Prima site, snelle levering

De site is goed toegankelijk, makkelijk en snel. Bezorging is goed.

Snelle en complete levering

Naast snelle en complete levering ook zeer tevreden over de inhoud van de EHBO koffer

Product wat overal is uitverkocht, heeft EHBO-koffer wel!

Heel fijn dat EHBO-koffer wel het product kan leveren, wat geen enkele Nederlandse webshop of winkel meer kan leveren. Nadeel is alleen wel dat ik een minimale bestelwaarde moest hebben, om überhaupt te bestellen. Mijn product kost 13 euro, dus had er 2 van in mijn winkelmandje kunnen doen, maar uiteindelijk de bestelwaarde met andere producten kunnen aanvullen.

Zoals het hoort!

Bestelling gemakkelijk te doen adh van checklist. Snelle levering, gewoon prima!

Geen

Koffer netjes op tijd geleverd.

Super geregeld

Super geregeld

Goed product, goede prijs.

Levering was wat moeizaam, en kantenservice was ondanks de correcte uren slechts per mail bereikbaar. Maar ik ben toch goed en snel geholpen.

Prima assortiment en prijzen

Zocht wat aanvullingen na inzet van mijn ehbo tas. Deze snel gevonden en tegen een goede prijs. Snel geleverd, dag na de bestelling in huis.

Niet verplicht 50 stuks

Bij andere EHBO leveranciers moest ik altijd minimaal een doos kopen, hier hoefde dat niet. Heel fijn, want zo kan ik makkelijk de EHBO-sets en -dozen aanvullen zonder te veel te bestellen.

Goede service en prima assortiment

Ik bestel hier regelmatig EHBO artikelen en deze worden altijd netjes en snel bezorgd. Ook regelmatig leuke kortingen.

Telefonisch heb ik mij laten informeren welke EHBO koffer het handigst is voor in een vakantiehuis voor 7-8 personen. Werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

Alles in orde

Twee dozen pleisters besteld en die hebben ze geleverd. Wat kan ik nog meer zeggen?

Super overzichtelijk dus snel geregeld

Via de checklist (sport) overzichtelijk van wat je dient te hebben. Het is je koffer checken en aanklikken wat en hoeveel je nodig hebt. De koffer staat klaar voor het nieuwe basketbalseizoen (we hopen de koffer alleen niet nodig te hebben ;-). Heb alleen losse spullen gekocht en een koffer via de bouwmarkt. Wellicht een ruimer aanbod van EHBO koffers zelf.

Inhoud EHBO-koffer heel summier.

Levering ging snel en goed. Maar de inhoud van het koffer is wel heel weinig. Als je een iets grotere wond hebt gehad dan is het verband op en moet je al nieuw kopen.

Zoals het hoort

alles is naar wens verlopen. makkelijk bestellen, betalen, en de volgende dag geleverd. Keuze uit een groot assortiment volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Duidelijk wat ze hebben, snelle levering

Site is duidelijk. Genoeg keuze, redelijke prijzen, snel geleverd

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Goede producten voor goede prijs. Geen rotzooi. Super handig om een goede ehbo koffer in huis en de auto te hebben.

Denk na aan wie jullie laten bezorgen.

Ik heb 21 mei bestelling gedaan en nu 26 mei nog niet binnen met dat kut DHL. Ik snsp niet dat jullie hun jullie spulken katen bezorgrn. Het is 1 grote ergenis. Krijg nu al voor 3 x melding dat doir drukte het pakket ( 2x ehbo koffer) nog niet geleverd kan worden. Ondertussen maar andere ehbo koffer besteld bij andere firma. Met 1 dag geleverd via postnl. Dit is geen reclame voor jullie zaak. Helaas al 52 euro ovetgemaakt voor 2 x pakjet anders had ik heel de boel geannuleerd. En nu maar weer wachten wanneer ze beloven nu te komen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Mooi winkeloverzicht op de site, goede producten, snel geleverd!

Alles staat al beschreven in mijn title, al eerder spullen besteld, dan kom je toch wer op deze vertrouwde winkel uit!

Na telefonisch overleg, bestelling geplaatst. Bestelling kwam de volgende dag al binnen.

Top!!

Superfijn geholpen toen ik een artikel niet correct had toegevoegd aan het winkelmandje. Het werd snel geregeld en alsnog meegeleverd!

snel ontvangen en het ziet er goed uit

snelle service

Volledig en overzichtelijk

Kleine doos met alle benodigde spullen erin

Makkelijk en handig!

Makkelijk te bestellen en handig voor hervullingen!

Weteringschans 165 1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.