Ik moest iets heel snel hebben en ik kan het de dag erna al ophalen bij Dutch ecom stores. Ik had dit niet kunnen doen zonder de supersnelle klantenservice die mij om half 11 savonds nog heeft geholpen. 1 woord: geweldig!

Perfect!

Zelfs in het weekend zijn ze er om je te helpen. Goed geholpen, zeer tevreden over de service!

Tevreden!

Zeer tevreden over de aangeleverde producten. Binnen 24 uur ontvangen!

Erg aardig persoon en alle informatie kort en bondig en erg fatsoenlijk. Hierdoor heb ik mijn keuze kunnen maken en deze persoon heeft erg goed meegedacht. erg fijn, absolute aanrader.

Slechte service

Voor een activiteit binnen onze korfbalvereniging hadden wij bakjes besteld. Twee dagen voordat wij deze nodig hadden. Echter kregen wij deze pas een week later binnen. Ga niet uit van 'voor 13:00 uur besteld, morgen in huis.' Goed, we hadden de bakjes te laat binnen en wilden deze retouren, wat ook mogelijk blijkt na wat mail contact. Het pakketje is op tijd verzonden, echter heeft Disposalecenter het pakketje nooit aangenomen of opgehaald. Dus zit ik nu met bakjes die ik niet meer nodig heb.

Goedemorgen Ilse, Allereerst bedankt voor je reactie. Je hebt op 2 februari een bestelling geplaatst, dit was helaas tijdens onze verhuizing. Gedurende onze verhuizing (25 januari - 12 februari) was er op onze website een banner bovenaan de website zichtbaar dat bestellingen in verband met de verhuizing vertraging konden oplopen, blijkbaar was deze niet duidelijk genoeg of heb je deze over het hoofd gezien. Om je tegemoet te komen hebben wij je gevraagd een retour aan te maken in de backoffice zodat wij vervolgens het bedrag konden crediteren. Het klopt dat je de bakjes niet retour hoeft te sturen en het bedrag is ondertussen door Mollie verwerkt en zou je op je rekening moeten ontvangen. Mocht je de bakjes toch retour willen sturen dan kan dit uiteraard, stuur dan gerust een mail of een bericht via de chat dan zorgen wij ervoor dat je dezelfde werkdag nog een retourlabel van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Marijke | Team Klantenservice

netjes en snel

netjes en snel

Al met al top!!

Goeie kwaliteit, snelle levering.

Door een foutje dubbel besteld. Ik kreeg meteen een reactie van de klantenservice met de mededeling dat het werd opgelost. Bestelling kon dezelfde dag worden opgehaald. Top!

Slecht

20 januari een bestelling geplaatst En betaald. Nooit geleverd, wel bericht gehad dat ons adres niet klopt beetje vreemd omdat wij al 13 jaar op hetzelfde adres zitten. Paar keer gebeld en het zou worden geregeld maar tot dusver niks. Ook vandaag weer gebeld zou terug gebeld worden. Maar weer niks. Onze ervaring is dus zeer slecht. Wij bestellen hier niks weer.

Goedemorgen F-R carcleaning, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben op 20 januari om 15:27 uur je bestelling ontvangen, dezelfde dag hebben wij jou bestelling verzonden om 15:33 uur. Op 21 januari om 17:19 uur hebben wij vanuit DHL de volgende melding gekregen ''Niet geleverd, Incorrect adres'' waardoor wij jouw bestelling retour hebben ontvangen op onze locatie. Na contact met jullie hebben wij je bestelling opnieuw verzonden, na correctie van het adres. Vervolgens zijn wij gebeld dat jullie nog steeds niet hebben ontvangen terwijl deze wel afgeleverd was. Uiteindelijk is de zelfde dag nog georganiseerd dat je een credit hebt ontvangen welke op 22 februari is uitbetaald door Mollie. Mocht je naar aanleiding van deze schrijven vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Marijke | Team Klantenservice

Fijn meedenkend bedrijf

Omdat ik nog moet opstarten en ik iets was vergeten te bestellen (al verzonden, super snel ook) zijn ze me tegemoet gekomen. Echt top-service!

snel geholpen

vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijke aanwijzing en snelle reactie

Mijn BTW nummer werd aanvankelijk niet geaccepteerd, is snel opgelost ( op zaterdagavond zelfs!)

goede service

goede oplossing gevonden voor een foutieve levering

Snelle levering.

Uitstekende ervaring, snelle levering en ontzettend vriendelijk personeel! Bedankt!!

Nu voor de 4e keer een bestelling geplaatst, ondanks corona een ontzettend snelle levering. Bedankt voor jullie topproducten!

Super vriendelijke en goede service

Heel fijn en goed!!!

Top top en nog eens top!

Top kwaliteit, site makkelijk te hanteren en volgende dag thuis

TOP KWALITEIT

Last minute een bestelling geplaatst met de hoop dat het binnen zou komen. En ja hoor de volgende dag al in huis! Super team! Super blij mee!!

Zeer tevreden, volgende keer weer!

Snelle levering!! Super tevreden over het product!

Top service!!

Voor mijn taartjes was ik op zoek naar verpakkingen, Claudia heeft mij in alle geduld geholpen. De volgende dag had ik alles netjes in huis. Bedankt Disposable Center!

Echt tevreden

Heel erg snelle servies, top kwaliteit!

Geweldige service, zeker voor herhaling vatbaar!

Ruim assortiment, snelle levering en ik kon hoge aantallen bestellen.

Goed!

Via de chat goed geholpen, bestelling volgende dag al thuis! Zeker een aanrader.

Ik heb hier zwanenhals dozen besteld. deze waren heel goed verpakt en waren van top kwaliteit. Ook een hele goeie service. Heel tevreden !

Top producten en Service

Vaker besteld bij Disposable Center. Producten kwalitatief en snel aangekomen. Service is top. Had een vraag en ben direct geholpen. Ik zal hier vaker mijn aankopen doen.

Over Disposablecenter

Disposable Center is de groothandel in disposables, verpakkingen, schoonmaakmaterialen en schoonmaakmiddelen. Met onze ruime productassortiment maken wij het mogelijk dat zowel zakelijke- als particuliere klanten kunnen bestellen. Om onze shop toegankelijk te maken voor particulieren is het mogelijk om producten op pakniveau te bestellen, de grootverbruiker koopt bij ons dankzij onze staffelkortingen gunstiger in dan bij de reguliere groothandels. Zo hebben wij voor elke klant een passende oplossing. Ons volledig assortiment hebben wij op voorraad in onze distributie centra in Zwolle en kunnen dankzij onze eigen voorraad snelle levertijden realiseren.