Mooi materiaal

Fijne stofzuigerzakken en snelle levering

Goed passende zakken

Goede zakken snelle levering

geweldig!!

goede zakken met een hele goede pasvorm en supersnel geleverd!!

Fijne website. En de juiste stofzuigerzakken te vinden ! Snelle levering . Volgende keer weer hier bestellen.

Snelle levering goed product

Product voldoet aan alle verwachtingen, was netjes verpakt en super snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Alles

Snelle service goede kwaliteit

Snel geleverd,goede prijs.

Duidelijke webshop, niet duur, snel geleverd.

Goedkoop en goede kwaliteit

Goedkope en van zeer goede kwaliteit stofzuigerzakken. De kwaliteit is gelijk aan de dure merk stofzuigerzakken

Gewoon goed, meer kan ik er niets over kwijt!

Snelle levering, en product is kloppend en er een filter bij gekregen.

Geweldig goed.

Goed, goedkoop en snelle levering.

Bestelling is snel en probleemloos verlopen Goede prijs en goede pasvorm

Snelle verzending!

Stofzuigerzakken besteld via de website, de andere dag al geleverd. Prima!

Goede stofzuigerzakken

De stofzuigerzakken zijn goed. De zakken zijn niet duur. Ze worden snel verzonden en de levering is ook goed.

snel geleverd , goed product

snel geleverd en het juiste product

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Prima kwaliteit, snelle levering.

Voor 2x stofzuigerzakken van Karcher besteld. Binnen 2 dagen in huis en de prijs was goedkoper dan in de bouwmarkt.

Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Snel en goedkoop

Snel geleverd,top

Snelle verzending. Goede overzichtelijke site. Prima.

Bij AEG kon ik ze niet krijgen, maar bij jullie per omgaande!

Gemakkelijke manier van bestellen en prompte levering. Kan nu weer jaren vooruit.

Helaas alsnog niet passend in mijn stofzuiger

Helaas past het kartonnen stukje van de zak niet op mijn stofzuiger, ondanks dezelfde dezelfde omschrijving van merknaam en type/model op mijn stofzuiger en bij de zakken op deze website. Gelukkig passen ze er met wat bijknippen alsnog op, dus zijn ze bruikbaar.

Betaalbaar, correcte afhandeling

Betrouwbare leverancier, snelle levering van prima alternatief voor Karcher stofzuigerzakken

Niet gekregen wat ik had besteld

Totaal andere zakken gekregen dan besteld. Vervolgens op eigen kosten (€7,25) moeten retourneren. Waardeloos.

Super en snel bezorgt

Goed en snelle bezorging!

Goede kwaliteit, niet duur en snelle bezorging. Aan te raden!

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/