Snel, goed advies en prima prijs

• Wat vind je van onze bezorgers? Snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Zeer tevreden over de hulp, het bezorgen en de matrassen.

Men heeft mij telkens heel goed te woord gestaan en alle vragen steeds beantwoord of dit via de app ging of telefonisch. Niets was teveel. We hebben 2 matrassen geruild en de bezorging ging steeds perfect en heel beleefd en behulpzaam. Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden die willen ze ook maar komen hier eerst even proef liggen. Dank voor de perfecte klanttevredenheid. Wat dat zijn we.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Uitstekend advies en service

Ben zeer tevreden over Sleepfast. Goed advies, service en scherpe prijzen. Tegen beter weten in had ik de Tempur Sensation aangeschaft. U kunt m altijd nog omruilen, werd via de Chat gezegd door een slaapadviseur. Na 3 a 4 weken omgeruld voor de Cloud. Deze bevalt heel erg goed. Hartelijk dank voor de uitstekende advies en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardige mensen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Slaapt uitstekend

Perfecte service!

Mijn ervaringen met Sleep Fast zijn erg goed. Goede adviezen en snelle levering. Helaas beviel de matras toch niet zo goed, maar daar was alle begrip voor. De matras werd keurig weer opgehaald en de volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. Uitstekende service dus!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas niet naar wens

Een oase in matrassen oerwoud

Via het www een prettigere ervaring als in de winkel van de grote ketens Gelijk een faire prijs voor een merkmatras , dus het kan veel goedkoper En ze komen afspraken na We slapen goed op onze M.line matrassen van SF

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top

Uitstekend !!

Perfecte levering en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Goede service en fijn matras

Duidelijke webshop, goed contact met de klantenservice, vriendelijke bezorgers en fijne nachten op mijn nieuwe Mline matras.

• Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Hier kun je gerust bestellen. Klopt helemaal.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geeft een goed beeld op video.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Erg vriendelijke en hulpvaardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Topservice!

Enkele maanden geleden 2 matrassen gekocht. Snelle en nette levering. Na de testtermijn werden ze naar onze mening toch minder. Vertegenwoordiger geweest maar matrassen bleken goed, maar niet geschikt voor ons. Chat gestart op de site en kwam met Stefan aan de praat. Topgesprek en boven verwachting opgelost door hem…. Binnen 10 minuten! We zijn positief verrast en raden iedereen Slaapfast aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Helemaal goed, adequaat en oplossingsgericht.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en correct op tijd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Eerste matrassen minder nieuwe moeten nog komen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Eerst een Pulman premier gekocht, goed bed maar iets te hard voor ons. Toen ingeruild voor een Silverline royal, geweldig fijn bed. We gaan er ook de boxspring bij kopen en een tweede voor de echtgenoot. Zeer vriendelijke klantgerichte bezorger en ook aan de telefoon. Hun advies bleek juist.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig goed

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Zoals het overal hoort te zijn...

Wij laten niet snel reviews achter op het web, maar we maken dit keer graag een uitzondering: wát een perfect bedrijf dat Sleepfast.nl! De bestelling met de chat (met Alex) was top, meedenkend en proactief. De correspondentie met email daarna, de bezorging na 3 dagen van de matrassen/kussens/etc., de tracking van de bezorgers, de bezorgers zelf (vriendelijk, netjes schoenen uit binnen) en het achteraf betalen: zoals het hoort! Nu hopelijk op naar jaren van heerlijk doorslapen :-)

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? top
  • Wat vind je van onze bezorgers? top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? gaan we ervaren

Prima prijs en goede service

Behulpzame koerier en prima prijs voor het matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Top service en klantvriendelijk

Goed advies, gericht op goed slapen en niet op een duur bed verkopen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top en werken netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Goed geholpen door Sleepfast

Na de afgelopen 12 jaar op een mline 5 te hebben geslapen was het tijd voor een nieuw matras. In een winkel (geen Sleepfast) op een Pullman gelegen en het leek een goed idee om deze aan te schaffen via Sleepfast. Helaas was dit toch niet het juiste matras voor mij en heb ik deze zonder problemen na een maand kunnen omruilen tegen een Mline 6 (kreeg zelfs geld terug omdat deze goedkoper is) Super blij mee want ik voelde me enigzins ongemakkelijk om een gebruikt matras te retourneren. Bij Sleepfast waren ze heel begripvol en ik slaap weer fijn.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardig en snel, deden zelfs hun schoenen uit
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Oud vertrouwd goed :)

1ste matras was te hard gebeld met sleepfast binnen 1 week matras omgeruild nu zeer tevreden en slaap heerlijk op mijn tempur cloud elite cooltouch matras. Super service

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goede informatie
  • Wat vind je van onze bezorgers? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Geweldige matrassen

We slapeneindelijk weer heerlijk door. Staan uitgerust op

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geweldig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend

Heerlijke rust

Heerlijk

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goedh

goede begeleiding en vlotte levering

Mijn bestelling van M line matrassen verliep super snel. De tweede bestelling met M line kussens waarbij ik er 1 moest retourneren verliep ook weer heel soepel. Het enige was dat de terugstorting van het bedrag onder de noemer Molly was gedaan en niet heel duidelijk van Sleep Fast was! En dan werd ik van de week nog eens gebeld met de vraag of alles goed beviel. Kreeg daarbij nog weer tips over het gebruik van mijn hoofdkussen. TOP SERVICE!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel prettig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? zeer goed

Goede informatie, fijne hulp bij het uitzoeken en bestellen van het matras en een snelle service.

Met hulp van een van de medewerkers heb ik snel en gemakkelijk de matras kunnen bestellen die ik voor ogen had, zelfs met nog extra korting wat mooi meegenomen was. Het hele percentage verliep soepel en de matras was er zo. De matras ligt heerlijk en voldoet aan de verwachtingen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Fijn geholpen, maar ik wist wel zelf al welk matras ik wilde.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Snelle bezorging. Omdat het matras best zwaar is ging het naar boven tillen ietwat roekeloos voor mijn gevoel, maar de bezorger was verder zeker vriendelijk en heeft ook nog wat toelichting gegeven.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed!

Onverwachts, maar een schot in de roos!

Via de chat kreeg ik contact met een behulpzame en gezellige verkoper. Door het goede advies wat ik kreeg in combinatie met een scherpe prijs besloot ik het matras te bestellen. En daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig netjes.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk.

super service

snelle service, goede voorwaarden

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? aardig
  • Wat vind je van onze bezorgers? aardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Een betrouwbaar, service gericht bedrijf

Sleepfast weet hoe ze met de klant moeten omgaan. Goede communicatie en perfecte service, de service kan je zelfs in Italië van sleepfast verwachten. Wij hebben bij sleepfast 2 M-Line matrassen besteld op donderdag en binnen een week op woensdag zijn de matrassen netjes in Italië afgeleverd, ondanks dat in augustus bijna heel Italië vakantie heeft. Ze hebben dus ook een goede bezorgdienst via Italië. Top.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Snel, klantvriendelijk en goed

De matrassen arriveerden snel, werden door de bezorger op het bed gelegd en we kregen uitleg. Ik moest de eerste 3 weken even wennen aan de hardheid van het matras (zoals voorspeld door de bezorger) en lig sindsdien prinsheerlijk.

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed

Goed geregeld

Correcte en fijne mensen om zaken mee te doen!

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.