Goed en snel geholpen.

Snelle afwikkeling van de bestelling en top dat de factuur na levering kan worden betaald

Overzichtelijk en snel

Goede website, handige checklist tbv het aanvullen van de EHBO doos. Snelle levering, niet los in een doos maar net verpakt.

Degelijke webshop

De verbandmiddelen in onze EHBO koffer moesten worden aangevuld en EHBO- koffer.nl biedt daarvoor een ruim assortiment aan tegen een goede prijs. De bestelling was dan ook snel geplaatst. De levering heeft langer geduurd dan aangegeven, spullen kwamen uiteindelijk een dag later binnen dan dat de verwachting was.

een goed product

snelle service en snel respons

Zeer positief

Jullie doen alles goed !! De communicatie per mail , de snelheid van aankomst op mijn adres en ik heb alles ontvangen waar ik om gevraagd heb.

Alles netjes

Alles netjes ontvangen blij mee!

Snelle en juiste levering

Bestelling volgende dag in huis en voor de rest van 2021 geen verzendkosten meer betalen d.m.v. kortings code

Overzichtelijke website en snelle levering

Na wat zoeken ben ik op de webwinkel van EHBO-koffer beland, daar werd precies via de website artikelen aangeboden die wij nodig hadden, tegen een aantrekkelijke prijs. De webwinkel is overzichtelijk en de volgende dag wordt de bestelling snel geleverd.

Superblij

Gewoon goed en duidelijk Snel bezorgd Klasse

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke website, betrouwbare levering

Prima voor elkaar

Prima voor elkaar, maar mag je minder verwachten van een bedrijf dat 1e hulp spullen levert ??

Snelle levering en goede kwaliteit

Groot assortiment en voor elke organisatie een passende EHBO-koffer.

super

online besteld ,netjes bezorgd ,super

Er wordt niet geleverd wat aangeboden wordt.

Bij binnenkomst heb ik de inhoud van de EHBO -A koffer gecontroleerd en het bleek dat er manco's waren. Op mij verzoek om deze na te leveren kreeg ik een melding dat het magazijn een vergissing had gemaakt. Ik mocht met 10% korting de verschillen alsnog bestellen!!! Laat het duidelijk zijn. Hier bestel ik nooit meer iets, zelfs niet met lokkertjes als korting.

Heel goed geholpen

Ik was vergeten wat aan me bestelling toe te voegen snel een mail er achter aan. En kon nog netjes bij mijn andere pakket. Factuur zat in de doos dus meteen betaald. Echt een super service.

Uitgebreid aanbod met prima prijzen

Duidelijke website, goed advies, uitgebreid aanbod. Goede prijs/kwaliteit. Vlotte service. Zeker een aanrader.

Snelle en vriendelijk

Voldoet aan de wensen.

De bestelling voldoet prima aam de wensen die ik had.

geweldig !

kreeg keurig en snel antwoord op mijn mailbericht. werd meegedacht over de mogelijke leverdatum. Super aardig en fijn contact. mijn dank.

Goede prijs en service

Na het bestellen was de volgende werkdag de bestelling volgens afspraak binnen. Een navulling voor de EHBO-koffer van de vereniging en een paar losse onderdelen, specifiek voor onze sport. Maar er ontbraken twee kompressen. Een mailtje volstond om die zonder verder gezeur nageleverd te krijgen. Voordelig leveren is geen kunst, daarbij goede service leveren is een zeldzaamheid maar EHBO-koffer.nl maakt dat waar. Over vier jaar zijn we weer aan de beurt voor het vernieuwen maar ik hoef niet meer naar een betrouwbaar adres te zoeken. Wij bestellen weer op bij EHBO-koffer.nl Bedankt.

Goede service en goede spullen.

Snelle levering en goede service

Zeer prettig

Website goed, prijsklasse verband e.d. goed. Mis bij de lege ehbo koffer zelf, de prijsklasse rond 15 euro. Bezorging vanuit DHL niet zo soepel. Had tijdstip op tijd aangepast. Niet gekomen, maar heel laat daarinplaats een mail met dat ze een dag later komen. Kan gebeuren alleen dit met DHL al vaker meegemaakt. Jammer.

zeer gebruiksvriendelijk en snelle service

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en snelle en volledige levering.

Snelle levering en flexibel meegedacht!

Groot assortiment, alle wat we zochten! Na bestelling bleek ik toch nog iets vergeten. Met één telefoontje werd moeiteloos een extra bestelling aangemaakt, maar met dezelfde bestelling meegestuurd. Dus geen extra verzendkosten. Bedankt!

Weteringschans 165

1017XD Amsterdam

085-4019364

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.