Topper

Goed product voor goede prijs. Snelle verzending.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit stofzuigerzakken en ze waren de volgende dag al in huis. Top.

Prima zakken

Snelle levering en voor een scherpe prijs, ik ben er heel tevreden over.

Prima en snel geleverd !

Goede website

Beloftes nakomen

Duidelijk en snelle levering

Waren meteen de stofzuigerzakken die ik nodig had. Duidelijke website en snelle levering.

Waardeloos

Leveren de verkeerde zakken en geven vervolgens geen reactie meer op klachten

Niet zoals op de foto

Nog niet gebruikt, maar het materiaal is veel dunner dan ik gewent ben, en ze zijn kleiner dan mijn vorige.

Grote, stevige en degelijke stofzuigerzak

StofzuigerzakkenXL heeft een toegankelijke website, een gemakkelijk bestelproces en levert binnen 24 uur.

Snelle levering Goed verpakt Product als verwacht

De stofzuigerzakken waren makkelijk te vinden op de website, bestelling snel gedaan en levering was ook snel

Een makkelijke en overzichtelijke website. Snelle levering van de stofzuigerzakken.

Top service!

Super snel bezorgd!

Product prima. Contact slecht

Had per abuis verkeerde postcode ingevuld. 10 minuten later gebeld. Bandje maar geen reactie. Contactformulier geen reactie. Gelukkig toch ontvangen.Later wel mail over bereidheid geld terug. Dat was wel prima. Fijn om voor onze oude gekregen stofzuiger nog zakken te kunnen krijgen. Bij reguliere winkels niet meer te krijgen

Geweldig en supersnelle levering

Prima prijs kwaliteit

Prima prijs kwaliteit En snelle levering

Besteld, ontvangen in de brievenbus, prima voor mekaar!

Prima, goede prijs en een snelle levering.

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling en daarbij een nette prijs.

Jammer van de aankoop

De kwaliteit van de zakken zijn slecht, de originele zijn duurder maar ook stukken beter

Verkeerd geleverd materiaal

Ik heb verkeerde filters ontvangen. Hierover heb ik gemaild, maar helaas geen reactie ontvangen.

Supersnel geleverd

De bestelling is perfect, niet duur én erg snel geleverd.

Prima stofzuigerzakken voor de WD3. Veel voor weinig en andere dag al ontvangen

Prima stofzuigerzakken voor de WD3. Goed was dat het product nummer er bij staat. Makkelijk om te vergeleken met het productnummer van Kärcher, zodat je zeker weet dat het de goede maat is. Goedkoop, goed en andere dag ontvangen.

Verkeerde zakken geleverd en tegen eigen kosten moeten retourneren

Ze beweren de juiste zakken voor mijn stofzuiger te hebben (merk en model in de naam van het product), en vervolgens leveren ze zakken die totaal niet passen. Slechte communicatie vanuit de klantenservice en ze weten juridisch niet hoe het zit. Zij leveren mij een verkeerd product en willen dat ikzelf de kosten voor de retour betaal.

Tussendiepen 61

9206 AC Drachten (smallingerland)

512202128

Over Stofzuigerzakken XL

Stofzuigerzakken XL vind u een divers assortiment met een groot aanbod van verschillende soorten stofzuigzakken. Iedereen wil graag een schoon huis en gebruikt hiervoor verschillende producten om resultaat te zien. Wij richten ons op stofzuigerzakken. StofzuigerzakkenXL.nl heeft de meeste soorten stofzakken en is de beste online leverancier van Nederland en België op het gebied van stofzuigerzakken. Alle reviews van Stofzuigerzakkenxl bekijk je hier https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/reviews/