Alles netjes, kwaliteit ook goed

Ik heb hier eerste keer besteld, vanwege heel oude model van onze stofzuiger. Maar wij heben niet zo snel ontvangen, maar dat ligt aan de bezorging.

de juiste stofzuigerzakken

de juiste stofzuigerzakken voor een goede prijs snel geleverd

Super snel en correct!

Bestelling gedaan en kreeg netjes heel snel de zakken geleverd. Ideaal goedkoop en mooi thuisbezorgt

Netjes verpakt, vlotte levering.

Opgelicht

Helaas maar de helft van de bestelling ontvangen. Na 3x mailen en bellen, maar geen gehoor. Volgens Trustpilot zijn er vele mensen opgelicht, dus de hoge score via dit platform verrast me.

Goed en goedkoop

Goede en goedkopen stofzuigerzakken. Ook Snel geleverd

Verkeerde zakken geleverd en slechte service

Na het leveren van 20 verkeerde stofzuigerzakken contact proberen op te nemen. Niet te bereiken, reageren niet op de (klacht)mail. Zal hier nooit meer bestellen.

Snelle levering en uitstekende service

Zeer snel geleverd en uitstekende stofzuiger zakken. Niet duur en goede kwaliteit. Zeker een aanrader voor iedereen

Zeer snelle levering

Perfect geregeld

Goede site, Super snelle levering. Prima service!

Goede site, Super snelle levering. Prima service!

Goed product snelle levering

Voor mijn 2 nilfisk stofzuigers die uit de jaren 80 zijn nog stofzuigerzakken kunnen kopen. Snelle levering. Betrouwbaarheid webshop een dikke 10.

Goede prijs kwaliteit

Snel geregeld, goede prijs en geen dure bezorgkosten. Bezorging zou wat sneller mogen.

Stofzuigerzakken kwamen snel en was netjes afgeleverd.

Niet volgens beschrijving

Helaas is het stuk karton voor de bevestiging een stuk kleiner waardoor hij er van af kan schieten

Mooi van prijs, en snelle levering

Mooi van prijs en snelle levering

Snelle levering, beste kwaliteit

Goede prijs Snel geleverd Beste kwaliteit

Geweldige service snel nvoordelig

Geweldige service n snel n voordelig

Topper

Goed product voor goede prijs. Snelle verzending.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit stofzuigerzakken en ze waren de volgende dag al in huis. Top.

Prima zakken

Snelle levering en voor een scherpe prijs, ik ben er heel tevreden over.

Prima en snel geleverd !

Goede website

Beloftes nakomen

Tussendiepen 61 9206 AC Drachten (smallingerland)

512202128

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/