Nevernotmoving.be

Heel erg tevreden met de service van loopshirt.nl Zeer vlotte afhandeling, uitstekende communicatie en service. Bedrukking ook van hoge kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit en goede service!

Zeer tevreden over de kwaliteit en de service is ook top! Zeer tevreden!

Good quality, good service

Loopshirt were very responsive & helpful. The T-Shirts arrived on time and were a nice quality. The price was fair I would definitely recommend in future

Topservice!!!

Topservice, heel vriendelijke klantendienst, mooie prijzen en snelle verzending. Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en goede kwaliteit

Vriendelijk, klantgericht en meedenkend.

• Snelheid/Levertijd

Heel blij met de loopshirts voor ons bedrijf.

Loopshirt.nl heeft een heel mooi ontwerp voor ons gemaakt, wat goed aansluit op het logo van ons bedrijf. Denkt fijn mee om de sportkleding aan de wensen te laten voldoen die wij belangrijk vinden. Ook wanneer er iets niet klopt, lossen zij alles correct op. Heel tevreden ook over de communicatie.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Duidelijk overzicht in de webshop. Snelle communicatie over het logo met meerdere aanpassingen, zodat alles naar wens is. Goede kwaliteit. Uitermate tevreden!

Topshirts!

Onwijs blij met onze hardloopshirts voor ons team! Service is heel goed. Snelle reacties en snelle levering (zelfs met de feestdagen die ertussen zaten). Waar ik het meest blij van werd waren de professionele ontwerpen voor ons shirt. Onwijs bedankt Janco en Danny! Ons team zal shinen tijdens de CPC loop in Den Haag!

prima verlopen

goede communicatie

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende service, er waren een paar shirts slecht bedrukt ( was zeer snel opgelost) Reageren snel op berichten.

• Snelheid/Levertijd

Zit prima, voelt fijn aan

Voelt licht. Wij dragen het in zwembad over zwempak.

• Snelheid/Levertijd

Snelle betrouwbare levering en goede kwaliteit

Het contact met Loopshirt.nl is altijd fijn, leveringen zijn goed op tijd en de kleding en bedrukking van goede kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

Snel, vriendelijk en duidelijke communicatie, prima prijs-/kwaliteitsverbouding en betrouwbaar.

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers

Snelle, fijne, klantgerichte service

Het is lekker snel schakelen met het team van Loopshirt. Levering netjes op tijd en de shirts zijn van hele fijne kwaliteit. Wij gebruiken de loopshirts als bedrijfsshirts en het hele team loopt er mee weg!

• Snelheid/Levertijd

Fijn contact en snelle levering

Erg tevreden over onze bestelling bij loopshirt.nl. De levering was volgens afspraak en het contact verliep erg vlot en goed.

• Snelheid/Levertijd

Helemaal Top geregeld, volledig aan verwachtigen en super snel.

Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie

Medewerkers denken goed mee over aanlevering bestanden, keuze voor producten, etc. Levering was binnen toegezegde termijn.

• Snelheid/Levertijd

Zeer snelle en goede service!

Janco heeft ons bedrijf zeer goed geholpen met het maken van loopshirts. De service was steeds vriendelijk én snel. Eens de bestelling definitief geplaatst was, mochten we reeds 2 dagen later de shirts in ontvangst nemen. De shirts zelf zijn van uitstekende kwaliteit en ogen zeer professioneel. Zeker een aanrader!

Uitstekend geholpen!

Goed geluisterd, de juiste verwachting uitsproken + mogelijke risico’s aangegeven, pro-actief en oplossingsgericht en alle afspraken nagekomen. Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van Loopshirt.nl. Complimenten voor Janco!

• Snelheid/Levertijd

Mooie shirts en gemakkelijk contact met het bedrijf

Onze shirts zagen er uit zoals we gehoopt hadden en er kon goed in gelopen worden. Vooral fijn dat we gemakkelijk en vlot contact konden leggen met het bedrijf, omdat we wat aan 'late kant' waren met onze bestelling.

Goede service mooie shirts

• Snelheid/Levertijd

Prettig klantcontact en snelle levering

Door het fijne contact kon de bestelling snel geplaatst worden en ook snel in grote oplage geleverd worden.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit en snelle service

Wij zijn al een paar jaar klant voor zowel onze bedrijfskleding en sportkleding. En wij zeer te vrede over hun werkzaamheden! Ook het klant contact is snel en nauwkeurig. Onze ervaring de klant wilt iets en hun nemen de zorg van je over en regelen het voor je.

• Snelheid/Levertijd

Goede communicatie en verzending. Aanrader!

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.