netjes volgens afspraak

Alles helder aangegeven. Vervolgens snel binnen gekomen

Bestelling is zonder aangekomen te zijn retour gegaan.

Bestelling zonder aangekomen te zijn retour gegaan. Telefonisch contact niet gelukt. Op de laatste mail niets meer vernomen

Duidelijk, niet duur en supersnel bezorgd!! Je kan ook perfect bijhouden waar je pakket zich bevind

24 stuks besteld, maar 20 stuks ontvangen

3 pakken van 8 stuks besteld (24) en betaald, maar 2 pakken en 4 losse exemplaren ontvangen (20). Na reclamering geen reactie....

What you see is what you get!!!

Passen perfect, leveringstermijn word nageleefd, kwaliteit is goed. Als ik 1 minpuntje moet geven is het de filter die iets groter mag zodat je om de 10 stofzakken een nieuwe filter kan steken. Ik had deze gratis aangezien ik direct 20stuks had besteld. Maar zou ze ook weer onmiddellijk bestellen.

Snelle levering.Product zoals beschreven. Perfect in orde.

snele en correcte levering

alles naar wens

Snel, vlot, gewoon goed😊

Top prijs kwaliteitsverhouding, onwaarschijnlijk snel geleverd. Heel tevreden

Top prijs kwaliteitsverhouding, onwaarschijnlijk snel geleverd. Heel tevreden

Top kwaliteit

Ik had stofzuiger zakken nodig en kwam op deze site. Zonder enige twijfel heb ik een ruime voorraad stofzuiger besteld. Vrij snelle levering. Maar tot mijn verbazing was de bestelling niet compleet. Netjes een bericht gedaan en de overige zakken werden keurig geleverd! Voorlopig heb ik geen zakken meer nodig. Maar ik zal hier zeker weer bestellen als ik door mijn voorraad heen ben! Zak sluit met als de originele zakken goed aan.

Nog geen ervaring

Pas de eerste keer besteld

Snelle levering en goede kwaliteit stofzuigerzakken.

Prima keuze

Stofzuigerzakken besteld. Prima kwaliteit en snelle levering.

Bestelde product goed en snel geleverd.

Bestelde stofzuigerzakken waren de goedkoopste snelle levering en prima kwaliteit.

makkelijk bestellen

Zeer tevreden over dit bedrijf, had eerst verkeerde zakken besteld , zonder enige probleem de juiste zakken gekregen.

Gewoon goed geleverd

De juiste stofzuigerzakken netjes geleverd

Makkelijk besteld via internet en snelle levering

Gebruiksvriendelijke bestelsite. Binnen 24 uur afgeleverd. Top. Goede kwaliteit van stofzuigerzakken die ik nergens anders meer kon vinden.

prima stofzuigerzakken en snelle levering

prima en goede kwaliteit

Helemaal tevreden met mijn otder

Order komt op tijd, tevreden met service en kwaliteit

Snel en makkelijk

Website is duidelijk en ze hebben veel. Snelle levering!

Zeer goede service, veel hulp bij zoeken naar juiste filter.

Goede site. Veel hulp (chat) bij uitpluizen welk filter. Jammer genoeg past filter niet maar terug sturen ongecompliceerd. Prettige firma.

Snelle levering, zak niet helemaal passend

De zak voor een niet gangbaar duits merk stofzuiger was niet helemaal passend. Maar is te gebruiken dus ik heb ze gehouden. Snelle levering

Prima product. Past precies goeie kwaliteit prijsverhouding. En snelle service !

Snelle en goede levering.

Over Stofzuigerzakken XL

StofzuigerzakkenXL.nl vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken