Oplichters die express telefonisch niet bereikbaar zijn.

Verkeerde product ontvangen. "Eric" van Stofzuigerzakken xl gaat de discussie aan door te mailen dat ik het verkeerde besteld heb, terwijl duidelijk te lezen is dat het product nr dat ik besteld heb afwijkt van het product nr dat ik heb mogen ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en frustrerend om via de mail constant bewijsstukken te moeten overleggen, die vervolgens afgedaan worden als "verkeerd besteld". Wat dus, zoals eerder beschreven, niet het geval is. Dat een minuscule aankoop zoveel boosheid kan creëren, wonderbaarlijk. Super frustrerend alles te moeten typen en niemand telefonisch te kunnen spreken.

Snelle bestelling, snelle service en snelle bezorging

Snelle levering, prima in orde.

Wij hebben voor het eerst stofzuigerzakken besteld bij Stofzuigerzakken.nl en zijn eigenlijk aangenaam verrast door de snelle levering. Horen in Coronatijd regelmatig dat leveringen langer op zich laten wachten, begrijpelijk overigens. Maar nogmaals snelle levering van het juiste product. Prima dus.

Verkeerd geleverd product

Stofzuigerzak besteld aan hand van soort zuiger. Veel kleinere mond geleverd gekregen. Er moet op de site gewoon elkeen op typenummer gezocht worden. Geen reactie van helpdesk, ook niet via contactformulier. Nu retourkosten à€7,25 voor eigen rekening omdat ze iets verkeerds geleverd hebben.

Zeer goede service

Makkelijk, en snel geleverd

Via de site gemakkelijk de juiste zakken gevond, afgerekend en snel bezorgd. Site is overzichtelijk en betaling en levering gemakkelijk en snel.

Goed en snel de juiste bestelling in huis

Tijdens het zoeken naar de juiste stofzuigerzakken twijfelde ik even of ik de juiste in beeld had. Via een chat supersnel een reactie welke zakken ik moest hebben. Daarna geleverd zoals beloofd.

Doen wat gezegd wordt, helemaal goed.

Conform afspraak geleverd. Niets op aan te merken.

Snel je product in huis.

Ruime keuze en snel geleverd.

Verkeerd product geleverd, geen reactie op mail

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Dit heb ik per mail aangegeven maar zonder reactie. Telefonisch geven ze aan niet bereikbaar te zijn.

Waardeloos

op 16-07-2020 heb ik 8 karcher stofzakken besteld. Na twee dagen gevraagd of ik een track trace kon ontvangen. Antwoord was dat de zending echt verstuurd was en dat stofzuigerzakkenxl de track trace wel in gaten zou houden?? Weer een dag later gemaild waar de zending bleef en verzocht om track trace. Antwoord was dat de zending echt onderweg was en zo niet ze het eind van de week opnieuw zouden verzenden. Na 10 dagen heb ik via e-mail laten weten van de de koop af te willen en verzocht om geld retour. Via chat alleen de reactie vanuit stofzuigerzakkenxl om het contactformulier in te vullen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar op dag 13 weer dezelfde reactie. Op dag 14 kreeg ik ineens een track trace. Op dag 15 ontvang ik een zending van stofzuigerzakkenxl. Geen originele zakken kwaliteit zwaar onder de maat. Wat een stel leugenaars en oplichters. Klant 15 dagen aan de lijn houden en op dag 15 de geannuleerde zakken laten bezorgen. Waardeloos bedrijf!! Telefonisch ook onbereikbaar?? Kortom slechte ervaring .et stofzuigerzakkenxl. Koop hier nooit meer wat!

snelle bezorging!

Snelle bezorging en netjes verpakt en afgeleverd!

Snel afgeleverd, goed kwaliteit

Helemaal blij met de aanbieding die ik kreeg en ook zakken natuurlijk!

Een vriendelijke en nette bezorger.

Een geweldige ervaring. Goede en nette bezorger.

Snel te bestellen en goedkoop

De stofzuiger zakken zijn een goede prijs en gemakkelijk te bestellen. Ik heb voor het verzenden 1,90 betaald. Terwijl op de enveloppe staat dat er 0,91 cent is betaald. Verder tevreden.

Goede kwaliteit stofzuigerzakken, gratis Hepafilter erbij en gratis verzending bij afname groter aantal. Naar tevredenheid.

Snelle goede levering

Gemakkelijk stofzuigerzakken kunnen bestellen. Deze werden ook snel geleverd.

Prima zakken voor een goede prijs

Levering nooit ontvangen

Ik heb mijn levering nooit ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Heel slecht!

super

goede site, snelle levering, maar vreemd genoeg wel portokosten

De site was gemakkelijk te vinden en duidelijk. De bestelde zaken zijn snel geleverd. Kennelijk geldt portvrij versturen niet als je nog wat anders erbij bestelt.

verkeerde toegestuurd gekregen

Na gechat te hebben met deskundige , heb ik verkeerde stofzuigerzakken toegestuurd gekregen.

Snelle afhandeling en snelle levering zoals afgesproken top!

Makkelijk online te vinden. Snelle afhandeling en snelle bezorging. Doen wat ze beloven. Ik ben zeer tevreden.

Géén levering

26 mei een bestelling gedaan en tot op heden (27 juli) nog altijd niks geleverd.

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/