Snel besteld, snel ontvangen.

Snel gevonden, snel besteld, snel ontvangen, en ik kan weer door.

service is goed

ik mocht terugsturen, en de service hiervan is prima

Suppersnelle levering

Mijn bestelling was niet geheel aangrkomen, geen probleem resterende werd corect afgeleverd TOP

Snelle levering, goede prijs, top product !

....

Vlug en goed geleverd.

Prijs kwaliteit verhouding prima. Dubbel of zelfs driedubbel aantal stofzuigerzakken voor dezelfde prijs als in een winkel !! Product snel in goed aangegeven tijdvak thuisbezorgd!

Goed gevonden en snel geleverd

alles ging makkelijk en snel

Geen problemen gehad in het hele bestelproces. Alles ging makkelijk en snel.

Snel makkelijk geregeled, scherpe prijs

Makkelijk juiste stofzuigerzak gevonden, prijs aanmerkelijk goedkoper dan op andere sites

Stofzuigerzak laat het vuil erdoor. Past niet op de Mieke c3

Stofzuigerzak past niet op de Miele c3 Het laat het vuil erdoor gaan waardoor alles in de stofzuiger komt Helaas slechte stofzuigerzakken

Super snel en goedkoop!

Ik bestel altijd mijn Kärcher zakken hier. Het is veel goedkoper dan in de winkel en suuuuuuuuuper snel bezorg. De volgende dag altijd. Nou heerlijk toch?

Kan eindelijk.goed stofzuigen

Ik had iedere keer zakken die kapot gingen of niet goed sluiten en die ik nu heb perfect

Snel en correct geleverd.

Duidelijke site, helder omschreven over welk product het gaat.

Goedemorgen De stofzuiger zakken zijn perfect en heel snel en netjes bezorgd dankjewel.

De stofzuigerzakken prima snel geleverd

Fijn, dat ik 8 stofzuigerzakken tegelijk kan bestellen, in 1 pakket. Prijs - kwaliteit verhouding is prima.

Goede stofzuigerzakken, snelle levering

Bestel altijd als ik nieuwe zakken nodig heb. Voor privé en zakelijk. Altijd snelle service, goed product. Goede prijs.

Waardeloos

Bestel je het juiste type, krijg je hele andere zakken en nadat je er 4 keer om vraagt krijg je antwoord dat ze de gevraagde zakken niet hebben. Moet je zelf de kosten van terugsturen betalen, een service van niks dus.

Gratis filter ontbrak bij de levering

Heb ik nog steeds niet ontvangen!

Perfecte zakken en snelle levering

uitstekend, goed verpakt, snelle levering.

Uitstekende zakken! Goede service. Duidelijk en snelle levering. Ik blijf een klant! Ook als er in de toekomst eens keer wat mis gaat. Dan blijven we loyaal en lossen we dit netjes op zonder gezeur. Groetjes, RepairGenius.NL

Snelle service, en goed product

Snelle verzending,en goed product

Goede kwaliteit en snelle levering

Na de bestelling was de levering van de Kärcher stofzuiger zakken snel binnen. Kwaliteit is ook perfect. Zeer tevreden.

Toppie.

Goede prijs. Snelle levering. Past goed.

Goede stofzuigerzakken en snelle levering.

Ik bestel al jaren mijn stofzuigerzakken bij Stofzuigerzakken XL en ben zeer tevreden. Mijn bestelgeschiedenis kan ik makkelijk terug zien, kwaliteit is altijd goed en de levering is lekker vlot. Ook over de klantenservice niks dan goeds.

Kächer stofzuigzakken besteld en binnen 2 dagen thuis

Goed op tijd,goed verpakt,goede prijs.

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/