Fijne webshop

Super winkel. Prettige zoekfunctie. Goede producten. Vlot geleverd.

Prima !

Snelle levering en niet duur !

Verkeerde zakken gestuurd, teruggestuurd en niets meer gehoord

Slecht

Perfect!

Verkeerde keuze gemaakt, geappt en mijn foute bestelling werd direct omgezet in de juiste stofzuigerzakken!

Prima verzorging

Snel en goed bezorgd

Kwaliteit is slecht, de zakken scheuren

Alle zakken scheuren en daardoor komt er zeer veel stof in het huis. Ik heb weer de originele gekocht bij mediamarkt die werken goe

Malkelijk te bestellen, volgende dag al ontvangen.

Ik had hier al vaker besteld. Deze keer weer snel geleverd.

Snelle bezorging.

Goed advies, duidelijke toelichting, en supersnelle verzending

Dat is in een notendop wat ik vind van Stofzuigerzakken, goed advies, snel geleverd en prima zakken (althans voor mijn AEG). Oh, en goedkoop!! :-)

Goede prijs!

Vlotte levering!

Niet nog een keer

Je krijgt geen ontvangbevesting per email van je bestelling. Enkel een mail wanneer de bestelling verzonden is, waarmee je dan pas kunt concluderen dat de bestelling gelukt is. Verzending was wel snel: volgende dag in huis. Maar toen bleek een deel verkeerd te zijn geleverd. Van het contactformulier kreeg ik géén bevestiging per mail. Ook nadat ik de chat had ingevuld: geen bevestiging en óók geen reactie. Ik als klant dacht dat ik verder nooit meer wat zou horen. De dag later weer de chat geprobeerd: waarempel: ik kreeg een reactie. Dit ging allemaal niet echt klantvriendelijk: ik 'moest niet èn mailen èn chatten'... De meneer zei dat hij mij mailtjes had gestuurd: nu, ruim een week later nog stééds niets ontvangen... (2 emailadressen (opnieuw) via chat doorgegeven, zodat meneer naar allebei zou sturen(!)). Uiteindelijk wèl de toezegging gekregen dat ik mijn stofzuigerzakken opgestuurd zou krijgen en de verkeerde kan houden. Die kwamen (vlot) de dag er na. Het geheel geeft mij niet het gevoel van een betrouwbare zaak. Ik denk dat wanneer er bevestigings e-mails worden verzonden èn vlot gereageerd wordt op contactformulieren, er meer vertrouwen kan ontstaan bij klanten. De stofzuigerzakken zien er overigens wel goed uit. Maar voor mij dus niet nog een keer.

Netjes verpakt en op tijd

Snelle levering!

Bestellen ging gemakkelijk en ik had de stofzuiger zakken snel in huis.

Duidelijke website, snelle verzending. Stofzuigerzakken voldoen aan verwachting waarom ergens anders 4 euro per stuk betalen terwijl ik ze nu voor 1 euro per stuk heb.

Supersnelle levering

Ik heb stofzuigerzakken besteld voor een Nilfisk stofzuiger. Via de site die heel makkelijk te vinden en te bedienen was heb de stofzuigerzakken besteld. Ging snel en de volgende ochtend had ik ze in huis. Gewoonweg super. Deze site staat in mijn favorieten!

Verkeerde zakken geleverd

Helaas heb ik de verkeerde zakken ontvangen. Daarnaast verkopen ze Miele zakken alsof het originele Miele zakken betreft, helaas is dat ook niet zo. Ik heb de zakken retour gestuurd en verwacht uiteraard dat ze de retourkosten terugbetalen.

snel en goede kwaliteit

Na slechts kort zoeken vond ik Stofzuigerzakken XL als goedkoopste. Overzichtelijke site. Bestelling werd verrassend snel geleverd. Heel blij mee. Dank

Keurig behandeld

Het verzenden liet even op zich wachten maar na een mail gelijk in orde gemaakt.Prima dat er zo snel gereageerd is.

Goede kwaliteit en snel verzonden en makkelijk te bestellen

Hoi ik ben zeer tevreden het was makkelijk te bestellen duidelijk overzicht en het was ook nog snel verzonden. Het kwaliteit van het product is ook nog erg goed ik merkte gelijk dat onze stofzuiger Miele c2 black Pearl veel krachtiger aan het zuigen was. Top product stofzuiger zakken.

accuraat, en netjes op tijd

kort en bondig , in bestellen, afrekenen,en leveren, top geleverd

goede en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering.

vlotte service

goede ervaring

Bestelling op website gemakkelijk. Levering snel.

Snelle service maar waardeloze stofzuigerzakken.

De stofzuigerzakken zijn snel geleverd. Helaas zijn de eerste 2 stofzuigerzakken binnen 10 min stuk gegaan op het moment van zuigen. Nu nog geen 3e poging gedaan.

Perfect en snel bezorgd

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/