Late levertijd

Voor 5u ‘s avonds besteld, volgende werkdag in huis was niet van toepassing. Artikels wel goed verpakt, uitgebreid assortiment. Goede prijzen.

Topservice

Ik had een bus autoshampoo besteld en bij aankomst was deze lek, waarschijnlijk door transport, mailtje gestuurd naar Waloo, en zonder probleem een nieuwe meegestuurd met de volgende bestelling. Top service daar bij Waloo dus.

Supersnelle levering goed verpakt prima voor mekaar

Alles prima geregeld maar in eerste instantie bij de track en tracé was post.nl aangegeven terwijl het met DHL onderweg was maar verder prima voormekaar

Uitstekend na betere communicatie

het lag een beetje aan de communicatie tussen bepaalde factoren ,ze kwamen met een goede oplossing om een extra verzending te doen , en we hebben later besloten de backorder te annuleren . Dus allebij tevreden .en ze hebben me voorzien van goede kwaliteit producten ,geen troep 👍👍👍

Beste Dirco, Bedankt voor de open en eerlijke beoordeling. Helaas bleek door een voorraadverschil een artikel uit jouw bestelling niet voorradig te zijn waardoor de bestelling inderdaad nog niet was verzonden wat direct door ons gemeld had moeten worden. Gelukkig hebben wij met jouw 2de bestelling wel kunnen laten zien dat een bestelling binnen 1 werkdag geleverd wordt : -) Met vriendelijke groet, Waloo www.waloo.nl

gewoon top

besteld en andere dag in huis super

Perfecte service

Perfecte service, Snelle levering, werd zelfs opgebeld omdat 2 producten niet in stock waren maar er werd snel een oplossing gevonden, dag erna had ik men levering aan de deur. Een aanrader!

Eerste x bij waloo gekocht en ontzettend vlug de bestelling thuis gekregen.

Vlugge bediening, in 24 u was de bestelling aan huis afgegeven.

Fantastisch geholpen.

Ik was op zoek naar Livolo schakelmateriaal en was eerst via livolo.nl gaan shoppen. Toen ik daar echter geen reactie meer van kreeg ben ik bij Waloo uitgekomen. En vanaf moment 1 ben ik fantastisch geholpen. Goed advies gekregen & goed meegedacht. Opvolging en communicatie keurig en spullen op tijd geleverd. Helemaal perfect. Daarnaast is de website ook geweldig. Ga zeker terug komen bij Waloo.

Snel en goede levering

Goed!

Echt ok , kan het niet anders omschrijven !

Zondag om 32:00 u besteld , dinsdagmiddag correct geleverd ,wat moet een mens nog meer hebben !

goede en snelle levering

snelle levering . bij vloeibare produkten even de dop nakijken eentje had een beetje gelekt. voor de rest prima .

Ik ben zeer tevreden over de Kurkuma en Vitamine capsules

De kurkuma capsules gebruik ik vanaf zaterdag 14 december en merk nu al enigszins verbetering in verband met pijnklachten. De Vitamine C capsules heb ik nog niet gebruiikt.

alles verliep vlot.

bestelling geleverd binnen de beloofde termijn

Top voor mijn soft top

Heel blij dat ik deze product lij heb gevonden voor mijn cabrio soft top.

De producten komen de volgende dag al aan. Ontzettend snel

Prima keuze en levering

Leuke producten

De enige webshop waar het product dat ik zocht verkocht. Leuke andere producten. Ik kreeg alleen geen mail ter bevestiging van de bestelling of het verzenden ervan. Wel het product op tijd toegestuurd gekregen.

Snelle bestelling, mooi product tegen een goede prijs.

Via google kwam ik terecht bij Waloo. Overzichtelijke site, duidelijke informatie en het product wat we zochten tegen een goede prijs. Toen we het product (kinderfiets) thuis kregen (binnen 1 dag) was het van een uitmuntende kwaliteit. Beter dan verwacht. Kortom, Waloo... een echte aanrader!

Snelle en vlotte levering!!

Wat een hele goede service

De bestelling ging van begin tot eind vlekkeloos. Ik kan mijn auto weer lekker gaan poetsen nu! Er staat voor 17:00 besteld, maar zelfs om 17:35 besteld, was de volgende dag nog in huis. Ga zo door!!

Slechtste webshop ever

Bestelling geplaatst, na 2x zelf te moeten vragen waar bestelling blijft was er een vertraging door een storing. Kan gebeuren, na 3 dagen nog geen pakket, nogmaals gevraagd waar pakje bleef. Ineens was het bestelde product niet in voorraad (tot op heden nog steeds beschikbaar om te bestellen op de site, als je de site moet geloven is het ook nooit uitverkocht geweest) 3x moeten verzoeken om bestelling te annuleren. Bestelling staat nog steeds op bezig met verwerken. Klarna heeft de factuur inmiddels geannuleerd gelukkig. 4x verzocht om account en gegevens te verwijderen en ook dit is na bijna 2 weken nog steeds niet gedaan. Mensen bespaar je geld! Bestelling wordt niet geleverd en doen wat een klant vraagt kan dit bedrijf blijkbaar ook niet.

Beste Mandy, Zoals telefonisch en per e-mail direct ook aan jou is doorgegeven bevatte onze webwinkel een foutje waardoor het bestelde artikel uit voorraad leverbaar leek te zijn. Helaas was dit niet het geval waarna wij direct meerdere alternatieven hebben aangeboden met wat extraatjes. Toen dit aanbod is afgewezen hebben wij direct de Klarna betaling geannuleerd. Helaas gaat er soms bij de lancering van een nieuwe webwinkels wat fout, maar dat lossen wij dan altijd zo spoedig mogelijk op! Met vriendelijke groet, Waloo

Vriendelijke klantenservice

De bestelling verliep niet helemaal zoals het hoorde, ze hebben net een nieuwe webshop dus begrijpelijk. De klantenservice was echt top, hielp heel goed en binnen een paar dagen had ik mijn pakketje binnen. Verder zijn er erg leuke producten te koop die je niet echt ziet op andere webshops.

Leuke producten en niet te duur

Een Macbook dockingstation / sleeve gekocht in de besloten sale. Werkt super! Niet te duur, kon hem direct afhalen.

Over Waloo

Waloo geeft je de ervaring van die enthousiaste, behulpzame, vriendelijke buur die je graag een stapje verder helpt. Waloo is dan ook niet zomaar een webshop. Waloo is een online platform dat mensen echt wil helpen beter te worden in iets. Dat doen we in de vorm van how-to’s (uitleg), blogs, de verkoop van producten en het organiseren van events en workshops. We geloven in een beleving die verder gaat dan slechts het kopen van een product. We geloven dat het tijd is voor een webshop die naast je gaat staan, met je meedenkt en je daarbij onderweg ook nog graag wat leert.