Filters

7

Hoop op een goede aflevering

Bestelling is snel en zonder problemen verlopen tot nog toe

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Bestelling voor 11 uur gedaan die de volgende dag geleverd zou worden. Na een week nog niks binnen. Daarover gebeld en zou de volgende dag binnen zijn. Nu na 10 dagen nog niks ontvangen en krijg ook nergens een reactie op.

  • Aanbevelen? Nee
1

Bestelling is slechts gedeeltelijk aangekomen

Bedrijf komt niet met een oplossing. Belt niet terug, en hangt op als ik bel. Emails worden niet beantwoord. Absolute afrader.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

.

1

In een zin waardeloos

Onvriendelijk mensen aan de telefoon je bestelling 1 maand later inplaats van binnen paar dagen gewoon een klote bedrijf

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Peter, Bedankt voor je review! Wij zien dat de koffiebekers welke je besteld had een levertijd hadden van 2-3 weken op moment van bestellen. De levertijd was dus bekend op moment dat je jouw bestelling hebt geplaatst. Je geeft aan dat de medewerkers aan de telefoon zeer onvriendelijk waren, dat is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij zeker onderzoeken. Ik wil je namens onze hele team excuses aanbieden. Wij zullen er alles aan doen om de fout te voorkomen.

4

Er zou 10% korting gegeven worden volgens de site, maar dit werkt niet

Ik heb een bestelling geplaatst en er zou 10% korting gegeven worden op alles, maar de kortingskode wekt helemaal niet. Ik hoop deze alsnog terug te ontvangen, daar ik anders geen gebruik meer maak van jullie diensten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Marijke, De kortingscode kun je in de bestelstraat invullen voordat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden, hier is een speciaal veld voor aangemaakt welke altijd zichtbaar is. Als je contact opneemt met onze klantenservice en je ordernummer deelt dan kunnen onze collega's uiteraard het kortingsbedrag in mindering brengen. Met vriendelijke groet, Claudia van Disposablecenter.nl

1

Waardeloos

Ben al sinds 19-07 aan het wachten op verzendbevestiging, Klantenservice is al meer dan 4 dagen niet te bereiken, geen reactie niet via chat, telefonisch of email... Echt zwaar waardeloos dit!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review, helaas kunnen wij op deze mailadres geen orders terugvinden. Als je een ordernummer kunt delen met ons kunnen wij kijken of er een order bekend is bij ons en zo ja, waarom deze nog niet is verzonden.

10

Goede ervaring.

Klantenservice zelfs op een zaterdag avond te bereiken. Ze hebben me goed geholpen, waardoor ik snel mijn bestelling kon uitvoeren. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet ontvangen en ook geen reactie vanuit klantenservice

Ik heb op 21 juni een bestelling geplaatst. Tot op heden geen bestelling ontvangen, verzendbevestiging ontvangen en op contact met de klantenservice krijg je geen reactie. Die chat die tot 23u bereikbaar zou zijn? Nou nee hoor, al dagen onbereikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
1

Te weinig stuks ontvangen, te laat verzonden!!

Ik had 250st bamboe prikkers besteld. Op dinsdag avond. Volgens de website wordt het dezelfde werkdag verzonden! In werkelijkheid is het pas op donderdag ochtend verzonden. Twee werkdagen later, i.p.v. dezelfde werkdag!! En toen het op vrijdag werd bezorgd, bleken er niet 250st in de verpakking te zitten, maar slechts 100 st...

  • Aanbevelen? Nee
10

Top team!

Bezorgen of ophalen. Beide altijd keurig optijd. Vriendelijk personeel, koffie staat altijd klaar. Tot snel weer!

  • Aanbevelen? Ja
7

Geweldig zo snel

Hoop dat ik ze snel krijg

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten en snel

Bestelling keurig op tijd en producten met kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Ik moest iets heel snel hebben en ik kan het de dag erna al ophalen bij Dutch ecom stores. Ik had dit niet kunnen doen zonder de supersnelle klantenservice die mij om half 11 savonds nog heeft geholpen. 1 woord: geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Zelfs in het weekend zijn ze er om je te helpen. Goed geholpen, zeer tevreden over de service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden!

Zeer tevreden over de aangeleverde producten. Binnen 24 uur ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Erg aardig persoon en alle informatie kort en bondig en erg fatsoenlijk. Hierdoor heb ik mijn keuze kunnen maken en deze persoon heeft erg goed meegedacht. erg fijn, absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Voor een activiteit binnen onze korfbalvereniging hadden wij bakjes besteld. Twee dagen voordat wij deze nodig hadden. Echter kregen wij deze pas een week later binnen. Ga niet uit van 'voor 13:00 uur besteld, morgen in huis.' Goed, we hadden de bakjes te laat binnen en wilden deze retouren, wat ook mogelijk blijkt na wat mail contact. Het pakketje is op tijd verzonden, echter heeft Disposalecenter het pakketje nooit aangenomen of opgehaald. Dus zit ik nu met bakjes die ik niet meer nodig heb.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ilse, Allereerst bedankt voor je reactie. Je hebt op 2 februari een bestelling geplaatst, dit was helaas tijdens onze verhuizing. Gedurende onze verhuizing (25 januari - 12 februari) was er op onze website een banner bovenaan de website zichtbaar dat bestellingen in verband met de verhuizing vertraging konden oplopen, blijkbaar was deze niet duidelijk genoeg of heb je deze over het hoofd gezien. Om je tegemoet te komen hebben wij je gevraagd een retour aan te maken in de backoffice zodat wij vervolgens het bedrag konden crediteren. Het klopt dat je de bakjes niet retour hoeft te sturen en het bedrag is ondertussen door Mollie verwerkt en zou je op je rekening moeten ontvangen. Mocht je de bakjes toch retour willen sturen dan kan dit uiteraard, stuur dan gerust een mail of een bericht via de chat dan zorgen wij ervoor dat je dezelfde werkdag nog een retourlabel van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Marijke | Team Klantenservice

10

netjes en snel

netjes en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Al met al top!!

Goeie kwaliteit, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Door een foutje dubbel besteld. Ik kreeg meteen een reactie van de klantenservice met de mededeling dat het werd opgelost. Bestelling kon dezelfde dag worden opgehaald. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

20 januari een bestelling geplaatst En betaald. Nooit geleverd, wel bericht gehad dat ons adres niet klopt beetje vreemd omdat wij al 13 jaar op hetzelfde adres zitten. Paar keer gebeld en het zou worden geregeld maar tot dusver niks. Ook vandaag weer gebeld zou terug gebeld worden. Maar weer niks. Onze ervaring is dus zeer slecht. Wij bestellen hier niks weer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen F-R carcleaning, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben op 20 januari om 15:27 uur je bestelling ontvangen, dezelfde dag hebben wij jou bestelling verzonden om 15:33 uur. Op 21 januari om 17:19 uur hebben wij vanuit DHL de volgende melding gekregen ''Niet geleverd, Incorrect adres'' waardoor wij jouw bestelling retour hebben ontvangen op onze locatie. Na contact met jullie hebben wij je bestelling opnieuw verzonden, na correctie van het adres. Vervolgens zijn wij gebeld dat jullie nog steeds niet hebben ontvangen terwijl deze wel afgeleverd was. Uiteindelijk is de zelfde dag nog georganiseerd dat je een credit hebt ontvangen welke op 22 februari is uitbetaald door Mollie. Mocht je naar aanleiding van deze schrijven vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Marijke | Team Klantenservice

10

Fijn meedenkend bedrijf

Omdat ik nog moet opstarten en ik iets was vergeten te bestellen (al verzonden, super snel ook) zijn ze me tegemoet gekomen. Echt top-service!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geholpen

vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke aanwijzing en snelle reactie

Mijn BTW nummer werd aanvankelijk niet geaccepteerd, is snel opgelost ( op zaterdagavond zelfs!)

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

goede oplossing gevonden voor een foutieve levering

  • Aanbevelen? Ja

Over Disposablecenter

Disposable Center is de groothandel in disposables, verpakkingen, schoonmaakmaterialen en schoonmaakmiddelen. Met onze ruime productassortiment maken wij het mogelijk dat zowel zakelijke- als particuliere klanten kunnen bestellen. Om onze shop toegankelijk te maken voor particulieren is het mogelijk om producten op pakniveau te bestellen, de grootverbruiker koopt bij ons dankzij onze staffelkortingen gunstiger in dan bij de reguliere groothandels. Zo hebben wij voor elke klant een passende oplossing. Ons volledig assortiment hebben wij op voorraad in onze distributie centra in Zwolle en kunnen dankzij onze eigen voorraad snelle levertijden realiseren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd