Snel en goedkoper

Ik heb mijn Keune haarlak en föhn spray stukken goedkoper aangeschaft. Eerst was ik sceptisch, want het scheelde rond de 10 euro op een fles lak ten opzichte van andere sites, maar het was echt origineel. Geweldige service en levering volgende dag al. Super!!

goedproduct snel gelevert

goed product snel gelevert

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd.

Leuke sfeer en goede kapsters

Mijn twee dochters werden geknipt. Ze vonden het heel gezellig en liepen met een mooie coupe naar buiten

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden over de service,Prima geholpen

Geweldig assortiment scheerkwasten

Aantal jaren geleden scheerkwast van dassenhaar gekocht en was /ben erg tevreden over de kwaliteit. Mijn nieuwe scheerkwast dus uiteraard ook weer bij Benemonte gekocht. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat!

Uitstekend!

Prima levering en netjes ingepakt!

Vlotte snelle levering

Snelle en correcte levering

Fijne shampoo besteld

Uitstekende service had mijn bestelling op tijd Ga zeker daar nog een keer bestellen

Gewoon goed

Makkelijk bestellen en lekker snel leveren!!

Makkelijk en zeer snelle verzending.

Goede kwaliteit.

Ik kom al jaren als klant bij haarstudio benemonte, top team, gastvrij, deskundig, overzichtelijke zaak.

Zo fijn,in deze tijd nog eens een bedrijf dat wél op tijd levert.

Nadat ik mijn bestelling plaatste had ik de producten de dag erna al in huis!Fijne producten dus ik ben zeer tevreden.

Perfezt

Heldere site. Snelle levering. Leuk extraatje gekregen.

Top!!!

Vriendelijk, denken mee. Als ik zes sterren had kunnen geven had ik dat zeker gedaan

Snelle bezorgingen, goede prijs

Levering was goed en snel, stevig verpakt en goede prijs voor het produkt.

Uitstekend!

Vlotte bestelling, keurig verpakt.

Prima snelle levering

Mooie producten voor minder geld

Weer een voorraad Keune Power Paste besteld, een goed product voor een nette prijs!

Door postorder bedrijf GLS liep levering in de soep maar met veel hulp van zeer vriendelijke medewerkster van de haarshop is alles weer opgelost. Kortom: levering liep, buiten de schuld van haarshop om, zeer stroef maar hun service is echt bovengemiddeld en zorgt dat ik weer naar ze terugkom als ik weer producten nodig heb.

Prima kennismaking

Gel besteld. Snel geleverd. Duidelijke communicatie. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Veldmaterstraat 180

7481 AD Haaksbergen