Prima prijs en goede service

Behulpzame koerier en prima prijs voor het matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Top service en klantvriendelijk

Goed advies, gericht op goed slapen en niet op een duur bed verkopen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top en werken netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Goed geholpen door Sleepfast

Na de afgelopen 12 jaar op een mline 5 te hebben geslapen was het tijd voor een nieuw matras. In een winkel (geen Sleepfast) op een Pullman gelegen en het leek een goed idee om deze aan te schaffen via Sleepfast. Helaas was dit toch niet het juiste matras voor mij en heb ik deze zonder problemen na een maand kunnen omruilen tegen een Mline 6 (kreeg zelfs geld terug omdat deze goedkoper is) Super blij mee want ik voelde me enigzins ongemakkelijk om een gebruikt matras te retourneren. Bij Sleepfast waren ze heel begripvol en ik slaap weer fijn.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardig en snel, deden zelfs hun schoenen uit
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Oud vertrouwd goed :)

1ste matras was te hard gebeld met sleepfast binnen 1 week matras omgeruild nu zeer tevreden en slaap heerlijk op mijn tempur cloud elite cooltouch matras. Super service

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goede informatie
  • Wat vind je van onze bezorgers? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Geweldige matrassen

We slapeneindelijk weer heerlijk door. Staan uitgerust op

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geweldig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend

Heerlijke rust

Heerlijk

• Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goedh

goede begeleiding en vlotte levering

Mijn bestelling van M line matrassen verliep super snel. De tweede bestelling met M line kussens waarbij ik er 1 moest retourneren verliep ook weer heel soepel. Het enige was dat de terugstorting van het bedrag onder de noemer Molly was gedaan en niet heel duidelijk van Sleep Fast was! En dan werd ik van de week nog eens gebeld met de vraag of alles goed beviel. Kreeg daarbij nog weer tips over het gebruik van mijn hoofdkussen. TOP SERVICE!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel prettig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? zeer goed

Goede informatie, fijne hulp bij het uitzoeken en bestellen van het matras en een snelle service.

Met hulp van een van de medewerkers heb ik snel en gemakkelijk de matras kunnen bestellen die ik voor ogen had, zelfs met nog extra korting wat mooi meegenomen was. Het hele percentage verliep soepel en de matras was er zo. De matras ligt heerlijk en voldoet aan de verwachtingen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Fijn geholpen, maar ik wist wel zelf al welk matras ik wilde.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Snelle bezorging. Omdat het matras best zwaar is ging het naar boven tillen ietwat roekeloos voor mijn gevoel, maar de bezorger was verder zeker vriendelijk en heeft ook nog wat toelichting gegeven.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed!

Onverwachts, maar een schot in de roos!

Via de chat kreeg ik contact met een behulpzame en gezellige verkoper. Door het goede advies wat ik kreeg in combinatie met een scherpe prijs besloot ik het matras te bestellen. En daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig netjes.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk.

super service

snelle service, goede voorwaarden

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? aardig
  • Wat vind je van onze bezorgers? aardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Een betrouwbaar, service gericht bedrijf

Sleepfast weet hoe ze met de klant moeten omgaan. Goede communicatie en perfecte service, de service kan je zelfs in Italië van sleepfast verwachten. Wij hebben bij sleepfast 2 M-Line matrassen besteld op donderdag en binnen een week op woensdag zijn de matrassen netjes in Italië afgeleverd, ondanks dat in augustus bijna heel Italië vakantie heeft. Ze hebben dus ook een goede bezorgdienst via Italië. Top.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Snel, klantvriendelijk en goed

De matrassen arriveerden snel, werden door de bezorger op het bed gelegd en we kregen uitleg. Ik moest de eerste 3 weken even wennen aan de hardheid van het matras (zoals voorspeld door de bezorger) en lig sindsdien prinsheerlijk.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed

Goed geregeld

Correcte en fijne mensen om zaken mee te doen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Ontzettend vriendelijk geholpen! Bezorging was top! Wij slapen Ontzettend fijn op onze m-line matrassen en de combinatie met het m-line kussen! Geen nek en rugklachten meer!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel kundig en vriendelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Ontzettend behulpzaam en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Geweldige service bij een goed product!!

Online een Tempura matras gekocht voor mijn dochter die topsporter is. Goed advies en geweldige service! Het oude loodzware matras hebben de eigen bezorgers van Sleepfast omgeruild met het nieuwe en retour gebracht naar haar oude studentenkamer een aantal straten verderop

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super!!!!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Zeer goede ervaring

Goede ervaring met de mensen aan de chat. Ze waren zeer behulpzaam en gaven goede en duidelijke uitleg over hoe alles functioneerde. Een heel goed matras werd me aanbevolen aan de hand van de klachten die ik had.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? kundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heel goed

Fijne website, snelle levering en goede service

Het online kopen van het matras ging vlot en via de chat een goede prijs. Helaas beviel het eerste matras niet en na wat mailwisseling en telefonisch contact ben ik naar de winkel gegaan voor advies. Daar ben ik goed geholpen en omdat ik het matras kosteloos kon omruilen, slaap ik inmiddels zeer goed op een ander matras. Alles bij elkaar vond ik de aanschaf van een matras een prettige ervaring.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Enthousiaste en ervaren adviseurs die goed advies geven.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Fijne snelle levering
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fijn

Van begin tot eind alles goed!

Uitstekend geadviseerd en het gekozen matras lag vanaf dag 1 heerlijk en ging na verloop van tijd alleen maar lekkerder liggen. De levering ging super snel en de communicatie over de levering was ook perfect. Ook de aftersales was keurig. Kortom erg tevreden over Sleepfast.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitgebreid qua kennis en informatie.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Te gek!!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Fantastisch hier kopen

Deskundig advies in winkel mogelijkheid tot retour van geld zeer net en kundig personeel. Hiervoor 5 bedden zaken af geweest maar kundigheid met advies was vele malen minder dan bij Sleepfast Tot tevredenheid 2 M line 8 matras gekocht waar ik beter op slaap dan mijn 5 jaar oude Auping Vito matrassen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer deskundig vergeleken met andere collega zaken
  • Wat vind je van onze bezorgers? Fantastisch men trok voor de deur zijn schoenen uit en kreeg aanvullende goede informatie
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Beter dan mijn duurdere Auping

Top service, supersnelle reactie en erg vriendelijk

Tot m'n verbazing had ik om 22:30 nog binnen een minuut iemand in de chat, die me direct snel hielp met de matrassen die ik zocht, me een mooie korting aanbood en alles voor me in gang heeft gezet. Helaas was de levertijd véél langer dan aangekondigd, maar dit lag buiten de macht van Sleepfast. Tot drie keer toe chatcontact gehad, elke keer in no-time reactie en alles direct geregeld (dhr. Haas). Ook de bezorger was vriendelijk, legde nog het e.e.a. uit over de omruilservice, nam de oude matrassen mee. Erg tevreden, zou ze zo weer aanraden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Gaan we vanavond ontdekken

Vandaag besteld en morgen al in huis. Bij het bestellen zat een optie van korting. Hier werden wij door een medewerker keurig doorheen geleid. Scheelde een paar honderd euro. De levering was op tijd en ook de chauffeur was heel kundig. Nog prima extra adviezen bij het installeren!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Ja prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Goed en vlot geholpen aan een goede nachtrust

Via Sleepfast nieuwe matrassen aangeschaft. Gebruik gemaakt van de proefperiode en advies van de slaapadviseurs. De eerste keuze qua matrassen was niet naar wens na een aantal nachten proefslapen. Gekozen voor een andere lijn van matrassen en kosteloos omgewisseld zijn we nu volledig tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vlotte service, slapen is echter zeer persoonlijk. goed geholpen met de keuze.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en snel geholpen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? eindelijk weer goed slapen, een lange nacht doorslapen voelt heerlijk

Perfecte service en heerlijke matrassen

Goede service, alles op tijd geleverd. Goed advies gekregen

• Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Vanaf het eerste contact net en duidelijk geholpen. De bezorging uitermate netjes zonder dat je zelf iets hoeft te doen. Zeer correct.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en op tijd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Geweldige service, vriendelijke mensen

Ik heb nogal wat mankementen aan mijn lijf, waardoor het lastig was een keuze te maken. Ik heb niets dan vriendelijkheid en service ervaren

• Wat vind je van onze bezorgers? Geweldig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helemaal goed

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.