Ruim aanbod, goede kwaliteit, snelle levering.

Slechte service

Ik bestel voor nilfisk type nr erbij en ik krikg universele die niet passen. Oke dat kan. Geappt met ze hier over. Dan mag je ze terug sturen op jouw eigen kosten. En weer nieuwe bestellen. Bij aangeven van dat ik dat slechte service vind kreeg ik te horen bestel maar ergens anders. Ik raad hun niet aan.

Snel en makkelijk besteld

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed kwaliteit en goede bezorgsevice, ik raad het ten zeerste aan

Goed kwaliteit en goede bezorgsevice, ik raad het ten zeerste aan

D

It's good exactly what I needed. I'm happy with product. Thanks. It came on my adres in few days.

Goede prijs, snelle levering

Zie de titel, dat zegt feitelijk alles.

Prima, snelle levering

Goede beschrijving en snel geleverd

Oplichters

Verkeerd product ontvangen. Heb het terug kunnen sturen. Maar ze zijn niet meer bereikbaar en heb mijn geld ook niet terug gekregen.

Waardeloze webwinkel

Ik heb op de website stofzuigerzakken besteld voor onze Miele stofzuiger (Parket&Co 5000), wij hebben verkeerde zakken geleverd gekregen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en op het contactformulier die ik ruim een week geleden heb ingevuld heb ik nog geen reactie gekregen.

Snelle levering en supergoedkoop

De goedkoopste stofzuigerzakken op het net

snel en efficiënt

Snel bezorgd. Precies wat ik zocht. Uitstekende site

Goede zakken voor een goede prijs en snelle verzending.

Snel gevonden wat ik zocht en snelle levering

Via de website kon ik snel vinden wat ik zocht. Tweede keer dat ik stofzuigerzakken bestel via deze winkel. Tevreden.

Goed product, snelle levering

Goede prijs kwaliteit.

Prima zakken voor een laagste prijs.

Goed product voor een mooie prijs. Snelle levering. Ik ben tevreden.

Snelle levering, groot assortiment

Aanrader

Goed produkt

Goed produkt, goede prijs en zeer snelle verzending.

Past perfect

Zakken besteld en na 2 dagen al in huis

Super zakken

Nee ik ben niet aan het schelden op iemand van Stofzuigerzakken XL. De originele stofzuigerzakken van Numatic zijn mij gewoon te duur voor iets wat je gewoon weggooit na gebruik. Het alternatief hiervoor van Stofzuigerzakken XL zijn gewoon prima net als het origineel maar zijn een stuk goedkoper.

Snelle levering goede kwaliteit prijs verhouding

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed produkt. Niet te duur. Snel geleverd.

Nog niets ontvangen

Wacht nog steeds op mijn bestelling. Post.nl meldt nog niet ontvangen/nog niet verwerkt. Is de verkoper in gebreke? Geen idee. Ik vertrouw erop dat ik mijn geld terug krijg of dat alsnog geleverd gaat worden. Een aanbeveling onder voorwaarde.

Bedrijfsgegevens

Tussendiepen 61

9206 AC Drachten (smallingerland)

512202128

[email protected]

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.