De bestelling kwam snel en was van uitstekende kwaliteit. Ik ga zeker vaker hier bestellen.

Super service & lekker snel geleverd!

Ik had wat vragen over een aantal producten. Nadat ik contact heb gehad met Coen, heb ik de producten besteld. Deze werden meteen de dag daarna al geleverd!

Snelle respons in je mailbox nav een bestelling. Zeer snelle service Goede verpakking en netjes afgeleverd

Goede bestel mogelijkheden en snelle levering. Blij mee. Mooie kerstpakketten kunnen maken met de papieren tassen die heel goedkoop waren.

Snelle levering volgens afspraak

Eerste bestelling die wij doen ,alles snel en volgens afspraak geleverd

super bedrijf, groot assortiment en snel in huis.

super bedrijf, groot assortiment en snel in huis.

Ik gebruik ze voor diamand painting. Heel fijn Zo blijft alles mooi gescheiden .

Top service binnen een dag binnen

Snelle levering, goed produkt!

De produkten werden vlot geleverd en voldeden aan de verwachting.

Zee positief

Eigenlijk zijn 5 sterren te weinig. Zeer concurrerende prijzen en snelle verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

zeer goed

Ik ben best tevreden.

Goede service, breed assortiment

Zeer veel keus, snelle levering en goede service. Zeker een aanrader.

Snelle verwerking

Ik ben heel erg blij met de patatbakjes die ik had. De afmetingen stonden duidelijk op de site. Het was enorm goedkoop en het voldeed ook aan mijn kwaliteiteisen.

Super snelle levering

Binnen 1 dag in huis. En goedkope prijzen

Ik ben erg tevreden over de geleverde producten en de goede service!

Snel geregeld

Product kwaliteit zoals verwacht, niks op aan te merken. Bedankt!

Snel geleverd, goede service

Allereerst werd ik opgebeld om te vragen wat mijn huisnummer en toevoeging waren, ik had het niet goed ingevuld. Dat is fijn want hierdoor is de levering goed verlopen. Complimenten, met name voor de persoonlijke touch! Ook over het bestelde product zijn wij erg tevreden.

Super Service, uitstekende kwaliteit!

Onlangs aankoop gedaan voor mijn, bedrijffeestje, uitstekende producten, ook feestartikelen kunnen vinden, gelijk alles in 1! Super tevreden!

Snelle levering, prima

Na een eerste gesprek mijn klantvraag uitstekend neergezet.

Super service en uitstekende kwaliteit

Fijne service, goede kwaliteit!

Zeer tevreden over de proactieve service!

Voor event heb ik een aantal producten besteld. Een van deze producten had vertraging en hier werd ik via de telefoon over op de hoogte gehouden. Uiteindelijk een vervangend product toegestuurd gekregen. Bedankt voor jullie bijdrage aan mijn event!

Altijd de laagste prijs

Goeder service en prijs.

Pluspunten

Groot assortiment, snel en passend advies via de chat!

• Prijs
  • Kwaliteit