Goede communicatie op elk tijdstip, bezorgen zoals afgesproken! Chauffeur ook heel netjes en behulpz

Binnen 1 dag bezorgd,. Super service!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Vriendelijk, goed en duidelijk advies
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima stipt op tijd, vriendelijke chauffeur
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk matras

Snelle en deskundige advisering tegen een scherpe prijs!

Snelle en deskundige advisering tegen een scherpe prijs!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Snel en kundig, goed advies
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel en vriendelijke hulpvaardige bezorger
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

op de app geregeld en 100%

ik heb gewoon gezocht naar een fijn bed , kwam op de site van sleep fast terecht, en via de app alle wensen doorgesproken ging geweldig met veel kennis van zaken , daarna offerte ontvangen die zeer scherp was, en besteld , binnen 2 weken geleverd door vakkundige monteurs en geplaatst, na plaatsing , pas betaald , heel bijzonder , ik vind het top dat ze zo werken , geweldig , ik raad iedereen aan om daar ook te kijken , groeten Piet

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? toppie
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? goed , nog wennen , maar de 100 dagen zijn nog niet om

SleepFast maakt waar wat ze beloven!

Scherpe prijs. Snelle, nette levering. Makkelijke betaling. Bij onverhoopt retour en geen omruiling voor ander product een compliment waard wat betreft de terug betaling. De betaling teruggestort nog VOOR dat het product was opgehaald.!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Ze weten waar ze het over hebben. Geen gladde verkoop praatjes.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Snel geleverd na bestelling.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas product niet geschikt voor mijn situatie. Product op zich prima.

Vriendelijk, meedenkend en correcte afhandeling

Wij zijn in contact gekomen met Sleep Fast, en vanaf het begin was het al meteen duidelijk. Ze zijn vriendelijk, denken mee en niet te vergeten, wat ze beloven komen ze ook na. Wel laten ze aan de klant de keuze. Top. Ruilen is geen probleem en de haal en brengservice is ook zeer vriendelijk en correct. Al met al niets dan lof. Hoop dat andere dit ook zo ervaren. Ik heb andere ook al in contact gebracht met Sleep Fast en zij waren ook al zeer tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? top
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer vriendelijk en correct
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heel goed

Totale ontzorging!

Helaas niet kunnen slagen voor de juiste matrassen bij Sleep Fast. Daarentegen is de service van dit bedrijf uitstekend. Zelfs het retour bedrag was eerder terugbetaald dan de matrassen waren opgehaald. Voor mij totale ontzorging pure sang!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed

Super Service! Kostenfreie Lieferung! Perfekt

Sleep Fast hat uns mit der Versorgung einer Matratze geholfen nachdem wir 5 Monate bei einem anderen Lieferant warten mussten und die Matratze nicht erhalten haben! Innerhalb von 4 Wochen (angekündigt waren 6 Wochen) hat uns Sleep Fast die gewünschte Matratze geliefert. Eine Lieferung erfolgte direkt an uns. Der Fahrer hat einen Weg von 8h pro Strecke nur für uns auf sich genommen! Ich habe noch nie einen besseren Service erlebt!

• NZ

Supergoeie service (online en bij aflevering) en scherpe prijzen

Wij waren op zoek naar een bed, via chat werd er goed meegedacht en geadviseerd en kregen we een hele mooie prijs! De levering verliep vlot, heel klantvriendelijk en ook de “nazorg” (Ruilen) werd snel en goed opgepakt. Fantastisch bedrijf!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? 10
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 10

Top service voor een top prijs!

Zeer goed te woord gestaan op de chat en nog wat extra advies gekregen. Levering op afroep gekozen omdat er een levertijd op ons ledikant zat. Zo'n twee weken later wederom contact gehad op de chat om een leveringsafspraak te maken, dit kon op korte termijn. Op de dag van levering was precies bij te houden waar de chauffeur was en de geschatte aflever tijd word constant aangepast, ideaal! Ook de chauffeur (Nick) was super service gericht en gaf nog wat advies. Wij hebben een top ervaring met dit bedrijf!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? N.v.t.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Heel goed

Zeer goede service!

Na bezorging bleken wij de verkeerde maat Pullman topper te hebben besteld. Zonder problemen werd deze weer meegenomen en een week later werd de juiste afmeting, kosteloos opnieuw geleverd. Grote klasse!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Zeer goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog niet op geslapen

Ongekende service!

Tempur Matras besteld en geleverd (voor de 2e moesten we nog even sparen), 2 dagen later is er een actie bij een concurrent. (2 voor 1). Dat was even slikken en nadat ik dit heb voorgelegd aan SleepFast hebben zij besloten mij onder dezelfde voorwaarden een 2e matras te leveren. Dit had ik niet verwacht en dit is echt op en top KLANT-gericht. 2e matras was binnen 3 dagen geleverd, door een eigen, zeer vriendelijke chauffeur. Ik wens iedereen een goede nachtrust toe na aankoop bij dit bedrijf. Hier is het in ieder geval helemaal gelukt.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Uitstekend
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Helemaal goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Top bedrijf! Geweldig advies!

Mijn matras en bedbodems heb ik nog niet ontvangen. Toch ben ik al overtuigd van de kracht van dit bedrijf. Na een bezoek aan een andere winkel, waar ik eerst een uur heb moeten wachten om advies te krijgen en vervolgens slecht advies heb gekregen kwam ik die avond terecht op de website van sleep fast. Zelfs savonds laat werd ik zeer snel te woord gestaan door de zeer vriendelijke en kundige medewerker Alex. Binnen een kwartier had hij al onze wensen geïntegreerd in een passend advies met een mooie aanbieding. Buiten het feit dat ik echt vertrouwen heb in het advies (ik ben normaal erg kritisch) was het ook en zeer aangenaam gesprek met de medewerker. Toch een flinke uitgave maar door Alex met een dikke glimlach op mijn gezicht.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Kundig, vriendelijk, servicegericht.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Verstand van bedden en uitstekende klantenservice!

Het is bijzonder fijn om een matras eerst een aantal weken uit te proberen! Omruilen was geen probleem.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Zie boven.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Heel correct.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk!

gelukig bestaan er nog bedrijven die weten hoe het moet, super !

via Internet matras besteld (zelfde merk/model die ik 12 jr geleden in Zierikzee had gekocht), maar ik wilde niet vooraf betalen omdat ik dit bedrijf niet kende, was geen probleem, matras binnen 3 dg bezorgd in Zierikzee, keurige nette bezorger, oude matras meegenomen, zelfde dag heb ik betaald, 3 mnd later telefoontje van bedrijf of alles naar wens was verlopen en of het matras ook goed sliep (zo moet after sales werken) ! alles klopt bij dit bedrijf

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? N.v.t.
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? super
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? super

Geweldig!!!

Wat een fijn bedrijf! Heel klantvriendelijk! Sleep fast neemt alle tijd voor je. Je krijgt een duidelijk en goed advies. Ik had regelmatig vragen en deed dat via de chat. Je kunt ze daardoor makkelijk bereiken. Tijdens het hele proces tot en met de levering is alles goed verlopen. Het personeel die het bed kwamen leveren waren ook heel vriendelijk. Bijna 3 maanden na levering kom ik er toch achter dat ik wellicht een wat steviger matras nodig heb. Ik heb telefonisch contact opgenomen om te overleggen. Ook nu weer fijn te woord gestaan.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Professioneel en vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Heel klantvriendelijk en deskundig advies. Top!

Na goed advies van zowel Alex als Stefan een M line luxe intense 8 cm soft topper gekocht omdat ik erg last van mijn rug en gewrichten heb. Deze werd netjes binnen een paar dagen thuis bezorgd. De eerste paar nachten even wennen omdat het wat warmer is in bed maar had al gelijk minder klachten. Nu bijna 3 weken verder en slaap echt heerlijk en heb echt minder klachten als ik op sta. Super bedankt voor het aanraden van de juiste topper en de goede service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Heel klantvriendelijk en deskundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Top!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Topper ligt heerlijk

onbezorgde snelle levering voor een eerlijke prijs

Zeer vriendelijk advies gekregen en nette levering volgens afspraak.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? goed
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? correct en snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? goed

Alles in een.

Ik had een mline matras met spoed nodig voor mijn vrouw. Heb veel zaken gebeld of ze deze op voorraad hadden. Maar nee. Uiteindelijk bij Sleep Fast terecht gekomen. Die hadden deze op voorraad. Naar toe gereden, alvast de auto klaar gemaakt om het matras te kunnen vervoeren. Bij aankomst werd ik verwelkomd. Ik kreeg de hoes overhandigd en toen ik me omdraaide lag het matras al in de wagen. Perfect! Aanrader van 2020!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Deskundig, meedenkend
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Perfect.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Wij hebben hetzelfde matras thuis dus geen verschil. Goed!

Super service !

Was opzoek naar een goede matras en heb deze samen met een specialist via de chat kunnen vinden. Voor een top prijs ! Van bestellen tot leveren 11/10 :)

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Na uitgebreid geadviseerd te zijn door Stefan, afstemmend op mijn klachten, zijn we tot de conclusie gekomen dat de M-Line Cool motion 6 matras voor mij de beste optie zou zijn. Met de nadruk dat ik het 100 dagen vrijblijvend kon uitproberen. Eind maart zijn de 2 matrassen met duotijk, bodems en wollen dekbed geleverd. De middenlat van mijn aupingbed bij het voeteneind bleek gebroken. Volgens de bezorgers kon die het nog tijdelijk redden, echter vervanging of fixatie/montage van een andere middenlat zou uiteindelijk wel noodzakelijk zijn. Kosteloos hebben ze het probleem van de middenlat dezelfde dag nog opgelost. Ze zijn gaan kijken in hun magazijn en ik heb het getroffen met het feit dat er nog net 1 middenlat, afgestemd op mijn bed, aanwezig was. De hoogte was perfect, daar bofte ik dus mee. Zoals ik al bij de telefonische aankoop heb ervaren waren de bezorgers ook zeer vriendelijke mensen, die me de nodige adviezen hebben gegeven tav het gebruik van de matrassen en de bodems, speciek afgestemd op mijn klachten en als VROUW zijnde én, in deze tijd helemaal belangrijk, de nodige afstand gehouden. Ivm het COVID-19 konden ze aanvankelijk mijn oude matras en bodems niet meenemen, aangezien dat minimaal 12 uur onbeslapen moest zijn. Voorgesteld de nacht vóór bezorging in het logeerbed te gaan slapen. Zoals beloofd hebben ze hun uitzonderlijke belofte waargemaakt en idd mijn oude matras en bodems meegenomen. De 1e week werd ik na goed geslapen te hebben dagelijks met rugpijn wakker. Stefan gebeld en bleek dat je soms bij verandering van matras spierpijnklachten kan oplopen. Nog een week aangekeken en afgesproken dan opnieuw contact te zoeken. Inmiddels ben ik helemaal gewend an zeer blij met de aankoop. Stefan heeft met nadruk nogmaals aangegeven dat ik 100 dagen mag proefslapen! Wat ben ik aan alle kanten fantastisch geholpen. Kan iedereen Sleepfast aanraden!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Fantastisch
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Fantastisch
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Na wennen tnt goed

Goed meedenkend bedrijf

4 dagen geleden kontakt gehad met Alex Van Sleepfast en voelde meteen goed. Goed advies gekregen, interessante prijs en na half uur was de koop gesloten. Vandaag is de M-line matras met moltons en hoeslakens geleverd door eveneens een meedenkende en zeer vriendelijke man. Al met al een erg goede ervaring met Sleepfast.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Deskundig en vriendelijk
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Erg goed. Zeer vriendelijk kontakt
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Nog niet geprobeerd, maar ik heb M-line gehad

TOP service!

In een woord geweldig.... waar vind je nog zoveel service en klantgerichtheid? Een klantenservice die zeer goed bereikbaar is en heel deskundig. Twee matrassen besteld, maar een ervan beviel toch niet... geen probleem.... omgeruild naar ander matras. Om het hoogteverschil op te vangen ook nog kosteloos schuim gekregen om het matras op te hogen. Altijd vriendelijk, altijd een oplossing en afspraken worden netjes nagekomen. Personeel werkt met veel plezier en doen er alles aan om je heerlijk te laten slapen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? zeer deskundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? goed, netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? perfect

Geweldige service en heerlijk matras!

We hadden in eerste Instantie de MLine cool motion 7 besteld, toch te hard, probleemloos en snel omgeruild voor de 5 en nu slapen we beter dan we in tijden hebben gedaan! Heel erg bedankt voor de fantastische service!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Goed geadviseerd
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Ging vlekkeloos
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Meer dan fijn

Wij hebben matrassen gekocht bij Sleep Fast. We namen dezelfde als waar we altijd al op sliepen. Echter bleek het product veranderd te zijn en waren ze voor ons veel te zacht. Nadat wij contact hebben gehad met Sleep Fast werden de matrassen kosteloos omgeruild. Netjes op afspraak, onze complimenten en fijn zaken doen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? prima en kundig
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? prima

Goed advies!

Denken heel goed mee. Zijn vriendelijk Goede kwaliteit Goede service Kortom een aanrader voor iedereen!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs/klantenservice? Prima
  • Hoe heb je de bezorging/levering ervaren? Prima

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.