Misleiding

Wanneer er met Miele stofzuigerzakken wordt geadverteerd verwacht ik ook Miele stofzuigerzakken te ontvangen en niet een of ander B-merk. Helaas passen deze zakken ook niet en zijn ze niet van vergelijkbare kwaliteit als Miele. Wanneer je ze wil terugsturen zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Bij 20 zakken gratis verzenden, prima ik kan weer even vooruit

Kortom goed, goedkoop en snelle levering.

Miele stofzuigerzakken, niet de originele zakken.

Op internet zag ik bij stofzuigerzakkenxl de orginele Miele stofzuigerzakken afgebeeld. Maar na bestellen bleek het om een vervanger te gaan DUS NIET ORGINELE MIELE STOFZUIGERZAKKEN !!! Jammer genoeg zijn ook de luchtdoorlatende filter gaatjes en het plastic niet het zelfde. De maatvoering klopt. Maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn advies haal de orginele Miele stofzuigerzakken ( die ietsje duurder verkrijgbaar zijn ter bescherming van je stofzuiger motor )

Goed besrijf

De stofzuiger zakken die ik hier heb besteld waren snel geleverd en van goede kwaliteit volgende keer bestel ik hier weer.

Voordelig en snel geleverd.

Met extra filter... waarvoor dank.

Snel binnen goed verpakt en fijne kwaliteit

We kennen het wel. Stofzuigerzak vol en geen meer in de kast.. snel je mobiel erbij pakken en zoeken naar het juiste model stofzak en je hebt keuze uit honderden zakken. Deze website had een overzichtelijk keuze menu dus ik had de juiste zo gevonden en ze waren nog de volgende dag in huis ook… Gewoon helemaal top!

Ken je dat, stofzuiger weigert dienst omdat hij vol zit. In zak en as. Binnen een dag had ik de juiste in huis. Bedankt. Perfect geregeld.

10 uit 10

Goede kwaliteit, snel geleverd, alles oké.

Ik had ze zondag besteld en dinsdag al binnen gewoon top

Zeer goede koopverwerking.

1e Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. 2e Een hele simpele betaalmethode. 3e De volgende dag ook echt geleverd.

Perfect!!!

Klantvriendelijk en helder

Goed passende stofzuigerzakken

Netjes verpakt, snel bezorgd, stofzuigerzakken passen goed in de stofzuiger, zeer tevreden

Snel geleverd, product lijkt goed nog niet geprobeerd. .goede communicatie

Super service en goede kwaliteit stofzuigerzakken

Ik wist niet welke zakken passen in onze stofzuiger even chatten en je weet direct welke stofzuigerzakken je nodig hebt, snelle levering, goede kwaliteit stofzakken en prijs is goed. Echt aanrader om hier te bestellen

Snel bezorgd, goede prijs/kwaliteit.

De ''stofzuigerzakken'' waren snel bezorgd en goed en zorgvuldig verpakt. Huismerk doet niet onder aan de 'Numatic' stofzakken en zijn zeer goed geprijsd. Met deze 20 zakken kan ik wel weer even verder.

snelle levering en eenvoudig zoeken op de site

Prima kwaliteit, goede prijs, snel geleverd

Prima kwaliteit, goede prijs, snel geleverd

Dinsdag besteld , woensdag ik huis door de brievenbus, uitstekend, eindelijk weer nieuwe stofzuigzakken voor weinig geld. Hoefde er niet eens voor thuis te blijven.

Vlot en geen gezeur

Doe ik weer

Snelle levering, voldoet aan verwachtingen.

Snelle levering met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

De Webside is prima toegankelijk en duidelijk en eenvoudig van opzet. De stofzuigerzakken zijn vervolgens binnen een aantal dagen geleverd. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend; nergens zo goedkoop kunnen bemachtigen.

Snel! Sneller! Snelst!

Stofzuigerzakken besteld en de volgende dag waren ze al binnen! Wat een snelle service!

Superfijn: aanrader!

Stofzuigerzakken vlug en correct geleverd: handig en gemakkelijk: je hoeft de deur erniet voor uit! Ook stuk goedkoper! Aanrader!

Snelle levering!

Ook prettig weinig verpakking om de zakken.

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/