Door een foutje dubbel besteld. Ik kreeg meteen een reactie van de klantenservice met de mededeling dat het werd opgelost. Bestelling kon dezelfde dag worden opgehaald. Top!

Slecht

20 januari een bestelling geplaatst En betaald. Nooit geleverd, wel bericht gehad dat ons adres niet klopt beetje vreemd omdat wij al 13 jaar op hetzelfde adres zitten. Paar keer gebeld en het zou worden geregeld maar tot dusver niks. Ook vandaag weer gebeld zou terug gebeld worden. Maar weer niks. Onze ervaring is dus zeer slecht. Wij bestellen hier niks weer.

Goedemorgen F-R carcleaning, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben op 20 januari om 15:27 uur je bestelling ontvangen, dezelfde dag hebben wij jou bestelling verzonden om 15:33 uur. Op 21 januari om 17:19 uur hebben wij vanuit DHL de volgende melding gekregen ''Niet geleverd, Incorrect adres'' waardoor wij jouw bestelling retour hebben ontvangen op onze locatie. Na contact met jullie hebben wij je bestelling opnieuw verzonden, na correctie van het adres. Vervolgens zijn wij gebeld dat jullie nog steeds niet hebben ontvangen terwijl deze wel afgeleverd was. Uiteindelijk is de zelfde dag nog georganiseerd dat je een credit hebt ontvangen welke op 22 februari is uitbetaald door Mollie. Mocht je naar aanleiding van deze schrijven vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, Marijke | Team Klantenservice

Fijn meedenkend bedrijf

Omdat ik nog moet opstarten en ik iets was vergeten te bestellen (al verzonden, super snel ook) zijn ze me tegemoet gekomen. Echt top-service!

snel geholpen

vriendelijk te woord gestaan.

Duidelijke aanwijzing en snelle reactie

Mijn BTW nummer werd aanvankelijk niet geaccepteerd, is snel opgelost ( op zaterdagavond zelfs!)

goede service

goede oplossing gevonden voor een foutieve levering

Snelle levering.

Uitstekende ervaring, snelle levering en ontzettend vriendelijk personeel! Bedankt!!

Nu voor de 4e keer een bestelling geplaatst, ondanks corona een ontzettend snelle levering. Bedankt voor jullie topproducten!

Super vriendelijke en goede service

Heel fijn en goed!!!

Top top en nog eens top!

Top kwaliteit, site makkelijk te hanteren en volgende dag thuis

TOP KWALITEIT

Last minute een bestelling geplaatst met de hoop dat het binnen zou komen. En ja hoor de volgende dag al in huis! Super team! Super blij mee!!

Zeer tevreden, volgende keer weer!

Snelle levering!! Super tevreden over het product!

Top service!!

Voor mijn taartjes was ik op zoek naar verpakkingen, Claudia heeft mij in alle geduld geholpen. De volgende dag had ik alles netjes in huis. Bedankt Disposable Center!

Echt tevreden

Heel erg snelle servies, top kwaliteit!

Geweldige service, zeker voor herhaling vatbaar!

Ruim assortiment, snelle levering en ik kon hoge aantallen bestellen.

Goed!

Via de chat goed geholpen, bestelling volgende dag al thuis! Zeker een aanrader.

Ik heb hier zwanenhals dozen besteld. deze waren heel goed verpakt en waren van top kwaliteit. Ook een hele goeie service. Heel tevreden !

Top producten en Service

Vaker besteld bij Disposable Center. Producten kwalitatief en snel aangekomen. Service is top. Had een vraag en ben direct geholpen. Ik zal hier vaker mijn aankopen doen.

Ik had een vraag over een product die ik in de chat heb gezet. Vervolgens hebben zij mij heel snel daarbij geholpen. Ik had de bestelling geplaatst en de volgende dag was het al binnen! Jullie hebben er een vaste klant bij!

Waardeloos!

Onwijs slechte service. NIET DOEN! 1. Leveren veel te laat, wat op de site staat klopt niet! 2. Houden je aan het lijntje 3. Als ze zeggen dat je wordt teruggebeld: gebeurt gewoonweg NIET. Er is alleen een telefoniste die het doorgeeft en dan zou je in de avond teruggebeld worden. Juist, in de avond. Niet dus. Mails blijven ook onbeantwoord. 4. Annuleren kan ook niet: zogenaamd krijg je daar een bevestiging van en dan sturen ze ineens wel je bestelling, in mijn geval was dat te laat. 5. Bespaar jezelf een hoop stress en kies voor de concurrent met vergelijkbare naam, die leverde binnen 24u.

Bij mijn bestelling was het niet helemaal goed gegaan. Ik heb de klantenservice gemaild en kreeg direct antwoord. Gewoon top. Er werd direct een oplossing geboden en de volgende dag al geleverd. De service is echt super.

Slecht

Wat ik besteld hebt klopt alleen de bezorging is waardeloos, heb ruim voor 15:00 uur besteld en het was op voorraad en ook geen slecht weer nl vrijdag besteld en dan pas op dinsdag ontvangen dit klopt totaal niet met wat jullie op jullie sité zetten . Kreeg ook op maandag bericht dat het verzonden was dus het ligt niet aan de vervoerder

na 4 dagen nog niks gehoord of gezien

na 4 dagen had ik nog geen bericht gehad of pakket gezien , maar even gebeld , vriendelijke jongedame zegt het uit te gaan zoeken en ik hoor iets terug . helaas gebeurde dat niet . volgende dag opeens mail dat pakket geleverd gaat worden tussen 10 en 15.00 uur, kon dus toen opeens heel snel wat mooi was , maar het was mooier geweest als er gewoon even netjes gecommuniceerd werd zoals afgesproken .

Excellent!

Uitstekend service! Ik heb super snel gehulp met een goede advies ook van die klantenservice. Super blij mee!

Net pas besteld maar supersnel en fijn geholpen via de Chat.

Over Disposablecenter

Disposable Center is de groothandel in disposables, verpakkingen, schoonmaakmaterialen en schoonmaakmiddelen. Met onze ruime productassortiment maken wij het mogelijk dat zowel zakelijke- als particuliere klanten kunnen bestellen. Om onze shop toegankelijk te maken voor particulieren is het mogelijk om producten op pakniveau te bestellen, de grootverbruiker koopt bij ons dankzij onze staffelkortingen gunstiger in dan bij de reguliere groothandels. Zo hebben wij voor elke klant een passende oplossing. Ons volledig assortiment hebben wij op voorraad in onze distributie centra in Zwolle en kunnen dankzij onze eigen voorraad snelle levertijden realiseren.