Prima service!!!

Werd online, via de chat en telefonisch prima geholpen. Afspraken zijn nagekomen, snelle levering, bezorging was keurig!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? betrokken en kundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer klantvriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Snelle actie en reactie voor top product!

Persoonlijk ben ik een groot voorstander van de manier waarop ik de matrassen en bedbodems gekocht heb. Lekker snel via de chat! Maar kon ook omdat ik eigenlijk al bedacht had wat ik wilde hebben. Verder wel advies op maat en inzicht in voorraad. Er zat alleen beetje ruis op de lijn voor het bezorgen, maar dat werd na telefoontje snel opgelost. En was het wachten waard. Prima en vriendelijke bezorging. Had ik veel eerder moeten doen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? snel en handig/deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk en correct
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? top

Snelle levering. Komen op tijd. Zeer vriendelijk. Bezorgen zoals afgesproken. Leggen het netjes op bed en nemen al de afval mee. Top bedrijf! De matrassen slapen heerlijk. Bellen nog na of alles na wens is.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Super fijn

Alles in orde!

• Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Het bed hadden we al. De nieuwe matrassen zijn goed!

Top geholpen!

We zijn erg fijn geholpen en kregen goede uitleg over matrassen. Wij hebben hierdoor een goede keuze gemaakt.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Aardig en vooral professioneel.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardig en netjes geholpen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk! Minder last van rug en schouders en slapen hierdoor beter.

echt top

snelle en perfecte levering van mijn Mline matras,heb later een Mline kussen er bij besteld wat tot 2x toe niet naar wens was word absoluut niet moeilijk overgedaan kussen drie is nu besteld retour gaat simpel voor mij een dikke 10 voor Sleep-Fast

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Helemaal geweldig, top aankoop!

Topmatrassen, zou niet anders meer willen. Geld meer dan waard.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Veel kennis
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig afgeleverd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Hemels

Geweldige ervaring met een uitstekende kwaliteit

Je voelt duidelijk het verschil tussen een normaal matras of een matras zoals dit. Als ik in bed ga liggen kan ik me snel ontspannen. Mijn slaapduur is er ook op vooruit gegaan.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend en snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Slaapt goed!

“Sleep well, move better” klopt helemaal.

Staan elke morgen uitgerust op.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima, klantvriendelijk en zeer correct.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend en zeer relaxed.

Via telefoon gesprek alles besteld , medewerkster was kundig wist waar ze over praatte. De levering was perfect, alles tot in de slaapkamer geleverd, uitgepakt, oude matras en alle plastic en karton netjes meegenomen. Alles prima

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? M-line perfect

Heerlijk matras en mooi op zolder gebracht

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Personeel vriendelijk en de bezorgers sterke mannen met draagkracht en niets is hun teveel. De tijd van aankomst wordt goed aangegeven van zowel de bezorger als vanuit het kantoor.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Goede service, veilig, betrouwbaar.

Wij hebben 2 M-line matrassen gekocht. Na enige tijd werden wij benaderd hoe ze lagen. 1 matras hebben we kosteloos omgeruild. Ook de bezorging was top. Wij hebben bij diverse winkels gevraagd naar de prijs, maar ondanks alle acties was Sleepfast veruit het goedkoopst.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Kan niet beter

Beloften maken schuld.

Sleep Fast is zijn belofte nagekomen. We zijn zeer tevreden met onze nieuwe M Line Matrassen Cool Motion 6. Montrieurs heeft de matrassen volgens afspraak netjes afgeleverd en de oude matrassen weer retour meegenomen. Wat slapen we heerlijk.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Advies was niet nodig. M Line was al ons merk.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Montrieurs heeft nette beleefde bezorg monteurs.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig!

Helemaal top!!

Heel goed advies bij het uitproberen en kopen van het matras. De bezorging was al snel. Er was een klein probleempje met de tijk, maar ook dit werd door de bezorgers meteen geregeld. De tijk werd binnen een paar uur gebracht en door de medewerker meteen om het matras gedaan. Ik kan niet anders zeggen een top behandeling. Inmiddels zelfs een vriendin Sleep Fast aanbevolen en ze heeft haar aankoop zelfs al gedaan bij de zaak.!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekende info en begeleiding
  • Wat vind je van onze bezorgers? Punctueel en een prima service.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk. Sta nu uitgerust op.

Aardige mensen met kennis van zaken die kwaliteit leveren

Vanaf het eerste contact al gelijk een goed gevoel. Prima advies, veel verschillende matrassen om ter plekke even op te liggen en daarna de mogelijkheid om thuis verder te kijken of het bevalt. Matrassen ook keurig aangeleverd, op tijd en volgens afspraak, top.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima!
  • Wat vind je van onze bezorgers? prima!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? perfect!

Professionele hulp bij het adviseren van een nieuw matras en kussen. Snelle levering, leveren netjes de spullen aan en nemen de oude spullen mee terug. Offerte snel opgemaakt en digitaal direct aangeleverd. Alles verliep soepel en makkelijk.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Professioneel en vriendelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk!

Excellent if you like a harder mattress

This is our second purchase. My husband and I both love them.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? The online advice is perfect when selecting the online tool provided.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Excellent service. Very friendly and efficient.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? My back is so much better.

uitstekend geholpen en levering op tijd en goed geregeld

fijne winkel, meer dan goed geholpen en afspraken nagekomen!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Prima prijs, prima bezorging. Geweldige matrassen

Telefonisch zeer goed advies en daarbij werd ik gewezen op de mogelijkheid om 100 dagen proef te slapen. Daarvan hebben wij geen gebruik hoeven maken maar het is natuurlijk wel heel fijn om te weten dat een matras geruild kan worden als het niet bevalt.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitsluitend advies. Weet men een antwoord niet direct, dan komt men er op terug. En zo hoort dat!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima bezorging
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Goede voorlichting en perfect materiaal

Vanwege rugklachten zijn we op zoek gegaan naar een goed matras. Na veel internet kwamen we tenslotte uit bij een aantal matrassen die in aanmerking konden komen. Bij ons in de buurt had Sleep Fast een aantal van onze keuze staan. Wij gingen voor hert eerst naar Sleep Fast en hebben daar geen spijt van gehad. Verkoopster Annemarie gaf prima voorlichting en wij konden gaan liggen op de matrassen die we hadden uitgezocht. In korte tijd hadden we onze keuze gemaakt en kregen ook nog advies over matrasovertrek enz. Omdat een kussen erg belangrijk is vroegen we om advies voor een kussen. Ook daarin tevreden geslaagd. De bezorging aan huis was punctueel op tijd , het oude matras werd meegenomen en het nieuwe geplaatst. Kortom: wij zijn erg tevreden

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? geweldig

Eindelijk de goede matras

We hebben vanalles geprobeerd nadat ik rugklachten kreeg. Een nieuwe topper van Emma, een matt sleeps matras maar toch voelde mijn lichaam zich niet voldoende ondersteund en voelde het niet fijn na een nacht slapen. Nu met de mline 8 coolmotion slaap ik heerlijk. Het matras vormt zich naar mijn lijf maar ondersteunt perfect tegelijkertijd. Plus mijn warmte wordt goed weggeleid wat zorgt dat ik minder vaak wakker wordt. Echt een aanrader!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed geholpen
  • Wat vind je van onze bezorgers? Stipt en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Alles snel en zorgvuldig geregeld!

Klantvriendelijk, snelle levering, zorgvuldige en behulpzame aflevering.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Uitstekende service en een goed product!

De service is klantgericht en voldoet volledig aan mijn wensen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Erg goed geadviseerd! Vriendelijk en kundig. Ik slaap weer dankzij mn nieuwe matras!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Kundig en vriendelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.