Snelle en vlotte levering!!

Wat een hele goede service

De bestelling ging van begin tot eind vlekkeloos. Ik kan mijn auto weer lekker gaan poetsen nu! Er staat voor 17:00 besteld, maar zelfs om 17:35 besteld, was de volgende dag nog in huis. Ga zo door!!

Slechtste webshop ever

Bestelling geplaatst, na 2x zelf te moeten vragen waar bestelling blijft was er een vertraging door een storing. Kan gebeuren, na 3 dagen nog geen pakket, nogmaals gevraagd waar pakje bleef. Ineens was het bestelde product niet in voorraad (tot op heden nog steeds beschikbaar om te bestellen op de site, als je de site moet geloven is het ook nooit uitverkocht geweest) 3x moeten verzoeken om bestelling te annuleren. Bestelling staat nog steeds op bezig met verwerken. Klarna heeft de factuur inmiddels geannuleerd gelukkig. 4x verzocht om account en gegevens te verwijderen en ook dit is na bijna 2 weken nog steeds niet gedaan. Mensen bespaar je geld! Bestelling wordt niet geleverd en doen wat een klant vraagt kan dit bedrijf blijkbaar ook niet.

Beste Mandy, Zoals telefonisch en per e-mail direct ook aan jou is doorgegeven bevatte onze webwinkel een foutje waardoor het bestelde artikel uit voorraad leverbaar leek te zijn. Helaas was dit niet het geval waarna wij direct meerdere alternatieven hebben aangeboden met wat extraatjes. Toen dit aanbod is afgewezen hebben wij direct de Klarna betaling geannuleerd. Helaas gaat er soms bij de lancering van een nieuwe webwinkels wat fout, maar dat lossen wij dan altijd zo spoedig mogelijk op! Met vriendelijke groet, Waloo

Vriendelijke klantenservice

De bestelling verliep niet helemaal zoals het hoorde, ze hebben net een nieuwe webshop dus begrijpelijk. De klantenservice was echt top, hielp heel goed en binnen een paar dagen had ik mijn pakketje binnen. Verder zijn er erg leuke producten te koop die je niet echt ziet op andere webshops.

Leuke producten en niet te duur

Een Macbook dockingstation / sleeve gekocht in de besloten sale. Werkt super! Niet te duur, kon hem direct afhalen.

Over Waloo

Waloo geeft je de ervaring van die enthousiaste, behulpzame, vriendelijke buur die je graag een stapje verder helpt. Waloo is dan ook niet zomaar een webshop. Waloo is een online platform dat mensen echt wil helpen beter te worden in iets. Dat doen we in de vorm van how-to’s (uitleg), blogs, de verkoop van producten en het organiseren van events en workshops. We geloven in een beleving die verder gaat dan slechts het kopen van een product. We geloven dat het tijd is voor een webshop die naast je gaat staan, met je meedenkt en je daarbij onderweg ook nog graag wat leert.