Geweldig producten met liefde gemaakt voor jou gezicht

Ik ben helemaal fan van L'oye, goede producten en een dikke 10 voor het klaar staan als je hun nodig hebt ,ze zijn snel in hun antwoord geven met goede advies ,allemaal top vrouwen met een passie voor hun producten en voor jou huid je ziet er ook nog stralend uit,ik kan met een gerust hart zeggen dat je de juiste kleuren krijgt voor jou huid en voor jou oog make-up nooit een misser hoe fijn is dit geen stress heerlijk uitgeruste look wie wil dit niet , Dikke knuffel topfan Christien

geweldige make-up, goed voor je huid

Eindelijk make up die je huid tot rust brengt en laat stralen! Of je nu full glam wilt gaan of lekker een dagje nude. Met L'Oyé kun je alle kanten op. Met de primer als basis breng je je huid tot rust en ben je 'good to go'. Je maakt de look helemaal af met de lash'merizing trio mascara kies je zelf met welke wimperstyle je je look helemaal af maakt. Naast de goede producten ook uitstekende service en een fanbase op Facebook waar je voldoende inspiratie op kan doen voor je volgende look.

Het is geweldig om met minirale make up te werken. Weinig van nodig en met een mooi resultaat. De mascara is super. Daar kan ik tenminste tegen. Lekkere zachte oog wimpers. Alles is echt een aanrader.

All you need is love en L'OYÉ

Tijdens de 1e lock down checkte ik bij toeval in in een live video, die me van begin tot einde pakte. Begonnen met de basis en al snel volgde meer, al mijn oude make up heb ik inmiddels gekiept. Wat een heerlijke make up, je huid houdt ervan, dat voel je. Super snel en persoonlijk advies? Michelle kent haar klanten bij naam en nummer, dus ieder advies klopt! Klaar met Corona maar niet met L'OYÉ, dat houden we er mooi in...

De mooiste en beste make up voor mijn huid

Al jaren ben ik op zoek naar een goede make up die mooi zit. L'oyé maakt dat allemaal waar. We hebben op Facebook een fanbase met allemaal leuke vrouwen en delen daar ideeën en tips aan elkaar. Verder word je altijd super vriendelijk geholpen ook via de what's app advieslijn. En als je naar ze toe gaat is voor make up of een workshop is het altijd een gezellige boel. En je bestelling word feestelijk verpakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij! ❤️

Ben echt super blij met het advies wat ik gekregen heb, via de WhatsApp. Mijn donkere kringen onder mijn ogen zijn duidelijk minder zichtbaar met de concealer banana. En met de mooie eyeshadow pistachio ziet het er nu lekker fris uit. Teken zelfs mijn wenkbrauwen bij met de juiste kleur. Ben nu ook verslaafd aan ĽOYÉ.

Ik wil nooit meer anders !!!

Super fijne producten op minerale basis dus gezond voor je huid, en nee niet stoffig zoals veel mensen denken . L,oye heeft bv super mooie kleuren oogschaduw die echt prachtig gepigmenteerd zijn en wat een fijne potloden en stylos en DE mascara niet te vergeten de beste ever !!!!! Ik wil niet anders meer I Love L,oye

Mezelf weer getrakteerd

Vandaag mezelf getrakteerd op twee prachtige oogschaduwen, rosé & beyond.... ben reuze benieuwd. Plus heb ik me opgegeven voor de Valentijns bingo.... lijkt me erg gezellig met alle dames uit de fanbase!

Echt geweldig !!!!

In mei vorig jaar mijn eerst bestelling bij L,oye geplaatst ! ik was al bekend met minerale make-up diverse merken geprobeerd maar nooit 100 % tevreden tot L,oye, wat zit daar verschil ik zeg !! Echt super producten ik ben om voor mijn geen ander merk meer en zeker geen ( normale ) make-up meer mijn huid is zo verbeterd geen eczeem plekjes meer geen roodheid meer. Een echte aanraden !!!

Mijn ogen stralen weer

Wat een mooie kleuren en daardoor mooie looks. Direct reactie van mijn gezin dat ik er mooi opgemaakt uit zag. Ik ken L'oye nog niet zo lang maar nu al verslaafd. En top service. Hele snelle reactie op de app. Super. Ik ben blij.

Verslavend

Nu al een paar jaar verslaafd aan de minerale make-up van L’oyé. Zoveel diversiteit in kleuren, duidelijke live video’s met goede adviezen van Michelle, maar de contacten op de fanbase is juist zo leuk en ook daar geven we elkaar de nodige hulp/adviezen door ook foto’s te plaatsen van onze look of the day. Kortom: super tevreden met m’n verslaving!

Vandaag mijn mooie box (€75,-) binnen gekregen... Gewoon FANTASTISCH!! Helemaal mijn ding van kleuren.. Michelle je doet dat goed!!! #tevredenklant

Heerlijk dat ik weer een bestelling heb mogen plaatsen, mede dankzij hulp van Michelle! Kijk er zó naar uit om verder te mogen experimenteren met deze fantastische producten. L’Oyé makes my day!

Wat een geweldig product is de stylo !!!!!!

Super product zowel voor de lippen, ogen en wenkbrauw love it !!!

Ik had een probleempje met bestellen, op de advieslijn mijn vraag voorgelegd en binnen no-time antwoord gekregen, daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Mooie natuurlijk make-up

Fijne producten om je er mooi en verzorgd uit te laten zien! Je voelt het niet zitten en het oogt en voelt heerlijk zacht en natuurlijk. Er is maar 1 nadeel: het is verslavend!! Prachtige kleuren, filmpjes die iedere keer weer een mooie look laten zien, een Superleuke positieve fanbase op FB!! Hulp via WhatsApp en gratis testers. Ook de workshops zijn een aanrader. Ik ben al 2 x geweest met schoondochter(s) Ik ben duidelijk FAN

Top producten

4 jaar geleden maakte ik kennis met dit product, wat een mooie kleuren die echt de hele dag blijven zitten. Door dat je bij iedere bestelling zakjes krijgt met oogschaduw om uit te proberen durf je nu ook andere kleuren te gebruiken en het werkt verslavend.

Met L'Oyé make-up voelt mijn huid zacht aan en ziet er super verzorgd uit :)

Sinds juli ben ik gebruik gaan maken van L'Oyé producten. Echt super fijne producten om te gebruiken en er een mooi resultaat mee te maken. Voor mij geen ander merk meer dan alleen van L'Oyé

Zoveel geleerd van de live video’s En zo blij met de producten die ik heb, moet alleen rustig aan al het andere vervangen. Want voor mijn niets anders meer.

Onwijs goede make-up

Super fijne make-up die de hele dag blijft zitten! Makkelijk aan te brengen en geen masker effect! Ik ben blij met de mineralen make-up!

fijn geholpen door Michelle via WhatsApp mooie producten en snel geleverd. Helemaal blij mee

Ik gebruik sinds kort deze make-up omdat het veel beter is voor je huid. Zeker omdat ik last heb van acne werkt dit heel goed voor mij. Goede service en top producten!

Zo fijn

Gebruikte nooit make-up. Totdat ik L'oyé ontdekte. Ben verslaafd.....

Meer dan klantvriendelijk!

Tijdens mijn chemo kuren vielen niet alleen mijn haren, maar ook mijn wimpers en wenkies uit. Na een berichtje via de app lijn werd ik direct uitgenodigd om langs te komen in de salon om te leren hoe ik mijn wenkies weer kon laten shinen met een stylo en hoe ik mezelf kon opmaken zonder het te veel te laten opvallen dat ik geen wimpers meer had. Heel blij met deze tips en de betrokkenheid. voor mij niets anders meer dan loyé

Absoluut geweldige producten!

Wat een fijne producten van L’oye Cosmetics en wat geeft het een prachtig resultaat! Het persoonlijke tintje die Michelle er aan geeft maakt het helemaal compleet. De (live) video’s blijven net als de Make Up verslavend om naar te kijken. Een dag zonder live video voelt als een dag zonder Make Up. Een hele tevreden klant! Dankbaar dat ik op de huishoudbeurs dit jaar de producten van L’oye heb ontdekt. Ik heb er een hobby bij!