Mijn lijf wordt op alle delen heel goed ondersteund! Geen enkel negatief druk gevoel.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima , correct
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes , beleefd matras met zorg afgeleverd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Een scherpe prijs gaat vaak ten koste van de service. Dat is hier niet het geval. Dit bedrijf is pas tevreden wanneer je goed slaapt op het product. Super goed advies en meedenken. Matras en kussen werden zonder probleem omgeruild en oude matras afgevoerd. Ook netjes nagebeld of alles nu naar tevredenheid was was en super advies. Ik raad sleepfast zeker aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Zeer goede en deskundige adviezen en service

In november 2 M Line4 matrassen aangeschaft. Zeer deskundige adviezen gekregen en na bestelling ook snelle levering. Wij slapen nu weer uiterst conform en prettig. Ook een kussen aangeschaft maar deze bleek achteraf ons niet te bevallen, maar geen probleem om deze om te ruilen. Zeer goede service. Sleepfast is een aanrader.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? zeer goed

Zeer aangenaam verrast door de snelheid, bereikbaarheid, bruikbaarheid en eerlijkheid van adviezen en klantgerichte service en ook idee van oprecht vriendelijk en ontspannen sfeer aan de telefoon, via chat en aan de deur. Bekende merken en Producten zijn natuurlijk top, toch bij sleepfast net wat scherper geprijsd. Een aanrader!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Een verademing, 1 nacht erop geslapen en voor het eerst niet wakker met rugpijn.

geweldig geholpen door de medewerker.super

ik had een week mogen slapen op de mline matras cool8.heellaas paste deze niet bij mij,.ze hebben mij wel zeker goed uitleg gegeven.dat meen ik echt.ik raad de mensen wel aan om daar een keer te kijken.en een gesprek aan te gaan,van wat hun te bieden hebben.this echt de moeite waard. gr jw

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Best online shopping experience, Highly recommended

I am a regular online buyer and this one of the best services you will get. Starting from the first contact until delivery, everything was more than excellent. The customer service agent was prompt and suggested products based on my requirements. I made a custom delivery request to balance my work and it was perfectly on time. They even called me 30 min before delivering to make sure it's convenient for me. Highly recommended. Good product range, one of the best prices in the market and payment on delivery option. Regards, Prasun Agarwal

• Very intuitive and good customer service
  • Super nice and friendly
  • N/A

Correcte aanbieding en snelle levering.

Goed telefonisch advies. Keuze werd daardoor vergemakkelijkt. Levering zeer correct en op afgesproken tijd.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Correcte levering
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Naar wens

Ik was toe aan een nieuwe matras en mijn voorkeur ging uit naar een Tempur. In de winkel was de levertijd 10 weken. Toen heb ik hem besteld bij Sleepfast en de matras werd de volgende dag bezorgd. Na een aantal weken proefslapen beviel de matras toch niet. Ik heb via de chat contact opgenomen met Stephan van Sleepfast en mij laten adviseren. Hij dacht dat een Pullmann Silverline Royal mij wel zou bevallen. En dat blijkt een uitstekend advies. Binnen 24 uur werd de Tempur opgehaald en de Pullmann netjes in mijn bed gelegd. Ik ben onder de indruk van de goede service en de snelle levering. Dat heb ik niet vaak meegemaakt. Bedankt Sleepfast! Jane

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 10

Goede service en duidelijke afspraken

In december 2020 een m-line topper en en Silvana kussen gekocht. De topper bevalt prima ivm mijn rugklachten, maar helaas de kussen was niet wat ik gehoopt had. Deze teruggestuurd en binnen twee dagen bedrag teruggestort op mijn rekening. Prima geregeld en service, net zoals de levering aan huis. Netjes afgeleverd en rommel weer meegenomen. Echt een aanrader.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed, en vooral ook via de app op de site.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en alles netjes afgeleverd.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Topper van M-line, de soft ligt heerlijk.

Zo moet het overal gaan!

Helemaal prima! Jammer dat de chauffeur zonder mijn hulp het matras niet bij me binnen had kunnen krijgen omdat hij in zijn eentje was. Een tempur matras van 2 00x 1.80 is alleen niet te doen

• Wat vind je van onze bezorgers? Doorzetter
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch, maar waren al 17 jaar tevreden over tempur

Hier een matras en kussen gekocht. Na een tijdje toch niet tevreden met de combinatie dus een mail gestuurd. Ik werd netjes opgebeld en na overleg een nieuw kussen geadviseerd gekregen, deze bevalt een stuk beter. Kreeg het verschil tussen de kussens gewoon terug gestort en geen moeilijk gedoe! Kortom gewoon een top bedrijf met goede service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

fantastisch

Een zeer snelle, professionele en klantgerichte ervaring.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? fantastisch

2 matrassen besteld, 1 harde en 1 standaard. Standaard bleek toch te zacht te zijn en is direkt binnen 3 dagen zonder problemen en kosten omgewisseld voor een harde. Sleepfast doet echt wat ze beloven.

• Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Betrokken meedenken.

De wissel van een traagschuimmatras naar een pocketvering vergt gewenning, daar denkt David prima in mee, zonder me een bepaalde kant op te duwen (ruilen of houden).

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vakkundig en geduldig.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Adequaat en aardig.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog niet geweldig dus, maar dat schijnt tijd nodig te hebben. Ik hoop dat het nieuwe kussen weer scheelt.

In de wolken.

Het voelt alsof je in de wolken slaapt maar het ligt zeker niet te zacht. Iedere dag stap ik uitgeslapen uit mijn bedje.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Fantastische service!!!

Wij bestelden bij sleepfast omdat de matrassen van onze keuze daar op voorraad waren en ze een ‘90 dagen proefslapen’ termijn hanteren. Eerst even gebeld met de adviseur over de matraskeuze. De matrassen werden razendsnel geleverd door een hele aardige bezorger. Hij belde een kwartiertje van te voren nog even dat ie in de buurt was. Na een tijd wilden we een matras toch omruilen. Het matras was net te hard. Dat was absoluut geen probleem en de nieuwe matras was binnen een paar dagen in huis en de oude werd meteen meegenomen. Wat een geweldige service! Wij slapen in elk geval heerlijk mede dankzij sleepfast.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super!

Een voorbeeld voor heel Nederland

als ze allemaal deze service zouden leveren zou er minder rommel op de nederlandse markt zijn.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? uitstekend

Prima service en kwaliteit

Enkele maanden hebben wij bij Sleepfast 2 Tempurmatrassen besteld. Naast het vlot lopende contact (chat, online, telefonisch) heeft Sleepfast ons ook een zeer concurrerende prijs geboden met daarnaast ook nog uitstekende voorwaarden zoals een omruilservice binne 90 dagen mochten de matrassen toch niet bevallen. Gelukkig hoefden we hier geen gebruik van te maken want we slapen prima op onze Tempurs!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk, adequaat en willen meedenken.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Snelle bezorging en goed geholpen bij afvoer oude matrassen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Alles prima

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Ok
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Top service!

Op internet jullie ineens tegen gekomen, leuk gesprek, en af kunnen spreken dat het matras toch nog even in de opslag mocht bij jullie zodat we eerst rustig konden verbouwen en verhuizen. Echt top service!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Twee sterke mannen met een lach op hun gezicht.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Geweldig !!!

Waar vindt je het nog ? Er wordt ( in de winkel maar ook online via de chat ) uitgebreid de tijd voor je genomen. Er wordt goed doorgevraagd naar je gewicht lengte en eventuele problemen. Rugklachten , nekklachten etc. Sinds ik mijn nieuwe matras heb slaap ik veel beter en minder lichamelijke klachten. Verder echt topservice! 100 dagen omruilgarantie en matras heel snel geleverd. Ik zou dit bedrijf 100% aanbevelen !

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? super goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? keurig netjes / goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Zeer goede ervaring

Had 2 matrassen besteld hardheid firm, na 2 maanden geprobeerd te hebben toch te hard voor mij kreeg spier en heup klachten, contact opgenomen en zonder problemen een nieuw matras ontvangen in standaard hardheid, werd ook weer netjes bezorgt en geïnstalleerd door 2 vriendelijke jongens, sliep gelijk beter, dus voor mij een “gouden wissel” na week werd ik gebeld door sleepvast hoe het nu ging... dus dik tevreden en een grote ..

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Ben heel goed geadviseerd
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig snel en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Heerlijk weer geslapen

Hoewel wij altijd op goedkope matrassen sliepen wilden wij nu een een echt goede matras proberen. Dat werd de M Line Coolmotion. Mijn schoonouders hebben deze matrassen net aangeschaft voor een veel hogere prijs dan wij uiteindelijk betaalden bij Sleep Fast. Ik bedoel ruim 100 euro per matras minder is toch een een behoorlijk verschil. Voor mij met mijn 80 kg de Coolmotion 6. Mijn vrouw had een ander goedkoop matras, maar nadat die mijn nieuwe matras probeerde wilde zij er ook gelijk één. Dat werd de 5 omdat zij 20 kg lichter is. Inmiddels 100 dagen op geslapen, helemaal tevreden zijn we allebei.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Stellen de goede vragen en komen met een goed advies.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Helemaal goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Wij zijn zeer tevreden

Prima service, denken mee!

Flexibel en goede service

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima. Heel hulpvaardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Snel en service gericht

Snelle levering, matras werd op juiste plek in huis gebracht. 90 dagen omruilgarantie benut en ook het nieuwe matras werd super snel geleverd

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Nuttig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Lekker

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.