Goede prijs / kwaliteit verhouding

Snelle service van de eigenaresse. Zijn erg tevreden met de naambordjes van hout

Blij met de mooie spulletjes!

Goede service en prachtige kapstok voor op de babykamer

Erg goede service en de kapstok staat mooi op babykamer.

Geweldig, heel tevreden.

Groeimeter besteld. Geleverd precies volgens mijn bestelling. Ziet er heel goed uit en zal heel mooi staan in de kamer van onze kleinzoon. Zeker aan te bevelen om hier te kopen.

Mooi, origineel cadeautje voor een pasgeborene!

Reactie van de ontvanger: ‘Wat een prachtig cadeau kreeg de heer Jonathan Bierman van jullie. Heel erg bedankt!’ Zelf vond ik de mogelijkheid van een bedrukt houten kaartje heel mooi. Tip: gebruik de informatie die bij de bestelling in het open veld wordt ingegeven. Daarin had ik aangegeven wanneer ongeveer (enkele weken later) het cadeau bezorgd moest worden. Met die opmerking werd aanvankelijk niets gedaan. Ik moest reageren op een bevestigingsmail waarin de levering al kort op de bestelling werd aangekondigd.

Mooi artikel geleverd

Artikel besteld en volgens afspraak geleverd, best tevreden

Al meerdere bestellingen gedaan voor een geblorteslinger. Snelle verzending en een top service wanneer er een foutje door hun wordt gemaakt. Dezelfde dag wordt het goede opnieuw verstuurd! Hartstikke bedankt!!

Super snel binnen. Leuk verpakt en ziet er goed uit.

Snelle service en leuk resultaat

Snelle service. Vlotte levering. Snijplank zeer netjes gegraveerd. Leuk resultaat.

Top service. Leveringstijd klopt perfect.

Mooi afgewerkt product

Klok besteld met speciale aanvraag voor persoonlijke touch. Was geen probleem. Goed voorbeeld ontvangen. Snel gemaakt en geleverd, SUPER

Super leuk origineel cadeau

Product werd binnen 1 dag al verstuurd, was netjes verpakt en de producten zijn mooi afgewerkt!

De bestelde klok als afscheid van de meester is echt super leuk! Geweldig cadeau. En ik moest door omstandigheden op hele korte termijn bestellen en ik ben zo ontzettend vriendelijk geholpen en het is allemaal gelukt. Echt een aanrader!

Super klantgericht!

Wat op hun site staat, komen ze na.

Super mooi product, snel ontvangen

Ik heb een super leuk kado ontvangen dat ik aan mij zus heb gegeven die net is bevallen. Ze was er erg blij mee. Alles zag er piekfijn uit! Ook de foto's zijn erg mooi en helder.

Super mooi gemaakt

Mooi gemaakt en snelle service ! Helemaal blij mee

Ziet er heel leuk uit.snel bezorgd

Het was de eerste keer dat ik iets bij jullie bestelde maar zeker niet de laatste

Heel erg tevreden

2x dat ik heb besteld in korte tijd, hele mooie producten en snelle service!

Mooie kapstokje, snelle levering.

Kwaliteit producten en topservice

Best mooi

Het idee vond ik erg leuk. Op de foto was hij helaas mooier. De lijntjes waren dunner dan gedacht, houtkwaliteit minder mooi en alle haakjes moesten er nog op geschroefd. Dat had ik bij de bestelling niet meegekregen. Als ik meer tijd had gehad, had ik het kapstokje liever zelf gemaakt.

Duidelijke website en snelle levering!

Duidelijke website en snelle levering!

Mooi houtengastenboek

Wij waren opzoek naar een nieuw houten gastenboek. Onwijs veel Keuze op de site. Bestelling was snel in huis. Erg blij met het resultaat. Echter het jammere is dat als je invulpaginas erbij besteld dat je dan zelf je gaatjes erin moet maken en zelf het boek In elkaar moet zetten, dus de ringen en de pagina’s. Dat vind ik erg jammer aangezien de prijs er wel naar is dat het product dan dan wel in z’n geheel geleverd word wat niet het geval was. Deze feedback dan ook terug gekoppeld naar de webshop.

Gepersonaliseerde artikelen snel in de bus. Duidelijke website en heel goede kwaliteit van de producten. Aanrader!

Geweldig, creatieve cadeaus

Super leuk kraamcadeau, goed materiaal en snel geleverd! Helemaal tevreden.