Klasse service

Hallo Alex, ik wilde je bedanken voor de uitstekende service. We hebben nu 2 nachten op de tempur matras geslapen en ze zijn geweldig. Ik zal jullie promoten op social media en mond op mond reclame voor jullie maken. Ik hou jullie in gedachten voor een andere keer. In deze tijd zo'n goede firma vinden met deze goede service en super snelle levering is een uitzondering helaas. Fijn weekend gr Marian en Ger Bosch

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Vriendelijk en bekwaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vrolijk en behulpzaam

Klant belevening met hoofdletter K

Super goed geholpen met de keuze van onze nieuwe matras. Ik ben geen review persoon voor Sleep Fast maak ik graag een uitzondering

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? heel goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? heel goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? fijn

Super snelle levering

27 oktober 2023 een Tuur topper en Tuur kussen besteld en op 01 november 2023 geleverd. Terwijl ik dacht dat de levertijd langer zou zijn. Super goed dus. Moet de topper en het kussen nog in gebruik nemen dus mijn ervaring hiermee zal ik nog delen. Tot dusver zeer tevreden. Ook de communicatie via WhatsApp met Sleepfast verliep super.

• Wat vind je van onze bezorgers? Super goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Zal ik later vermelden

Geweldige service!! Winkel en chat.

In de winkel in Rotterdam heel goed geholpen. Wat een service ! Ook nog even contact gehad via de chat en ook daarover heel tevreden. We moeten nog even wachten op ons bed, omdat wij hem pas in ons nieuwbouw huis willen. Maar kijken er heel erg naar uit!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? In 1 woord geweldig! Wat een service.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Ik slaap lekker op de nieuwe matras. In de winkel fijn geholpen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Lekker

Vanaf het eerste contact op de chat , vragen over levering en het afleveren van de matrassen, waren alle medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Geen loze beloftes. Dit kom je nog maar zelden tegen. Een dikke 10 verdienen ze!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend. Hij was alleen, maar was super handig. Hij heeft de nieuwe matrassen met hoes nestjes op het bed gelegd. De oude matrassen en al het plastic heeft hij meegenomen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk. Wij slapen al jaren op de M-Line matrassen

Na informatie van verschillende medewerkers die ons uitstekend hebben geadviseerd hebben wij 2 M-line matrassen aangeschaft. Keurig bezorgd met goede bijpassende kussens. De oude matrassen ook nog meegenomen wat een goeie service. De matrassen bevallen prima dus alle lof!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Duidelijk
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Deskundig, snel en super geprijsd

Ik was op zoek naar een M-line matras. Bij de lokale beddenzaak kreeg ik slecht advies, moest ik heel veel geld betalen en was een levertijd van zes weken. Toen online gaan zoeken. Ik dacht eerst van Sleepfast ‘dat is weer zo’n online aanbieder met spectaculaire prijzen en verder niets’. Maar Sleepfast had winkels en dus naar Rotterdam Alexandrium afgereisd. En wat toen gebeurde sloeg alles: super geholpen, heel veel deskundigheid en perfect advies. En ook een levertijd van twee dagen en inderdaad een superlage prijs. Kort samengevat: Sleepfast is de allerbeste! Ik zal ze aan iedereen aanbevelen. Had nog nooit zulk goed advies gehad bij aankoop van een matras. Echt super! 11 op een schaal van 1 tot 10!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig, meedenkend, heel goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Snel en keurig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? GEWELDIG

Uitstekende services!

Snelle levering en keurig geholpen op de chat. Het installeren ging keurig en oude bedden namen ze mee.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes geleverd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heel fijn

Topservice!

Wij waren in het begin enorm sceptisch. Mijn vrouw slaapt al een tijdje slecht op onze nieuwe matrassen omdat deze te hard zijn. We wilden graag een topper voor haar bestellen van M-line en kwamen eigenlijk per ongeluk op de site van sleepfast uit. Zij boden, na een prettig chatgesprek op zondag!, een m-line topper aan op basis van wat wij doorgegeven hebben aan informatie. Ze kwamen met een nog lagere prijs dan de korting die er nu al afging. Hierdoor wordt je wel wat argwanend. Ze bleven eigenlijk constant meedenken met oplossingen voor het matras van mijzelf wat door de topper lager zou komen te liggen, en ook deze aanbieding was weer scherp geprijsd. Dat kon bijna niet waar zijn. Ook na aangeven in de chat er even over na te willen denken werd aangegeven dat dit geen probleem was. Een uur later had ik wat onderzoek gedaan op internet over sleepfast en was ik overtuigd dat deze winkel in orde was. Hierop wilden wij de bestelling plaatsen. De beste man waarmee we in de chat zaten gaf aan dat de bestelling snel geleverd kon worden. Tja, wat is dan snel in deze tijd? Een week? 2 weken? Neehoor, de volgende dag. We hebben netjes een betaallink gekregen waarmee we mochten betalen, of we konden pinnen bij aflevering. De volgende dag stonden ze daadwerkelijk voor de deur met de ophogers voor mijn eigen matras en de topper van mijn vrouw. WAT EEN SERVICE tegen een hele nette prijs! Dit heb ik nog maar erg weinig meegemaakt. En ja, ze kunnen veel uit voorraad leveren, maar dit was wel erg snel! Dan hoe de topper slaapt; Ik heb er zelf niet op gelegen, maar mijn vrouw zweert erbij! Ze heeft de soft editie van m-line en ze wordt zonder pijn wakker. Het is dat onze kinderen ons vroeg wakker maken, maar ze gaf aan nu eigenlijk weer eens langer te kunnen blijven liggen zonder bang te hoeven zijn dat ze weer de hele dag met pijn rond moet lopen. Dus ook m-line is een enorme aanrader(ondanks de prijs natuurlijk).

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Perfect en zeer vriendelijk en correct!
  • Wat vind je van onze bezorgers? Supersnel en netjes! Leveren alles af op de verdieping waar je het wilt hebben.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Geweldig!

I am very disappointed and extremely frustrated.

My order was not shipped within 48 hours as indicated on the website. I had to send emails to ask for my order afterwards. Then I was told that they would send my order on the day but unfortunately my order was not shipped after FIVE working days. I then sent an email to cancel my order. Well, I didn't have any confirmation of cancelling my order after another TWO working days......I am very disappointed as I have had incredible bad experiences on buying a pillow on this website. Wasting time to order products here!!! Never again!!!!

Fantastische service

Goede snelle levering. Uitstekende omruilservice. Net en snel contact. Overtreft alle verwachtingen.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Zeer goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Van online tot in de winkel tot aan het bed. Top service.

• Wat vind je van onze bezorgers? Geweldig goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Ik ben prima geholpen

Ik slaap prima en ben prima geholpen

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Matrassen zijn netjes bezorgd en de oude werden keurig afgevoerd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Super matras

Hier een nieuw matras gekocht. Deze ligt heerlijk!. De bezorging was ook super. Bezorgers kwamen op de afgesproken tijd waren beleefd en netjes. Ze deden zelfs ongevraagd hun schoenen uit. Super!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Erg goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

prima kwaliteit met perfecte service

goed geïnformeerd over levertijd, prijs honderden euro's goedkoper dan de winkels leuke bezorgers, oude matras gratis afgevoerd kortom aanrader

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? perfect
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? uitstekend

Beter kan niet

Zo juist bijna 4 maanden na aankoop een telefoontje gehad Of we (nog)tevreden waren met de nieuwe matrassen ,levering ed Binnen de 100 dagen proef periode. Dat noem ik klantgericht We zijn dus nog steeds happy en slapen uitstekend

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Sleep Fast doet wat ze beloven.

Tempurmatras besteld en vlot geleverd. Na 12 jaar de oude Tempurmatras vervangen voor een nieuwe. Nog even tussendoor een andere matras geprobeerd maar voor mij is alleen Tempur de beste matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima geholpen.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Matras netjes afgeleverd en geplaatst op bed. Verpakking er afgehaald en weer meegenomen.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch. Wil geen andere matras.

Goed advies, fijne service

Ik was op zoek naar 2 matrassen voor mijn kinderen. De matrassen die ze hadden waren veel te hard, ondanks de beoordeling van de winkel in de categorie zacht. Ik had contact met de klantenservice en zij geven mij heel goed advies. De matrassen konden snel geleverd worden en de kinderen zijn er heel blij mee.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Professionals
  • Wat vind je van onze bezorgers? Professionals
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super lekker

super begeleiding bij de koop van onze matrassen

Het voelde raar om online matrassen te bestellen, maar door de snelle en behulpzame begeleiding toch matrassen besteld. Ook goed geluisterd naar onze wensen. Ik ben zo goed als van mijn rugpijn af, dus door de kundige begeleiding een tevreden klant. Ik zou het zo weer online bestellen bij Sleepfast.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? kundige adviseurs
  • Wat vind je van onze bezorgers? behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? heerlijk

Veel aandacht en goede uitleg

Wij hebben een goede ervaring gehad bij het kopen van ons nieuwe bed incl. Matrassen en dekbed. Er werd ruim de tijd genomen voor ons met een goede uitleg over de verschillen tussen matrassen, lattenbodems etc. We hebben de verschillen ook zelf kunnen ervaren om tot de beste keuze te komen. Bezorging was in prima; goede afstemming over bezorgmoment en keurig afgeleverd en geïnstalleerd.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? 9
  • Wat vind je van onze bezorgers? 9
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Duidelijkheid en houden zich aan de afspraken

We waren op zoek naar een nieuwe boxspring en hadden ons al een beetje georiënteerd bij ons in de buurt. Via de chat contact gehad met David waardoor we een stuk wijzer werden o.a. de goede voorwaarden die Sleepfast heeft. We hebben nu een elektrische boxspring die prima bevalt.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Kundige en vriendelijke mensen
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel vriendelijk en netjes gewerkt
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima we zijn heel tevreden

Goede en duidelijke service

Duidelijke uitleg over de matras. Goede communicatie over de levering en heb toen besloten dat ik hem zelf zou ophalen in de winkel. Werft netjes gebeld wanneer ik hem kon ophalen. Waren zeer vriendelijk in de winkel en de matras stond netjes klaar. In het begin even moeten wennen aan de matras maar slaap er nu heerlijk op.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Nette uitleg en neemt de tijd
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De eerste paar weken wennen, maar slaapt nu heerlijk.

Quick and responsive service! Good quality products

I decided to buy a Pullman mattress as a friend's recommendation. Sleepfast was almost the one website where I could check available models with sizes and prices. I sent them message in a chat on website they responded quick and clear. I ordered with the fitting payment method. After 5 weeks it came home. Super smooth experience and I'm so satisfied with my matress! There is only one negative thing. After sleeping so well at home, it becomes not so pleasent to spend a night in another place xD

• N/A

Gewoon heel goed, en fijn.

Het was griezelig om online de matrassen te bestellen. Door de goede begeleiding hebben we dit toch gedaan. Ze werden snel en keurig afgeleverd. Heb er dus ook geen spijt van.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel correct en beleefd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.