top, hier kom ik weer terug als ik iets voor een aanhanger nodig ben.

Bedrijfsgegevens

Sterrebosweg 1

6975AH Tonden

0575 - 50 15 39

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.