Prettig zaken doen met een betrokken bedrijf.

Fijne communicatie en zeer snelle afhandeling.

Goed, vriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Zeer kundig, klantvriendelijk en servicegericht

Een zeer fijne partij om mee samen te werken. In het kader van ons fusiefeest wilden wij onze medewerkers voorzien van sportkleding. Ik was verrast dat dit bedrijf zo dicht bij ons in de buurt was. De persoonlijke kennismaking verliep zeer plezierig. Goed en passend advies over de verschillende mogelijkheden. Het proces daarna verliep ook goed met prachtige digitale ontwerpen en levering volgens afspraak.

Snelle vlotte en vriendelijke service

Snelle vlotte en vriendelijke service

• Snelheid/Levertijd

Goede service, snel reageren en meedenken

Zie boven

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede service en kwaliteit

Het is wel jammer dat we deze shirts nog niet hebben kunnen delen binnen onze organisatie vanwege de uitbraak van Covid-19

• Snelheid/Levertijd

mooi ontwerp en snelle service

Van ontwerp tot afhandeling, alles piekfijn in orde. Op naar de volgende bestelling.

Super geregeld allemaal

Snelle reactie Meedenken met de klant Perfect eindproduct

• Snelheid/Levertijd

Geweldige service en goede kwaliteit shirts

Het contact liep erg soepel. Dit was de tweede keer dat we shirts hebben laten bedrukken. Ook de eerste keer waren we zeer tevreden. Zowel over de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid als over de shirts. Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Excellente service, goede meedenken en snelle levering

Loopshirt heeft voor onze hardloopclub mooie loopshirts geregeld (heren- en damesshirts) in verschillende maten. Er werd goed meegedacht met de klant met uiteindelijk een heel mooi resultaat. Een goede kwaliteit shirts, mooie bedrukking en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Goede service en denken goed mee

Zeer goede ervaring met de afstemming en communicatie

fantastisch

Leuke samenwerking, goede kwaliteit, op tijd geleverd,... Een echte aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Prima samenwerking veel begrip vanuit loopshirts, prima service en prima product

Vanaf dat het contact was gelegd tot aan de aflevering van de loopshirts was het een fantastische ervaring. Niets dan lof!

Prima bedrijf

Alles was laagdrempelig. Toen een leverprobleem ontstond werd er naar oplossingen gezocht. Heel fijn. De gekozen shirts zijn ook van prima kwaliteit.

Goede/snelle communicatie en levering

Top ervaring met loopshirt.nl. Goede communicatie en snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Goed geholpen door het team van loopshirt.nl. Goede communicatie en klantenservice. Snel geleverd, kwalitatief goed bedrukte loopshirts.

• Snelheid/Levertijd

Volledig aan mijn verwachting voldaan!

Loopshirt.nl heeft snel en netjes werk geleverd. Ik vond het prettig dat men goed met mij mee dacht in de keuze voor een goed shirt.

• Snelheid/Levertijd

Goede communicatie, service en er wordt prima meegedacht.

Tijdens de bestelling is er veel onderling contact geweest om zeker te weten dat het product aansloot bij onze wensen. Dit is zeer goed gelukt.

• Snelheid/Levertijd

Goede service voor mooie shirts

goede service

mooie comfortabele shirts

Zeer snelle levering!

Had op korte termijn bedrukte shirts nodig en dat werd vlekkeloos geregeld en geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Fijne communicatie, snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Erg goede service!

Bij een paar shirts kwamen vlekken na het wassen. Leverancier had hier geen verklaring voor. We hebben nieuwe shirts gekregen. Communicatie met loopshirt.nl was erg goed. vanaf eerste moment gaven ze aan het op te zullen lossen en dat is ook gebeurd. Service dus erg goed.

• Snelheid/Levertijd

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Wij zijn goed geïnformeerd over de producten en er wordt meegedacht over het bedrukken. Top geregeld!!

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.