Duidelijk bestelsite en snelle levering

Website geeft makkelijk en overzichtelijk de juiste stofzuigerzakken aan per stofzuiger. Ruime keuze en snelle afhandeling

Stofzuigerzakken te klein

Stofzuigerzakken besteld maar bleken te klein te zijn, dit stond niet goed aangegeven op de site

Lekker makkelijk

Heel fijn om de stofzuigerzakken online te kunnen kopen. Je weet precies welke je nodig hebt. Verzending laat even op zich wachten.

Niets ontvangen en geen gehoor

Mijn bestelling is nooit geleverd. Eerst kreeg ik een mail dat ik nog geduld moest hebben maar nu zijn we een week verder en hoor ik niets meer. Knap waardeloos.

Snelle levering. Stofzakken zaten in een plastic zak verpakt die door het vervoer hierheen gescheurd was. Niet erg praktisch maar als ze hun werk goed doen dan zou ik zeker nog een keer bestellen.

Goede klantenservice

Prettig contact met de klantenservice, er wordt snel gereageerd. Probleem werd netjes opgelost.

Zeer gemakkelijk allemaal. Merk en type opzoeken ging erg eenvoudig, bestellen idem. Vlotte levering, prijs/kwaliteit is gewoon goed 10/10

makkelijk bestellen en snelle levering

makkelijk de juiste stofzuigerzak te vinden, bestellen en snelle levering.

Super snel geleverd

Duidelijke beschrijving van de stofzuigerzakken, en snel geleverd

Zeer goede en snelle service

Bestelling snel verzonden en geleverd, prima stofzuiger zakken!

Goede prijs. Snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede prijs. Snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede service en snelle levering.

Bestelling gedaan en vrij snel geleverd. Ook telefonisch contact gehad en goede service

Goede kwaliteit en snel geleverd.

De juiste maat stofzuigerzakken voor een redelijke prijs. Ik ben zeer tevreden!

Snel en makkelijk

Goed en goedkoop

Snel geleverd en aanzienlijk goedkoper dan andere bedrijven.

Keurig geleverd voor een nette prijs

De juiste zakken op merk en type

Slecht

Ik heb 20 zaken plus gratis filter besteld, heb helaas het filter niet gekregen

Goed en snel

Een goeie en snelle service/levering Nu voor de 2de x bestelt en lekker vroeg binnen, geen vertragingen of moeilijk gedoe. Jullie zelfs al aanbeveelt bij meerder mensen in mun omgeving.

De bestelling precies op de afgesproken tijd en datum. En over de lage prijs was ik zeer verbaasd. Erg plezierig allemaal.

Snelle levering en goede stofzuigzakken

Vlot ontvangen, goede track

Goede service.

Hele fijne stofzuigerzakken!

Passen goed en stevig

Goede prijs en snelle levering

keurig op tijd geleverd

Toppie, volgende dag binnen. 10+

Toppie 10+

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/