TOP service!

In een woord geweldig.... waar vind je nog zoveel service en klantgerichtheid? Een klantenservice die zeer goed bereikbaar is en heel deskundig. Twee matrassen besteld, maar een ervan beviel toch niet... geen probleem.... omgeruild naar ander matras. Om het hoogteverschil op te vangen ook nog kosteloos schuim gekregen om het matras op te hogen. Altijd vriendelijk, altijd een oplossing en afspraken worden netjes nagekomen. Personeel werkt met veel plezier en doen er alles aan om je heerlijk te laten slapen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? zeer deskundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? goed, netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? perfect

Geweldige service en heerlijk matras!

We hadden in eerste Instantie de MLine cool motion 7 besteld, toch te hard, probleemloos en snel omgeruild voor de 5 en nu slapen we beter dan we in tijden hebben gedaan! Heel erg bedankt voor de fantastische service!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed geadviseerd
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Ging vlekkeloos
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Meer dan fijn

Wij hebben matrassen gekocht bij Sleep Fast. We namen dezelfde als waar we altijd al op sliepen. Echter bleek het product veranderd te zijn en waren ze voor ons veel te zacht. Nadat wij contact hebben gehad met Sleep Fast werden de matrassen kosteloos omgeruild. Netjes op afspraak, onze complimenten en fijn zaken doen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? prima en kundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Goed advies!

Denken heel goed mee. Zijn vriendelijk Goede kwaliteit Goede service Kortom een aanrader voor iedereen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Prima
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima

geweldig

super snel geleverd, goed advies, eerst proberen geen probleem, scherpe prijzen, altijd antwoord ook al heb je veel vragen, vriendelijk

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? zeer goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? zeer goed

Fijne zaak, veel geduld en goed advies met 90 dagen bedenktijd, ongekend.

Heb via de website een pullman matras gekocht, welke in eerste instantie te warm was. Met het door hen geadviseerde koelere hoeslaken uiteindelijk toch prima. Uiteindelijk zeer tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? goed

Zeer goede voorlichting ,alles Duidelijk uitgelegd en de volle garantie ,probeer maar 3 maanden uit.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Zeer goed geïnformeerd
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Keurig , namen oude matrassen ook mee.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Zeer goed

zeer goed

Service uitstekend. Meteen telefonisch contact met vragen en de juiste informatie. Alles naar wens verlopen. Goede prijs voor mijn bestelde matrassen en heel fijn, dat ze de oude gratis hebben meegenomen Vriendelijke bezorger en precies op tijd volgens de leveringsafspraak.

• Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? nog proberen. Lijkt uitstekend

Beter kan niet

We hebben een elektrische M-Line boxspring besteld met extra's (uitstapverlichting, kussens, donzen dekbed, beddengoed, hoofdboard). Bezorgservice goed en netjes. Bed bevalt erg goed, kussens ook. De geleverde hoeslakens waren niet conform bestelling (H in plaats van enkele split). Gemerkt na uitpakken en gemeld. We hebben nieuwe gekregen en mochten de geleverde houden! Tijdens hele proces zowel per mail als telefonisch contact gehad. Adviezen heel goed en eerlijk - niet alleen verkoopgericht. Kortom: super service en een concurrerende prijs. Wij raden iedereen aan om bij Sleep Fast te bestellen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Heel goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Erg goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Altijd even wennen, gaat steeds beter.

Meer dan klantgericht

Top bedrijf. Je kan ze altijd appen voor vragen. Scherpe prijs. Klantvriendelijk geholpen. Matras word netjes geleverd op bed . Helemaal blij mee!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Super tevrede
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Meer dan geweldig, komt afspraken na
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog ff wennen, heb hem pas net ;)

Sleep Vast weet wel te verkopen

Mijn korte ervaring met de website is in korten tijd , A . Goed voorgelicht : B De verkoper denkt met je mee . Overeenkomst met het financieel plaatje te bespreken . C , Als de service en 26 ervaring in een betere nachtrust ook zo mag uitkomen ? D , Op dit moment is een algemene indruk positief 'maar dat is bij alle verkopen op afstand zo

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? N.v.t.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? N.v.t.

Een echte aanrader

De matrassen conform afspraak snel geleverd ondanks dat het product niet op voorraad was. Keurige telefonische meldingen over de leverdatum en een half uur voor de bezorging door de bezorging (ongevraagd). De matrassen keurig verpakt in dubbel plastic en de oude matrassen afgevoerd door een nette, behulpzame en vriendelijke bezorger. Telefonische nazorg na enkele weken of alles naar wens is, keurig. Een echte aanrader. Met dit bedrijf zorgeloos zaken doen.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Een betrouwbare leverancier. Komt afspraken na en geeft een goed advies. Het meenemen van de oude matrassen was ook een groot pluspunt.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Heel goed

Top! Snel geleverd, perfecte prijs kwaliteit verhouding én een perfect matras!!!

Aanrader!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Perfect
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Geweldig!!!!

Naar aanleiding van het zoeken naar M-line matrassen bij Sleep fast uitgekomen. Eerst via Chat contact gehad en daarna via mail en telefonisch. Wat een fijn contact. Alles wordt zorgvuldig uitgezocht en uitgelegd. Omdat wij de matrassen geleverd wilde krijgen in Spanje was dit voor andere zaken ingewikkeld of enorm duur. Hier niet, ondanks dat ze dit niet vaak aan de hand hadden hebben ze alles netjes geregeld en ervoor gezorgd dat het op het exacte moment zoals wij dit wilde geleverd werd, echt top. Dit ook nog tegen een zeer scherpe prijs. Nadat er geleverd werd en ik natuurlijk meteen de rekening betaald heb werd er ook nog telefonisch contact gezocht of alles naar wens was. Wij zijn uitermate tevreden, de klant staat hier echt op nummer 1. Nogmaals ontzettend bedankt Stefan en Alex.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? In een woord geweldig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog niet op geslapen, maar bekend met de M-line bedden dus dat komt vast goed

Prima ervaring met de winkel

Ik heb de spierziekte lems en op aanraden van de heren van sleep fast mocht ik het m line matras nr5 proberen dit matras zou het beste bij mij passen om snachts geen pijn te hebben Jammer genoeg kreeg ik toch pijn en ben dus genoodzaakt om matras op te laten halen Maar ik moet zeggen dat ze echt hun best hebben gedaan om mij door middel van een m line matras dat ik geen pijn meer zou krijgen Het is een prima bedrijf die meedenkt met de klant

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Denken goed met de klant mee, en je kan altijd bellen voor aanvullende informatie
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer snel geleverd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas gaat het matras terug omdat ik pijn blijf houden, maar het is een prima matras

Super service!!

Echt top service. Denken goed mee en doen absoluut niet moeilijk als je niet tevreden bent. Ze maken hun beloftes waar!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas terug gestuurd

Super chatgesprek..goed advies ..nette en snelle bezorging. Super service heel blij mee

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Superr
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Geweldig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Super snelle levering en een goed slaapadvies, dat kunnen ze

In zeer korte tijd was onze matrasbehoefte al afgetast door Alex en had hij een hele goede aanbieding voor ons van een mooie MLine matrassenset. Uit voorraad leverbaar, scherp geprijsd en indien gewenst zelfs de volgende dag al bezorgd. Dit was bij ons niet nodig en we konden zelf een moment van levering aangeven en de spullen werden door een keurige chauffeur bezorgd in huis. Sleep Fast hielp ons niet uit de droom maar bracht ons weer terug in de heerlijke droomstand op een super matras, topservice!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vakkundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer correct
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Goed advies, snelle verzending en heerlijk slapen!

Elke dag word ik wakker met een pijnlijke nek, dat doortrekt naar m'n bovenrug. Ik heb de M line Wave pillow gekocht. Ik heb brede schouders en daar is dit kussen perfect voor. Ik lig niet meer ingezakt in een kussen, maar m'n hoofd en nek wordt ondersteund, waardoor ik niet meer met pijn wakker word!

• Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Top behandeling en top prijs!

Top behandeling en top prijs!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Very helpful
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Lekker

Goed advies en service

Ik ben heel tevreden over de advisering van Sleep Fast. Tot ver in de avond kon ik er via chat en telefoon terecht en heb ik online die avond een keuze kunnen maken waardoor ik twee dagen later het nieuw matras in huis had. Echt fijn! Ook is het heel fijn dat je de tijd hebt om proef te liggen en de optie om te retourneren of te ruilen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed en prettig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Ik ga op zoek naar een ander type

Goed geholpen met het uitzoeken van een matras, en slaap nu weer heerlijk op mijn nieuwe matras!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Top! Goed geholpen
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Nette service
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Als een roosje

Super matrassen.

Wij slapen zo veel beter sinds wij m-line matrassen kochten bij Sleepfast. Zeer tevreden ook over de service!

• Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Uitstekende service en kwaliteit

Na verkeerde bestelling geplaatst te hebben, tot volle tevredenheid opgelost. Zeer goede service, zeker aan te bevelen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? N.v.t.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Kan niet beter

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.