Geweldige service bij een goed product!!

Online een Tempura matras gekocht voor mijn dochter die topsporter is. Goed advies en geweldige service! Het oude loodzware matras hebben de eigen bezorgers van Sleepfast omgeruild met het nieuwe en retour gebracht naar haar oude studentenkamer een aantal straten verderop

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super!!!!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Zeer goede ervaring

Goede ervaring met de mensen aan de chat. Ze waren zeer behulpzaam en gaven goede en duidelijke uitleg over hoe alles functioneerde. Een heel goed matras werd me aanbevolen aan de hand van de klachten die ik had.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? kundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heel goed

Fijne website, snelle levering en goede service

Het online kopen van het matras ging vlot en via de chat een goede prijs. Helaas beviel het eerste matras niet en na wat mailwisseling en telefonisch contact ben ik naar de winkel gegaan voor advies. Daar ben ik goed geholpen en omdat ik het matras kosteloos kon omruilen, slaap ik inmiddels zeer goed op een ander matras. Alles bij elkaar vond ik de aanschaf van een matras een prettige ervaring.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Enthousiaste en ervaren adviseurs die goed advies geven.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Fijne snelle levering
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fijn

Van begin tot eind alles goed!

Uitstekend geadviseerd en het gekozen matras lag vanaf dag 1 heerlijk en ging na verloop van tijd alleen maar lekkerder liggen. De levering ging super snel en de communicatie over de levering was ook perfect. Ook de aftersales was keurig. Kortom erg tevreden over Sleepfast.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitgebreid qua kennis en informatie.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Te gek!!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Fantastisch hier kopen

Deskundig advies in winkel mogelijkheid tot retour van geld zeer net en kundig personeel. Hiervoor 5 bedden zaken af geweest maar kundigheid met advies was vele malen minder dan bij Sleepfast Tot tevredenheid 2 M line 8 matras gekocht waar ik beter op slaap dan mijn 5 jaar oude Auping Vito matrassen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer deskundig vergeleken met andere collega zaken
  • Wat vind je van onze bezorgers? Fantastisch men trok voor de deur zijn schoenen uit en kreeg aanvullende goede informatie
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Beter dan mijn duurdere Auping

Top service, supersnelle reactie en erg vriendelijk

Tot m'n verbazing had ik om 22:30 nog binnen een minuut iemand in de chat, die me direct snel hielp met de matrassen die ik zocht, me een mooie korting aanbood en alles voor me in gang heeft gezet. Helaas was de levertijd véél langer dan aangekondigd, maar dit lag buiten de macht van Sleepfast. Tot drie keer toe chatcontact gehad, elke keer in no-time reactie en alles direct geregeld (dhr. Haas). Ook de bezorger was vriendelijk, legde nog het e.e.a. uit over de omruilservice, nam de oude matrassen mee. Erg tevreden, zou ze zo weer aanraden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Gaan we vanavond ontdekken

Vandaag besteld en morgen al in huis. Bij het bestellen zat een optie van korting. Hier werden wij door een medewerker keurig doorheen geleid. Scheelde een paar honderd euro. De levering was op tijd en ook de chauffeur was heel kundig. Nog prima extra adviezen bij het installeren!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Ja prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Goed en vlot geholpen aan een goede nachtrust

Via Sleepfast nieuwe matrassen aangeschaft. Gebruik gemaakt van de proefperiode en advies van de slaapadviseurs. De eerste keuze qua matrassen was niet naar wens na een aantal nachten proefslapen. Gekozen voor een andere lijn van matrassen en kosteloos omgewisseld zijn we nu volledig tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vlotte service, slapen is echter zeer persoonlijk. goed geholpen met de keuze.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en snel geholpen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? eindelijk weer goed slapen, een lange nacht doorslapen voelt heerlijk

Perfecte service en heerlijke matrassen

Goede service, alles op tijd geleverd. Goed advies gekregen

• Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Vanaf het eerste contact net en duidelijk geholpen. De bezorging uitermate netjes zonder dat je zelf iets hoeft te doen. Zeer correct.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en op tijd

Geweldige service, vriendelijke mensen

Ik heb nogal wat mankementen aan mijn lijf, waardoor het lastig was een keuze te maken. Ik heb niets dan vriendelijkheid en service ervaren

• Wat vind je van onze bezorgers? Geweldig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helemaal goed

Topper snel en goed !

Bestelling van 2 Mline topers snel en netjes thuis geleverd.

• Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helemaal goed

Mline matrassen besteld. Thuis hadden wij deze al echter nu voor ons chaletje. Heel fijn geholpen daar wij thuis 2 losse matrassen hebben in een bed" bak hebben we die ruimte in het chalet niet. Kunnen er gewoon 2 matrassen in 1 cover! Zo op de losse bedbodem! Wat een goed advies.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel goed

Top servive

Op zaterdag een leuke chat gehad, en er goed uitgekomen met de medewerker van Sleepfast, een paar weken later de 2 matrassen van Pullman keurig geleverd, naar boven gebracht en onze oude matrassen afgevoerd, door een hele vriendelijke bezorger, helemaal top

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig en super vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Beter dan onze oude

M line matras besteld, snel geleverd, vriendelijke bezorgers. Matras sliep vanaf dag 1 heerlijk!

• Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk

Fijne zaak

Via internet op zoek gegaan naar een nieuw matras. Eerst georiënteerd en via zoekmachine ben ik bij Sleep Fast terecht gekomen. Op de late avond via de chat prima geholpen en heb ik ook een prima aanbieding gehad. De statusupdate omtrent de levering was niet zo duidelijk. Ik heb op een gegeven moment zelf gebeld (telefonisch goed bereikbaar!) en de door ons bestelde M-line matrassen waren net binnengekomen. Vervolgens direct leveringsafspraak gemaakt en binnen enkele dagen lagen de nieuwe matrassen op ons bed. Nieuwe matrassen werden netjes uitgepakt en op ons bed gelegd, de oude matrassen werden meteen meegenomen. Om en nabij de bedenktijd volgende nog even een telefoontje om te vragen of de matrassen naar wens waren. Dat is natuurlijk heel netjes.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 9
  • Wat vind je van onze bezorgers? 10
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? 9

Precies zoals afgesproken

Prima contact via de chat, Snelle levering precies volgens afspraak. Even wennen aan ons nieuwe bed maar het slaapt nu heerlijk kortom we zijn heel tevreden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Snelle duidelijke communicatie
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurig, oude matrassen meegenomen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Geweldige service die je niet vaak meer meemaakt

Verleden week zijn onze nieuwe M-Line mastrassen geleverd. Zowel het vakkundige advies van Alex, de aflevering door een behulpzame jongeman en niet te vergeten de zeer concurrerende prijs zijn zonder meer uitstekend te noemen. We hoefden pas na 100 dagen proefslapen de factuur te betalen. Maar een bedrijf dat zich zo service-gericht opstelt tegenover zijn klanten laat je natuurlijk niet zo lang op z’n geld wachten. Dus na een paar nachtjes heerlijk te hebben geslapen op onze nieuwe matrassen hebben we het bedrag gelijk overgemaakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden en zullen jullie bedrijf zeker aanraden bij familie en vrienden.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend advies van Alex gekregen (en een leuk chatgesprek met hem gevoerd).
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk, eindelijk weer uitgerust wakker worden.

Zoals het moet

Vriendelijk, behulpzaam en correct, zoals het moet ...

• Wat vind je van onze bezorgers? Primz
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Excellent

Pro's!! en nog gezellig ook!!

De chat werkt perfect.. zij helpen waar zij kunnen helpen. Gezelligheid is ook aanwezig. Super leuk om hier een nieuw matras te hebben gekocht... uiteindelijk zelfs 2 matrassen!! Top service!!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? helden!
  • Wat vind je van onze bezorgers? toppers!!
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? absurd lekker!

Prima geholpen, goede prijzen

De aankoop is prima verlopen, goed op de hoogte gehouden en levering ook uitstekend geregeld

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Een DIKKE 10

Op 28 april 2022 heb ik bij Sleepfast een kussen gekocht. Bij aankomst zag ik, dat ik de verkeerde had besteld. Ik heb meteen gebeld en binnen 2 dagen ontving ik het juiste kussen thuis. Bij andere bedrijven moet je altijd eerst terugsturen voordat het nieuwe product wordt geleverd. Wat een TOP Service! En heel klantvriendelijk! Een dikke 10!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Slaap fantastisch op nieuwe matras

Heerlijk slapen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies gekregen
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Supergoede service en materiaal van prima kwaliteit.

Als notoir slechte slaper als gevolg van diverse ongevallen in het verleden alsmede versleten ruggenwervels heb ik de laatste jaren menig matras gekocht c.q. uitgeprobeerd. Variërend van koudschuim, latex tot pocketveren etc. Ik heb dan ook een aardige verzameling hier in huis. Gezien het unieke aanbod van Sleepfast heb ik , in overleg met mijn vrouw, gemeend om de M-Line Slow Motion 5 alsnog eens een kans te geven. En , eerlijk is eerlijk, de matras ligt prima, maar voegt in mijn situatie nauwelijks iets toe aan de matrassen die hier al in huis liggen....vele dus..... Daarom de matras probleemloos aangemeld voor retour. Ik kan een ieder aanbevelen om met Sleepfast in zee te gaan, ik mag hopen dat niet ieder last heeft van versleten wervels, en dan nog is het niet gezegd dat het niet een verbetering zou kunnen zijn......

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? voorlichting met verstand van zaken...
  • Wat vind je van onze bezorgers? netjes en correct

goede service

Je wordt snel en goed geholpen met alle vragen die je hebt. De producten worden snel geleverd Het matras wat ik had besteld vond ik te hard en na een paar weken zocht ik contact met de vraag het om te ruilen voor een zachter matras. Dit was geen probleem en binnen 5 minuten was het geregeld.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 9
  • Wat vind je van onze bezorgers? 9

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.