3 weken wachten ??? ik ben al doodgebloed.

3 weken wachten op een verband koffer ? waarom duurt dat zolang. en hoelang moet ik nog wachten ? op de website staat, het kan iets langer duren, maar geen weken langer. Jullie hebben zeker de rekeningen niet betaald en daarom sturen de leveranciers niks meer. en nu wachten dat genoeg mensen iets bestellen zodat jullie de oude rekeningen kunnen betalen en de de nieuwe leveringen vooruit moeten betalen. en wij maar wachten. moet niet kunnen.

Slechte communicatie.

Normaliter tevreden over de levering, mits alles wel goed gaat! Goede prijs/kwaliteit verhouding, snel in huis. Echter nu een artikel verkeerd geleverd gekregen. Hierover contact gezocht per mail. Na ruim een week reactie: Mocht artikel terug sturen en geld retour. Moest echter dan wel zelf de verzendkosten betalen. Wederom contact opgenomen hierover. Aangezien ze de fout erkennen, wordt aangeboden dat het verkeerd geleverde artikel kan worden opgehaald door DHL op hun kosten. Hoefde alleen te bevestigen. Hiermee akkoord gegaan en niets meer vernomen helaas.... nu inmiddels 5 weken verder en nog geen enkele reactie. Jammer....

Snelle levering en duidelijke beschrijvingen van de producten

Hele fijne site met snelle levering!

Valse beloftes !

Op de website doet men overkomen dat alles leverbaar is en indien besteld voor 15.00 uur, het de volgende dag in huis is. Bij navraag na een gedane bestelling bleek dit geheel niet zo te zijn, sterker nog, de bestelling zou wellicht pas over 4 dagen verstuurd worden, maar ook dat wist men niet zeker. We voelen ons dan ook goed genept. Als je met spoed een EHBO koffer nodig hebt, vooral hier niet bestellen !

Na 9 dagen nog steeds niets ontvangen

Een paar dagen na mijn bestelling (9 dagen geleden) krijg ik bericht dat er iets mis is gegaan en dat mijn bestelling over een dag of vijf zal worden verzonden. Hoezo "volgende werkdag in huis"? De beloofde datum is inmiddels al weer twee dagen voorbij en ik heb nog steeds niets ontvangen, zelfs geen bericht dat er weer iets helemaal mis is gegaan etc.

Goede service en uitgebreid assortiment

Soms zoek je dingen die niet, of erg lastig te vinden zijn bij de normale drogist... Wat ik zocht wordt in de verzorging van wonden normaal gebruikt door de prof, en dit is bijna niet te vinden bij de "drogisterij"... Totdat ik op EHBO-koffer kwam. Een aanrader voor alle vormen van wondverzorging..!!

prima en netjes

goede site, nette levertijd

Wacht al meer dan een week op mijn bestelling (geen communicatie mogelijk)

Helaas al meer dan een week bezig mijn bestelde spullen in huis te krijgen, klantenservice niet bereikbaar en op de chat word niet gereageerd.....

Perfect en op tijd geleverd

Niks op aan te merken. Snel geleverd en compleet.

Priem.

Oke.

Een compleet EHBO pakket voor mijn gastouderopvang

Na mijn EHBO cursus voor kinderen, kregen we te horen dat je EHBO thuis op orde moest zijn. Thuis bleek dat bij mij niet zo te zijn dus een kinderdagverblijf pakket gekocht. Nu ben ik weer helemaal bij de tijd.

Vragen aan klantenservice worden niet opgevolgd

De offerte kwam vlot. Product besteld, geen bevestiging van bestelling ontvangen. Mijn vragen via mail en chat over de plaatsing van mijn bestelling blijven onbeantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering en goed product.

Netjes verpakt, goede materialen

Goede producten snelle levering

Een fijn aanbod en goede kwaliteit producten met snelle en nette levering.

snel

bestelling snel binnen, klein bestellingsfout snel zonder problemen opgelost.

het is verkeerd bezorgt niks gehad

Bestellen is makkelijk, levering wat moeilijker

Bestellen op de website gaat makkelijk en keuze is zeer ruim. Ook de prijzen zijn zeer goed. Er word echter niet binnen een dag geleverd. Ik heb meerdere keren met de servicedesk gesproken en uiteindelijk toch mijn producten gekregen met extra korting, omdat de levering zo lang duurde. Een goed gebaar van EHBO-koffer.nl

Goede kwaliteit, goede service

Erg positief product, ook extra ruimte om eigen voorraad bij te voegen.

Eenvoudig bestellen, zeer vlot geleverd.

Eenvoudige bestelling, zeer vlotte levering

zeer compact en alles wat je nodig hebt

zie boven

Snel en correct ontvangen

Ik heb voor onze vereniging icepacks besteld- deze waren al op- en de eerstvolgende werkdag werd het bezorgd. Zeer fijn.

Snel en goede producten!

Snel geleverde goede producten! Veel keuze op de website.

Snelle levering en het ziet er goed uit

Zie boven

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.