Heel tevreden

Ik ben heel tevreden hoe de bedweter in Lunteren ons geholpen heeft, mijn dochter ging verhuizen naar een instelling daar en ik kreeg 2 dagen van te voren te horen dat er toch een bed en kast moest komen, ze hebben het showmodel van het bed geplaatst zodat dit gelijk goed geregeld was, de linnenkast moest besteld maar ook die hebben ze keurig geplaatst, als service zelfs nog een plankje om gehangen die de technische dienst van de instelling al had hangen, anders kon de kast er niet staan, de rommel keurig opgeruimd, niets dan lof voor de service

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? heel behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? goed

Na 2.5jaar zoeken bij allerlei bedrijven bij deze super winkel beland .Na 2 tips die niet super waren zelf gekozen voor de nw topper M line form topper Als reuma en rug patient laat je je verleiden voor een zachte topper wat zeker niet ligt en slaapt en je klachten erger worden.Deze keuze slaapt en ligt prima en minder klachten .Ook was de topper die niet opvoorraad was super snel geleverd .Ik raad daarom iederen die zoekende is eens gaan shoppen bij deze super Top winkel .De bezorging was super netjes en correct .Dank je welSleep Fast gr een zeer blije klant uit Breda

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Weten natuurlijk niet hoe je lichaam voelt maar zoeken wel naar een gepastte oplosding
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurignetjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Service is uitstekend

Via de chat werkt de communicatie erg goed. Ik werd goed geholpen en het matras werd snel geleverd. Chauffeur liep zelfs het matras naar boven.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Dat ga ik nu uitproberen

Goed advies, goed product, vlot geleverd, top!

Er werd goed naar onze wensen geluisterd bij aanschaf nieuw bed. We slapen nu heerlijk op onze Carpe Diem boxspring.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? vakkundig en prettig om 'over de vloer 'te hebben
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Ik werd heel goed geadviseerd via de app en heb toen de goede keuze voor mij gemaakt. De M line 5 is een hele fijne matras voor mijn oudere rug! Hij werd heel snel door een vriendelijke bezorger op de goede plaats gebracht en hij nam mijn oude matras weer mee. De prijs was ook perfect en ik kan Sleepvast dan ook zeker adviseren.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

uitstekend!

Prima service, via whatssapp en telefoon heel netjes te woord gestaan. Duidelijke uitleg. De snelste levering van heel nederland. Wordt ondanks corona netjes op de slaapkamer afgeleverd en uitgepakt door zeer vriendelijke chauffeur. Bovendien ook nog eens een stuk goedkoper dan waar dan ook in nederland!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 11
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 9

Erg goed!

Snelle levering, kwaliteitsproducten, proefslapen en geld terug garantie! Als bezorger onderweg is nog een telefoontje dat hij in aantocht is. Aanrader!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Uitstekende service, super matras

Erg positief, van bestellen tot bezorgen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Snel, aardig, en denken goed mee

In een woord SUPER!

Ik sliep al enige tijd op een matras van SwissSense maar kreeg na verloop van tijd steeds meer last van rugklachten. Met name bij de schouders. Na een zoektocht langs (Consumentenbond) testresultaten waar ik ook niet veel wijzer van werd, kwam ik uiteindelijk uit bij Sleepfast. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en nadat ik m'n probleem van de rugklachten had uitgelegd kreeg ik het advies om een MLine coolmotion 6 aan te schaffen, die zou voor mij het beste zijn. Matras dus besteld, want kon 100 nachten proefslapen en als het matras toch niet zou bevallen dan kon ik omruilen of m'n aankoopbedrag teruggestort krijgen. Geen risico dus. Matras werd binnen 2 dagen geleverd naar boven getild en het oude matras werd retour meegenomen. Ideaal, dat scheelt weer een ritje naar de milieustraat. Betaling is trouwens gewoon met de pin als het matras wordt afgeleverd. Ik slaap er inmiddels een dikke maand op en echt, wat een verademing is dat gebleken zeg! Matras ligt heerlijk, is super stabiel heel fijne ondersteuning en bovendien sta ik elke dag op zonder rugklachten! Al met al een een super positieve ervaring. Van goedadvies tot snelle en vriendelijke levering en ook nog eens heel nette prijzen! Absolute aanrader!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top, hebben de situatie zeer goed ingeschat en perfect geadviseerd
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima, handig dat je via maps kan volgen waar de chauffeur op de afleverdag is, maakt het gemakkelijk om op het juiste moment thuis te zijn. Bezorger was vriendelijk, netjes en goedgehumeurd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch. Beste bed wat ik ooit heb gehad!

Bij de bekende concurrent moesten we 7 weken wachten... Bij Sleepfast rond 16:00 uur besteld en de volgende ochtend al bezorgd.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Nette beddenzaak

Zeer klantvriendelijk en goed advies. De eerste keer een mline matras op een aupingspiraal uitgeprobeerd geen succes. Direct voor een auping vivo matras FIRM gewisseld op advies van de slaapadviseur. Helaas te hard voor deze klant, dus nu een medium proberen. Let wel omdat dit nu mijn 2e ruiling is 125 euro kosten, dus kijk altijd even naar de website van de fabrikant voor advies voordat je een keuze doet!!! Mijn korting bij aankoop is nu dus weer terug betaald. Prima zaak met veeel keuze en scherpe kortingen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 6
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Onbekend

een bedrijf met service !!!

Ook na ruim 3 maanden bereid tot een ruiling !!! In één woord geweldig

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer prettige omgang
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Goede advies en goed product

Vanwege Corona was het niet mogelijk om een winkel te bezoeken, via de chatfunctie op de website advies ingewonnen en twee matrassen besteld. Wij zijn erg tevreden!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? het nieuwe matras (M-line) slaapt heerlijk

Snelle, correcte levering en een goede prijs!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super

Slaap weer fantastisch

Erg blij met mijn tempur matras. Original! Alsof je in slaap zweeft!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Pullman matrassen

uitstekende service, prima prijs en snelle levering

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk en levering zelfs tot op zolder
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk Pullman box spring

Heel fijn bedrijf en zijn goed te bereiken

Heel fijn geholpen

• Wat vind je van onze bezorgers? Heel erg meedenkend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super rug klachten zijn sterk verminderd

Prima betrouwbaar bedrijf met net dat stukje extra service. Wij slapen heerlijk op onze Tempur matrassen (Elite en Sensation) op basis van hun advies.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geven goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heel fijn

Helemaal top

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Oké
  • Wat vind je van onze bezorgers? Oké
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Oké

Slaapt heerlijk!

Je wordt bij rondkijken op de site aangemoedigd contact te leggen via de chat en krijgt meteen korting aangeboden. Dat vond ik een beetje vreemd, maar de korting is berekend en alles is volledig naar wens afgeleverd. Uit de eerste mails leek het dat de order pas verwerkt zou worden na betaling, en er was geen informatie of een link om te betalen. Maar na een telefoontje bleek dat de order gewoon verwerkt zou worden en inderdaad werd alles keurig afgeleverd, uitgepakt en op bed gelegd en ik heb aan de deur gepind. We zijn heel blij met onze nieuwe matrassen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel vriendelijk, professioneel en snel.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk!

Met behulp van de fantastische klantenservice een compleet bed gekocht. Goede uitleg gehad, snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Vanaf de eerste nacht heerlijk geslapen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend en zeer vriendelijk geadviseerd
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel vriendelijke, nette en vakkundige bezorgers. Leuk detail: de bezorgers hebben zelfs bijpassende sokken aan bij hun werkkleding
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk!

Dankzij sleepfast eindelijk slapen zonder rugpijn

Na helaas veel slechte ervaringen met matrassen moest ik me weer oriënteren op een nieuw matras. Bij toeval kwam ik bij Sleepfast uit. Via de chatfunctie heb ik een zeer kundig en gedegen advies gekregen voor een nieuw matras. En dit blijkt inderdaad voor mij een fantastische keuze te zijn geweest. Na jaren eindelijk weer lekker slapen! Ik heb het matras geheel online gekocht, maar de geweldige service en de lange ‘probeer-eironde’ hebben mij overstag doen gaan voor deze ‘gok’. Geen moment spijt van gehad!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Sympathiek, betrokken en zeer vriendelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Service met een hoofdletter!

Van het begin tot het eind ondersteund in het maken van een goede keuze voor een matras. De omruilgaranties zijn perfect (maar geen gebruik van hoeven te maken). En waar wordt je nu nog na 10 weken gebeld of het matras je bevalt?

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prettig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super

In een woord TOP!

De online bestelling liep vlot en direct daarna werd ik persoonlijk benaderd. Binnen 2 weken werd de bestelling geleverd. Ook dit verliep vlot en de bezorger was heel vriendelijk en correct. Deed zelfs zijn schoenen uit en wees op de mogelijkheid van retourneren. Het nabellen of alles naar wens is een aantal weken na levering getuigd van enorme betrokkenheid. De persoonlijke benadering op alle fronten krijgt een groot compliment!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Verstand van zaken
  • Wat vind je van onze bezorgers? Persoonlijk en correct
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De matras is van zeer goede kwaliteit.

Levering op tijd. Goeie bezorgservice

Prima Tempur matrijs

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Gied
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.