Kort gezegd geweldige verkopers, vriendelijk en bezorgers en goed materiaal..

We zijn eerst in de omgeving ons eigen gaan informeren wat we wilden, daarna via internet en zo kwamen wij bij Sleep Fast , met de chat zijn we verder geholpen. Iemand met veel kennis en geduld heeft ons toen geholpen en zijn we geslaagd. De bezorging werd gedaan door een zeer vriendelijk jonge man die nog wat tips en uitleg gaf. Meestal geven wij de voorkeur aan een winkel maar dit kwam zo vakbekwaam en goed over dat met Sleep Fast in zee zijn gegaan via internet.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Geweldig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Beter dan verwacht

Top geholpen de eerste vervangende matrassen todat de bestelde matrassen binnen kwamen was al top kwaliteit. De bestelde matrassen waren van zeer goede prijs en kwaliteit. Ruilen en wisselen zonder probleem en kostenloos. Van begin tot eind deskundig advies en prettig geholpen . Weg slapeloze nachten en rugpijn !

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig op afstand
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Fijne communicatie

Alex gaf ons een heel goed advies en natuurlijk de korting.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima adviseur
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurige mensen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Fantastisch bedrijf!

Ze komen hun beloftes na (en meer) , de service is TOP!!!Zeer vriendelijk en probleemoplossend.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Als de klant blij is, zijn wij blij.

Eerst via de chat contact gehad en onze slechte ervaring met een andere grote beddenleverancier met hem gedeeld. Zij konden zich niet houden aan de geplande levertijden. Gelukkig kon Sleepfast zich wel houden aan de gewenste levertijd en deze was veel sneller dan verwacht. Eerst kregen we super goed advies en vertelde ze wat de mogelijkheden waren en wat er eventueel mogelijk was. Communicatie is super goed, zelfs laat in de avond wordt er snel gereageerd op vragen. Ook de levering hebben wij als zeer prettig ervaren. De chauffeur was gedurende de levering te volgen, zodat wij goed wisten wanneer deze zou komen. Uiteindelijk matrassen geleverd en de oude zijn weer meegenomen. Nu slapen op een super fijn Emma matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Professioneel en erg kundig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Matras slaapt goed

Prima en duidelijke afspraken

Een bedrijf dat mij een prima aanbod deedvoor het door mij gewenste matras. Levering was ook heel snel, ondanks zomervakantie periode. Duidelijke communicatie over wat ik kon verwachten. Al met al een prima ervaring.

klant en servicegericht

Geweldige service via de chat. Reageren snel, vriendelijk en behulpzaam. Daar waar ik moe word van mezelf door al mijn vragen, blijven zij behulpzaam. Heel fijn ook dat ze fysieke winkels hebben. Het gekozen matras was hem toch niet helemaal voor mij. Via de chat werd er goed doorgevraagd maar ze kunnen natuurlijk niet door de telefoon heen kijken. Voor mij reden om toch maar een uur te rijden naar de dichtstbijzijnde winkel alvorens het matras te ruilen. Daar werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje koffie door Rob en ook hij nam uitgebreid de tijd om een passend matras te vinden. Vroeg goed door naar de klachten en kon in mijn ogen goed uitleggen en laten zien waarom het ene matras beter zou passen dan het andere. Volgende week wordt het matras omgeruild. Hopelijk voldoet dat meer aan mijn wensen. Ik heb voor Sleepfast gekozen omdat zij de gelegenheid bieden om 90 dagen proef te slapen zonder verdere verplichtingen. Echt top service. Ik heb er vertrouwen in dat ik binnenkort weer echt lekker slaap.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? behulpzaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Sleep Fast is een vriendelijk bedrijf met deskundig personeel

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De eerste maand was het ontzettend wennen, maar daarna was het een heerlijk matras.

Onovertroffen

Als je nachtmerries hebt omdat je niet weet waar je een nieuw bed, matras of bedbodem moet zoeken, laat mij je dan uit de droom helpen en je verwijzen naar de winkel Bedweter/SleepFast in Lunteren. Vanaf het eerste contact tot en met de levering blijf je wakker door de vakkundige en meedenkende medewerk(st)ers. Alles daadwerkelijk binnen 48 uur geleverd en gemonteerd met als gevolg geen slapeloze nachten meer, maar genieten van zoveel warmte en menselijkheid. Zoek niet langer, maar ga naar Bedweter/SleepFast in Lunteren.

• Wat vind je van onze bezorgers? Grandioos
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Vakkundig advies!!!Snelle levering.

Ik ben vakkundig geadviseerd voor zowel matras als kussen. Alles via persoonlijke chat. Snel geleverd door vriendelijke bezorgers! Werkelijk TOP

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Het bed slaapt niet. Maar ik wel!

Zeer klantvriendelijk goede prijskwaliteit

Ruime keuze, persoonlijk contact, snelle en zeer correcte levering

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Snel, goed advies en prima prijs

• Wat vind je van onze bezorgers? Snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Zeer tevreden over de hulp, het bezorgen en de matrassen.

Men heeft mij telkens heel goed te woord gestaan en alle vragen steeds beantwoord of dit via de app ging of telefonisch. Niets was teveel. We hebben 2 matrassen geruild en de bezorging ging steeds perfect en heel beleefd en behulpzaam. Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden die willen ze ook maar komen hier eerst even proef liggen. Dank voor de perfecte klanttevredenheid. Wat dat zijn we.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Uitstekend advies en service

Ben zeer tevreden over Sleepfast. Goed advies, service en scherpe prijzen. Tegen beter weten in had ik de Tempur Sensation aangeschaft. U kunt m altijd nog omruilen, werd via de Chat gezegd door een slaapadviseur. Na 3 a 4 weken omgeruld voor de Cloud. Deze bevalt heel erg goed. Hartelijk dank voor de uitstekende advies en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardige mensen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Slaapt uitstekend

Perfecte service!

Mijn ervaringen met Sleep Fast zijn erg goed. Goede adviezen en snelle levering. Helaas beviel de matras toch niet zo goed, maar daar was alle begrip voor. De matras werd keurig weer opgehaald en de volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. Uitstekende service dus!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas niet naar wens

Een oase in matrassen oerwoud

Via het www een prettigere ervaring als in de winkel van de grote ketens Gelijk een faire prijs voor een merkmatras , dus het kan veel goedkoper En ze komen afspraken na We slapen goed op onze M.line matrassen van SF

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top

Uitstekend !!

Perfecte levering en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Goede service en fijn matras

Duidelijke webshop, goed contact met de klantenservice, vriendelijke bezorgers en fijne nachten op mijn nieuwe Mline matras.

• Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Hier kun je gerust bestellen. Klopt helemaal.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geeft een goed beeld op video.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Erg vriendelijke en hulpvaardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Topservice!

Enkele maanden geleden 2 matrassen gekocht. Snelle en nette levering. Na de testtermijn werden ze naar onze mening toch minder. Vertegenwoordiger geweest maar matrassen bleken goed, maar niet geschikt voor ons. Chat gestart op de site en kwam met Stefan aan de praat. Topgesprek en boven verwachting opgelost door hem…. Binnen 10 minuten! We zijn positief verrast en raden iedereen Slaapfast aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Helemaal goed, adequaat en oplossingsgericht.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en correct op tijd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Eerste matrassen minder nieuwe moeten nog komen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Eerst een Pulman premier gekocht, goed bed maar iets te hard voor ons. Toen ingeruild voor een Silverline royal, geweldig fijn bed. We gaan er ook de boxspring bij kopen en een tweede voor de echtgenoot. Zeer vriendelijke klantgerichte bezorger en ook aan de telefoon. Hun advies bleek juist.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig goed

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Zoals het overal hoort te zijn...

Wij laten niet snel reviews achter op het web, maar we maken dit keer graag een uitzondering: wát een perfect bedrijf dat Sleepfast.nl! De bestelling met de chat (met Alex) was top, meedenkend en proactief. De correspondentie met email daarna, de bezorging na 3 dagen van de matrassen/kussens/etc., de tracking van de bezorgers, de bezorgers zelf (vriendelijk, netjes schoenen uit binnen) en het achteraf betalen: zoals het hoort! Nu hopelijk op naar jaren van heerlijk doorslapen :-)

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? top
  • Wat vind je van onze bezorgers? top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? gaan we ervaren

Prima prijs en goede service

Behulpzame koerier en prima prijs voor het matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Top service en klantvriendelijk

Goed advies, gericht op goed slapen en niet op een duur bed verkopen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top en werken netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.