Goed geholpen met het vinden van de juiste shirts, bedrukking en daarna de afwikkeling!

• Snelheid/Levertijd

Super service en goede kwaliteit

Het team van Loopshirt heeft mij ontzettend fijn, snel en persoonlijk geholpen met het design van de sportshirts voor ons bedrijf. De kwaliteit is ook goed, blijft mooi zelfs na wassen. Zou fijn zijn als het iets sneller geleverd kan, maar dat heb je nou eenmaal met custom made producten. Zeker een aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Goed - makkelijk contact en duidelijke communicatie

Goed contact, snelle duidelijke communicatie. Toch altijd lastig als je een grotere order via internet gaat bestellen. Zeker een adres om terug te komen

Topservice

Ter vervanging van de oude looptshirts van ons bedrijf zochten we nieuwe. Loopshirt.nl volgde onze vraag snel op en levering was voorzien zoals gevraagd. THX!!!

Goede afstemming over ontwerp en snelle levering van kwalitatief goede shirts

Goede afstemming over ontwerp en snelle levering van kwalitatief goede shirts

Fijne leverancier!

Nu voor de 3e keer hier hardloopshirts besteld. Wederom zeer tevreden. Vlotte communicatie, er wordt actief meegedacht en levering volgens afspraak. 5 sterren dik verdiend.

• Snelheid/Levertijd

Betere service dan de beste service leveren!

Wij hadden 5 setjes van Craft bij de heren van Loopshirt.nl besteld. Ze werden sneller geleverd dan gepland. Daarnaast overtroffen de heren onze verwachtingen. Ze hadden naar eigen inzicht een ander maat broekje er bij besteld. En dit bleek perfect te passen, de bestelde maat had terug gemoeten. Kortom, ze hebben onze verwachtingen overtroffen. Voor de rest heel prettig in contact, korte lijntjes, persoonlijk en snel schakelen.

perfect!

snelle service, vriendelijk, denkt mee

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Persoonlijke, snelle aflevering, goede kwaliteit

Fijne samenwerking, veel vrijheid en duidelijke verwachtingen gesteld

Goed meedenkend team!

Snel reageren op vragen, meedenken en adviserend. Fijn om zaken mee te doen!

zeer goed

fijn en snel geholpen. snelle verzending

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke communicatie en lief personeel

Prettig

Hartstikke fijne communicatie

• Snelheid/Levertijd

Loopshirt denkt graag met je mee en levert goede service.

Janko heeft ons goed geholpen bij het uitwerken van onze ideeën en samenstellen van een mooi shirt. Levering was snel en van goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Prima service, klantgericht en mooi product!

Fijn dat er snel werd gereageerd op vragen via de mail. Bestelling werd in goed overleg doorgevoerd en ruim op tijd geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Zeer tevreden over de samenwerking met Loopshirt.nl. Ze stonden steeds klaar voor aanpassingen en begeleiding. De shirts (Roly Montecarlo) en opdruk zijn van zeer hoge kwaliteit en zijn zeker aan te raden.

• Snelheid/Levertijd

Shirts zien er mooi, netjes uit

• Snelheid/Levertijd

Erg vriendelijk (en snel) geholpen. Werd enorm met ons meegedacht en namen het serieus. Shirts en bedrukking van goede kwaliteit, precies wat ik voor ogen had. Ook snelle levering. Kortom, alles was eigenlijk gewoon top!

goede service, snel contact

Het contact liep hel soepel, korte lijnen, goed meedenken en goede service. Shirts van goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Snelle reactietijd en goede kwaliteit!

Snelle reactietijd en goede kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit bedrukking, heel vriendelijke en snelle service, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

Zeer tevreden met de bedrukte shirts

Lastig om via internet te bepalen welke maat je nodig hebt als je een shirt ook wil laten bedrukken. Dit kan natuurlijk achteraf als het fout is gegaan niet meer terug. Voor het bedrag dat je er nog voor betaald vond ik dat een best groot risico, maar deze is zeer goed uitgepakt. Ik ben goed geholpen en de reacties waren snel, duidelijk en goed. Ik ben erg tevreden en ook de ontvangsten vielen in goede aarde. Bedankt.

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede communicatie en service.

Zeer snelle en goede levering.

Wederom een fijne ervaring

De communicatie met loopshirt.nl verloopt altijd soepel en snel. De producten zijn ook van goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Snel geholpen en snelle levering

10 werkdagen voorafgaand aan onze zelf georganiseerde marathon een bestelling geplaatst voor ‘Craft’ T-shirts met opdruk. Die werden in 7-8 werkdagen geleverd! De opdrukken zien er nog steeds fantastisch uit. Helaas hadden enkele shirts al bij het openen van de doos wat ‘haaltjes’ in de stof of losse stiksels. Door de korte termijn waarop we onze bestelling plaatsten namen we dat even voor lief. Echter na een paar keer dragen merkte we dat bij andere shirts ook de naden/stiksels loskwamen. Eigenlijk wel jammer gezien de ‘Craft’ shirts als Premium shirt word aangeboden.

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.