Goede prijs en leveren mega snel

Tot nu toe niks dan lof. Ze leveren extreem snel (de volgende dag stond de courier al voor de deur!). Iets meer updates over het bestelproces zou misschien prettig zijn, maar als het de volgende dag er al is maak dat niet zo veel uit.

Top; goede prijs, snelle levering

goede site, makkelijk bestelproces, goede prijs en snel in huis

Nee, ik ben niet tevreden

Niet vooraf bericht gehad van de verzending. Doen zaken met DHL: slechte service. Het pakketje ligt ergens, maar ik weet niet waar. Heb vantevoren geen wijziging in bezorging kunnen aanbrengen. Verschijnt ook niet in mijnDHL.

Levering was op tijd. De kwaliteit is erg goed Ik raad iedereen het aan

Snelle leveringen en goede service!

nette afhandeling

Not a good experience

Tuesday 12, I ordered a whiteboard which was supposed to be delivered on the next day. My credit card got charged immediately, I received the invoice, then no news anymore. The credit card was refunded 5 days later a different (lower) amount. I contacted them explaining the issue. They told me I had to go through the payment again and asked if I wanted them to send me a payment link, I replied on that email and am still waiting for their reply. Doesn't seem like they want to sell their products. Will go elsewhere !

• Would you recommend us? No

Prima product en correcte levering!

Besteld, betaald en snel geleverd.

Werkelijk top levering

Bestelling was mega snel, en zeer goed verpakt met minimaal verpakkingsmateriaal, waardoor je ook niet met zulke bergen afval zit. Jullie hebben met Awsales er een vaste klant bij!

Geweldig voordelig niet alleen voor bedrijven.

Geweldig dat je als niet bedrijf zijnde consument hier ook kunt kopen en vooral zeer voordelig. Perfecte levering en volgens afspraak.

uitstekend

goed verpakt--op tijd geleverd

tervrede

ben er te vrede over

Zoals het hoort

Goedkoopste-kantoorartikelen heeft een goed assortiment. De leveringen zijn altijd snel en goed verzorgd. Al jaren klant en nog geen klachten gehad.

Snel en correct

Snelle en correctie levering. Nog dezelfde dag - na mijn verzoek - een factuur met btw.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden ..

Mijn bestelling in gedeelten geleverd .. Netjes en heel snel .. Vriendelijke mensen

accuraat en vlot

zoals verwacht mag worden

Tiptop in orde

Snel geleverd en in prima staat . Wat wil je nog meer .

Snelle en correcte afhandeling. Ook met retourpakket

Vriendelijke aan de telefoon.

levering goed en vlot

Levering goed en vlot verlopen. Ik heb alleen niet gezien met welke vervoerder het zou arriveren.

Van bestelling tot bestemming, alles uitstekend geregeld.

De bestelde artikelen waren goed verpakt en kwamen zonder deuken e.d. aan.

Snel verzonden. Niet geleverd. Wacht op creditering.

DHL beweert dat we niet op kantoor zijn terwijl dit wel het geval is. Na 2 afleverpogingen zending naar een depot in Den Haag gegaan terwijl we in Leiden zitten. Gebeld en nieuwe afleverpoging laten plannen. Geen nieuwe afleverpogingen geweest en track en trace DHL geeft aan VERZENDER NEEMT CONTACT OP MET DHL.

Echt de goedkoopste

Heb je iets nodig zoals papier of plakboeken...kijk altijd op de website van Goedkoopste-Kantoorartikelen!!

Goede producten, mooie prijzen, zeer snel geleverd. Ruim aanbod

mooie vulpen aan een interessante prijs

was op zoek naar een waterman vulpen. Heb deze bij goedkoopste-kantoorartikelen.nl inderdaad als goedkoopste gevonden :) Bij andere sites ook gevonden maar nergens voordeliger dan hier. Snelle levering

Postbus 1530 1500HA Zaandam

Over Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl

Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl is de meest complete en voordeligste aanbieder van kantoorartikelen en computer- en printer supplies.