Service en kwaliteit

Ik had een vraag over de mondkapjes omdat ik een bril draag. Binnen een kwartier kreeg ik antwoord. Deze mondmaskers zijn door het metalen onzichtbaar ingenaaide neusstukje ideaal om goed aan te laten sluiten over je neus en onder je ogen zodat mijn bril niet beslaat. Ik heb ze besteld en na een week gebruik ook bij warm weer merk ik dat het echt werkt. Top dus. Voorbij mijn kleding nog extra kleuren besteld.

ik heb de beste pizza ooit gebakken

Mijn oven geeft aan dat deze tot 270 graden verwarmt, maar in werkelijkheid niet meer tot 220. de kitchensteel geeft de extra warmte. Top!

innovatief product, eerlijk geprijsd en goede service

Via bol com aangekocht en zeer tevreden over de hele lijn.

Beste Bie, Bedankt voor je review. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent. Jij gelukkig, wij gelukkig!

Ga zo door :)

Zeer vriendelijke, behulpzame en oplossingsgerichte online chat/customer care!

Beste T, Ontzettend bedankt voor deze lovende review. Goed om te horen dat u prettig geholpen bent!

Prima in orde allemaal

Artikel gezien op bol.com, artikel aangekocht bij Qwality4u rechtstreeks aangekocht om de volgende redenen: 1) iets goedkoper 2) rechtstreekse aankopen hebben telkens mijn voorkeur om een heleboel redenen. Artikel is supersnel verzonden geweest door Q4U, het leek bijna alsof er iemand zich verveelde daar & dolblij was dat ie een bestelling mocht verwerken. Artikel zelf zag er exact zo uit als op de foto te zien was, en de kwaliteit van het artikel is dik in orde (moet wel, met zo een bedrijfsnaam ;-)) Het artikel: een cocktailsetje

Hoi Tim! Bedankt voor je review, heel leuk om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Onze inpakkers zijn inderdaad razendsnel en we zijn ook écht met iedere bestelling dolblij. Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u team

zeer goed

snelle levering van de beveiligde hoesjes voor de autosleutels een goed artikel en werkt goed en geen verzendkosten

Hoi Jan, Bedankt voor je review, goed om te horen dat het artikel bevalt :) Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snelle levering zoals beloofd.

Levering van veiligheidshoesjes voor autosleutel en bankpasjes goed en snel. Hoesjes zijn van een hele mooie kwaliteit!

Hoi Eric, Bedankt voor je review, goed om te horen dat de kwaliteit van de hoesjes bevallen. Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snelle levering en snelle reacties op mails

Had via andere website product besteld en kortingscode ontvangen voor een volgende bestelling bij Qwalty4u. Kortingscode was ik kwijt maar een mailtje loste dit “probleem” op. Supersnelle reactie op de mail en snelle levering. Bestelde product is zoals omschreven op de site. Prima kwaliteit.

Hoi Edwin, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over waarop we jouw situatie hebben opgelost. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

prima, snelle reactie

nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik gelijk reactie. en het pakket was snel binnen. de beloofde kwaliteit klopte zeer zeker en de prijs is prima.

Hoi Axel, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat de bestelling snel binnen was en dat je tevreden bent over de bestelling. Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Toppert

Volgende dag al bezorgd zoals beschreven en een aardige boodschap erbij. Ga zo door.

Hoi Tomasz, Bedankt voor je review, leuk om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snel kunnen bestellen en snelle levering.

Hoi PriskaNED, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de bestel- en leverervaring naar wens is geweest. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Topperrrr

Snel, duidelijk en zoals ik had gedacht. Tevreden mens hierzo

Hoi Vincent, Bedankt voor je review. Van tevreden mensen worden wij tevreden. Heel goed om te horen dus! Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Sterke vismagneet. Set is zoals ik verwachtte. Dus geen opmerkingen.

Hoi Ramhial, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat de Vismagneet set bevalt. Ik hoop dat je er leuke spullen mee vindt, en vergeet ons niet een foto te sturen als dat zo is! Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Wat een service

Ten eerste meteen iemand aan de lijn in plaats van een automatisch bandje. En direct een oplossing. Zo hoort het

Hoi Jeanny, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je tevreden bent op de manier waarop onze klantenservice handelt. Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Mijn ervaring was goed

Snelle levering en zoals beschreven :)

Pluspunten

Snelle levering, geen verbeterpunten

Pluspunten

Zeer tevreden. De vershoud bakken voldoen aan mijn verwachtingen. Mvg Jacques

Pluspunten

Goed product, goede service.

Pluspunten

Alles staat duidelijk op de website, geen verassingen als je gaat afrekenen. Prima winkel

Nee

Pluspunten

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Pluspunten

Leuk bedankbriefje bij de hoesjes. Ga zo door

Pluspunten

Snel bezorgd en goede communicatie via mail tijdens bezorging

Pluspunten

Kwaliteitsstenen, ben tevreden

Pluspunten

Topperr, helemaal tevreden.

Pluspunten

Set werd snel geleverd, ga zo door.