Heel goed geregeld allemaal

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Enthousiast
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Hele goede service

Door nekproblemen komt een matras bij mij heel precies. De adviseur van Sleepfast dacht heel goed mee. Door de retourperiode durfde ik het aan om een nieuwe matras te kopen. We kregen er gratis een schuimlaag/verhoger bij zodat de matras van mijn man dezelfde hoogte had als mijn nieuwe matras. De bezorging was keurig. Attent met mondkapjes, heel vriendelijk en ze legden de nieuwe matras op het bed en maakten ook de verhoger voor mijn man op de goede lengte. Helaas bleken mijn nekklachten met de andere matras toch terug te komen/ toe te nemen zodat ik moest besluiten de matras te retourneren. Dat ging prima. 1 telefoontje was genoeg, retourafspraak gemaakt en een paar dagen voordat de matras werd opgehaald stond het geld alweer op mijn rekening. Super. Heel goed afgehandeld.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Denken goed mee
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en vlot
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas niet goed (zie recensie)

Deden alle webwinkels het maar zo!

Ik schrijf niet snel een review, maar voor Sleepfast maak ik graag een uitzondering. Na online veel reviews gelezen te hebben kwam ik uit bij Sleepfast en deed daar de matrassen test. Zo kwam ik uit op de M Line Cool Motion 8 welke ik dan ook bestelde. De afhandeling en levering verliep perfect dus het proefslapen kon beginnen. Helaas was het matras voor mij veel te warm en kreeg ik ook last van mijn onderrug, dus heb ik het retour traject in werking gezet. In een zeer prettig telefoongesprek met een van hun adviseurs ondersteund door de chatfunctie op hun site waarbij hij telkens een link doorstuurde verwijzend naar het matras waarover hij sprak zijn we tot een nieuwe keuze gekomen. Bovenstaande vond plaats op vrijdagmiddag en op zaterdagmiddag is het matras omgeruild en bovendien stond toen het verschil -€290,= ook al bijgeschreven op mijn rekening. Nu nog afwachten hoe het nieuwe matras bevalt? Het is een Pullman Goldline Premier geworden. Alle lof voor .... Sleepfast

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geweldig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super vriendelijk en netjes (schoenen uit doen bij de voordeur)

Betrouwbaar en snel

Top service. Volgens afspraak geleverd en het oude matras plus topper is meegenomen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima geïnformeerd
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top vriendelijk en efficiënt
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Dat kan ik nog niet beoordelen want heb het matras vandaag geleverd gekregen

Fantastische service

Snel, persoonlijk en sterk geprijsd. Bij levering ontbrak er een hoeslaken, maar die kreeg ik de volgende dag meteen thuisbezorgd en zelfs met een persoonlijk handgeschreven excuusbriefje! De bezorger was ook uiterst vriendelijk en bracht alles snel en zonder schade naar boven. Een verademing! Ik kan ze Sleep Fast van a tot z van harte aanbevelen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend, komt met goede voorstellen.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Perfect, vriendelijk en zeer netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Matras is even wennen geweest maar slaapt super nu!

Super! Wat een service!

Vlot contact via de chat. Duidelijke communicatie. In 10 minuten mijn matras gevonden en gekocht. Een duidelijke afspraak gemaakt over de levering. Dit kon al de dag daarop. Daar was is heel blij mee. En toen ging het even mis. De matras was niet met de bezorgdienst meegegaan. Hij was eenzaam in het magazijn blijven staan. Na de chat meteen telefonisch contact. Alles werd opgelost en een medewerker kwam met eigen auto de matras bezorgen. Waar vindt je nog zo'n service? Ik ben meer dan tevreden. En kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel snel en adequaat opgelost.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Top. Waar vind je ze nog? Medewerkers die met je meedenken je helpen zoeken naar het best slaapproduct. Verschillende matrassen mogen proberen. Paar weken een aantal Mline matrassen geprobeerd van de Mline3 naar de Mline5 uiteindelijk bij de Mline6 uitgekomen. Die laatste is echt een top matras ligt perfect deels stevig en met een zachte top laag waardoor je het gevoel hebt dat je gedragen wordt door een wolk. Nu dagelijks uitgerust en ontspannen wakker worden. Was even zoeken naar het perfecte matras maar met het geduld en het goede advies van de medewerkers van SleepFast hebben we het gevonden. Wat ons goed duidelijk werd dat er een nauwe samenwerking is tussen het matras, lattenbodem en kussen en daar weten zij alles van.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig en geduldig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Complimenten het plaatje van SleepFast van zeer klantgericht en de wens dat jij tevreden bent totdat jij goed ligt maken ze waar van Online, winkel en levering.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Super service,

We hebben begin dit jaar 2 m line cool matrassen gekocht. Een cool 3 en een cool 4. Later bleek mijn vrouw toch last van haar rug houden, fysio wilde niet helpen, we hebben toen geruild van matras, en dit helpt. Afgelopen zondag via chat het probleem uitgelegd, met vraag of het mogelijk was om de cool 3 te wisselen voor een cool 4. Dit was binnen 5 minuten geregeld, tegen een zeer acceptabele bijbetaling. Vandaag cool 4 ontvangen. Top service, we zijn er heel blij mee. Ik kan sleep fase van harte aanbevelen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Gewoon perfect!

Perfecte opvolging en levering! Nogmaals een pluim voor de bezorger!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Perfect
  • Wat vind je van onze bezorgers? Perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Weet ik nog niet

Nadat een andere zaak waar we een nieuwe M Line topper besteld hadden tot twee keer toe de bestelling moest uitstellen (waardoor het hele traject ruim 3 maanden heeft geduurd) waren we het wel beu. Via Google terecht gekomen bij Sleep Fast. Op zaterdagavond 22:30 via de chatfunctie prima contact gehad, op zondag een telefoontje dat de topper op voorraad was en nu (op maandag) al in de ochtend geleverd. Dit alles ook nog vooreen betere prijs. Ik raad Sleep Fast van harte aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer correct en enthousiast
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig en helemaal volgens afspraak
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Gaat helemaal goed komen.

snel en deskundig

top dek matras en 2 kussens besteld ging even fout maar razendsnel herstel , 1 kussen retour ging ook heel gemakkelijk

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? fantastisch

Prijs en bezorging keurig netjes naar boven gebracht en oude matrassen (3 zowaar) mee kunnen geven. Zeer tevreden. Hg, Paul te Meppel

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Moet nog (matras)

Perfecte service en leuk team!

Het duurde even voordat we de juiste matras vonden maar het team van Sleepfast was super behulpzaam, snel, flexibel en meedenkend.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? Leuke vriendelijke gasten
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

goede winkel met bekwaam personeel

via de website (chat) bij de winkel in Lunteren terecht gekomen, hier in alle rust van goed advies voorzien. 1 punt van aandacht, de fysieke winkel hanteert de advies prijzen, de website komt binnen 1 minuut met een aanbod waar je in de winkel voor door moet vragen. ook de aanbiedingen op de website waren nog niet bekend in de winkel (verschil bij 1 kussen was 99 euro op de website en "inclusief een kortingsactie 111 euro in de winkel). een detail maar op het totaal bedrag van 2 matrassen en kussens scheelde dit 220 euro, dit schrikt af, uiteindelijk werd dit opgelost.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? zeer bekwaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? nog niet (+2 dagen na bestelling)

Hele goede service!

Een matras gekocht wat niet meer naar wens lag. Zonder discussie gelijk aangeboden om te wisselen tegen een andere. Gelijk deskundig advies gehad over het alternatief! Heel goed!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super service!
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Sleepfast is een bedrijf wat met je meedenkt en net zolang zoekt naar het beste matras die bij jou past en ook kussens daar adviseren zij goed in, dus mijn nachtrust is gewaarborgd !! Bedankt Alex en Stefan

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top !!

Kunnen alle bedrijven zo klantvriendelijk zijn?

Wat een top service geeft dit bedrijf. Na fysiek allerlei winkels en opdringerige verkooppraat te hebben aangehoord hier terecht gekomen. Via de chat heel goed advies gehad zonder gepusht te worden en hele scherpe prijs. Ook de levering was bijzonder snel terwijl de winkels steeds 4-6 weken voorhielden had ik nu binnen 48 uur nieuwe matrassen en kussens. Helaas konden wij niet wennen aan de nieuwe matrassen, dus opnieuw proef liggen op andere matrassen en daarna zonder vragen, zonder zeuren en weer heel snel kunnen omruilen hier. Ook de kussens namen ze retour. Het geld stond een uur na levering al terug op de rekening ( verschil in prijs).

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Snelle reactie, vriendelijk en niet opdringering!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer netjes, behulpzaam en volgens afsrpaak
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Vooralsnog heerlijk en anders nemen we weer contact op.

Goede service, altijd vriendelijk

Erg goede service, denken met je mee. Mag alles testen en weer omruilen. Vriendelijk personeel. Zowel in winkel als bij webshop

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

prima service

Snel geleverd, prima matras prijs en voorwaarden

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 9,5

Je kunt echt snel weer lekker slapen dankzij Sleep Fast!

Goede slaapadviezen, snelle service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prettig, je kunt al je vragen goed kwijt
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vlot tevens constructief oplossingsgericht
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fijn

Hebben 2 M-line matrassen gekocht. Zijn geholpen door Alex . We zijn zeer tevreden met de service. En het belangrijkste we slapen heerlijk op onze M-line Cool Motion matrassen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Kan niet beter
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super aardige jongen deed alles alleen top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Tot nu toe heerlijk

Klantvriendelijk en begrip ten top!

Als moeilijke "slaper" door lage rugpijn, uiteindelijk besloten te investeren in volkern Tempurmatrassen, Sensation Elite. Daar ik niet 100% zeker was te kiezen tussen de Sensation of Cloud, na enkele weken toch overgeschakeld naar de Cloud. Deze wissel gebeurde zonder vragen te stellen en tevens zeer vlot. Na bijna 2 maanden slapen op de Cloud besloten dan toch voor de Sensation te gaan. De omruiling gebeurde terug zonder vragen te stellen of morren. Zeer vriendelijk aan de telefoon en chat. 6 sterrenbedrijf wat mij betreft!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Puik
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer vlot en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog wat wennen maar komt goed

Zeer klantvriendelijk, goede service en mega efficiënt!

Op Woensdag middag besteld, Op Donderdag geleverd op het afgesproken tijdstip, Op Vrijdag heerlijk wakker geworden! Goede service en advies van een heel betrouwbaar bedrijf.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Tot nu toe goed! 90 dagen proberen is een fijne en geruststellende optie voor een uitgave die je voor jaren maakt.

Fantastisch!!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit zulke geduldige en geweldige mensen heb meegemaakt qua klantenservice!! Echt hart voor de zaak! Dit is echt geweldig, je merkt dat het een familie bedrijf is. Warm, hartelijk en vooral snel wordt je geholpen zowel via de chat, per email en telefonisch. Ik heb een paar kussens mogen uitproberen en niks lag lekker, toen Pullman matrassen aangeschaft en bleken ook te hard. Het is ook zo fijn dat je alles via de chat super snel kan regelen!! Zelfs de bezorgers zijn aardig en klantgericht. Ik heb alleen maar lof voor Sleepfast, ik zou zeggen snel bestellen je zult er geen spijt van krijgen. Ga zo door Sleepfast!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 10
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Hopelijk vanaf nu heerlijk!

Fantastisch!!!

Top producten, reeële prijzen en een top klantenservice! Ik kan iedereen aanbevelen hier een aanschaf te doen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top!

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.