Snelle levering en goede kwaliteit voor een fijne prijs.

Prima kwaliteit stofzuigerzakken.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Volgende dag in huis....

Goed....

Originele zakken.

Ben blij met de originele stofzuiger zakken voor mijn Philips stofzuiger.Dat is nl ook het beste voor de motor! Raakt niet oververhit doordat deze goed doorlaatbaar zijn. Snelle levering ook. Kortom : aanrader!!!

Stofzuigerzakken xl

Prima,snelle levering

Prima zakken en service

Prima zakken en service

Goede ervaring

Juiste zakken ontvangen en ook snel ontvangen.

Prima product en service

Mindere kwaliteit dan gedacht.

Ik had de originele Bosch stofzuigerzakken verwacht i.p.v. imitaties. Ben benieuwd hoe goed ze zijn bij het gebruik.

Gekregen wat we besteld hebben

Snelle levering goede afhandeling van de bestelling

De kwaliteit van de stofzuigerzakken toont aan dat er ruimschoots gedacht is aan de afwerking en inhoud. De zakken zijn van een beter materiaal en groter dan enkele goedkopere merken. Reden om dit kwalitatief beter product te blijven gebruiken.

Voldoet aan de verwachting

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed!

Snel geleverd, dus ik kon snel weer stofzuigen. Bedankt stofzuigerzakkenXL!

Ruim aanbod, goede kwaliteit, snelle levering.

Slechte service

Ik bestel voor nilfisk type nr erbij en ik krikg universele die niet passen. Oke dat kan. Geappt met ze hier over. Dan mag je ze terug sturen op jouw eigen kosten. En weer nieuwe bestellen. Bij aangeven van dat ik dat slechte service vind kreeg ik te horen bestel maar ergens anders. Ik raad hun niet aan.

Snel en makkelijk besteld

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed kwaliteit en goede bezorgsevice, ik raad het ten zeerste aan

Goed kwaliteit en goede bezorgsevice, ik raad het ten zeerste aan

D

It's good exactly what I needed. I'm happy with product. Thanks. It came on my adres in few days.

Goede prijs, snelle levering

Zie de titel, dat zegt feitelijk alles.

Prima, snelle levering

Goede beschrijving en snel geleverd

Oplichters

Verkeerd product ontvangen. Heb het terug kunnen sturen. Maar ze zijn niet meer bereikbaar en heb mijn geld ook niet terug gekregen.

Waardeloze webwinkel

Ik heb op de website stofzuigerzakken besteld voor onze Miele stofzuiger (Parket&Co 5000), wij hebben verkeerde zakken geleverd gekregen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en op het contactformulier die ik ruim een week geleden heb ingevuld heb ik nog geen reactie gekregen.

Snelle levering en supergoedkoop

De goedkoopste stofzuigerzakken op het net

snel en efficiënt

Snel bezorgd. Precies wat ik zocht. Uitstekende site

Tussendiepen 61

9206 AC Drachten (smallingerland)

512202128

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/