Onjuiste gegevens op website

Op de website stond dat het artikel op voorraad was en binnen een paar werkdagen geleverd zou worden. Besteld. Op het moment dat ik de levering verwachtte, kreeg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar was. Erg vervelend.

Maakt naam waar. Goede service, snelle levering, compleet assortiment.

Ga zo door!

Snel en betrouwbaar

Had snelhechters besteld en kwamen ook snel binnen. Ze hebben een breed scala aan artikelen voor het kantoor en ook nog eens goedkoop! Ik ga daar zeker vaker naar toe als ik nog meer aan kantoorartikelen nodig heb.

ZEER SNEL

Bestel heel veel online maar heb nog nooit, ook niet met BOL etc, zo snel de levering ontvangen. En de kwaliteit van het product is ook 100%

Alles o k e

Goed snel en betrauwbAr

Geweldig en wat een coulance.

Computermuizen besteld, leek goed te gaan totdat DHL aangaf dat het pakje afgeleverd was. Echter niet bij mij, beetje tombola hier met pakketdiensten. Bestellingen komen heel vaak niet aan. Actie aangaande dit probleem met DHL is door Goedkoopste-kantoorartikelen gestart, tot mijn verbazing gaven zij aan dat ze hetzelfde nogmaals zonder kosten op zouden sturen want het zou voor mij anders te lang gaan duren. Gelukkig kwam dit nu wel aan maar wat een geweldige klantvriendelijke reactie. Top webshop dus.

Zeer tevreden, accuraat en snel

alleen maar goede ervaringen

snel geleverd.

Duidelijke site en snel geleverd

perfect

ik kende deze site niet maar nu zal ik hem niet vergeten, makkelijk zoeken en bestellen maar ook zeer snel netjes bezorgd

Snel en correct

Snel en correcte levering van de bestelling!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Nette prijzen maar (te) vaak mankeert er iets aan de bestelling.

Nette prijzen en vlotte levering, maar vaak mankeert er wat aan de bestelling. Meerdere keren artikelen niet geleverd gekregen. Deze worden elke keer wel netjes en vlot nagestuurd, maar het feit dat ik elke keer de bestelling moet gaan controleren vind ik niet fijn. De laatste keer waren er artikelen niet meer leverbaar die op de site wel op voorraad stonden. Jammer, want juist voor die artikelen heb ik de bestelling geplaatst en nu ben ik dus wel de verzendkosten kwijt èn ik moet nog elders de artikelen (ook met verzendkosten) betalen. (Ik vraag me overigens af of goedkoopste-kantoorartikelen.nl er zelf wat aan kan doen dat er artikelen ontbreken, omdat ik verwacht dat de artikelen rechtstreeks vanuit de leverancier (Quantore) worden verstuurd.) Al met al wel positief, maar er moet gewoon voorkomen worden dat er te vaak gezeur is met een bestelling.

De bestelling werd compleet en snel geleverd.

Prima betaalbare en snelle service

de geleverde bestelling keurig netjes en op tijd geleverd. De prijzen zijn scherp!! Een aan te bevelen bedrijf!

Goed en snel

Bijna alles is voorradig, tot nu toe altijd binnen de termijn bezorgd.

Netjes gratis geleverd !

Goedkoop en goede kwaliteit, alles netjes thuis geleverd volgens de afspraak. Was m’n eerste maar zeker niet de laatste bestelling.

tweede maal dat ik koop, super tevreden!

goede prijs en vlotte levering.

Karton juist en snel geleverd

Volgende dag in huis. Prima prijs. Geen problemen.

Duidelijke webshop, vriendelijke klantenservice en écht de allergoedkoopste

We kochten al jaren bij dezelfde leverancier. We kwamen bij toeval op www.goedkoopste-kantoorartikelen.nl. We besparen nu 40% kosten op alle kantoorartikelen, het assortiment is gigantisch en de volgende dag keurig verpakt geleverd! Chapeau, een geweldige webshop en goede service.

Valt niet mee te werken.

Geen mail van bevestiging. Geen product geleverd de volgende dag. Nemen telefoon niet op. 3 uur in de wacht voor 50 euro. En dan word verbinding verbroken. Mail word niet op geantwoord. Kortom slecht. Hoop dat ze het fatsoen hebben geld terug te storten. Heb gewoon bij groothandel besteld. En meteen zelfde dag gebracht. Zoals het hoort goedkoop is dus vaak duurkoop.

zeer goed,

goede kwaliteit en snelle levering

Zwaar beschadigde verpakking.

helaas onze bestelling niet in ontvangst genomen vanwege de zwaar beschadigde verpakking. helaas is het bedrijf telefonisch niet bereikbaar. op de e-mail met klacht is na 24 uur nog niet gereageerd. dat kan veel beter

Ik heb er meerdere keren besteld en alles is altijd prima verlopen. Ze zijn inderdaad het goedkoopste met in ieder geval de artikelen die ik koop. Ik reken de verzendkosten altijd mee want heb gemerkt dat sommige bedrijven wel goedkoop ijken maar dat je veel verzendkosten betaald. Dat is her niet het geval.

fijne winkel en supersnelle goede klantenservice

De naam goedkoopste wordt echt waargemaakt. Bestelling geplaatst op zondag, dinsdag het pakket in huis. Kennelijk zo mee gesmeten door de vervoerder dat de vulpen converter ondanks de bubbelverpakking kapot was. Balen. Contact opgenomen via e-mail en binnen een uur antwoord van de klantenservice. Ze wilden wel graag foto's van het artikel en eventueel verpakking. Meteen gestuurd met de vraag of het voldoende was. Het antwoord: meer dan voldoende. Gratis nazending en het kapotte artikel mag ik weggooien. Ik vond het meer dan vervelend dat ik moest klagen dat een artikel kapot aangekomen is, ook al kon ik er niks aan doen. Keurig, snel en klantvriendelijk opgelost. Ik beveel goedkoopste-kantoorartikelen.nl van harte aan en zal zeker nog een keer kopen. PS de overige bestelde artikelen zijn ook naar tevredenheid.

Duidelijke website en snelle levering!

Zeer goede ervaringen met Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl! Snelle, duidelijke website dus snel bestellen en betalen en heel vlotte levering. Zeer tevreden over de producten. In één woord: uitstekend! Jeroen en Wanda Boerstra

Postbus 1530

1500HA Zaandam

Over Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl

Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl is de meest complete en voordeligste aanbieder van kantoorartikelen en computer- en printer supplies.