Gewoon perfect!

Perfecte opvolging en levering! Nogmaals een pluim voor de bezorger!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Perfect
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Weet ik nog niet

Nadat een andere zaak waar we een nieuwe M Line topper besteld hadden tot twee keer toe de bestelling moest uitstellen (waardoor het hele traject ruim 3 maanden heeft geduurd) waren we het wel beu. Via Google terecht gekomen bij Sleep Fast. Op zaterdagavond 22:30 via de chatfunctie prima contact gehad, op zondag een telefoontje dat de topper op voorraad was en nu (op maandag) al in de ochtend geleverd. Dit alles ook nog vooreen betere prijs. Ik raad Sleep Fast van harte aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Zeer correct en enthousiast
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Keurig en helemaal volgens afspraak
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Gaat helemaal goed komen.

snel en deskundig

top dek matras en 2 kussens besteld ging even fout maar razendsnel herstel , 1 kussen retour ging ook heel gemakkelijk

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? prima
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? fantastisch

Prijs en bezorging keurig netjes naar boven gebracht en oude matrassen (3 zowaar) mee kunnen geven. Zeer tevreden. Hg, Paul te Meppel

• Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Moet nog (matras)

Perfecte service en leuk team!

Het duurde even voordat we de juiste matras vonden maar het team van Sleepfast was super behulpzaam, snel, flexibel en meedenkend.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Leuke vriendelijke gasten
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

goede winkel met bekwaam personeel

via de website (chat) bij de winkel in Lunteren terecht gekomen, hier in alle rust van goed advies voorzien. 1 punt van aandacht, de fysieke winkel hanteert de advies prijzen, de website komt binnen 1 minuut met een aanbod waar je in de winkel voor door moet vragen. ook de aanbiedingen op de website waren nog niet bekend in de winkel (verschil bij 1 kussen was 99 euro op de website en "inclusief een kortingsactie 111 euro in de winkel). een detail maar op het totaal bedrag van 2 matrassen en kussens scheelde dit 220 euro, dit schrikt af, uiteindelijk werd dit opgelost.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? zeer bekwaam
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? nog niet (+2 dagen na bestelling)

Hele goede service!

Een matras gekocht wat niet meer naar wens lag. Zonder discussie gelijk aangeboden om te wisselen tegen een andere. Gelijk deskundig advies gehad over het alternatief! Heel goed!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Super service!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Sleepfast is een bedrijf wat met je meedenkt en net zolang zoekt naar het beste matras die bij jou past en ook kussens daar adviseren zij goed in, dus mijn nachtrust is gewaarborgd !! Bedankt Alex en Stefan

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Super
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top !!

Kunnen alle bedrijven zo klantvriendelijk zijn?

Wat een top service geeft dit bedrijf. Na fysiek allerlei winkels en opdringerige verkooppraat te hebben aangehoord hier terecht gekomen. Via de chat heel goed advies gehad zonder gepusht te worden en hele scherpe prijs. Ook de levering was bijzonder snel terwijl de winkels steeds 4-6 weken voorhielden had ik nu binnen 48 uur nieuwe matrassen en kussens. Helaas konden wij niet wennen aan de nieuwe matrassen, dus opnieuw proef liggen op andere matrassen en daarna zonder vragen, zonder zeuren en weer heel snel kunnen omruilen hier. Ook de kussens namen ze retour. Het geld stond een uur na levering al terug op de rekening ( verschil in prijs).

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Snelle reactie, vriendelijk en niet opdringering!
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer netjes, behulpzaam en volgens afsrpaak
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Vooralsnog heerlijk en anders nemen we weer contact op.

Goede service, altijd vriendelijk

Erg goede service, denken met je mee. Mag alles testen en weer omruilen. Vriendelijk personeel. Zowel in winkel als bij webshop

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

prima service

Snel geleverd, prima matras prijs en voorwaarden

• Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 9,5

Je kunt echt snel weer lekker slapen dankzij Sleep Fast!

Goede slaapadviezen, snelle service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Prettig, je kunt al je vragen goed kwijt
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Vlot tevens constructief oplossingsgericht
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fijn

Hebben 2 M-line matrassen gekocht. Zijn geholpen door Alex . We zijn zeer tevreden met de service. En het belangrijkste we slapen heerlijk op onze M-line Cool Motion matrassen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Kan niet beter
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Super aardige jongen deed alles alleen top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Tot nu toe heerlijk

Klantvriendelijk en begrip ten top!

Als moeilijke "slaper" door lage rugpijn, uiteindelijk besloten te investeren in volkern Tempurmatrassen, Sensation Elite. Daar ik niet 100% zeker was te kiezen tussen de Sensation of Cloud, na enkele weken toch overgeschakeld naar de Cloud. Deze wissel gebeurde zonder vragen te stellen en tevens zeer vlot. Na bijna 2 maanden slapen op de Cloud besloten dan toch voor de Sensation te gaan. De omruiling gebeurde terug zonder vragen te stellen of morren. Zeer vriendelijk aan de telefoon en chat. 6 sterrenbedrijf wat mij betreft!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Puik
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer vlot en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog wat wennen maar komt goed

Zeer klantvriendelijk, goede service en mega efficiënt!

Op Woensdag middag besteld, Op Donderdag geleverd op het afgesproken tijdstip, Op Vrijdag heerlijk wakker geworden! Goede service en advies van een heel betrouwbaar bedrijf.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Zeer goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Tot nu toe goed! 90 dagen proberen is een fijne en geruststellende optie voor een uitgave die je voor jaren maakt.

Fantastisch!!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit zulke geduldige en geweldige mensen heb meegemaakt qua klantenservice!! Echt hart voor de zaak! Dit is echt geweldig, je merkt dat het een familie bedrijf is. Warm, hartelijk en vooral snel wordt je geholpen zowel via de chat, per email en telefonisch. Ik heb een paar kussens mogen uitproberen en niks lag lekker, toen Pullman matrassen aangeschaft en bleken ook te hard. Het is ook zo fijn dat je alles via de chat super snel kan regelen!! Zelfs de bezorgers zijn aardig en klantgericht. Ik heb alleen maar lof voor Sleepfast, ik zou zeggen snel bestellen je zult er geen spijt van krijgen. Ga zo door Sleepfast!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? 10
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Hopelijk vanaf nu heerlijk!

Fantastisch!!!

Top producten, reeële prijzen en een top klantenservice! Ik kan iedereen aanbevelen hier een aanschaf te doen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Top!
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Top!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top!

Deskundig, vriendelijk geduldig

Vriendelijk personeel. Kundig. Niet opdringerig.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Uitstekend
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk. Weinig draaien. Rust echt uit.

Goed en vriendelijk geadviseerd.

We zijn er vriendelijk te woord gestaan. Eerst via de chat en later telefonisch. Na paar weken proef slapen toch besloten om voor een zachter matras te gaan. Deze werden zonder problemen snel omgeruild.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vriendelijk en kennis van zaken
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Ongekende service: hier gaan ze ''above & beyond'' om klanten te helpen!!!

Wat een ontzettend goed bedrijf is dit! Prachtige webshop, geweldige service en top producten voor een meer dan fantastische prijs- / kwaliteitsverhouding. Hier weten ze nog wat klantenservice betekent! Of je nu komt voor een compleet slaapsysteem of een kussensloop, je wordt echt fantastisch geholpen. Dit soort persoonlijke, klantgerichte (en zeker niet op een opdringerige wijze!) en vakkundige service vindt je tegenwoordig echt bijna nergens meer! Nog steeds ben ik meer dan onder de indruk van de manier waarop ik te woord werd gestaan, geholpen, geïnformeerd en geadviseerd ben om uiteindelijk een goede keuze te hebben kunnen maken! Dit soort service - tijdens het kiezen en uiteindelijke orderproces - maar zeker ook de after sales service is echt de moeite waard om voor om te rijden! Ik heb al een aantal malen de ervaring mogen beleven hier iets te bestellen en kan echt niet anders dan zeggen dat het gewoon een genot is op deze wijze behandeld te worden. Dit schept ook echt vertrouwen! Het is dat er slecht 5* te geven zijn bij dit soort reviews, maar voor mij is dit bedrijf een absolute 10* waardig! Ongekende service: hier gaan ze ''above & beyond'' om klanten te helpen!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vakkundig, bevlogen, klantgericht
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Meer dan fantastisch
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

netjes

Goed advies gekregen.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Goede communicatie op elk tijdstip, bezorgen zoals afgesproken! Chauffeur ook heel netjes en behulpz

Binnen 1 dag bezorgd,. Super service!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vriendelijk, goed en duidelijk advies
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima stipt op tijd, vriendelijke chauffeur
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk matras

Snelle en deskundige advisering tegen een scherpe prijs!

Snelle en deskundige advisering tegen een scherpe prijs!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Snel en kundig, goed advies
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel en vriendelijke hulpvaardige bezorger
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

op de app geregeld en 100%

ik heb gewoon gezocht naar een fijn bed , kwam op de site van sleep fast terecht, en via de app alle wensen doorgesproken ging geweldig met veel kennis van zaken , daarna offerte ontvangen die zeer scherp was, en besteld , binnen 2 weken geleverd door vakkundige monteurs en geplaatst, na plaatsing , pas betaald , heel bijzonder , ik vind het top dat ze zo werken , geweldig , ik raad iedereen aan om daar ook te kijken , groeten Piet

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? toppie
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? goed , nog wennen , maar de 100 dagen zijn nog niet om

SleepFast maakt waar wat ze beloven!

Scherpe prijs. Snelle, nette levering. Makkelijke betaling. Bij onverhoopt retour en geen omruiling voor ander product een compliment waard wat betreft de terug betaling. De betaling teruggestort nog VOOR dat het product was opgehaald.!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Ze weten waar ze het over hebben. Geen gladde verkoop praatjes.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel geleverd na bestelling.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas product niet geschikt voor mijn situatie. Product op zich prima.

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.