Goede en duidelijke service

Duidelijke uitleg over de matras. Goede communicatie over de levering en heb toen besloten dat ik hem zelf zou ophalen in de winkel. Werft netjes gebeld wanneer ik hem kon ophalen. Waren zeer vriendelijk in de winkel en de matras stond netjes klaar. In het begin even moeten wennen aan de matras maar slaap er nu heerlijk op.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Nette uitleg en neemt de tijd
  • Wat vind je van onze bezorgers? N.v.t.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De eerste paar weken wennen, maar slaapt nu heerlijk.

Quick and responsive service! Good quality products

I decided to buy a Pullman mattress as a friend's recommendation. Sleepfast was almost the one website where I could check available models with sizes and prices. I sent them message in a chat on website they responded quick and clear. I ordered with the fitting payment method. After 5 weeks it came home. Super smooth experience and I'm so satisfied with my matress! There is only one negative thing. After sleeping so well at home, it becomes not so pleasent to spend a night in another place xD

• N/A

Gewoon heel goed, en fijn.

Het was griezelig om online de matrassen te bestellen. Door de goede begeleiding hebben we dit toch gedaan. Ze werden snel en keurig afgeleverd. Heb er dus ook geen spijt van.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Heel correct en beleefd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Super

Kort gezegd geweldige verkopers, vriendelijk en bezorgers en goed materiaal..

We zijn eerst in de omgeving ons eigen gaan informeren wat we wilden, daarna via internet en zo kwamen wij bij Sleep Fast , met de chat zijn we verder geholpen. Iemand met veel kennis en geduld heeft ons toen geholpen en zijn we geslaagd. De bezorging werd gedaan door een zeer vriendelijk jonge man die nog wat tips en uitleg gaf. Meestal geven wij de voorkeur aan een winkel maar dit kwam zo vakbekwaam en goed over dat met Sleep Fast in zee zijn gegaan via internet.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Zeer goed
  • Wat vind je van onze bezorgers? Geweldig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Beter dan verwacht

Top geholpen de eerste vervangende matrassen todat de bestelde matrassen binnen kwamen was al top kwaliteit. De bestelde matrassen waren van zeer goede prijs en kwaliteit. Ruilen en wisselen zonder probleem en kostenloos. Van begin tot eind deskundig advies en prettig geholpen . Weg slapeloze nachten en rugpijn !

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig op afstand
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Fijne communicatie

Alex gaf ons een heel goed advies en natuurlijk de korting.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima adviseur
  • Wat vind je van onze bezorgers? Keurige mensen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Fantastisch bedrijf!

Ze komen hun beloftes na (en meer) , de service is TOP!!!Zeer vriendelijk en probleemoplossend.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Als de klant blij is, zijn wij blij.

Eerst via de chat contact gehad en onze slechte ervaring met een andere grote beddenleverancier met hem gedeeld. Zij konden zich niet houden aan de geplande levertijden. Gelukkig kon Sleepfast zich wel houden aan de gewenste levertijd en deze was veel sneller dan verwacht. Eerst kregen we super goed advies en vertelde ze wat de mogelijkheden waren en wat er eventueel mogelijk was. Communicatie is super goed, zelfs laat in de avond wordt er snel gereageerd op vragen. Ook de levering hebben wij als zeer prettig ervaren. De chauffeur was gedurende de levering te volgen, zodat wij goed wisten wanneer deze zou komen. Uiteindelijk matrassen geleverd en de oude zijn weer meegenomen. Nu slapen op een super fijn Emma matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Professioneel en erg kundig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Matras slaapt goed

Prima en duidelijke afspraken

Een bedrijf dat mij een prima aanbod deedvoor het door mij gewenste matras. Levering was ook heel snel, ondanks zomervakantie periode. Duidelijke communicatie over wat ik kon verwachten. Al met al een prima ervaring.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

klant en servicegericht

Geweldige service via de chat. Reageren snel, vriendelijk en behulpzaam. Daar waar ik moe word van mezelf door al mijn vragen, blijven zij behulpzaam. Heel fijn ook dat ze fysieke winkels hebben. Het gekozen matras was hem toch niet helemaal voor mij. Via de chat werd er goed doorgevraagd maar ze kunnen natuurlijk niet door de telefoon heen kijken. Voor mij reden om toch maar een uur te rijden naar de dichtstbijzijnde winkel alvorens het matras te ruilen. Daar werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje koffie door Rob en ook hij nam uitgebreid de tijd om een passend matras te vinden. Vroeg goed door naar de klachten en kon in mijn ogen goed uitleggen en laten zien waarom het ene matras beter zou passen dan het andere. Volgende week wordt het matras omgeruild. Hopelijk voldoet dat meer aan mijn wensen. Ik heb voor Sleepfast gekozen omdat zij de gelegenheid bieden om 90 dagen proef te slapen zonder verdere verplichtingen. Echt top service. Ik heb er vertrouwen in dat ik binnenkort weer echt lekker slaap.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? behulpzaam
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? N.v.t.

Sleep Fast is een vriendelijk bedrijf met deskundig personeel

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? vriendelijk
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De eerste maand was het ontzettend wennen, maar daarna was het een heerlijk matras.

Onovertroffen

Als je nachtmerries hebt omdat je niet weet waar je een nieuw bed, matras of bedbodem moet zoeken, laat mij je dan uit de droom helpen en je verwijzen naar de winkel Bedweter/SleepFast in Lunteren. Vanaf het eerste contact tot en met de levering blijf je wakker door de vakkundige en meedenkende medewerk(st)ers. Alles daadwerkelijk binnen 48 uur geleverd en gemonteerd met als gevolg geen slapeloze nachten meer, maar genieten van zoveel warmte en menselijkheid. Zoek niet langer, maar ga naar Bedweter/SleepFast in Lunteren.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Grandioos
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Perfect

Niet allen een zeer aantrekkelijke aanbieding, ook de levering was zeer goed: binnen no-time lagen de nieuwe M-line matrassen 2 verdiepingen hoog op ons bed, ook de oude matrassen direct meegenomen. En de matrassen mét gratis kussen slapen heerlijk! Ik heb maar van 1 ding spijt: we hadden deze matrassen veel eerder moeten kopen!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Eerlijk verhaal
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fan-tas-tisch!!

Perfecte Service en bereikbaarheid

Goede service. Uitstekend bereikbaar. Via whatsapp. Goede en aardige bezorgers. Gaan echt tot aan slaapkamer mee of het matras de goede afmetingen heeft. Mline ionic Legend 8 en hero 6 matrassen gekozen. Slapen voortreffelijk zelfs al de eerste nacht. Aanbevolen!!!!! Super !!!!

• Hoe slaapt het nieuwe bed? Voortreffelijk

SleepFast is betrouwbaar en deskundig.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Behulpzaam en snel

Een betrouwbaar bedrijf.

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact en het vertrouwen wat ze uitstraalden.

Dorpsstraat 63 6741AB Lunteren

033-4552047

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.