Website werkte goed. Betalen via Ideal lukte niet, via gemailde factuur wel.

Na betaling werd de bestelling meteen verwerkt.

Snelle correcte levering

goede prijs ,snelle levering

goede prijs ,snelle levering

Goede webshop en goede prijzen

Makkelijk te bestellen en netjes verzonden

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering + een lekkere verrassing :)

Kan beter

Snelle levering. Maar niet goed ingepakt, zowel de shampoo als conditioner was open gegaan, waardoor alles er onder zat. Een plakbandje over de doppen had dit kunnen voorkomen.

Vlotte levering van het bestelde product. Dus alles naar wens.

Goede prijs en levering

Zelfs veel keuzehulp via WhatsApp

geweldig

Bestelling snel ontvangen

Mijn bestelling heb ik snel en correct ontvangen met een leuk presentje erbij. Hartelijk dank daarvoor.

Snelle levering, goed product

Prima verzorgd

Prima verzorgd

Prima service,vriendelijk.

Eindelijk een bedrijf dat direct Keune kan leveren

Ben tevreden. Zal in de toekomst hier onze haarproducten blijven bestellen

Ik had een klacht maar die is nu netjes beantwoord

Na mijn eerste review moet ik toch even op de zaak terug komen. Mijn mail was per abuis in de spam terecht gekomen dus was deze niet gelezen. Na telefonisch contact is alles heel netjes opgelost dus niets dan lof voor haarshop Benemonte

uiteindelijk kwam het goed

De tevredenheidsenquête is te vroeg verstuurd. Ik had de artikelen, door breuk tijdens transport namelijk nog niet binnen. Het proces van versturen van de vragenlijst hierop is aangepast. Met ervaringen wordt dus ook iets gedaan. Door de breuk tijdens transport kwamen mijn artikelen pas 14 dagen na bestelling aan maar een toegevoegd cadeautje maakte de tevredenheid beter en het wordt gewaardeerd.

Netjes en op tijd geleverd

correcte bezorging!

bestelling netjes ingepakt, verzendtijd gerespecteerd. Bestelde producten correct en in goede conditie aangekomen.

Goede service, snelle levering

Fijn dat er combi-deals van producten worden aangeboden, geeft een aantrekkelijk voordeel. Bestelling door verkoper snel bij verzender aangeboden. Was zorgvuldig verpakt.

Uitstekend!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Bestelde artikelen ontvangen

Bestelling wel wat later ontvangen omdat 1 artikel vertraging had. Hiervoor zelf contact over op moeten nemen. Dit had misschien ook later verstuurd kunnen worden.

Snel en goedkoper

Ik heb mijn Keune haarlak en föhn spray stukken goedkoper aangeschaft. Eerst was ik sceptisch, want het scheelde rond de 10 euro op een fles lak ten opzichte van andere sites, maar het was echt origineel. Geweldige service en levering volgende dag al. Super!!

Veldmaterstraat 180 7481 AD Haaksbergen

+31 53 572 5333