Snelle levering!

Ook prettig weinig verpakking om de zakken.

De zakken zijn precies naar wens en ook een hele snelle service

Zakken zijn niet origineel

Ondanks duidelijke tekst Merknaam.en type boven de fotos op de website blijken de zakken merkloos te zijn.

past niet door de brievenbus

wij hebben een mail van post.nl gekregen dat pakje bezorgd was. het was dus niet bezorgd, wij waren thuis. Gebeld naar de post en moesten 2 dagen wachten en daarna met jullie contact opnemen. Volgende dag bezorgd door de post want het paste niet door de brievenbus.

Zakken zitten als gegoten

Precies zoals geadverteerd

Snelle levering en netjes verpakt.

Zeer giede ervaring en bestel zeker weer wat hier.

Gewoon goed!

Goede stofzuigerzakken voor een goede prijs en snel geleverd.

Bestelling was snel gelevert

Duidelijk en makkelijke side

Ze doen , wat ze schrijven.

Bijzonder tevreden!!

Keurig op tijd geleverd. Netjes verpakt Goede kwaliteit/prijsverhouding

Top kwaliteit

Super stofzakken,voor een nette prijs inclusief nieuwe filters en super snel geleverd volgens afspraak

Goede zakken, mis alleen passend filter.

Goede stofzuigerzakken voor een mooie prijs. Alleen jammer dat er niet de juiste maat filter bij zit. Meegeleverde filter is veel te klein!

Binnen een dag had ik de bestelling in huis De stofzuigerzakken voldoen aan de wens en mooie prijs.

Gebruiksvriendelijk en snel

Snel kunnen bestellen op de overzichtelijke site. Heb geen contact gehad want dat was niet nodig. De zakken waren er al de volgende dag. Super.

makkelijk en snel alles kunnen vinden wat ik nodig had.

prima bedrijf

snelle verzending op zelfde dag van bestelling door bedrijf , maar door drukte bij post.nl kon de bestelling niet de volgende dag bezorgd worden.

Snel levering

Snel levering, dank je wel

Geweldige service .

Is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij jullie. Zeer betrouwbaar en hele goeie service, de dag na mijn bestelling al geleverd.

betaalbaar en snel

Op zoek naar zakken voor onze Nilfisk nadat ik de laatste had gebruikt vond ik jullie snel Binnen 2 dagen geleverd Top

Snelle levering, prima zakken en goedkoop

De stofzuigerzakken zijn stukken goedkoper als de zakken die ik normaal kocht. Ik ben verrast door de goeie kwaliteit en perfectepasvorm. Een echte aanrader en vanaf nu mijn vaste adres voor de stofzuigerzakken.

Alles netjes, kwaliteit ook goed

Ik heb hier eerste keer besteld, vanwege heel oude model van onze stofzuiger. Maar wij heben niet zo snel ontvangen, maar dat ligt aan de bezorging.

de juiste stofzuigerzakken

de juiste stofzuigerzakken voor een goede prijs snel geleverd

Super snel en correct!

Bestelling gedaan en kreeg netjes heel snel de zakken geleverd. Ideaal goedkoop en mooi thuisbezorgt

Netjes verpakt, vlotte levering.

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/