Correcte en snelle levering tegen een goede prijs

voor de2e maal stofzuiger bij Stofzuigerzakken XL besteld. Zijn prima stofzuigerzakken tegen een goede prijs

Uitstekende service!

Ten zeerste aan te bevelen. Zakken werden snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Slecht

Wacht al een week op bestelling. Slecht bereikbaar per telefoon, denk dat ze maar een paar uur per dag aanwezig zijn, 5x geprobeerd op verschillende tijden. Dus mijn advies NIET hier kopen. Of het aan de firma of aan PostNL ligt, geen idee. Maar dit is niet zoals het hoort te gaan. Mocht het aan PostNL liggen adviseer ik Stofzuigerzakkenxl een andere koerier te nemen om bestellingen te bezorgen.

Perfect en snel geleverd!

Snel en eenvoudig mijn stofzuigerzakken gevonden. Betaling was simpel en snel geregeld Twee dagen later de bestelde zakken in huis. Top service !

Zeer goed!

Keurige webwinkel en snelle levering!

Prima zakken snelle levering

Prima zakken en snelle levering. Bij meer stuks pok nog gratis verzending. Dik tevreden.

Prima winkel

Prima zakken. Ik denk niet dat het de originele zijn, maar met een kunststof stuk zijn ze heel wat steviger als de originele kartonnen versie. Snelle verzending, prima service.

Perfect en snel afgehandeld

Perfecte en zéér snelle levering

Perfecte en zéér snelle correcte levering.

Vandaag besteld en morgen in huis. Perfect!!!

Prima geleverd

De perfecte zakken voor een mooie prijs.

Goed geregeld. Fijne site. Snel bezorgd. Beter dan te zoeken in een winkel waar en welke ik moet hebben. Top.

Kort! Zo hoort 't

Bestellen, betalen en ontvangen. Daarbij kwaliteit als origineel. Uitstekend!

Goede webshop keurig op tijd en goed verpakt top zaak

Al meerdere keren hier mijn stofzuiger zakken gekocht en altijd tevreden. Prima prijs en snelle levering

Snelle levering, past perfect, goede kwaliteit & prijsverhouding

De stofzuigerzakken werden de dag na de bestelling al geleverd, passen perfect en goede kwaliteit voor de beste prijs.

Snelle bezorging en goede stevige stofzuigerzakken. Extra filter erbij. En dat allemaal voor een goede prijs

Mooie prijs/kwaliteit

Netjes op tijd geleverd. Jammer dat de gratis filter niet in mijn zuiger past

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Zeer goede communicatie over de bestelling, aflevering. Mijn bestelling is compleet, op de toegezegde dag, door mij gevraagde bedrijf afgeleverd. Ik ben bij elke stap opnieuw geïnformeerd. Bedankt,

volgende dag geleverd

Makkelijk besteld, duidelijk welke stofzuigerzakken ik nodig was, sneller geleverd dan verwacht!

Zeer tevreden.

Leuke prijs. Snelle levering.

Lekker makkelijk om te bestellen en snel bezorgd

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/