Snelle levering, mooi kwaliteit! Gewoon echt super leuk!!

Prima service en kwaliteit

Snelle reactie per mail. Product van goede kwaliteit en snelle levering.

Ringendoosje is meer juwelendoos

Ik had niet goed naar de afmetingen gekeken van het houten ringendoosje, dat is mijn eigen fout. Maar de doos is twee keer zo groot dan een ringendoosje standaard is. Dus weggegooid geld aangezien gepersonaliseerd. Misschien beter om het product een andere naam te geven.

Vlotte service , attent en mooie kwaliteit

Leuke attente webshop. Snel geleverd en persoonlijk !

Perfect!

Voldoet aan de verwachtingen en snelle levering!

Snelle levering, mooi ingepakt!

Snel geleverd en mooi afgedrukt op hout

Goed contact met verkoper. Mooi resultaat. Snel geleverd. Binnen een week!

Snelle levering en prima product!

Duidelijke website, snelle levering met een leuke persoonlijke boodschap erbij. Product is zoals verwacht.

Snelle levering; geweldig leuk en persoonlijk kado!

Hoe origineel en persoonlijk wil je het hebben? Een brood plankje mét zelf gemaakte tekening van mijn dochter. Een leuk kado voor de opa’s en oma’s voor het jarenlang oppassen!

Snel en qualiteit

Gewldig ingepakt, een feestje

Altijd goed!

Het bestelproces gaat heel makkelijk, de service is prima.

Goed product,op tijd netjes afgeleverd(met een vriendelijk kaartje)

Erg goed!

Fijn contact, super snelle service en erg blij met de mooie houten Geboorteslinger. Super leuk cadeautje om te geven!

Mooi product!

Uniek en mooi product.

Geweldige website voor een leuk kraam cadeautje & super service!

Ik heb al meerdere meren hier besteld voor een origineel kraamcadeautje en keer op keer is het enorm in de smaak gevallen bij de ouders. De service is ook top; ik heb een keer iets besteld voor een tweeling en had er een beetje 'haast' bij. Kim zorgde ervoor dat het nog op tijd binnen kwam. Mijn dank is groot voor deze website, ga zo door!!

Mooi resultaat en snelle levering.

Geen problemen bij levering

Belofte over bezorging van bestelling keurig waargemaakt.

Mooie houten bieropeners snel geleverd!

Mooie producten geleverd, persoonlijk gegraveerd. Snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij, top!

Goede en snelle levering van het product.

Mijn kraam cadeau was een succes!! Ze vonden het prachtig persoonlijk en origineel.

Geweldig leuke producten

Gemakkelijk om te bestellen. Snelle levering. Geweldig resultaat!! Laat de tandjes maar komen!!

Snelle service en goed contact

Hele fijne website, er is via de mail snel contact en het product snel geleverd.

Ziet er uit zoals verwacht!

Geen verdere opmerkingen. Alles goed!

Snel, mooi en uniek

De website werkt goed, je kan makkelijk bestellen. Mijn bestelling was er sneller dan verwacht en is helemaal wat ik in mijn hoofd had!

Mooie producten, snelle levering, goed verpakt!

Zeer tevreden :D

Florijn 4 3641 LT Mijdrecht