Fijne stofzuigerzakken

Fijne stofzuigerzakken tegen een mooie prijs. Snelle verzending en gratis filter. Zeker een webshop waar ik mijn bestellingen zal herhalen.

Keurig en snel

Keurig en snel geleverd volgens afspraak

prima stofzuigerzak

Besteld op internet en er werd mij via de chat verteld dat ze de volgende dag in huis zouden zijn. Dit was helaas niet waar. Maar dat kan ook door de coronacrises komen. Verder vind ik het jammer dat er een originele AEG vampyre doos bij zit, daardoor heb ik het gevoel dat ik te maken heb met een goedkopere buitenlandse variant. Bij de originele zakken zit aan de binnenring een rubberen rand......maar het past en de stofzuiger werkt. Aanbevelen......ja maar vermeldt dat het niet de originelen zijn

Waardeloos

2 weken geleden stofzuigzakken besteld, maar nog niks ontvangen. Contact leggen lukt voor geen meter

Top ,snelle levering

Uitstekende service, snel en accuraat

Vlot geleverd

besteld snel geleverd prima site

Ik had XXL zakken besteld, toen ik het pakketje kreeg leken ze nogal klein, wel snelle bezorging.

Ik had mijn bestelling op een zondag geplaatst, dinsdag had ik mijn pakket. Er zat geen bon bij, deze was al gemailed dus beter voor het milieu. Ik had de HEPA stofzuigerzakken van Miele besteld. De kwaliteit is goed, filter is dun. Ben er wel tevreden mee.

Super levering

Snel geleverd, mooie aanbieding!

geen product ontvangen en klantenservice geeft niet thuis!!

op 4 mei besteld, zou 6 mei aankomen. niks ontvangen, geen track en trace, geen product, niks. Klantenservice ook niet te bereiken en reageert nergens op, erg slecht!!!

Toppie

Lekker snel ontvangen en goed koop

Duidelijke en snelle levering

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling alles is duidelijk.

TOP SERVICE

De medewerkers van stofzuigzakken reageren snel via internet wanneer je vragen hebt en/of nemen je vraag in behandeling en koppelen dit terug binnen 1 a max 2 dagen.

Alles verliep erg goed!

product compatibel, snelle verzending, we zijn erg blij!

Goede site

Een goede site met snelle levering. Helaas pasten de stofzuigerzakken die ik besteld had niet. Ik heb ze teruggestuurd met een foto van de opening die ik moet hebben. Nu afwachten wat jullie gaan doen.

Prima betrouwbaar bedrijf die de afspraken nakomt.

Na een klein misverstand kwam er direct een goede oplossing waar ik heel tevreden mee ben.

zeer snelle levering

voor de eerste keer iets besteld, zeer snelle levering. en de kwaliteit van de stofzuiger zakken voor de Karcher was erg goed.

Snel binnen,goede prijs.

Ruime voorraad, dag later al binnen, netjes verpakt.

Prima ook al was de zending niet compleet. Na rappel is bestelling compleet gemaakt.

Correcte en snelle levering binnen 1 dag

Correcte en snelle levering binnen 1 dag

Eerste keer besteld Stofzuigerzakken XL Snelle levering

Namaak spullen voor de hoofdprijs XL erin geluisd?

Je krijgt GEEE originele stofzuiger zakken, terwijl de labeling op de website dat wel suggereert. Bestelling gaat wel snel en alles zit in een onhandige plastic zak. Ok, toegegeven, de prijs is dan wellicht ook wel heel erg goedkoop voor een origineel product; voor deze namaak spullen betaal je echter wel de hoofdprijs (China?). Dus ja, gefeliciteerd StofzuigerzakkenXL, jullie hebben mij er XXL ingeluisd !?

Goede service, goede prijs

Handige keuzehulp via de chat bij het vinden van de juiste zak bij ons type stofzuiger. Het prijsverschil met de officiële zakken is ongeveer 65% dus dat scheelt nogal.

Makkelijk en snel besteld. Volgende dag geleverd. Past perfect!

Te gek !

Erg kwalitatieve goede stofzuiger zakken voor vriendelijke prijs

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/