niet tevreden

juiste bestelling van eenvoudige stofzuigerzakken voor een Nilfisk Select, maar foute leverening . Blijkbaar moet ik het terugzenden zelf financieren Op deze site bestel ik niet meer !

Imitatie

De afbeelding doet vermoeden dat je originele zakken koopt, maar het zijn imitatie zakken

Goed !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede kwaliteit en uitstekende service

ter zake kundig en uitgebreide keuze

snelle levering, goede prijs

Voor onze Miele stofzuiger 20 zakken besteld. Makkelijke website en snelle levering. En ook nog voordelig geprijsd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Stofzuigzakken niet van het merk Miele zelf.

Stofzuigzakken duidelijk van mindere kwaliteit. Passen niet helemaal goed in de stofzuiger. Hebben ook geen klepje om het vuil beter tegen te houden. Service en communicatie wel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snel geleverd wat ik besteld heb.

De bestelling werd snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer tevreden en snel geleverd

Verkeerd product

MIjn bestelling was verkeerd. Op de website stond de model dat ik heb maar de product paste gewoon niet. Dan, ik moet zelf de terug zending betalen. Nooit meer met deze site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site betaalbare prijzen zeer goedkoop snelle bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte afhandeling van mijn bestelling.

De bestelling werd perfect geleverd

Snel en betrouwbaar

Juist besteld voor het weekend en maandag morgen alles netjes ontvangen. Alles mooi verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld , en de andere morgen lagen ze al op de mat . Moet ze nog gaan gebruiken , dus hoort U later

De bestelling was super snel bij me.

perfect

Ik kan niets negatief schrijven. Een snelle levering. Zelfs met verzendingskosten bij was het nog steeds goedkoper als ergens anders

Snelle levering! Prima!

Goede en snelle service.

Alleen de levering door Post nl liep een paar dagen vertraging op en werd dan op de opgegeven leveringsdag ook nog eens 2 uur vroeger geleverd dan ze doorgegeven hadden, al een geluk dat ik thuis. Maar stofzuigerzakken XL treft hier geen schuld.

Niets ontvangen

De belofte vandaag besteld morgen in huis, klopt niet. Dinsdag besteld en op zaterdag nog niet in huis.

Snel en goedkoop

Snel geleverd en zeer betaalbaar. Goede kwaliteit

Goede ervaring

Goede kwaliteit voor een lage prijs, en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het bestellen en betalen via de site ging uitermate goed. Kreeg ook vrij snel bericht en track code dat het pakket onderweg was. Helaas voor ons kon de postbode ons adres niet vinden... En heeft het pakket retour afzender gestuurd. Daarna heb ik contact gehad met stofzuiger zakken xl. Ze hebben zeer positief gehandeld en zullen me het pakket opnieuw doen toekomen. Heel erg bedankt voor deze goede service!!!

Overzichtelijk en snelle levering

Zeer goede service

Ben heel tevreden met de service en de kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen en super snel geleverd

Leuke prijs en zeer snel besteld en geleverd

Over Stofzuigerzakken XL

StofzuigerzakkenXL.nl vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken

Filter op Taal