Heel tevreden!

Na fijn contact is het artikel snel gemaakt en verstuurd. Erg blij mee en mooi op tijd aangekomen voor een kraambezoek. Bedankt!

Mooi!

Mooie producten, snel geleverd.

Prachtig

Snelle service, top product. Super origineel

Super leuk kraamcadeau!

Snelle levering en gewoon super leuk om te geven en te krijgen!

Prima kapstok, goede kwaliteit.

Prima kapstok, goede kwaliteit.

Super service en prachtige producten!

Ik bestelde een cadeautje en toen ik een vraag had mbt de levertijd die ik over het hoofd had gezien werd er direct gereageerd! En er werd gezorgd dat het op tijd binnen was! Onwijs fijn deze service en het cadeautje is ook echt prachtig!

Snelle levering, persoonlijk en goede kwaliteit!

Met 'spoed' :) wilde ik een groeimeter bestellen. Ik trok de stoute schoenen aan en vroeg of het mogelijk was deze thuisgestuurd te krijgen binnen de aangegeven termijn van 3-7 dagen. Dat was geen enkel probleem. Binnen 24 uur had ik de groeimeter in huis. En hij is ook nog eens ontzettend leuk. Fantastisch om zo persoonlijk, geholpen te worden!

Ik ben supertevreden over de leuke geboorteslinger, maar ook over de persoonlijke benadering!

Ik heb al 3 x een geboorteslinger besteld en er is altijd ruimte voor een persoonlijke wens.

Goed, vriendelijk

Goed contact gehad, pakketje was niet geleverd en hebben meteen een reactie gegeven, super. Pakketje volgende dag wel geleverd.

Erg leuk

Hartstikke leuk, zo'n houten geboorteslinger met foto's. Vast kraamcadeau binnen onze vriendinnengroep.

Prachtig en uniek product

Voor de 2e keer heb ik deze geboorteslinger besteld. Het is een uniek product van mooie kwaliteit. Ook de communicatie rondom het personaliserem en de bezorging is heel prettig. Met veel plezier kijken we iedere dag naar deze bijzondere slinger.

Een gepersonaliseerde groeimeter besteld. Vlot thuis geleverd en echt super mooi. Ik zou zo nog eens bestellen!

Leuke artikelen, en super service.

Ik kende Wood'n Kids al een tijdje via RK-Ideas. Nu de kerst naderde zag ik ook kerstdecoratie in "de winkel". Leuk voor op een raam of spiegel. Hup besteld, en voordat ik twee keer met mijn ogen kon knipperen had ik het al in huis. Keurig verzorgd en bezorgd.

Snel thuisbezorgd, Leuk verpakt en precies zoals gehoopt Helemaal blij ermee

Super snelle service en levering!

Goed!

Snel en makkelijk besteld via de site en snel geleverd dank!!

Heel mooi

Erg mooie kapstok. Zou wel adviseren om zwarte schroeven bij te leveren. Heb ze nu zelf geverfd

Prachtig

Onze vrienden mochten een bevallen van een tweeling waardoor onze keus is gevallen om ze een meetlat te geven met beide namen.

Prachtig

Groeimeter besteld met monstera print en naam. Ronduit prachtig geworden. Snel geleverd (zaterdag besteld, woensdag in huis) en keurig verpakt. De ontvangers waren er blij mee!

Zeer mooi en afgewerkt materiaal, ben super tevreden!

Alles verliep naar wens, prima afhandeling. Ik bestelde de gepersonaliseerde sleutelbos, in het echt zijn ze nog mooier dan op de foto's. Prima dus.

Perfecte service en goede kwaliteit. Persoonlijke boodschap werd zeer geapprecieerd

Leuk product alleen de letters paste niet in de letter balkjes.

Mooi product, welke ik als cadeau wil geven. Ik heb de houten letters met bij behorende letterplankjes besteld. Echter zijn 4 van de 5 letterplankjes te smal, waardoor de letter er niet eens inpast. Dat is slordig, nu moet ik de opening zelf breder maken met de kans dat het product kapot gaat. Verder zien de letters er wel mooi uit.

Snel geleverd en een super leuk cadeau!

Bestelling is vlot gemaakt en verzonden, netjes en mooi verpakt. De houten auto met naam gegraveerd is ook super leuk geworden, erg leuk om cadeau te geven.

Snelle levering en product ziet er erg mooi uit

Groeimeter met leeftijden aan een touwtje. Bij het bestellen van de groeimeter heb ik ook de extra leeftijdsbordjes besteld. Wat ik jammer vind is dat ze allemaal al aan het touwtje hangen. Ik had ze liever bij het bereiken van elke mijlpijl aan het touwtje geregen. Het touwtje kun je ook niet makkelijk losmaken aangezien er een knoopje aan de achterzijde zit en daar het touwtje ook geen lengte meer heeft. Dus dan krijg je het na het losmaken nooit meer vast. En nu hangt het hele touwtje dus vol met mijlpalen, op de verkeerde hoogte, omdat die nog niet bereikt zijn. Inmiddels hebben we de houten groeimeter in het kamertje opgehangen. Hiervoor moet je wel zelf een leuke spijker uitzoeken, deze zit er niet bij. Maar verder ziet het er wel super leuk uit.