levering en advies perfect

alles, van advies tot en met levering liep perfect, prijs was ook nog eens beter dan ergens anders

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? top
  • Wat vind je van onze bezorgers? toppers
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? ff wenne, maar dan top

Zoals verwacht!

• Wat vind je van onze bezorgers? Keurig optijd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig

Top service!

Sleep Fast is zeker een aanbeveling! Duidelijke taal, goede service en snelle levering.

• Wat vind je van onze bezorgers? Professioneel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Adequaat en zorgvuldig

Tijdige levering. Netjes. Prima personeel

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Uitstekend

Hulpvaardig en snel!

Enorm servicegerichte, vriendelijke en snelle communicatie!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Erg vriendelijk

Goed geregeld

Onze ervaring is positief. Goede prijs / kwaliteit. Levering volgens afspraak. De matrassen waren niet op voorraad dus de verwachting was 6 weken wachten. Dat is ook gebeurd. Toen hebben zij netjes gebeld dat ze binnen waren en werd er contact opgenomen door het leveringsbedrijf. Netjes geleverd op afspraak. Ze wilden graag de matrassen boven op bed leggen maar wegens omstandigheden hoefde dat niet van ons. Wel hebben zei de oude matrassen meegenomen. Dat was wel lekker want hoe breng je die dingen naar de stort in een kleine auto. Kortom. Keurig voor elkaar allemaal.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima gesprek mee gehad.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurige jongens
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk. Eindelijk weer goed liggen

Top!!

heel tevreden over dit bedrijf! Alles verliep zoals ze zeiden, heel fijn telefoongesprek gehad met ze en heel blij met onze nieuwe matrassen.. zeker een aanrader!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Klantenvriendelijk en kundiģ advies

Alle matrassen laten zien en uiteindelijk mline 5 gekozen. Snelle en nette levering ! Personeel denkt mee en zoekt samen met de klant naar een oplossing. Ben zeer tevreden

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Sleepfast geeft goede service en advies en hele scherpe prijzen

Sleepfast luistert echt goed naar je wensen en geeft goed advies. Buiten om dat geven ze een unieke garantie's en zijn ze zeer scherp geprijsd. Kortom wij zijn zeer tevreden over Sleepfast en wij zullen zeker in de toekomst weer terug keren als tevreden klanten. Top zaak waarin we op korte termijn een goed gevoel hebben gekregen. Fam Jaspers uit Rucphen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Kundig en professioneel en goed luisterend

Top!!!!!!

Via de chat een bestelling gedaan bij Siyan. Ik wist al welke matras ik wilde hebben dus dat scheelt. Bij de Sleep Fast een hele scherpe prijs en mooie extra's zoals gratis meenemen van oude matrassen. Er wordt goed meegedacht voor een geschikte oplossing en doen net even dat extra's om de klant tegemoet te komen. Alles werd snel afgehandeld zoals afgesproken was.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? direct en duidelijk communiceren.

Five stars service !

Excellent and transparent service. Everything that was informed on the site and agreed with the advisors, went exactly as expected. Very professional, helpful and very quality products.

• Excellent
  • Excellent
  • N/A

Super goede geduldige service - Siyan

Hele fijne ervaring - geduld en duidelijke ervaring! Hopelijk slaap ik over maanden ook goed ;-) Keep up good work!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Super en snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Weet ik nog niet

Geweldige service

Wij hadden 2 matrassen via de site besteld,maar bleken na een proefperiode toch niet helemaal geschikt voor ons. De afhandeling ( en ook de verzending) van het retourneren was echt uitstekend! Ophalen van de matrassen en terugbetaling was zeer snel geregeld. ook het contact met Sleepfast is zeer goed: goede adviezen, geen opdringere verkoop praatjes. Een aanrader!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? zeer goed en persoonlijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? zeer goed

Topservice!

Wilde graag weten of bepaalde matrassen aanwezig waren om te testen, en heb hiervoor een chat geopend. Siyan heeft me supersnel geholpen, en van alle info voorzien.

• Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Geweldig goede ervaring en service!

Siyan heeft mij geweldig goed geholpen! Mijn dank hiervoor!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Na omruil matras naar Cool motion 6, denk ik prima

Geweldig advies en goede service

Wat een klantvriendelijkheid! Na per mail een vraag gesteld te hebben kreeg ik na een paar uurtjes al contact via de telefoon, ze belde me dus direct dezelfde dag. Goed persoonlijk advies gekregen, er werd actief meegedacht. Blij met de klantgerichtheid en het fijne passende advies van Sleepfast. Dit bedrijf is een aanrader.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Klantgericht. Snelle terugkoppeling en goed persoonlijk advies. Erg vriendelijk.

Super ervaring

Na uitgebreid advies een zeer snelle levering en keurig geïnstalleerd. Oude matras is ook meegenomen. Monteurs waren zeer vriendelijk en kundig.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Top bedrijf

Wij hebben onze matrassen zonder probleem kunnen omruilen. Het verschil in prijs, was lager, is 1 dag na levering terug betaald. De matrassen waren id goedkoper dan in de winkel. Communicatie is goed, zelfs via Whattsapp ( vlot en klantvriendelijk ). Een tevreden klant.

Klasse service

Hallo Alex, ik wilde je bedanken voor de uitstekende service. We hebben nu 2 nachten op de tempur matras geslapen en ze zijn geweldig. Ik zal jullie promoten op social media en mond op mond reclame voor jullie maken. Ik hou jullie in gedachten voor een andere keer. In deze tijd zo'n goede firma vinden met deze goede service en super snelle levering is een uitzondering helaas. Fijn weekend gr Marian en Ger Bosch

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk en bekwaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vrolijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Klant belevening met hoofdletter K

Super goed geholpen met de keuze van onze nieuwe matras. Ik ben geen review persoon voor Sleep Fast maak ik graag een uitzondering

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? heel goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? heel goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? fijn

Super snelle levering

27 oktober 2023 een Tuur topper en Tuur kussen besteld en op 01 november 2023 geleverd. Terwijl ik dacht dat de levertijd langer zou zijn. Super goed dus. Moet de topper en het kussen nog in gebruik nemen dus mijn ervaring hiermee zal ik nog delen. Tot dusver zeer tevreden. Ook de communicatie via WhatsApp met Sleepfast verliep super.

• Wat vind je van onze bezorgers? Super goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Zal ik later vermelden

Geweldige service!! Winkel en chat.

In de winkel in Rotterdam heel goed geholpen. Wat een service ! Ook nog even contact gehad via de chat en ook daarover heel tevreden. We moeten nog even wachten op ons bed, omdat wij hem pas in ons nieuwbouw huis willen. Maar kijken er heel erg naar uit!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? In 1 woord geweldig! Wat een service.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Ik slaap lekker op de nieuwe matras. In de winkel fijn geholpen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Lekker

Vanaf het eerste contact op de chat , vragen over levering en het afleveren van de matrassen, waren alle medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Geen loze beloftes. Dit kom je nog maar zelden tegen. Een dikke 10 verdienen ze!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend. Hij was alleen, maar was super handig. Hij heeft de nieuwe matrassen met hoes nestjes op het bed gelegd. De oude matrassen en al het plastic heeft hij meegenomen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk. Wij slapen al jaren op de M-Line matrassen

Na informatie van verschillende medewerkers die ons uitstekend hebben geadviseerd hebben wij 2 M-line matrassen aangeschaft. Keurig bezorgd met goede bijpassende kussens. De oude matrassen ook nog meegenomen wat een goeie service. De matrassen bevallen prima dus alle lof!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Duidelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.