Perfecte Service en bereikbaarheid

Goede service. Uitstekend bereikbaar. Via whatsapp. Goede en aardige bezorgers. Gaan echt tot aan slaapkamer mee of het matras de goede afmetingen heeft. Mline ionic Legend 8 en hero 6 matrassen gekozen. Slapen voortreffelijk zelfs al de eerste nacht. Aanbevolen!!!!! Super !!!!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Goed bereikbaar
  • Wat vind je van onze bezorgers? Super relaxte mensen en aardig.
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Voortreffelijk

SleepFast is betrouwbaar en deskundig.

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Deskundig
  • Wat vind je van onze bezorgers? Behulpzaam en snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? De eerste maand was het ontzettend wennen, maar daarna was het een heerlijk matras.

Een betrouwbaar bedrijf.

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact en het vertrouwen wat ze uitstraalden.

Een heerlijk matras

2 Tempur matrassen gekocht. Ik kreeg een offerte, maar zag dat ze ergens anders nog goedkoper waren. Ik mocht ze voor datzelfde goedkopere bedrag kopen, ze konden niet lager. Ik heb ze toen toch bij SleepFast gekocht vanwege het uitermate prettige contact.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prettig contact
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed en snel bezorgd

Een heerlijk matras

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prettig contact
  • Wat vind je van onze bezorgers? Goed en snel bezorgd

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed en snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? We moesten ontzettend wennen maar na ca een maand lag het geweldig

Vakkundig advies!!!Snelle levering.

Ik ben vakkundig geadviseerd voor zowel matras als kussen. Alles via persoonlijke chat. Snel geleverd door vriendelijke bezorgers! Werkelijk TOP

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Het bed slaapt niet. Maar ik wel!

Zeer klantvriendelijk goede prijskwaliteit

Ruime keuze, persoonlijk contact, snelle en zeer correcte levering

• Wat vind je van onze bezorgers? Goed
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Goed

Snel, goed advies en prima prijs

• Wat vind je van onze bezorgers? Snel
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Zeer tevreden over de hulp, het bezorgen en de matrassen.

Men heeft mij telkens heel goed te woord gestaan en alle vragen steeds beantwoord of dit via de app ging of telefonisch. Niets was teveel. We hebben 2 matrassen geruild en de bezorging ging steeds perfect en heel beleefd en behulpzaam. Ik heb jullie al aanbevolen bij vrienden die willen ze ook maar komen hier eerst even proef liggen. Dank voor de perfecte klanttevredenheid. Wat dat zijn we.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Prima
  • Wat vind je van onze bezorgers? Prima
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Prima

Uitstekend advies en service

Ben zeer tevreden over Sleepfast. Goed advies, service en scherpe prijzen. Tegen beter weten in had ik de Tempur Sensation aangeschaft. U kunt m altijd nog omruilen, werd via de Chat gezegd door een slaapadviseur. Na 3 a 4 weken omgeruld voor de Cloud. Deze bevalt heel erg goed. Hartelijk dank voor de uitstekende advies en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Heel goed advies
  • Wat vind je van onze bezorgers? Aardige mensen
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Slaapt uitstekend

Perfecte service!

Mijn ervaringen met Sleep Fast zijn erg goed. Goede adviezen en snelle levering. Helaas beviel de matras toch niet zo goed, maar daar was alle begrip voor. De matras werd keurig weer opgehaald en de volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. Uitstekende service dus!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Uitstekend
  • Wat vind je van onze bezorgers? Uitstekend
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Helaas niet naar wens

Een oase in matrassen oerwoud

Via het www een prettigere ervaring als in de winkel van de grote ketens Gelijk een faire prijs voor een merkmatras , dus het kan veel goedkoper En ze komen afspraken na We slapen goed op onze M.line matrassen van SF

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top

Uitstekend !!

Perfecte levering en service.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Top
  • Wat vind je van onze bezorgers? Top
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Top

Goede service en fijn matras

Duidelijke webshop, goed contact met de klantenservice, vriendelijke bezorgers en fijne nachten op mijn nieuwe Mline matras.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? N.v.t.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Vriendelijk en behulpzaam
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Heerlijk

Hier kun je gerust bestellen. Klopt helemaal.

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Geeft een goed beeld op video.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Erg vriendelijke en hulpvaardig
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Fantastisch

Topservice!

Enkele maanden geleden 2 matrassen gekocht. Snelle en nette levering. Na de testtermijn werden ze naar onze mening toch minder. Vertegenwoordiger geweest maar matrassen bleken goed, maar niet geschikt voor ons. Chat gestart op de site en kwam met Stefan aan de praat. Topgesprek en boven verwachting opgelost door hem…. Binnen 10 minuten! We zijn positief verrast en raden iedereen Slaapfast aan!

• Wat vind je van onze slaapadviseurs? Helemaal goed, adequaat en oplossingsgericht.
  • Wat vind je van onze bezorgers? Netjes en correct op tijd
  • Hoe slaapt het nieuwe bed? Eerste matrassen minder nieuwe moeten nog komen.

Dorpsstraat 63

6741AB Lunteren

033-4552047

Over Sleep Fast

Familiebedrijf Sleep Fast is al ruim 26 jaar een begrip op het gebied van een perfecte nachtrust met het juiste bed! In onze fysieke winkels en online proberen wij ons te onderscheiden door het leveren van kwaliteit bedden en door goede service en garantievoorwaarden te bieden. De positieve reacties van onze klanten zijn behalve een groot compliment, zeker hét bewijs dat we op de goede weg zijn. Voor ons is dat niet direct een reden om achterover te gaan leunen, maar des te meer een motivatie om door te gaan met hetgeen we al meer dan een kwart eeuw doen: Mensen een goede nachtrust bezorgen.