Product voldoet aan de verwachtingen

Product gebruikt om verluchtingsgaten in de garage van de camper te dichten omdat er teveel ongedierte door kwam. De open herstelkit is hiervoor ideaal omdat er in de winter warme lucht moet door kunnen.

hoge mate van klantgerichtheid

had bestelling geplaatst via bol.com, briefpost zoek geraakt, bedrijf benadert, hebben opnieuw verzonden, en na enkele dagen in huis, dank jullie bij deze.

Het was er snel en de set was zoals geadverteerd.

Perfect zo

Het was er snel en ze hadden het mooier ingepakt dan ik verwacht had. Bedankt!

snelle reactie en aflevering van de bestelde artikelen

Beste Lies, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Het Qwality4u Team

Zeer slechte service!

ijsblokjes set gekocht als kerstkado die maar niet binnen kwam. Contact gehad met DHL waar bleek dat het pakketje was zoekgeraakt. Contact hierover gehad met Qwality4u met de vraag of er een nieuwe (spoed)levering plaats kon vinden. Dat was geen optie en ik mocht hem retour sturen mocht hij ergens na de kerstdagen nog binnen komen. Nu zit een iemand zonder kado tijdens kerst. Hele slechte service en een ijskoude douche!

Beste Jerry, Wat vervelend om te lezen dat er iets fout is gegaan bij de levering van uw bestelling. Ik ben er even ingedoken en zie dat DHL ons op de dag van uw bericht heeft verzekerd dat uw bestelling een dag later zou aankomen. U zult begrijpen dat wij niet voor iedere bestelling, waarvan de bezorgdienst ons vertelt dat deze de volgende dag geleverd gaat worden, direct nieuwe producten kunnen versturen. Op vrijdag bleek echter dat een volledig rolcontainer van ons "kwijt" was geraakt, waar helaas ook uw bestelling bij zat. We hebben u toen direct de optie geboden om het aankoopbedrag terug te ontvangen, aangezien er op de vrijdag voor Kerst geen spoedlevering meer beschikbaar was. Ik begrijp dat het om een Kerstcadeau ging, wat ik dan ook enorm vervelend vind. Helaas zijn wij voor levering afhankelijk van de bezorgdiensten. Hoezeer wij ook ons best doen om alle bestellingen op tijd aan te leveren bij deze bezorgdiensten, kan het voorkomen dat de drukte dusdanig is dat de bezorgdiensten de beloftes niet na kunnen komen. In ieder geval mijn oprechte excuses voor het ongemak, ik hoop dat u ondanks dit wel een prettige Kerst heeft gehad. Met vriendelijke groet, Het Qwality4u Team

The perfect screen for my window

The installation process was really easy and I thoroughly enjoyed the whole process. I couldn't find any insect screen that was suitable for my window but this screen wasn't restricted by size so it was perfect. Also, the delivery guy was one of the best I've seen. He put a lot of effort into ensuring that the package was inside the house. It was amusing and amazing.

Dear Janice, Thankyou for your review. Great to hear that you're satisfied with the product and the delivery as well. We will inform PostNL about your lovely comment and let them praise the delivery guy. This makes our day :) Kind regards, Qwality4u Team

Op de duidelijke site beschermdopjes voor stoelen uitgezocht. Zeer snel en keurig afgeleverd. Passen perfect.

Super klantvriendelijk

Mijn ervaring met Qwality4u is geweldig. Victor is klantvriendelijk en denkt met je mee. Hier zouden de andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen.

Service en kwaliteit

Ik had een vraag over de mondkapjes omdat ik een bril draag. Binnen een kwartier kreeg ik antwoord. Deze mondmaskers zijn door het metalen onzichtbaar ingenaaide neusstukje ideaal om goed aan te laten sluiten over je neus en onder je ogen zodat mijn bril niet beslaat. Ik heb ze besteld en na een week gebruik ook bij warm weer merk ik dat het echt werkt. Top dus. Voorbij mijn kleding nog extra kleuren besteld.

ik heb de beste pizza ooit gebakken

Mijn oven geeft aan dat deze tot 270 graden verwarmt, maar in werkelijkheid niet meer tot 220. de kitchensteel geeft de extra warmte. Top!

innovatief product, eerlijk geprijsd en goede service

Via bol com aangekocht en zeer tevreden over de hele lijn.

Beste Bie, Bedankt voor je review. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent. Jij gelukkig, wij gelukkig!

Ga zo door :)

Zeer vriendelijke, behulpzame en oplossingsgerichte online chat/customer care!

Beste T, Ontzettend bedankt voor deze lovende review. Goed om te horen dat u prettig geholpen bent!

Prima in orde allemaal

Artikel gezien op bol.com, artikel aangekocht bij Qwality4u rechtstreeks aangekocht om de volgende redenen: 1) iets goedkoper 2) rechtstreekse aankopen hebben telkens mijn voorkeur om een heleboel redenen. Artikel is supersnel verzonden geweest door Q4U, het leek bijna alsof er iemand zich verveelde daar & dolblij was dat ie een bestelling mocht verwerken. Artikel zelf zag er exact zo uit als op de foto te zien was, en de kwaliteit van het artikel is dik in orde (moet wel, met zo een bedrijfsnaam ;-)) Het artikel: een cocktailsetje

Hoi Tim! Bedankt voor je review, heel leuk om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Onze inpakkers zijn inderdaad razendsnel en we zijn ook écht met iedere bestelling dolblij. Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u team

zeer goed

snelle levering van de beveiligde hoesjes voor de autosleutels een goed artikel en werkt goed en geen verzendkosten

Hoi Jan, Bedankt voor je review, goed om te horen dat het artikel bevalt :) Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snelle levering zoals beloofd.

Levering van veiligheidshoesjes voor autosleutel en bankpasjes goed en snel. Hoesjes zijn van een hele mooie kwaliteit!

Hoi Eric, Bedankt voor je review, goed om te horen dat de kwaliteit van de hoesjes bevallen. Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snelle levering en snelle reacties op mails

Had via andere website product besteld en kortingscode ontvangen voor een volgende bestelling bij Qwalty4u. Kortingscode was ik kwijt maar een mailtje loste dit “probleem” op. Supersnelle reactie op de mail en snelle levering. Bestelde product is zoals omschreven op de site. Prima kwaliteit.

Hoi Edwin, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over waarop we jouw situatie hebben opgelost. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

prima, snelle reactie

nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik gelijk reactie. en het pakket was snel binnen. de beloofde kwaliteit klopte zeer zeker en de prijs is prima.

Hoi Axel, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat de bestelling snel binnen was en dat je tevreden bent over de bestelling. Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Toppert

Volgende dag al bezorgd zoals beschreven en een aardige boodschap erbij. Ga zo door.

Hoi Tomasz, Bedankt voor je review, leuk om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Snel kunnen bestellen en snelle levering.

Hoi PriskaNED, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de bestel- en leverervaring naar wens is geweest. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Topperrrr

Snel, duidelijk en zoals ik had gedacht. Tevreden mens hierzo

Hoi Vincent, Bedankt voor je review. Van tevreden mensen worden wij tevreden. Heel goed om te horen dus! Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Sterke vismagneet. Set is zoals ik verwachtte. Dus geen opmerkingen.

Hoi Ramhial, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat de Vismagneet set bevalt. Ik hoop dat je er leuke spullen mee vindt, en vergeet ons niet een foto te sturen als dat zo is! Veel plezier ermee en hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Wat een service

Ten eerste meteen iemand aan de lijn in plaats van een automatisch bandje. En direct een oplossing. Zo hoort het

Hoi Jeanny, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je tevreden bent op de manier waarop onze klantenservice handelt. Hopelijk zien we je snel nog eens terug! Groetjes, Het Qwality4u Team

Mijn ervaring was goed

Snelle levering en zoals beschreven :)

Pluspunten

Snelle levering, geen verbeterpunten