Waardeloos

Bestelling geplaatst op 4 januari. De betaling via I-Deal verliep niet geheel vlekkeloos dus via een bankoverschrijving meteen overgemaakt. Het betaalbewijs doorgemaild, dit zou naar de administratie doorgestuurd worden. Nu ruim een week verder en meerdere keren gemaild te hebben of alles goed doorgekomen, nog steeds geen reactie. Tweemaal gebeld, tweemaal wordt er aangegeven dat er teruggebeld worden wat nog steeds niet gebeurd is. Op e-mails wordt niet gereageerd lijkt het wel. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen.

Goede service en begeleiding

Snelle reactie en een hele vlotte afhandeling van het probleem. Complimenten.

Zelfs op zondag een perfect antwoord.

Snel en goed antwoord op mijn vraag. Top.

Snel...

Had niet verwacht dat de levering zo snel zou zijn.

Mega snelle levering!

Ik heb mijn bestelling op een woensdagmiddag geplaatst en donderdagavond was het al binnen. Voor het eerst hier besteld en zeker niet de laatste keer. Super service!

Goede service!

Goede en snel Service!

Ondanks de problemen met DHL, een goed product

Ondanks de problemen met DHL kreeg een goede service en is het product alsnog netjes geleverd. Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit.

Topbedrijf, goeie kwaliteit en niet duur!

Voor onze medewerkers duurzame koffiebekers besteld i.c.m. nieuwe voorraad schoonmaakmiddelen. Nergens krijg je dit zo snel en goed geregeld. Prijs was ook niet goedkoper te vinden. Ik had gebeld of het tussen kerst en oud en nieuw nog geleverd kon worden en zelfs met de drukte kwam dit op tijd binnen. Bedankt Disposablecenter! Mvgr Klaas

reageren niet op emails en sturen niets af (gelukkig maar 15 euro)

Helaas is mijn bestlling wel bevestigd en het geld aanvaard/in ontvangst genomen , maar nooit (nog niet) verstuurd. Op mijn vraag om te annnuleren en geld terug te storten krijg ik ook geen ractie. LAAT HET EEN WAARSCHUWING ZIJN door gebruik van deze en Trustpilot review sites heb ik een reactie mogen ontvangen en is mijn order geannuleerd ; jammer voor de feestdagen, weer een les wijzer IK denk niet dat ik deze review van Kiyoh nog ergens trug ga vinden , maar dit van Trustpilot zeker wel

Goedemorgen Marco, Excuses voor het ongemak, het is zeker niet fijn dat het mis is gegaan. Ik zie op de website dat je een product hebt besteld welke niet op voorraad was en dus ook een langere levertijd had. Bij deze bevestig ik dat we je bestelling hebben geannuleerd. Je zult binnen 2-3 werkdagen het bedrag bijgeschreven ontvangen op je rekening. Ik heb middels je ordernummer gezocht naar contactinformatie, echter zie ik in onze systemen niet terug dat je eerder contact met ons hebt opgenomen. Mocht dit wel het geval geweest zijn maar heb je daar geen terugkoppeling op ontvangen dan zou ik het zeer op prijs stellen als je contact opneemt met mij zodat ik intern kan uitzoeken waarom er niet gereageerd is. Mocht je naar aanleiding van deze schrijven vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik graag van je. Met vriendelijke groet, Claudia - team Disposable Center klantenservice@disposablecenter.nl

Snelle service, goede producten, fijne probleemoplossing

De producten zijn binnen een dag in huis, en als er iets mis gaat (verkeerd product gekregen) is de klantendienst gelijk behulpzaam en zorgt ervoor dat alles in orde komt. 5 sterren!

Ik ben zo blij dat ik jullie ontdekt hebt. De snelle afhandeling en levering. Ikben zeer tevreden en raad jullie als verkoper ten zeerste aan.

Super snelle service. De volgende dag had ik hem al binnen.

Spullen zijn super snel geleverd

Op vrijdag ochtend besteld en zaterdag ochtend de volgende dag in huis.

Top!!!

snelle levering!!!

niks op aan te merken

Zeer oplossingsgerichte medewerk(st)ers aan de telefoon gehad die ook deden wat ze beloofden! Bijv. de heer Kilinc die zeer klantgericht te werk ging. Jullie hebben een vaste klant aan mij. Bedankt voor de fijne service en communicatie.

alles is naar wens verlopen

alles is naar wens verlopen

Makkelijk snel en betaalbaar

Snelle levering direct faktuur

Simply the best

Perfecte service en levering van uitstekende producten. Laat je niet vangen door zogenaamde betere producten die dan ook veel duurder zijn. Kies resoluut voor disposable.nl

Lekker goedkoop en snelle levering

Graag wil ik zaken bij jullie blijven doen

Keurig en correct bedrijf

Kwamen afspraken na , en werd snel geleverd en goede prijs

Snelle levering, Prima

Prima overzicht, Snelle verzending. TOP

Snelle levering, geweldige producten voor betaalbare prijs.

Over Disposablecenter

Disposable Center is de groothandel in disposables, verpakkingen, schoonmaakmaterialen en schoonmaakmiddelen. Met onze ruime productassortiment maken wij het mogelijk dat zowel zakelijke- als particuliere klanten kunnen bestellen. Om onze shop toegankelijk te maken voor particulieren is het mogelijk om producten op pakniveau te bestellen, de grootverbruiker koopt bij ons dankzij onze staffelkortingen gunstiger in dan bij de reguliere groothandels. Zo hebben wij voor elke klant een passende oplossing. Ons volledig assortiment hebben wij op voorraad in onze distributie centra in Zwolle en kunnen dankzij onze eigen voorraad snelle levertijden realiseren.