Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Wij zijn goed geïnformeerd over de producten en er wordt meegedacht over het bedrukken. Top geregeld!!

Nette snelle service

Snelle levering en goede service via de mail als telefonisch Mooie bedrukking Tip: shirts van de vrouwen vallen erg klein. Geef een maat (lengte) indicatie. Wij zouden de volgende keer een maat groter willen. Ivm bedrukking kan dit niet omgeruild worden.

Vriendelijke en meedenkend/werkend

Ik ben erg tevreden. Ik had een lastminute idee om voor ons business team van de Adam marathon shirts met logo te laten bedrukken. En zij hebben er voor gezorgd dat dat gelukt is, en dat ik ze tijdig in huis had.

• Snelheid/Levertijd

Heel vlotte communicatie en snelle service!

De communicatie verliep heel vlot en de bestelling werd binnen de vooropgestelde levertermijn geleverd

• Snelheid/Levertijd

Snelle reacties , snelle en correcte levering

Werd snel en goed geholpen door de medewerkers. Ze denken mee en hebben alles verder naar wens afgehandeld.

Super service !!!

Uitstekend service, vriendelijke contactpersoon, heel goede kwaliteit van de T-shirts

Mooie shirts, snelle service

Gemakkelijk en snel mooi bedrukte shirts kunnen regelen via loopshirt.nl .

Goede en snelle service!

Goede communicatie en service (ook bij een issue met het versturen snel opgelost en shirts tijdig binnen)

• Snelheid/Levertijd

Fijne communicatie en mooie shirtjes!

Wij zijn blij met de loopshirts die we hebben gekregen. Ze zijn mooi van kwaliteit, hier kunnen we mee voor de dag komen. Ook de commucatie met loopshirts.nl was goed! Ze dachten goed mee over de bedrukking. Enige kleine puntje is dat de kleur van de shirts anders was als op de foto.

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke communicatie en afspraken!

Snelle, accurate service en fijn contact

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit en fijne service

Levering was van goede kwaliteit en fijne service die meedacht met een snelle oplossing

• Snelheid/Levertijd

Goede service, snelle reacties en afwikkeling

We hebben Loopshirt.nl als zeer prettig ervaren. Medewerkers reageren snel, bieden goede alternatieven aan en handelen het allemaal vakkundig af.

• Snelheid/Levertijd

Snel geholpen, prima communicatie, mooie kwaliteit!

Janco was goed bereikbaar voor extra vragen en houdt het proces goed in de gaten. Alleen maar positief!

Geweldige service

Zelfs geholpen met aanpassen van het ontwerp!

• Snelheid/Levertijd

goede, duidelijke website met prijs-info, inzoomen op details, scherpe prijs inclusief logo, goed advies via e-mail en telefoon, snel zonder ingewikkeld gedoe, akkoord, in vertrouwen 1 keer betaald en keurig op tijd geleverd volgens afgesproken prijs. Loopshirt.nl dank jullie wel Janco en Danny hoop tot volgend jaar. Zwemloop Wassenaar

vriendelijk, behulpzaam en alert

zie boven

• Snelheid/Levertijd

Snelle levertijd & fout perfect afgehandeld

Wij hadden op zeer korte termijn 60 hardloopshirts nodig. Telefonisch contact gehad met loopshirt.nl, eea besproken, eindresultaat: shirts konden conform wensen tijdig geleverd worden. Dat is gelukt. Soms gaat er wel iets fout. Helaas hadden wij geen PMS kleurencodes van het logo. De drukproef was goed (CMYK). Bij levering bleek eén kleur in het logo niet de juiste. De (gewassen) shirts konden na de marathon geretourneerd worden, zodat de komende marathons geheel in (huis)stijl gelopen kunnen worden. Wederom ging deze afhandeling spoedig & makkelijk. De kwaliteit/prijs verhouding is goed. Janco, super geregeld!

• Snelheid/Levertijd

Snelle en degelijke service!

Onze loopshirts werden snel geleverd. De bedrukking was van degelijke kwaliteit.

Hulpvaardig snel

Webwinkel met mensen erachter!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering, goede kwaliteit en vriendelijke mensen

Shirts zijn snel geleverd en zagen er prima uit. De mensen daar denken met je mee en zijn zeer vriendelijk.

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en scherpe prijzen

Verschillende series en maten besteld maar netjes en op tijd geleverd!

Snel en effectief geholpen

Snel en effectief geholpen

goede service en snel te bereiken om wat dingen te wijzigen.

goede service en duidelijk afspraken kunnen maken.

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.