Erg vriendelijk (en snel) geholpen. Werd enorm met ons meegedacht en namen het serieus. Shirts en bedrukking van goede kwaliteit, precies wat ik voor ogen had. Ook snelle levering. Kortom, alles was eigenlijk gewoon top!

goede service, snel contact

Het contact liep hel soepel, korte lijnen, goed meedenken en goede service. Shirts van goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Snelle reactietijd en goede kwaliteit!

Snelle reactietijd en goede kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit bedrukking, heel vriendelijke en snelle service, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

Zeer tevreden met de bedrukte shirts

Lastig om via internet te bepalen welke maat je nodig hebt als je een shirt ook wil laten bedrukken. Dit kan natuurlijk achteraf als het fout is gegaan niet meer terug. Voor het bedrag dat je er nog voor betaald vond ik dat een best groot risico, maar deze is zeer goed uitgepakt. Ik ben goed geholpen en de reacties waren snel, duidelijk en goed. Ik ben erg tevreden en ook de ontvangsten vielen in goede aarde. Bedankt.

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede communicatie en service.

Zeer snelle en goede levering.

Wederom een fijne ervaring

De communicatie met loopshirt.nl verloopt altijd soepel en snel. De producten zijn ook van goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Snel geholpen en snelle levering

10 werkdagen voorafgaand aan onze zelf georganiseerde marathon een bestelling geplaatst voor ‘Craft’ T-shirts met opdruk. Die werden in 7-8 werkdagen geleverd! De opdrukken zien er nog steeds fantastisch uit. Helaas hadden enkele shirts al bij het openen van de doos wat ‘haaltjes’ in de stof of losse stiksels. Door de korte termijn waarop we onze bestelling plaatsten namen we dat even voor lief. Echter na een paar keer dragen merkte we dat bij andere shirts ook de naden/stiksels loskwamen. Eigenlijk wel jammer gezien de ‘Craft’ shirts als Premium shirt word aangeboden.

• Snelheid/Levertijd

Snelle communicatie en levering adequaat en op tijd

Dit was de eerste keer dat ik van jullie dienst gebruik gemaakt heb. er was door omstandigheden niet heel veel tijd om tot een idee en ontwerp te komen, maar dat is toch wonderwel gelukt. Ik ben heel tevreden en zal zeker indien nodig weer van jullie diensten gebruik maken.

Prima support, snelle communicatie

Mondkapje met logo besteld. Prima en snelle communicatie, ook over manier en moment van verzenden. Goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Prettig zaken doen met een betrokken bedrijf.

Fijne communicatie en zeer snelle afhandeling.

Goed, vriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Zeer kundig, klantvriendelijk en servicegericht

Een zeer fijne partij om mee samen te werken. In het kader van ons fusiefeest wilden wij onze medewerkers voorzien van sportkleding. Ik was verrast dat dit bedrijf zo dicht bij ons in de buurt was. De persoonlijke kennismaking verliep zeer plezierig. Goed en passend advies over de verschillende mogelijkheden. Het proces daarna verliep ook goed met prachtige digitale ontwerpen en levering volgens afspraak.

Snelle vlotte en vriendelijke service

Snelle vlotte en vriendelijke service

• Snelheid/Levertijd

Goede service, snel reageren en meedenken

Zie boven

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede service en kwaliteit

Het is wel jammer dat we deze shirts nog niet hebben kunnen delen binnen onze organisatie vanwege de uitbraak van Covid-19

• Snelheid/Levertijd

mooi ontwerp en snelle service

Van ontwerp tot afhandeling, alles piekfijn in orde. Op naar de volgende bestelling.

Super geregeld allemaal

Snelle reactie Meedenken met de klant Perfect eindproduct

• Snelheid/Levertijd

Geweldige service en goede kwaliteit shirts

Het contact liep erg soepel. Dit was de tweede keer dat we shirts hebben laten bedrukken. Ook de eerste keer waren we zeer tevreden. Zowel over de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid als over de shirts. Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Excellente service, goede meedenken en snelle levering

Loopshirt heeft voor onze hardloopclub mooie loopshirts geregeld (heren- en damesshirts) in verschillende maten. Er werd goed meegedacht met de klant met uiteindelijk een heel mooi resultaat. Een goede kwaliteit shirts, mooie bedrukking en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Goede service en denken goed mee

Zeer goede ervaring met de afstemming en communicatie

fantastisch

Leuke samenwerking, goede kwaliteit, op tijd geleverd,... Een echte aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Prima samenwerking veel begrip vanuit loopshirts, prima service en prima product

Vanaf dat het contact was gelegd tot aan de aflevering van de loopshirts was het een fantastische ervaring. Niets dan lof!

Prima bedrijf

Alles was laagdrempelig. Toen een leverprobleem ontstond werd er naar oplossingen gezocht. Heel fijn. De gekozen shirts zijn ook van prima kwaliteit.

Over Loopshirt.nl

Loopshirt.nl heeft zich toegelegd op het leveren van hardloopkleding, vaak voorzien van een logo. Loopshirt.nl richt zich hierbij op bedrijven, loopevenementen en loopgroepen in met name Nederland en België die hun eigen hardloopkleding willen. Het is daarbij mogelijk om bestaande loopkleding te voorzien van een logo, of uiting, maar het is ook mogelijk om de kleding volledig op maat te laten maken.