Mooie shirts snelle levering

Goede kwaliteit shirts met mooie opdruk 1 shirt was mis gegaan, bedrijf heeft snel geschakeld en het super opgelost

• Snelheid/Levertijd

Super mooie shirts, mooi bedrukt , goede service en goede levering

• Snelheid/Levertijd

Overzichtelijke site, makkelijk kiezen en bestellen en snel geleverd

Mijn keuze snel kunnen maken (ondanks het ruime aanbod) en zeer snel een (aantrekkelijke) offerte ontvangen. Communicatie over de bedrukking ging ook zeer vlot en de bestelling was daardoor binnen een paar minuten definitief. Levertijd werd perfect nagekomen en netjes verpakte levering. Na ruim 3 weken nog een extra shirt bijbesteld wat binnen één werkdag werd na geleverd. Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Snelheid/Levertijd

Topservice en snelle levering!

Geen klachten en goede kwaliteit van de shirts.

Prima geregeld!

Goed verzorgd, goede communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Kwaliteit is hier gelukkig geen uitzondering.

Inmiddels heb ik hier 4 maal hardloopshirts met bedrukking besteld. Iedere keer heel netjes en vlot te woord gestaan (mail) en alles volledig volgens afspraak geleverd. Dat hoort ook zo maar het mag best benoemd worden dat de algehele kwaliteit geen toevalstreffer is.

• Snelheid/Levertijd

Super goede service fantastische kwaliteit

Heel tevreden met mijn meerdere bestellingen van LoopShirt.nl!

Uitstekende service en eindproduct

Bij Loopshirt.nl wordt er met je meegedacht, wordt er snel en goed gecommuniceerd. Het eindproduct mag er dan zeker wezen! De volgende bestelling zal ik hier dan zeker ook doen.

• Snelheid/Levertijd

Goed geholpen met het vinden van de juiste shirts, bedrukking en daarna de afwikkeling!

• Snelheid/Levertijd

Super service en goede kwaliteit

Het team van Loopshirt heeft mij ontzettend fijn, snel en persoonlijk geholpen met het design van de sportshirts voor ons bedrijf. De kwaliteit is ook goed, blijft mooi zelfs na wassen. Zou fijn zijn als het iets sneller geleverd kan, maar dat heb je nou eenmaal met custom made producten. Zeker een aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Goed - makkelijk contact en duidelijke communicatie

Goed contact, snelle duidelijke communicatie. Toch altijd lastig als je een grotere order via internet gaat bestellen. Zeker een adres om terug te komen

Topservice

Ter vervanging van de oude looptshirts van ons bedrijf zochten we nieuwe. Loopshirt.nl volgde onze vraag snel op en levering was voorzien zoals gevraagd. THX!!!

Goede afstemming over ontwerp en snelle levering van kwalitatief goede shirts

Goede afstemming over ontwerp en snelle levering van kwalitatief goede shirts

Fijne leverancier!

Nu voor de 3e keer hier hardloopshirts besteld. Wederom zeer tevreden. Vlotte communicatie, er wordt actief meegedacht en levering volgens afspraak. 5 sterren dik verdiend.

• Snelheid/Levertijd

Betere service dan de beste service leveren!

Wij hadden 5 setjes van Craft bij de heren van Loopshirt.nl besteld. Ze werden sneller geleverd dan gepland. Daarnaast overtroffen de heren onze verwachtingen. Ze hadden naar eigen inzicht een ander maat broekje er bij besteld. En dit bleek perfect te passen, de bestelde maat had terug gemoeten. Kortom, ze hebben onze verwachtingen overtroffen. Voor de rest heel prettig in contact, korte lijntjes, persoonlijk en snel schakelen.

perfect!

snelle service, vriendelijk, denkt mee

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Persoonlijke, snelle aflevering, goede kwaliteit

Fijne samenwerking, veel vrijheid en duidelijke verwachtingen gesteld

Goed meedenkend team!

Snel reageren op vragen, meedenken en adviserend. Fijn om zaken mee te doen!

zeer goed

fijn en snel geholpen. snelle verzending

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke communicatie en lief personeel

Prettig

Hartstikke fijne communicatie

• Snelheid/Levertijd

Loopshirt denkt graag met je mee en levert goede service.

Janko heeft ons goed geholpen bij het uitwerken van onze ideeën en samenstellen van een mooi shirt. Levering was snel en van goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Prima service, klantgericht en mooi product!

Fijn dat er snel werd gereageerd op vragen via de mail. Bestelling werd in goed overleg doorgevoerd en ruim op tijd geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Zeer tevreden over de samenwerking met Loopshirt.nl. Ze stonden steeds klaar voor aanpassingen en begeleiding. De shirts (Roly Montecarlo) en opdruk zijn van zeer hoge kwaliteit en zijn zeker aan te raden.

• Snelheid/Levertijd

Shirts zien er mooi, netjes uit

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.