Artikelen zien er heel mooi uit en heb ze volledig goed ontvangen. De kwaliteit is uitstekend geniet ervan! Hartstikke bedankt voor uw medewerking!

goedkope en degelijke kantoorartikelen gemakkelijk online te bestellen

Ben erg tevreden met mijn kleurpotloden en puntenslijper op batterijen, alles mooi op tijd geleverd en ingepakt. ook erg behulpzaam personeel als er zich een probleem voordoet.

niet echt

Meetlat is slecht 35 ipv 38cm & is donker getint transparant, welke mijn projecten bemoeilijken uit te voeren. De prijs is dan ook niet echt verrassend goedkoop!

Meetlat is slecht 35 ipv 38cm & is donker getint transparant

Meetlat is slecht 35 ipv 38cm & is donker getint transparant

Super winkel

Wij als bedrijf bestellen in de toekomst alleen nog maar hier want bij andere de neus opgelopen. Snelle service prima artikelen.

Elke keer weer een uitstekende service!

Bestellingen worden snel verwerkt, goed verpakt en snel geleverd.

Probeert dubbel betaald te krijgen

Pakken papier gekocht. Volgens naam de goedkoopste. Voor die prijs pakken van 500 vel verwacht, echter pakken van 250 vel geleverd. Oppassen ze proberen dubbel betaald te krijgen. Betaald volgens factuur gegevens, echter ze laten na veertien dagen door een andere organisatie een mail sturen dat er niet betaald is.

Kreeg ze binnnen een paar dagen.

Had ze snel,die Bureaumaand kalender van Quantore 2023. Kreeg ze gewoon per post.

Geweldig.

Snelle levering en eindelijk een bedrijf dat de juiste bestelling leverde.

Heel tevreden met deze aankoop.

Goed product. Compact en handig. Mooie warme verlichting. Praktisch.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima product en fijn in gebruik, goede prijs

snel geleverd en eerlijke prijs

snel geleverd en eerlijke prijs

Fantastisch!!

De bestelling, de levering, de betaling, alles loopt correct. Ik blijf zaken doen met de Goedkoopste-Kantoorartikelen!

Wat mooi zeg!

Ik ben heel blij met mijn map.

Alles wat je nodig hebt voor werk en studie voor een goede prijs!!

perfect afgeleverd

perfect

Snel, correct en goedkoop bij goedkoopstekantoorartikelen.nl

Ik heb al een aantal maal een (andere) parker im bij goedkoopstekantoorartikelen.nl gekocht (ik spaar deze pennen). En de levering gaat altijd correc, snel en zoals de sitenaam al zegt goedkoop. Ik ben zeer tevreden over deze site. Thumbs-up

Ik had nog nooit eerder gehoord van deze website. De producten die ik wilde hebben waren inderdaad aanzienlijk een stuk goedkoper dan bij andere websites dus besloot ik een bestelling te plaatsen. Netjes e-mails ontvangen van de bestelling etc. S’middags besteld en de volgende ochtend al in huis! Helemaal super, volgende keer bestel ik zeker weer bij goedkoopste-kantoorartikelen.nl

zie hieronder

Goede en snelle behandelng. Vulpootloden zeer goed produkt.

Rammelende service

Uitvoering bestelling was vlot. Helaas was het artikel niet wat ik in gedachten had, dus was terugsturen noodzakelijk. Dat liep minder vlot. Ik heb lopen leuren met het pakket om het te kunnen versturen. Eindelijk gewoon via PostNL, met de bijkomende kosten. Ik wacht nu de terugstorting van artikel en verzendkosten af.

Deze en vorige keren alles prima verlopen.

Voel me wel een beetje opgelicht

Al jaren bestel ik printpapier en andere zaken bij goedkoopstekantoorartikelen.nl naar volle tevredenheid. Maar nu nog twee keer erg teleurgesteld. Vorige maand had ik snel een pak nodig, kreeg ik echt papier van inferieure kwaliteit, waarmee ik geen officiële stukken naar mijn klanten kan sturen. Nu heb ik goed opgelet dat ik hetzelfde papier heb als altijd, Double A. Maar niet goed genoeg opgelet blijkbaar, want nu zit er ineens maar 250 vel in plaats van 500 in een pak. Terwijl de prijs zeker niet de helft lager is. Heel vervelend dit.

Goede prijs en leveren mega snel

Tot nu toe niks dan lof. Ze leveren extreem snel (de volgende dag stond de courier al voor de deur!). Iets meer updates over het bestelproces zou misschien prettig zijn, maar als het de volgende dag er al is maak dat niet zo veel uit.

Top; goede prijs, snelle levering

goede site, makkelijk bestelproces, goede prijs en snel in huis

Over Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl

Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl is de meest complete en voordeligste aanbieder van kantoorartikelen en computer- en printer supplies.