Goed geholpen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De M-line matrassen slapen we goed op

Uitstekende klantenservice

We waren toe aan vervanging van onze Tempur matrassen. Na het inwinnen van advies via de chat naar de sleepfast winkel in Lunteren gegaan. We werden daar naar onze mening deskundig geholpen. Onze keus viel uiteindelijk op de Tempur Pro SmartCool Firm matras. Naast de aanbieding nog een extra korting gekregen. Klasse Binnen een paar weken bezorgd.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Doen wat ze afspreken!!! + goede prijs

Afspraak was dat ik mocht testen, kussen bevielen niet en stuurde ik gratis terug. Matrassen zijn geweldig en een stuk goedkoper dan ergens anders. Je wordt netjes gebeld met de vraag of alles goed is geleverd , heren die kwamen bezorgen deden het ook netjes. Echt een aanrader.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Hebben een goed advies gegeven, erg blij mee
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? perfect

Een voorbeeld voor alle andere beddenspeciaalzaken

Super service. Hebben onze matrassen online gekocht waarbij de prijs al lager is dan bij andere beddenspeciaalzaken en na een telefoontje ging er nog meer af en konden gelijk geleverd worden. Deze matrassen moesten geleverd worden in Spanje en ook deze prijs was concurrerend vergeleken met transportbedrijven. Wij kunnen sleepfast zeker aanbevelen niet alleen om de prijs maar ook het gevoel dat je eerlijk wordt behandeld.

• Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? +10

Wederom zeer tevreden

Omdat mijn oude Tempur aan vervanging toe was zonder aarzeling weer voor Tempur gekozen. Sleepfast had de beste deal! Snelle bezorging. Aanrader

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Kundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en hulpvaardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch!

Vlotte service en goed advies op maat

Ik had fijn contact via de website (chat), maar ben toch nog even naar de winkel in Rotterdam geweest op zoek naar een matras. Ook daar prima geholpen en er is alle tijd genomen om te adviseren. Uiteindelijk was ik na zes weken slapen op het nieuwe matras niet helemaal tevreden. Het matras is zonder problemen omgewisseld voor een nieuwe. Ik slaap prima!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Erg goed, vakkundig en service gericht
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima bezorgers
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Erg goed

Heel tevreden !!!!! Zeker 10 sterren waard

2 vriendelijke mannen zijn mijn matras een Tempur komen brengen Op het voorgestelde uur . Is mijne tweede aankoop van een tempur super matrassen om op te slapen en dit voor een goeie prijs

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super gesprek gehad
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel tevreden
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super goed trouwens een super matras van Tempur de pro plus soft

Fijn geholpen.

We werden zeer vakkundig geholpen en ook na aankoop van de kussens was het geen enkel probleem om de test kussens weer om te ruilen voor andere test kussens. De matrassen kunnen we ook 100 dagen uit proberen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer vriendelijk en ons inziens vakkundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en vlot
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fijn , zijn nog aan het uitproberen

Goede voorlichting, service en levering!

Goede voorlichting, service en levering!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heel goed!

Fijne service, aardige mensen, heerlijke matras

Helemaal fijn. Bezorging, product en mensen. Levering top!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Voor een uitstekende prijs een top matras aangeschaft, waarbij de service tussentijds van hoog niveau was.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geven uitstekend advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardige mensen die met een lach hun werk doen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk!

Buitengewoon goed

Zeer vriendelijk personeel, product goede kwaliteit

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima kundig advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig goed

Nette service en fijne matras

De M-line gaan proberen bij de winkel in Huizen. Vriendelijk geholpen en veel informatie ontvangen. Nogmaals langs geweest en toen gekocht. Werden een paar dagen later keurig thuis bezorgd. Netjes naar boven getild, uitgepakt en op het bed gelegd. Oude matrassen netjes mee genomen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vakkundig en vriendelijke
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk, netjes en behulpzaam

Heerlijk herkenbaar slaapcomfort.

Super lekker slaapcomfort. Absoluut tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed, maar wel zelf eerst proefliggen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

in 1 woord => fantastisch!

Uitstekend op alle gebieden: uitleg in winkel, vriendelijkheid, levering, service, na bel actie & mogelijkheden voor proefslapen. Maar vooral het M-Line matras maakt dat we heerlijk uitgeslapen wakker worden 's ochtends zonder zweten en draaien! Wat een genot om zo een fijn matras te hebben!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? uitmuntend

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

Vriendelijke verkoper die diverse matrassen verwisselde om verschil te laten ervaren. Duidelijke afspraken over levering en proefslapen op nieuw kussen. Levering geschiedde volgens afspraak. Oude matrassen werden meegenomen voor recycling, nieuwe matrassen naar 2e verdieping gebracht, uitgepakt en op bed gelegd. Correcte en vriendelijke bezorgers. Zoals toegezegd werd er na verloop van tijd gebeld om te informeren of alles naar wens was verlopen en of matrassen en kussen bevielen. Bij Sleep Fast is klant nog koning!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

- Uitstekende uitleg over matrassen in de zaak door de medewerker; - Uitstekende mogelijkheden om verschillende matrassen te testen; - Uitstekende wijze van bestellen in de zaak met bevestiging per mail; - Uitstekende mogelijkheden om het aflevermoment te bepalen; - Uitstekende aflevering; - Uitstekende afvoer van de oude matrassen - Uitstekende mogelijkheid van digitale betaling.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Zeer geholpen met mijn rugklachten

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? uistekend

Goede service en heerlijk matras

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima

Heerlijke nachten

Ik ben supertevreden met m'n nieuwe matras van M-line. Heb ook veel minder last van mijn rug. Ben blij met deze aankoop.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies en veel mogelijkheden om diverse matrassen te testen
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima service, gelden van de tevoren dat ze eraan komen en ze hebben de oude matras meegenomen

Ik werd er blij van...

Goede snelle reactie op mijn vraag gekregen, vriendelijk te woord gestaan incl. een lichte korting op de al goedkoopst geprijste M-line Slow Motion 3 matras die weer heerlijk slaapt. Bezorging ging soepel en vriendelijk en mijn oude matras werd fijn mee terug genomen. Fijne ervaring met Sleepfast was dit!

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijke matras

Prima service!!!

Werd online, via de chat en telefonisch prima geholpen. Afspraken zijn nagekomen, snelle levering, bezorging was keurig!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? betrokken en kundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer klantvriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Snelle actie en reactie voor top product!

Persoonlijk ben ik een groot voorstander van de manier waarop ik de matrassen en bedbodems gekocht heb. Lekker snel via de chat! Maar kon ook omdat ik eigenlijk al bedacht had wat ik wilde hebben. Verder wel advies op maat en inzicht in voorraad. Er zat alleen beetje ruis op de lijn voor het bezorgen, maar dat werd na telefoontje snel opgelost. En was het wachten waard. Prima en vriendelijke bezorging. Had ik veel eerder moeten doen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? snel en handig/deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk en correct
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? top

Snelle levering. Komen op tijd. Zeer vriendelijk. Bezorgen zoals afgesproken. Leggen het netjes op bed en nemen al de afval mee. Top bedrijf! De matrassen slapen heerlijk. Bellen nog na of alles na wens is.

• Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super fijn

Alles in orde!

• Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Het bed hadden we al. De nieuwe matrassen zijn goed!

Dorpsstraat 63

6741AB Lunteren

033-4552047

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.