Makkelijk en overzichtelijk

Snel de juiste zakken gevonden en hoe meer je besteld hoe voordeliger ze worden. Verzendkosten ook niet veel.

De goede stofzuigerzak snel geleverd

Voor het eerst hier besteld, ging heel goed. Via WhatsApp kan je advies krijgen over welke stofzuigerzak geschikt is voor jouw model stofzuiger. Nu had ik zelf al bepaalde zakken besteld, die werden supersnel en keurig verpakt geleverd. Maar intussen had de klantenservice gemaild, ze twijfelden of ik wel de goede zakken had gekozen. Als ze niet pasten, mocht ik ze terugsturen. Gelukkig was dat niet nodig, maar vond het heel attent. Heel blij mee en zal zeker nog weer bestellen, fijne webshop met vriendelijke klantenservice!

Is goed

Passen goed

Communicatie slecht, net als de bereikbaarheid

Heb lang gewacht, 8 april 24 besteld en 17 april binnen, voor de zakken omdat die origineel zijn 5 sterren, maar ben. Zelf ZZPer geweest, ik heb nooit de klanten zo laten zitten, dus n tip; zorg voor betere communicatie ook een geldig E-Mailadres, dan raak je ook de negatieve revieuws kwijt, dat wou ik even kwijt want ik heb 3 x een mail gestuurd, gebeld maar niks! De zakken zijn net afgeleverd. Ondanks Grt Gaston Doelen.

Heel goed. Snel levering

Goed , snel levering.

Bestellen en leveren zoals het hoort.

Snelle levering.

Goeie zakken, goeie service

Als je op zoek bent naar een stofzuigerzak die niet alleen sterk is, maar ook je dag opfleurt, dan heb je geluk! Deze stofzuigerzakken zijn zo goed, dat ze niet alleen het stof opzuigen, maar ook de irritatie van het moeten stofzuigen!

Super stofzuigerzakken voor een goede prijs

Ik heb 20 zakken gekocht voor een schappelijke prijs en ze passen precies. Perfect!!

Gewoon goed Wel wat verwarrend met het bestellen, maar toch wel gelukt

Goed product tegen een zeer schappelijke prijs en mooi snel geleverd.

Op zoek naar nieuwe stofzuigerzakken kwam ik bij de website van Stofzuigerzakken XL uit. Het product voldoet aan hetgeen vermeld op de site. Ze doen niet onder voor merk-eigen zakken. En boven alles zeker tegen een zeer schappelijke prijs en snel geleverd. Absoluut een aanrader!

Snel geleverd voor een goede prijs

Via een WhatsApp bericht kunnen vragen welke zak ik nodig had.,Waar ik snelle reactie kreeg. Besteld en snel geleverd

Snelle stof netjes opgeborgen!

Oeps, de stofzuigerzak zit vol. Nergens meer een vervanger in huis. De stof blaast de stofzuiger uit. Binnen een mum van tijd de juiste zak gevonden en de volgende dag in huis. Geweldig, wat een gemak.

Prima stofzuigerzakken

Nu voor de tweede keer stofzuigerzakken besteld. Perfect, snel geleverd en prima kwaliteit en voor een veel betere prijs dan die van het merk stofzuiger.

Top kwaliteit en prijs.

Snel geleverd.goed verzorgd.zeker een aanrader voor die prijs.

De stofzuigerzakken zijn naar wens.

De bezorging was waardeloos. De bezorgen had het pakketje in de papiercontainer gegooid terwijl we thuis waren maar blijkbaar niet snel genoeg reageerde, als we niet thuis waren geweest hadden we niks geweten.

goede ervaring

snelle levering van mijn bestelling.

Goede zakken voor de hetty stofzuiger

Goede zakken voor de hetty stofzuiger alleen zit de gratis filter er niet bij! Ook na een email gestuurd te hebben geen antwoord hierop! Vergeten is menselijk maar laat dan wel iets horen als mensen een email sturen!

Alles perfect, van bestellen tot leveren

Online zoals het moet ‘zone’

Makkelijk besteld en super snelle levering

De stofzuigerzakken zijn makkelijk te vinden. En super snel geleverd

dunne slappe stofzuigerzak

zak in de stofzuiger gedaan en al het vuil gaat er langs en komt niet in de zak terecht. Heel slecht voor mijn stofzuiger. kortom niet tevreden

Makkelijk te bestellen.

De bestelde stofzuigerzakken (voor mijn zoon) zijn erg snel geleverd ondanks het feit dat er een weekend tussen zat. Ga zeker nog een keer bestellen voor mijn eigen stofzuiger. Goede service.

Snelle service en niet duur

Snelle service goede kwaliteit en niet duur.

Verkeerde artikelen ontvangen/geen reactie

Een vlotte levering, maar helaas bleken de bestelde stofzuigerzakken plastic zakjes voor een automatische kattenbak te zijn. Het contactformulier is ingevuld met de klacht en tevens ook al 2x telefonisch ingesproken, maar tot op heden nog niets vernomen. Ik zou graag 5 sterren willen geven, maar daarvoor moet Stofzuigerzakken XL toch wel eerst zorgen dat mijn bestelde en betaalde stofzuigerzakken geleverd worden.

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/