Overzichtelijke website en snelle bezorging

Overzichtelijke website en snelle bezorging

Goed en snel

Perfecte maar, volgende dag al geleverd.

Netjes! Complimenten. Snel ontvangen

Bestelling (nog)niet ontvangen.

Ook geen bericht van postbezorger

Oké, het zijn ook maar stofzuigerzakken..

Snel geleverd. Zakken passen goed. Of er kwaliteitsverschil zit tussen deze namaak zakken en de originele dat weet ik eerlijk gezegd niet. Als je kattenbrokken opzuigt dan ga je dat sowieso terugruiken in je huiskamer.

Goed product

Stevige zakken en niet duur.

Alles perfect

Snel bezorgd

Goedkoop maar niet originele zakken

Na wat knipwerk krijg ik de houder van de zak toch in m'n stofzuiger maar dit werd wel niet zo vermeld op de site.

goedkoop product en snelle service

producten zijn goedkoper en ik had de stofzuigerzakken zeer snel in huis

Niet tevreden.

Op de website deed men voorkomen dat het originele zakken betrof. De beschrijving was (ontdekte ik achteraf) letterlijk een kopie van een merkensite. De kwaliteit is beduidend minder dan de originele zakken en daarom kan het ook goedkoper aangeboden worden. Ik heb hierover gemaild maar geen reactie op gekregen. Hoewel de zakke een acceptabele kwaliteit hebben voor de prijs die ervoor betaald is vind ik dit geen nette gang van zaken. Al met al ben ik dus niet tevreden.

ROMMEL

dit zijn geen originele miele-stofzuigerzakken!!!!

supersnel!

supersnelle service, top!

Goede ervaring tot nu toe

Overzichtelijke website, snelle levering. Moet nog uittesten of de stofzuigerzakken van goede kwaliteit zijn, maar ze zien er op het eerste oog prima uit.

Goede prijs en prima service!

Suggestief

Op de website wordt de indruk gewekt dat het - in mijn geval - over originele Kärcher stofzuigerzakken gaat. het tegendeel blijkt waar. Ikheb de zakken nog niet getest en weet dus niet of ze beduidend minder scoren dan de originele. Je kunt toch gewoon aangeven dat het geen originele zijn? Dan voelt de klant zich niet bedot.

PRIMA!

super

Prima afgehandeld

Snelle levering,zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Keurige afhandeling en snel geleverd

Goede advies gehad via chatsessie. Product snel geleverd

probleemloos besteliing en levering

zeer positieve

Gemakkelijk de juiste!

Prima service, snelle levering van de juiste type zakken. Aanrader!

Waardeloos

Verkeerde zaken geleverd, terug gestuurd kan je 6.95 porto betalen op een bestelling van 19.95. Geld is terug gestort, krijg je een naheffing van de post van 6.95 ondank de zending niet genoeg was gefrankeerd. Probeer je te bellen hebben ze het te en zouden ze terug bellen nou dat moeten ze nog doen. Waardeloos

Perfecte stofzakken voor een mooie prijs !

Ik kocht altijd originele stofzakken van Bosch via Amazon. Prima stofzakken, maar behoorlijk aan de prijs. Dan maar eens imitatie stofzakken bij de Handyman, maar dan ben je stof aan het rondpompen in je huis. Nu mijn eerste stofzak te hebben gebruikt van stofzakkenXL weet ik het wel. Noooooit meer anders!!!

Goede prijs en zeer tevreden

Over Stofzuigerzakken XL

StofzuigerzakkenXL.nl vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken